home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 731 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Foreslag til Football Manager 2009
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Foreslag til Football Manager 2009  (Læst 128950 gange)
Mernild
Landsholdsspiller

Sv: Foreslag til Football Manager 2009
« Svar #345: 02 Jun 2008, 02:54 »

Jeps og også U19 Smiley
Hvordan bliver man det?

Rooland
Manager

« Svar #346: 02 Jun 2008, 03:03 »

Start med at oprette en klubløs Manager med dine ønskede data. Derefter laver ny en ny Manager, som du skal sætte som Manager for det fx. engelske landshold. Så fyrer du din den enten din U21 eller U19 Manager.
Så går du en dag frem, så han forsvinder fra din stab. Så søger du på den manager du oprettede i starten med dine data og tilbyder ham jobbet, som enten U21 eller U19 Manager.
Så modtager du tilbuddet i din klubløse Managers profil og . Når du så er ansat fjerner du Manageren fra A Landsholdet.

HUSK at A landsholdet sagtens kan snuppe spillere fra dig og dem kan du ikke hente tilbage. U19 Manageren kan også snuppe spillere fra dig, men de kan dog godt hentes tilbage.
« Seneste Redigering: 02 Jun 2008, 03:09 af Rooland » Logged

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #347: 02 Jun 2008, 03:07 »

Start med at oprette en klubløs Manager med dine ønskede data. Derefter laver ny en ny Manager, som du skal sætte som Manager for det fx. engelske landshold. Så fyrer du din den enten din U21 eller U19 Manager.
Så går du en dag frem, så han forsvinder fra din stab. Så søger du på den manager du oprettede i starten med dine data og tilbyder ham jobbet, som enten U21 eller U19 Manager.
Så når du modtager tilbuddet i din klubløse Managers profil og den accepterer du. Når du så er ansat fjerner du Manageren fra A Landsholdet.

HUSK at A landsholdet sagtens kan snuppe spillere fra dig og dem kan du ikke hente tilbage. U19 Manageren kan også snuppe spillere fra dig, men de kan dog godt hentes tilbage.
Syg stil Wink

Yessir
Manager

« Svar #348: 02 Jun 2008, 03:14 »

Så modtager du tilbuddet i din klubløse Managers profil og . Når du så er ansat fjerner du Manageren fra A Landsholdet.

Det er fanme rutineret lavet!
Specielt fordi landsholdene normalt bare hiver deres gamle træner tilbage, hvis man resigner efter en dag.

Rooland
Manager

« Svar #349: 04 Jun 2008, 00:36 »

Assistent manageren skal ikke kunne accepterer leje og delejetilbud, mens man er på ferie.

Djævlen
Gæst

« Svar #350: 04 Jun 2008, 10:16 »

Jeg ønsker blot, at hvis man køber en ung spiller (fx under 24) til sin klub, skal der være mulighed for at tilbyde i tilbudet til den anden klub, at han kan lejes ud til den klub i et år, som fx Real Madrid og Racing har gjort med Garay Smiley

smoothly
Gæst

« Svar #351: 04 Jun 2008, 11:24 »

Man burde i '09 få mulighed for at tage 20% af klubbens kapital og bruge på odds. På den måde kunne man på en nem måde tjene flere penge til klubben.

FLERE STORE ODDS-BELØB 2009!!!

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #352: 04 Jun 2008, 11:57 »

nu har jeg lige læst hele tråden igennem (no life i know) og som den generale stemming er jeg delvist enig.

Medie delen: seriøst jeg trykker bare nu, læser det knap nok, til tider svare jeg ikke engang, så den trænger til en gevaldig overhalning

3D: nej nej og atter nej, jeg kan gå med til det CM har nu, men at gå så vidt som til det Fifa har ville være pløk ånsvagt efter min mening

Tilskuere: at have en kamp skærm hvor tribunen med tilskuere på ville være fedt, ikke at de skal være voldige på nogen måde men måske at de havde store banner i starten af kampen med klub navn på, og flag at vifte med, og at de så fik lavet det på en måde så f.eks. brøndbys fans stod på faxe i brøndby og fck's på nedre c, istedet for at man ser en jubel scene hvor spilleren løber over til deres fans, har jeg tit oplevet at brøndby spillerne løber derover hvor udeholdets tilhængere holder til på brøndby stadion, ved godt det er meget forlangt, men ville være lidt fedt.

Kampe: noget jeg ikke har set skrevet før, men dSI burde da have styr på at f.eks. den danske pokalfinale spilles 1.maj hvert år og ikke bare det første år i spillet (er i 2012 med brøndby og har lagt mærke til at pokal finalen bliver spillet alle mulige dage)

Privatliv: igen nej tak, som jeg læste en anden skrev, har det ikke en klap med det at være manager at gøre

udvidelser: Ku faktisk være fedt hvis man kunne komme med en forspørgelse til bestyrrelsen på at der skulle bygges en større fanbutik osv osv.

Fodboldskoler: Jo tak, mega fed ide, lidt som hvad fck og fcm havde/har nede i afrika, ku være fedt, men at man så var den eneste klub der havde mulighed for at hente de spiller.

patches: igen ENIG, den knap der hedder update på startskærmen burde bare opdatere den seneste patch af sig selv

agenter: savner jeg meget bliver mere realistisk som andre også har sagt

og så lige den sidste ting fra mig, savner lidt en mulighed for at man selv kan sætte prisen på sæson kort og entre billeter, så de er lave mod små hold men dyre mod store hold, man betaler f.eks. ikke 200 kr for at se Brøndby mod Svenborg eller såden noget som man gerne vil betale måske 400 kr for at komme ind og se chl. kampene eller rival opgør, hvis i forstår hvad jeg mener...

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #353: 04 Jun 2008, 12:17 »

nu har jeg lige læst hele tråden igennem (no life i know) og som den generale stemming er jeg delvist enig.

Medie delen: seriøst jeg trykker bare nu, læser det knap nok, til tider svare jeg ikke engang, så den trænger til en gevaldig overhalning

3D: nej nej og atter nej, jeg kan gå med til det CM har nu, men at gå så vidt som til det Fifa har ville være pløk ånsvagt efter min mening

Tilskuere: at have en kamp skærm hvor tribunen med tilskuere på ville være fedt, ikke at de skal være voldige på nogen måde men måske at de havde store banner i starten af kampen med klub navn på, og flag at vifte med, og at de så fik lavet det på en måde så f.eks. brøndbys fans stod på faxe i brøndby og fck's på nedre c, istedet for at man ser en jubel scene hvor spilleren løber over til deres fans, har jeg tit oplevet at brøndby spillerne løber derover hvor udeholdets tilhængere holder til på brøndby stadion, ved godt det er meget forlangt, men ville være lidt fedt.

Kampe: noget jeg ikke har set skrevet før, men dSI burde da have styr på at f.eks. den danske pokalfinale spilles 1.maj hvert år og ikke bare det første år i spillet (er i 2012 med brøndby og har lagt mærke til at pokal finalen bliver spillet alle mulige dage)

Privatliv: igen nej tak, som jeg læste en anden skrev, har det ikke en klap med det at være manager at gøre

udvidelser: Ku faktisk være fedt hvis man kunne komme med en forspørgelse til bestyrrelsen på at der skulle bygges en større fanbutik osv osv.

Fodboldskoler: Jo tak, mega fed ide, lidt som hvad fck og fcm havde/har nede i afrika, ku være fedt, men at man så var den eneste klub der havde mulighed for at hente de spiller.

patches: igen ENIG, den knap der hedder update på startskærmen burde bare opdatere den seneste patch af sig selv

agenter: savner jeg meget bliver mere realistisk som andre også har sagt

og så lige den sidste ting fra mig, savner lidt en mulighed for at man selv kan sætte prisen på sæson kort og entre billeter, så de er lave mod små hold men dyre mod store hold, man betaler f.eks. ikke 200 kr for at se Brøndby mod Svenborg eller såden noget som man gerne vil betale måske 400 kr for at komme ind og se chl. kampene eller rival opgør, hvis i forstår hvad jeg mener...

enig Smiley

It's all, part of the plan.

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #354: 04 Jun 2008, 12:32 »

Hvis der nogen sinde skulle komme 3D, ville det vaere nodt til at virke saa utrolig realistisk og spillerne skulle vaere saa kloge for at det ville kunne fungere. Det skulle se godt ud, men mere vigtigt, ligne rigtig fodbold. Det goer hverken FIFA eller PES fuldt ud, da spillernes intelligens deri bare ikke er god nok..

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #355: 04 Jun 2008, 12:37 »

jeg er nu af den holding at det ville fjerne enhver charme ved FM hvis man fik kampene i 3D, det bedste efter min mening når man for et spritnyt FM spil i hænderne er den første kamp man spiller og man ser de velkendte små prikker der løber rundt mellem hinanden..

min mening: ALDRIG 3D I FM

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Yessir
Manager

« Svar #356: 05 Jun 2008, 00:39 »

jeg er nu af den holding at det ville fjerne enhver charme ved FM hvis man fik kampene i 3D, det bedste efter min mening når man for et spritnyt FM spil i hænderne er den første kamp man spiller og man ser de velkendte små prikker der løber rundt mellem hinanden..

min mening: ALDRIG 3D I FM

Det bedste efter min mening var når man satte den første kamp i gang og de velkendte tekster kørte på skærmen...
Ingen tvivl om at 3D kunne være fedt engang i fremtiden, men det må være noget de arbejder på sideløbende og ikke forhaster sig på. Så hvis der engang om 4-6 år kommer en FM version med 3D vil jeg tage imod det med spænding og forventninger, ikke frygt og foragt. Præic som da den nuværende match engine blev implementeret i spillet

donfrankie
Ynglingespiller

« Svar #357: 05 Jun 2008, 01:04 »

For det første så bliver den danske pokalfinale spillet på kristi himmelfartsdag. http://da.wikipedia.org/wiki/DBUs_Landspokalturnering_for_herrer

Til det med at sætte priserne, så er det ikke noget en manager har indflydelse på og derfor bør det ikke være en mulighed i FM.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #358: 07 Jun 2008, 19:17 »

Noget af det der kan frustrere mig grusomt er, at bestyrelsen og til dels fansene sommetider er alt for urealistiske. F.eks. i dette billede i mit Palermo spil, ses det, at bestyrelsen er utilfredse med at man taber, hvor jeg faktisk spiller lige op med dem indtil det sidste. Kunne godt tænke mig, at de ser på kampens forløb, for det kan ikke passe, at det skal koste en eventuel trænerfyring, for inden kampen ville det ikke være mærkeligt, hvis man skulle tave til Inter. Det bør gøres bedre! De kan åbenbart kun tolerere en sejr Skuffet Ved ikke om det er postet før for gad ikke lig læse alle 24 sider i gennem. Men nu er det i hvertfald

TheMarki
Reserveholdsspiller

« Svar #359: 08 Jun 2008, 18:59 »

Synes der mangler en slags Tv kanal.. Som et slags "onside" hvor de gennemgår weekendens runde.. kåre ugens mål, og måske sæytter ugens hold, ser højdepunkter fra kampene og diskutere runden i det hele taget osv .. ville være fedt Smiley
Samtidig skal kampene også gøres en smule bedre.. og man skal have mulighed for at simulere en kamp, uden man skal gå på ferie..

GLORY MAN UNITED <33

MESTRE 2006/2007 & 2007/2008 & 2008/2009

Owen, Valencia, Nani, Macheda, Anderson, Rooney<3

CHL Champions 2007/2008 <3

We are the best club in the world..

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010