home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 801 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Foreslag til Football Manager 2009
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Foreslag til Football Manager 2009  (Læst 128747 gange)
makkerskilap
Landsholdsspiller

Sv: Foreslag til Football Manager 2009
« Svar #420: 01 Jul 2008, 10:04 »

ja, men hvis du står i champions league finale i straffe og nu tager vi jesper juelsgaard som eksempel, til at skyde først. Der burde være en stor sandsynligehed for han brænder. d:

ja, hvis han er dårlig til straffespark, men det er jo ikke sikkert han er det irl, og så skal SI jo bare lave hans stats ordenligt Wink

men okay, hvis det er en ung spiller kan jeg da godt se din pointe, men hvis han på den anden side er iskold i sådanne situationer (rolighed), så er det vel realistisk nok hvis han scorer? Peace
« Seneste Redigering: 01 Jul 2008, 10:06 af makkerskilap » Logged

It's all, part of the plan.

ManUtd83
Manager

« Svar #421: 01 Jul 2008, 10:21 »

Sandsynligheden for at score på straffespark bliver bedømt ud fra Straffespark, Afslutninger, Rolighed, Beslutninger og Koncentration. Unge spillere vil oftest have lave tal i de tre sidstnævnte, hvilket også vil gøre at de tit brænder. Spillere som Messi og Fabregas er unge, men erfarne på en fodboldbane så de brænder ikke så tit.

Alt afhænger af statsene..

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #422: 01 Jul 2008, 10:32 »

Sandsynligheden for at score på straffespark bliver bedømt ud fra Straffespark, Afslutninger, Rolighed, Beslutninger og Koncentration. Unge spillere vil oftest have lave tal i de tre sidstnævnte, hvilket også vil gøre at de tit brænder. Spillere som Messi og Fabregas er unge, men erfarne på en fodboldbane så de brænder ikke så tit.

Alt afhænger af statsene..

ja...
men en ung spiller kan jo godt være dygtig til at sparke straffe, koncentrere sig, til at afslutte og bevare roen osv. irl..
og derfor kan det i fm jo godt være forkert, altså statsene.. men de har vel lavet det sådan, at de stats udvikles hen ad vejen i forbindelse med erfaring og god træning, potentiale osv  Huh..

It's all, part of the plan.

ManUtd83
Manager

« Svar #423: 01 Jul 2008, 11:00 »

ja...
men en ung spiller kan jo godt være dygtig til at sparke straffe, koncentrere sig, til at afslutte og bevare roen osv. irl..
og derfor kan det i fm jo godt være forkert, altså statsene.. men de har vel lavet det sådan, at de stats udvikles hen ad vejen i forbindelse med erfaring og god træning, potentiale osv  Huh..

Præcis det jeg siger. Spillere som Fabregas og Messi er mere fodboldmodne end så mange andre på deres alder så de brænder ikke.

TheDuck
Reserveholdsspiller

« Svar #424: 01 Jul 2008, 11:15 »

Jeg så gerne, at taktik-delen blev udvidet lidt. Som det er nu, kan man give spillerne individuelle instruktioner samt generelle holdinstruktioner. Her mangler jeg kombinationer. F.eks. hvis jeg spiller 4-4-2 og sætter forsvar og midtbane til at banke bolden op imod min target man på 2 meter, så kunne det være lækkert at kunne instruere min lille hurtige angriber i at holde sig i nærheden og afstemme sine løb i forhold til min target man's "flick ons".

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

ManUtd83
Manager

« Svar #425: 01 Jul 2008, 11:39 »

Fuldstændig enig. Det er også åndsvagt at spillerne kun laver et-to hvis det er et af deres foretrukne træk. Man skal have mange flere muligheder i taktikdelen.

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #426: 01 Jul 2008, 11:45 »

1)
Jeg synes det ville være rigtig fedt og super realistisk hvis man kunne komme frem til en kontrakt med spilleren inden man forhandler med selve klubben...
2) At alle spillere havde en frikøbsklausul
3) At spillerne ikke var helt så dyre som i spillet. Jeg købte f.eks. Daniel Alves for 445 mil. danske kroner, fra Sevilla, efter hårde forhandlinger... - ikke særlig realistisk?
4) Man skulle have mere indflydelse på stadion og sådan noget. Man skulle kunne købe ting til stadionet og sådan noget.
5) Der skulle være en Player Mode hvor man starter som en dårlig spiller, som man kan træne op, så man bliver købt at store klubber.
6) Der skulle være U14 hold
7) Dommeren skulle lave flere fejl.
8) Man skal kunne spille online
Nr 2, 4 og 5 er satme urealistisk og/eller arcade agtigt.

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #427: 01 Jul 2008, 11:51 »

Vil foreslaa et par taktiske ting:

Lobebaner! Pilene nu er bare position paa banen i angreb og forsvar, men der skal vaere en mulighed for at bestemme loebebaner.

Flere klik bokse, fx: Gaa ind i banen, lav overlap, ryk i dybden, proev sideskift,  gaa ned i banen for at modtage bolden,  osv..

Og den mest avancerede: Mulighed for at vaelge hvordan og hvor meget hver enkelt spiller skal spilles.. FX: Din hurtige angriber skal spilles ofte og mest i dybden. Din store angriber skal spilles blandet og baede i luften og til foedderne.. Din spilfordelere skal spilles ofte og i foedderne osv osv.
« Seneste Redigering: 01 Jul 2008, 11:56 af Xavi_Hernandez » Logged

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

TheDuck
Reserveholdsspiller

« Svar #428: 01 Jul 2008, 12:02 »

Generelt burde spillets funktioner nok revideres en for en.

Pressedelen er jo egentlig fin nok, men for mig at se er den alt for tilfældig. Jeg synes, at uanset hvad jeg udtaler før en kamp, så reagerer et par spillere positivt og et par andre negativt. De fleste spillere bliver sure, når man udtaler, at man gerne så dem i sin klub. Det holder heller ikke efter min mening.

Udtalelser mellem managere er ligeledes fin nok, men jeg kan ikke se effekten, der retfærdiggør det i spillet. Herudover synes jeg altid at managere for "feeder-hold" udtaler sig kritisk om mig. F.eks. synes meget ofte når jeg spiller testkampe mod mine "feedere" at deres managere giver mig en sviner op til kampen. Jeg troede vi var venskabs-/samarbejdsklubber???

Som andre har nævnt så er hele klagedelen fyld i sit nuværende format.

Brug hellere krudtet på fodbolddelen og undgå for guds skyld (IMO) alle de udenoms-ting som stadionbyggeri, sponsorforhandlinge r, merchandisebutikker osv. der ikke har noget med en managersarbejde at gøre.

Dog kunne det være lækkert at kunne blive ass. manager og få ansvaret for 2. og u-holdet samt f.eks. foreslå spillerkøb, forslag til taktik, team talk osv.

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

Rooland
Manager

« Svar #429: 04 Jul 2008, 22:34 »

1. Arsenal skal ikke være så latterligt suveræne :

http://i25.tinypic.com/2cfxqpk.png

2. Landstrænere burde også udtage spillere pga. formen

3. Nu vises det jo næsten i hver Europæisk kamp IRL, så der burde også være "Kilometer tællere" på spillerne, så man kan se hvor meget de har løbet i kampen. Og en gennemsnits tæller inde under liga tabellerne Smiley

4. Der skal tilføjes "stabs ikoner". Altså så der sidder et "Manager ikon" på bænken og måske en assistent manager. Desuden burde spillere der udskiftes løbe ud og sætte sig på bænken, istedet for at forlade stadion.

Smiley

Altid FCK
Manager

« Svar #430: 05 Jul 2008, 18:23 »

Man skulle kunne sætte spillerne til at varme op, så dem der ik varmer op kan ikke løbe så hurtigt og bliver nemmere skadet, og hvis de var for længe blev de trætte og utilfredse

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Jermaine
Lilleputspiller
*

« Svar #431: 06 Jul 2008, 14:31 »

Man kunne eventuelt på en måde bruge nogen af de penge man selv tjener som manager.. Altså købe sig ind i klubben ved eventuelt aktier eller noget.. Lidt nørdet i det måske..Smiley

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #432: 07 Jul 2008, 21:26 »

Ved nu ikke- Mads Laudrup har da rimelig potientalle deri. Andreas kan du vel ikke rigtig udtale dig om? Hvor har du den viden fra?

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

motZ
Gæst

« Svar #433: 07 Jul 2008, 21:39 »

Ved nu ikke- Mads Laudrup har da rimelig potientalle deri. Andreas kan du vel ikke rigtig udtale dig om? Hvor har du den viden fra?

Det kan jeg ikke udtale mig om.

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #434: 07 Jul 2008, 21:51 »

jeg har en ide...

når man starter en sæson op, så står der i en informations billed hvilken plads pressen spår en til, jeg kunne godt tænke mig at inden en sæson starter så får man lige stillingen at se som pressen tror det vil gå, bare en sjov lille ting, selvom man jo godt kan hopper rundt til alle hold og se hvad de er spået til..

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010