home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 769 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Foreslag til Football Manager 2009
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Foreslag til Football Manager 2009  (Læst 128989 gange)
naitsirhc
Førsteholdsspiller

Sv: Foreslag til Football Manager 2009
« Svar #315: 23 Maj 2008, 13:37 »

Det Total Club Manager jeg prøvede kunne man som sagt købe alt muligt skibe, biler osv. men man havde også et privat liv altså med kæreste/kone hvor man så kunne giver gaver og lignende og tror også man kunne få børn.. men min 'pointe' er at det kunne være fedt med noget mere privat liv osv i spillet.. og måske at man kunne vælge at se kampen i 3D altså hvis det var CL finale eller bare man ville se sit hold gennembanke et fra en lavere div. og så kunne se dem spille i 3D, det synes jeg kunne være meget fedt  Tunge og som ManchesterFAN siger at kuunne se når der blev bygget nye ting som i Total Club manager, hvor man kan bygge stortset alt lige fra Ungdoms Akedemi, Stadion, mener også man kan bygge togstationer så fans kan komme letttere til kamp og der er mange flere forskellige ting,  Tunge selfølgelig skal det ikke komme til at ligne de andre spil for meget, så blot nogle af tingene kunne være fede at have med Wink

The Frog Princess
Gæst

« Svar #316: 23 Maj 2008, 14:02 »

Det med at have et helt privat liv, syntes jeg ikke høre hjemme i football manager universet. Hvis man er ude efter at spille computer spil, hvor man styrer personer gennem deres liv, er sims vel spillet, man skal hive ned fra hylden. Det med 3d kampene er dog en meget interessant idé. Jeg kunne sagtens forestille mig kampene, med gang i den fra tilskuerne, hvor der kunne komme tilskuer uroligheder, som man må tage stilling til. Jeg syntes bestemt også, at forholdet mellem manager og spillere, bliver tættere ved hjælp af flere kommentare. Trods disse forbedringer syntes jeg spillet er godt, som det er, og det er klart det bedste manager spil på markedet.

naitsirhc
Førsteholdsspiller

« Svar #317: 23 Maj 2008, 14:09 »

Måske skal man ikke have privat liv som i Total Club Manager, men det kunne som sagt være fedt hvis man kunne bygge/lave flere ting til fansene osv så man fik flere ind på stadion og lignednde, eller hyre fan busser hvis man ønsker mange fans til en vigtig  ude kamp eller sådan noget Tunge

Mr.Langlet
Gæst

« Svar #318: 23 Maj 2008, 14:13 »

Måske skal man ikke have privat liv som i Total Club Manager, men det kunne som sagt være fedt hvis man kunne bygge/lave flere ting til fansene osv så man fik flere ind på stadion og lignednde, eller hyre fan busser hvis man ønsker mange fans til en vigtig  ude kamp eller sådan noget Tunge

Kunne ikke være mere enig! Grin Grin

Noget til fansene! Måske at man lavede noget hvor man kunne lave hvor fanklubben spørger hvilke spiller du ville sende til et pressemøde hos fanklubben eller sådan noget! BARE MERE TIL FANSENE!

-KNM-
Manager

« Svar #319: 23 Maj 2008, 14:15 »

Der er et par ting, der virkelig mangler:

Fansne, skal tage højde for alderen på de indkøb man foretager, så et 16 årigt stor talent ikke vurderes som en 28 årig verdensklasse spiller.

Der mangler en mulighed for at sætte en spiller til at dække en bestemt spiller op på hjørne og frispark.

Noget som ikke decideret mangler, men kunne være nice ville være hvis man kunne stikke lidt til en spiller, og få ham til at koge over. Dette skulle styres fra opposition instructions.

Der mangler også at der komme tilskueruroligheder . Det havde USM allerede med i 1998.

mojtaba
Lilleputspiller
*

« Svar #320: 23 Maj 2008, 14:22 »

Idéer til FM Modifier:

Der burde også være lidt mere i FM Modifier, hvor man også skal kunne ændre på managers/spillernes "Historie/Bedrifter" + ikke kun ændre, men også tilføje! For det kan man heller ikke på nogen af tingene, som fx. at tilføje en person på "Favoritpersonalen". Man burde også kunne ændre på sin egen personlighed, som fx. at ændre på sin "tilfredshed", tilføje flere sprog, som manageren kan snakke osv, og at man havde nogle favoritpersoner.
« Seneste Redigering: 23 Maj 2008, 14:30 af mojtaba » Logged

Can Manchester United score? They always scorer!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #321: 23 Maj 2008, 14:24 »

Der mangler også at der komme tilskueruroligheder . Det havde USM allerede med i 1998.

Det ville give massive sagsanlæg og derfor vil noget sådanne aldrig komme med.

Mr.Langlet
Gæst

« Svar #322: 23 Maj 2008, 14:27 »

Det ville give massive sagsanlæg og derfor vil noget sådanne aldrig komme med.

Ja, men det ville stadig være fedt hvis det kom med!

-KNM-
Manager

« Svar #323: 23 Maj 2008, 14:29 »

Hvorfor tror du det ville give sagsanlæg?

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #324: 23 Maj 2008, 14:32 »

Synes mange af de forslag der kommer er totalt useriøse - det er ikke football manager vi snakker om - hvis I vil have FIFA Manager, så spil det - der er en grund til at spillet er som det er - det er et serisøt spil, og manageren styrer ikke i virkeligheden hvordan fans osv kommer til kampene!

Derudover, så synes jeg dog, at man kunne skele til Championship Manager 08, som har en "næsten" 3D motor i kampene, og det ser pisse-godt ud for at  være ærlig! Og kunne godt tænke mig, at man kunne indøve "preferred moves" som i Championship manager. Der kan du MÅSKE lære en spiller et move - og der er mange flere fede moves. Og målmændene har også moves der...

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #325: 23 Maj 2008, 14:34 »

Hvorfor tror du det ville give sagsanlæg?

Fordi du vil komme til at hænge nogle klubbers fans ud, ved at de laver ballade i spillet. grunden til at problematiske spillere, heller ikke laver så meget ballade i spillet mere, er fks den at de også fik sags anlæg på halsen for at hænge dem ud i spillet.

-KNM-
Manager

« Svar #326: 23 Maj 2008, 14:36 »

De kan da ikke lægge sag an, så længe du laver det tilfældigt.

-KNM-
Manager

« Svar #327: 23 Maj 2008, 14:38 »

Synes mange af de forslag der kommer er totalt useriøse - det er ikke football manager vi snakker om - hvis I vil have FIFA Manager, så spil det - der er en grund til at spillet er som det er - det er et serisøt spil, og manageren styrer ikke i virkeligheden hvordan fans osv kommer til kampene!

Derudover, så synes jeg dog, at man kunne skele til Championship Manager 08, som har en "næsten" 3D motor i kampene, og det ser pisse-godt ud for at  være ærlig! Og kunne godt tænke mig, at man kunne indøve "preferred moves" som i Championship manager. Der kan du MÅSKE lære en spiller et move - og der er mange flere fede moves. Og målmændene har også moves der...

HElt enig (går ikke ud fra at det øverste var rettet mod mit indlæg?).

Synes også at man burde kunne lave bedre dødboldstaktikker. Igen vil jeg referere til USM 98, hvor man selv kunne  bestemme hvordan og hvornår spillerne løb.

Djævlen
Gæst

« Svar #328: 23 Maj 2008, 14:38 »

De kan da ikke lægge sag an, så længe du laver det tilfældigt.
Jo de kan da Smiley

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #329: 23 Maj 2008, 14:39 »

Vil jo ikke være seriøst hvis de blot kommer random, skal sådan noget med skal det være realistisk og det vil det ikke være hvis der er hooligan optøjer til næsby thisted etc.

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010