home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 902 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Foreslag til Football Manager 2009
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Foreslag til Football Manager 2009  (Læst 128521 gange)
molle
Landsholdsspiller

Sv: Foreslag til Football Manager 2009
« Svar #150: 30 Mar 2008, 14:43 »

Har i set den nye Match Engine Championship Manager 2008 har?

Hvis det var alt som skildt SI og EIDOS i tidernes morgen, så har FM gjordt en kæmpe fejl i mine øjene. Den er bare fantastisk og super godt lavet, det måtte SI godt lege lidt mere med, så får man også lidt mere gang i en kamp.

Men tjek det selv ud her.
http://www.youtube.com/v/7Z6kePTgPgM

puha nej... jeg kan bedre lide den fm har nu

Niko
Gæst

« Svar #151: 30 Mar 2008, 14:47 »

Har i set den nye Match Engine Championship Manager 2008 har?

Hvis det var alt som skildt SI og EIDOS i tidernes morgen, så har FM gjordt en kæmpe fejl i mine øjene. Den er bare fantastisk og super godt lavet, det måtte SI godt lege lidt mere med, så får man også lidt mere gang i en kamp.

Men tjek det selv ud her.
http://www.youtube.com/v/7Z6kePTgPgM

Det synes jeg ser lækkert ud!

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #152: 30 Mar 2008, 15:02 »

puha nej... jeg kan bedre lide den fm har nu

Hvorfor ikke? Det er stadig ikke 3D.. Det er stadig holdt i den gamle CM/FM stil.. De har bare sænket kamera vinklen lidt, så man ser det lidt fra siden af.

molle
Landsholdsspiller

« Svar #153: 30 Mar 2008, 15:05 »

Hvorfor ikke? Det er stadig ikke 3D.. Det er stadig holdt i den gamle CM/FM stil.. De har bare sænket kamera vinklen lidt, så man ser det lidt fra siden af.

det ser grimt ud

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #154: 30 Mar 2008, 15:07 »

Dette er et kanont initiativ til alle dem som gerne vil have 3D.. Nu har CM så bare ramt en lidt anderleds form istedet for, som jeg selv siger er kanont. I den flade 2D får man ikke alle detaljerne med, som man godt kunne bruge til at tweake sin taktik, der vil jeg mene at man kan gøre det bedre med CMs Match Engine.

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #155: 30 Mar 2008, 15:08 »

Det synes jeg ser lækkert ud!

Enig syns os det ser godt ud! Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #156: 30 Mar 2008, 15:20 »

Dette er et kanont initiativ til alle dem som gerne vil have 3D.. Nu har CM så bare ramt en lidt anderleds form istedet for, som jeg selv siger er kanont. I den flade 2D får man ikke alle detaljerne med, som man godt kunne bruge til at tweake sin taktik, der vil jeg mene at man kan gøre det bedre med CMs Match Engine.

Det synes jeg også... Jeg kan helt klart godt bruge lidt mere 3D i grafikken.. Jeg bander den tit væk når jeg skal kommentere om der var frispark/straffe eller ej, og man jo ikke aner det, fordi at man kun har set hvad der har stået på teksten. Du kan jo ikke just bedømme om en 2D spiller fælder en anden...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ManUtd83
Manager

« Svar #157: 30 Mar 2008, 15:23 »

Det synes jeg også... Jeg kan helt klart godt bruge lidt mere 3D i grafikken.. Jeg bander den tit væk når jeg skal kommentere om der var frispark/straffe eller ej, og man jo ikke aner det, fordi at man kun har set hvad der har stået på teksten. Du kan jo ikke just bedømme om en 2D spiller fælder en anden...

Hvad er forskellen på om du ser en kegle ovenfra eller fra siden, når du skal bedømme hvorvidt der er straffe eller ej. Forstår ikke helt din pointe.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #158: 30 Mar 2008, 15:28 »

Hvad er forskellen på om du ser en kegle ovenfra eller fra siden, når du skal bedømme hvorvidt der er straffe eller ej. Forstår ikke helt din pointe.

Nu mente jeg heller ikke at det som CM08 har gjort, er perfekt.. Jeg vil allerhelst have MULIGHEDEN for at kunne se situationen i 3D, ligesom man kan på TV - Med den fede grafik som der bliver lavet nu til dags, burde det også sagtens kunne lade sig gøre i bestemte situationer i FM Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #159: 30 Mar 2008, 15:38 »

Nu mente jeg heller ikke at det som CM08 har gjort, er perfekt.. Jeg vil allerhelst have MULIGHEDEN for at kunne se situationen i 3D, ligesom man kan på TV - Med den fede grafik som der bliver lavet nu til dags, burde det også sagtens kunne lade sig gøre i bestemte situationer i FM Smiley

Den ide er jeg så ikke vild med, så er vi for langt væk fra FM måden. Vil hellere se at man tog CMs måde at spille kampene, eller bare tweaked det lidt. Syntes at man får lidt mere indblik i de ting man siger til ens spillere, end man gør hvis det var små prikker.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #160: 30 Mar 2008, 15:40 »

Den ide er jeg så ikke vild med, så er vi for langt væk fra FM måden. Vil hellere se at man tog CMs måde at spille kampene, eller bare tweaked det lidt. Syntes at man får lidt mere indblik i de ting man siger til ens spillere, end man gør hvis det var små prikker.

Man skal, ligesom man nu kan fravælge 2D, vælge mellem 0D, 2D eller 3D.. Så kan folk selv bestemme hvor nostalgiske de er Smiley

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #161: 30 Mar 2008, 15:41 »

Så synstes jeg bare man kommer for meget over til FIFA Manager, som man burde købe istedet for. Charmen ved FM vil ryge hvis man kunne vælge 3D, desuden vil spillet også komme til at kører langsomere, end hvis man ikke havde det.

BenMusalho
Gæst

« Svar #162: 30 Mar 2008, 15:42 »

Det ser virkelig GRIMT ud!!!
Har prøvet det et par gange og man kan IKKE se sådan noget. Det har jeg i hvertfald ALDRIG set!! Peace
Efter min mening skal de beholde 2D i spillet og ikke begynde at pille ved det.

Djævlen
Gæst

« Svar #163: 30 Mar 2008, 15:43 »

Nej. FM kræver i forvejen for meget af din computer, hvorfor 3D er utopi lige nu. Det kan ikke lade sig gøre, hvis spillet skal kunne købes i den samme mængde som nu.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #164: 30 Mar 2008, 15:44 »

Så synstes jeg bare man kommer for meget over til FIFA Manager, som man burde købe istedet for. Charmen ved FM vil ryge hvis man kunne vælge 3D, desuden vil spillet også komme til at kører langsomere, end hvis man ikke havde det.

FIFA Manager kan du da overhovedet ikke sammenligne med FM, bare fordi at de begge ville køre 3D? Det er ligesom at sammenligne Hitman med GTA fordi at de begge har våben med...

Og hvis det kører langsommere, må du jo bare købe mere ram Tunge

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010