Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 19:04:23
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
1 Bruger, 887 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
Drengene fra Vestegnen!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
56
57
[
58
]
59
60
...
62
Forfatter
Emne: Drengene fra Vestegnen! (Læst 247513 gange)
-LFC-
Manager
Sv: Drengene fra Vestegnen!
«
Svar #855:
25 Dec 2008, 03:30 »
Fantastisk vildt, at den stadig kører, Zåååneeeh!
Det er vildt imponerende alt det du har nået med Brøndby!
KIU!
Zone 43
Manager
«
Svar #856:
25 Dec 2008, 15:30 »
Takker, LFC!
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Zone 43
Manager
«
Svar #857:
25 Dec 2008, 20:18 »
Dyr sejr over AaB
For anden gang dette efterår endte Brøndby med at slå AaB, denne gang i pokalens 4. runde, og det skulle ende med, at blive en dyr sejr.
Allerede efter 30 sekunder gjorde Thomas Kristensen det til 1-0, da han erobrede bolden midt på banen, hvorefter han løb fra AaB defensiven og ingen problemer havde med, at udplacere Ze Carlos. Og trods en rigtig god præsentation fra den tidligere Reading spiller, så måtte han forlade banen med en mindre skade efter godt en times spil. Han ventes ude i en uge.
Og skader fik Brøndby nok af i denne pokal kamp. Helt slemt var det dog efter en halv times tid, hvor en noget anonym Tobias Mikkelsen fik beskadiget sit korsbånd, hvilket koster den 27-årige fløjspiller en pause på mindst otte måneder! Den stærke hollænder, Jeffrey Altheer, måtte også forlade banen med en mindre skade. Det skete efter ca. ti minutter efter Thomas Kristensens skade. Altheer må, lige Kristensen, holde en uges pause.
En mand som ikke blev skadet er tyske Mesut Özil, og i de døende minutter slog han kontra, som han udnyttede til, at score sin anden sæsontræffer. 2-0 til Brøndby, og dermed oprejsning efter New Firm nederlaget til FCK, som vandt med 2-1.
Hele fire SAS-Liga hold måtte se sig slået af ikke SAS-Liga hold, nemlig Lyngby (tabte til Herfølge), Ølstykke (tabte til Vejle), Esbjerg (tabte til Køge) og Randers (tabte til Silkeborg). De to øvrige SAS-Liga 'opgør' endte med sejr til OB over Midtjylland samt sejr til Horsens over AGF.
Kvartfinalerne ser således ud:
Herfølge - Brøndby
Køge - OB
Silkeborg - FCK
Vejle - Horsens
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
BenMusalho
Gæst
«
Svar #858:
25 Dec 2008, 20:34 »
Surt med alle de skader.. ): Men fedt at du formår at holde resultaterne gode alligevel..! Det er sku fantastisk, at du har fået skabt en så velfungerende trup, hvor kvaliteten er så høj..
Og rigtig god lodtrækning - selvom jeg ikke helt ved, hvor Herfølge er i dit spil, så regner jeg ikke med, de er fantastisk gode?
KUTGW!!
Zone 43
Manager
«
Svar #859:
25 Dec 2008, 21:33 »
Altid surt med skader, ja, men en god trup skal kunne klare det. Herfølge rykkede i sidste sæson ned fra SAS-Ligaen til VSD :-)
- Daniel Agger.
Zone 43
Manager
«
Svar #860:
04 Jan 2009, 02:04 »
Danmark er VM klar
Med to mål og en assist på en halvleg, var Kasper Lorentzen manden som sparkede Danmark til VM næste sommer på bekostning af Ungarn
Der var enkelte suk i de mange danske hjem, da Sevilla keeperen Kasper Schmeichel ikke skulle blive klar til de to vigtige kampe, istedet blev Mikkel Andersen udtaget. Det skulle give spilletid til Kenneth Stenild, og han skulle vise sig fra sin gode side.
Første kamp var hjemme i Parken, men her kunne de fremmødte se et dansk hold som var de østeuropæiske gæster overlegne, men samtidig usædvanlig uskarpe. Det lignte dog held i uheld da først Nicklas Bendter måtte afløses af Søren Larsen efter en times spil, og bare godt ti minutter senere måtte Søren Larsen afløses af Danny Olsen. Og Saint-Etinne fløjen skulle kort før tid score sit første mål på landsholdet og så lignte det en dansk sejr. Men sådan skulle det ikke gå, for András Simon udlignede kort tid efter til 1-1, som kampen i Parken blev.
Op til returkampen i Budapest måtte Nicklas Pedersen forlade den danske lejr med en skade og så måtte Thiago Maranhao indkaldes. Den brasiliansk fødte dansker gjorde dog ikke den store forskel i den lille halve time han fik. På det tidspunkt var kampen reelt også afgjort for det tidspunkt stod det nemlig 3-0 til Danmark.
Efter et kvarters spil scorede Kasper Lorentzen på en returbold efter Leon Andreasens frispark blev returneret tilbage til danskerne og så huggede Brøndby profilen til læderet. Fem minutter senere blev hans hjørne headet ind af Nicklas Bendter, inden han kort før pause gjorde det til 3-0 på et straffe begået af Balazs Dzsudzsak.
I kampens sidste minut fik hjemmeholdet dog reduceret til slutfacit 1-3, hvorfor Danmark er VM klar med samlet 4-2 over Ungarn.
Serbien måtte ud i straffesparkskonkur
rence før de fik slået Schweiz ud. Efter en 1-0 sejr ude over Polen lignede Sverige en nation som var VM klar, men med 1-2 til Polen i Sverige gik Polen videre på reglen om udebane mål. Tyrkiet havde ingen problem mod Rusland, som blev besejret i begge opgør.
- Daniel Agger.
Zone 43
Manager
«
Svar #861:
05 Jan 2009, 16:52 »
Danmark i svær VM gruppe
Når VM slutrunden til sommer fløjtes i gang skal de danske spillere op imod profiler som Messi, Tevez, Agüero, Karimi, Kaebi, Kolo Touré og Salomon Kalou. Med andre ord, der venter et svært VM for Danmark.
- Det er ingen hemmelighed, at jeg ville ønske en, på papiret, nemmere gruppe, lød det fra landstræner Casper Andersen efter grupperne blev offenliggjort.
Der venter Danmark hård modstand på de brasilianske baner, da man møder favoritterne fra Argentina, outsiderne fra Elfenbenskysten og Iran som ligner en overkommelig modstander. Især opgøret mod Elfenbenskysten ligner kampen mod anden pladsen i gruppen.
- Danmark var tæt på at slå Spanien i en gruppespilskamp og har på det seneste leveret rigtige gode resultater og godt spil, så det bliver ikke nogen nem opgave, sagde Ulrich Stielike som er landstræner for Elfenbenskysten og har været det siden 2006.
- Vi må ikke undervudere nogen af modstanderne, for så går det galt. Vi ved det bliver svært i de tre gruppespilskampe, hvor alt kan ske, sagde Daniel Passarella den argentinske landstræner.
- At vi formentlig bliver undertippede i kampene kan kun være til vores fordel, da presset så vil ligge på de andre, sagde Amir Ghalenoei der er iransk landstræner.
Kampprogramet er som følger:
7. juni
Danmark
- Argentina
Elfenbenskysten - Iran
12. juni
Iran -
Danmark
Argentina - Elfenbenskysten
17. juni
Danmark
- Elfenbenskysten
Argentina - Iran
- Daniel Agger.
Zone 43
Manager
«
Svar #862:
05 Jan 2009, 18:18 »
Flot afslutning på efteråret
Brøndby fik en flot afslutning på dette efterår. Man er stadig med i toppen af ligaen, klar til pokalens kvartfinale og ikke mindst til forårets UEFA Cup kampe.
I den hjemlige SAS-Liga har det ikke kørt som forventet, men med ti point i de sidste fire kampe er bestemt godkendt. Brøndby dominerede i alle fire kampe, men det var ikke nok til fire sejre til trods at både FC Midtjylland og Randers blev besejret med hele 5-0. FC Nordsjælland blev slået med 2-1, mens OB hentede en heldig 1-1 på Brøndby Stadion.
I UEFA Cuppen skulle man som bekendt op imod Basel, Twente, Fiorentina og Rennes. Og efter en perfekt start med 2-0 over Basel, kom det nok største resultat i efteråret. På Artemio Franchi i Firenze overraskede de blå-gule fra Vestegnen med at hente 2-2.
Yoblé Bassaoulé scorede i kampens indledning sin tredje scoring i UEFA Cuppen, men en halv time senere stod der 2-1 til hjemmeholdet efter Toto Tamuz og Marco Donadel havde scoret. Efter pausen kom Brøndby bedre og bedre med i kampen og med tyve minutter igen udlignede topscorer Lukasz Cieslewicz til slutfacit 2-2.
Efterfølgende skuffede man hjemme ved 'kun' at spille 1-1 mod Twente, hvorfor der kom en gyselig afslutning på gruppen.
Franske Rennes skulle vinde med mindst fire mål får at gå videre grundet UEFAs regler. Og det fik da også Rennes til at satse offensivt fra start, men det gav bagslag efter ti minutter, hvor Kasper Lorentzen udnytter et kontra angreb. Herefter tog franskmændene over, men Émersons og Felipe Brochieris scoringer var ikke nok for Rennes til, at gå videre, hvorfor de blev den helt store taber i gruppen, hvor Fiorentina, Twente og Brøndby gik videre.
I den første knock out runde møder man engelske West Ham. Den første kamp spilles i Brøndby.
I Royal League er en blanding af førstehold-, andenholds og U18-holdsspillere kommet nogenlunde i gang, i gruppen som også består af Malmö FF og Stabæk. I Malmö var Frank Christensen den store helt med et mål og en assist, i et opgør der endte uden videre, da resultatet blev 2-2. I hjemmekampen mod Stabæk leverede ingen hold stort spil og resultatet var lige så kedeligt som spillet. 0-0 endte den kamp.
I Pokalturneringen har man ingen problemer haft mod Søllerød-Vedbæk, eller BSV om man vil, og AaB. Derfor er man klar til foråets kvartfinale mod Herfølge.
Brøndby har gennem efteråret forstærket truppen med Erik Hoseth (Lyn), Daniel Karlsson (Recreativo), Jonas Kamper (Bielefeld) og Jesper Juelsgård (Midtjylland). Det ventes, at Brøndby vil hente endnu en spiller, mens der sælges ud blandt reserverne.
Daniel Karlsson
~
Erik Hoseth
~
Jonas Kamper
~
Jesper Juelsgård
SAS-Ligaen
~
Royal League
~
UEFA Cuppen
EDIT: Skulle jeg ende med at slå West Ham ud, skal jeg op imod vinderen af opgøret Lyon - Zaragoza!
«
Seneste Redigering: 11 Jan 2009, 00:53 af Zone 43
»
- Daniel Agger.
Zone 43
Manager
«
Svar #863:
11 Jan 2009, 13:55 »
Gamle profiler tilbage?
To af Brøndbys gamle profiler rygtes tilbage til Vestegnsklubben. Ingen af parterne ønsker at kommentere rygterne.
Fra 2004 til 2006 spillede den svenske profil, Johan Elmander, i Brøndby, og skal man tro flere portugisiske kilder, så kan de svenske angriber snart vende tilbage til den københavnske Vestegn. Den 32-årige angriber har ikke fået nogen minutter for Sporting Lissabon i denne sæson, og det kan blive altafgørende for et muligt skifte.
Det er ingen hemmelighed, at Brøndby i meget lang tid har ønsket Elmander tilbage til klubben, og skal han komme det skal det være nu, da hans værdi formentlig vil falde som tiden går, hvis Sporting vil have noget for ham,
skriver Manuel Costa i sin klumme på A Bola, hvor han også nævner at en byttehandel mellem Adrian Ropotan og Johan Elmander kan komme på tale, da han står øverst på Sportings ønskeliste.
Thomas Kahlenberg kom til Brøndby i 1998 som ungdomsspiller og forlod klubben i 2005 som en af de helt store profiler i klubben. Nu kan den tidligere Auxerre spiller, og nuværende AC Milan reserve, vende hjem til hvor de hele begyndte. Men det bliver ikke uden kamp. For Barcelona træner Michael Laudrup vil nemlig hente sin tidligere guldfugl til den spanske.
Brøndby har tidligere på efteråret haft den tidligere Celtic stjerne, Shunsuke Nakamura, til prøvetræning og lige for tiden er Simone Perrotta til prøvetræning og det ventes, at italieneren skal optræde i et par af Brøndbys venskabskampe, når man drager til Cuba. Ingen af de to er dog specialt gode fysisk, hvilket kan betyde at de ikke kommer til Brøndby.
Brøndby har allerede sikret sig hele fire spillere, når vinduet åbner i januar måned. Daniel Karlsson, Erik Hoseth, Jonas Kamper og Jesper Juelsgård er navnene på disse fire.
- Daniel Agger.
Zone 43
Manager
«
Svar #864:
18 Jan 2009, 01:51 »
Danmark i halvsvær gruppe
Der var i dag, 24. januar 2014, lodtrækning til EM kvalifikationen. Danmark endte i Gruppe E sammen med bl.a. de tidligere verdensmestre fra Italien.
- Det bliver ikke helt nemt, men jeg tror på, at vi kan overraske, lød det fra landstræner Casper Andersen efter lodtrækningen.
Udover verdensmestrene fra 2006, Italien, er Danmark også i gruppe med Polen, Norge, Albanien, Kasakhstan og Armenien. Polen, Norge og Albanien er de nationer som skal kæmpe med Danmark om en formodet anden plads i gruppen spår den danske landstræner.
- Polen og Norge er rigtige gode nationer og kan sagtens overraske positivt, mens Albanien formentlig vil blive undervuderet af mange, men jeg ser dem som 'et farligt hold'. Armenien og Kasakhstan skal vi kunne slå overlegent, vudere den danske landstræner.
Kvalifikationen betyder, at Danmark alligevel ikke kan få spillet de to venskabskampe mod Sverige og Brasilien. Der planlægges at kunne få spillet de to kampe på et senere tidspunkt.
Se alle grupperne her
Danmarks kampprogram:
10/09: Armenien (u)
11/10: Albanien (h)
15/10: Italien (u)
12/11: Kasakhstan (h)
21/03: Norge (u)
25/03: Armenien (h)
30/05: Albanien (u)
03/06: Polen (h)
05/09: Italien (h)
09/09: Kasakhstan (u)
10/10: Norge (h)
15/10: Polen (u)
- Daniel Agger.
Cencur
Manager
«
Svar #865:
26 Jan 2009, 00:08 »
Mere mere mere
Håber ikke at folk har glemt denne blog, for du har lige smidt 5 updates uden at få kommentarer... Det er jo lidt skuffende.
Håber på at se Elmander og Kalle tilbage på Vestegnen, det kunne være klasse
Håber snart på en ny update!
"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.
Zone 43
Manager
«
Svar #866:
26 Jan 2009, 08:38 »
Danke, danke, Cencur! Selvom jeg ikke får spillet meget FM for tiden, så håber jeg på, at kunne komme med et par updates i løbet af ugen..
Tbh. er lysten heller ikke så stor mere til dette spil for tiden
EDIT: Da jeg ikke kan få åbnet den fil, hvor jeg har skrevet notater ned, på hverken skolens eller biblioteks computere, kommer der først til at ske noget i weekenden. Sry.
«
Seneste Redigering: 26 Jan 2009, 17:49 af Zone 43
»
- Daniel Agger.
Zone 43
Manager
«
Svar #867:
12 Feb 2009, 11:57 »
Ronaldo bag dansk nederlag
Portugals helt store stjerne, Cristiano Ronaldo, var manden bag Portugals sejr over Danmark i Parken. Landstræneren godt tilfreds.
Danmark måtte ændre lidt på formationen, da hverken Kasper Schmeichel eller Jesper Juelsgård fra den normale startformation ikke var udtaget pga. skader. Det samme var reserverne Jonas Troest og Morten Nordstrand.
Istedet var Mikkel Andersen, Martin Spelmann, Andreas Bjelland og Ronnie Schwartz udtaget.
Se hele den danske trup
her
Det startede ellers rigtig godt for Danmark, som efter et kvarters spil var i front med 2-0, efter at Rasmus Würtz og Mads Laudrup, som tilsammen dækkede den centralemidtbane fornuftigt, havde scoret. Würtz' forsøg blev rettet af og snød keeperen, mens Laudrup scorede på et flot frispark.
Det vækkede gæsterne og isærdeleshed Cristiano Ronaldo, som på bare få minutter lige efter den halve time var rundet fik reduceret og udlignet den danske føring, så pause stillingen var 2-2.
Efter pausen var Manchester United profilen også involdveret i det mål som skulle sikre Portugal sejren. Ronaldo løb fra Michael Jakobsen, som i dag var rykket ud som venstreback. Hans indlæg blev i første omgang headet videre af Daniel Agger, men João Moutinho fik flugtet bolden ind bag Kenneth Stenild til 2-3, som den tætte kamp endte.
- Vi spiller en rigtig god kamp, men det viste sig ikke godt nok i dag. Vi har nu haft to tætte kampe mod Spanien og Portugal som vi lige så godt kunne vundet, så fremtiden ser så absolut lys ud synes jeg, lød det fra landstræner Casper Andersen efter kampen.
Den danske opstilling:
K. Stenild
D. Wass - D. Agger - S. Kjær (W. Reid 61') - M. Jakobsen (L. Jessen 45')
M. Laudrup - R. Würtz (L. Andreasen 61')
T. Kahlenberg (D. Olsen 45') - M. Thygesen (T. Maranhao 45') - K. Lorentzen (N. Zimling 61')
N. Bendter
- Daniel Agger.
Zone 43
Manager
«
Svar #868:
12 Feb 2009, 17:21 »
Det ser fornuftigt ud på Vestegnen
Med fire sejre i fire venskabskampe og et forhåndsvis stort navn hentet på sidstedagen af transfervindue, ser det ud til at lyset igen er at finde i den københavnsk vestegn.
På forhånd havde man hentet Jesper Juelsgård, Jonas Kamper og Daniel Karlsson som forstærkninger til førsteholdet, mens Erik Hoseth skal styrke U18 mandskabet. På sidstedagen i transfervinduets åbning sendte man i Brøndby IF hele 30 millioner gode danske kroner afsted til den russiske hovedstad, Moskva, hvor CSKA har hjemme mod at få den svenske spiller
Dusan Djuric
, som har fire landskampe på sit CV.
Men mens fem mand har fundet vej til Brøndby har syv mand forladt klubben. De fleste for en stund. Ibrahim Rosenqvist og Anders Jessing regnes begge med at være fremtidens mænd hos Brøndby, men dette forår skal de optræde for hhv. AC Horsens og Brønshøj. Timmi Jensen er desuden udlejet til naboerne fra Glostrup.
De to målmænd Michael Tørnes og Søren Kristensen havde ingen fremtid i Brøndby, men kan glæde sig over at have det hos hhv. FC Midtjylland og OB, som har investeret i dem. Sidst men ikke mindst er Ulrik Hansen og Joakim Johansson solgt til de to tidligere SAS-Liga klubber Ølstykke og LFA.
Brøndby har per tradition de sidste par år taget på træningslejr under varmere himmelstrøg for at komme i kampform igen efter at have fejret jul og nytår. Mens det tidligere har foregået i Chile, Argentina, Grækenland og Cypern bl.a., så var i det i år Cuba som stod for skud.
Her mødte man Ciudad Habana, Industriales og Pinar del Rio som blev slået med 0-5, 0-6 og 1-4. Herefter gik turen hjem til det noget køligere Danmark, hvor man havde inviteret hollandske PSV på besøg. Og efter en tæt kamp kunne Brøndby forlade kampen med en sejr på 3-2, efter scoringer fra Adrian Ropotan og Luca Senicanin (2). Slobodan Rajkovic og Henok Goitom scorede for gæsterne.
Dermed synes Brøndby at være klar til UEFA Cup opgørene mod det engelske succeshold fra West Ham.
EDIT: Havde lige glemt RL kampen mod Malmö. Den blev - ikke overraskende - vundet med 2-0. Cristián Jelvez og Frank Christensen scorede de to mål.
«
Seneste Redigering: 13 Feb 2009, 09:05 af Zone 43
»
- Daniel Agger.
Zone 43
Manager
«
Svar #869:
13 Feb 2009, 09:22 »
Svært udgangspunkt.
I hvad der skulle blive et tæt opgør mellem Brøndby IF og West Ham United, så var det London mandskabet som kunne glæde sig mest over resultatet i Brøndby.
Brøndby måtte se bort fra profiler som Kevin Olimpa, Jesper Juelsgård, Yoblé Bassaolué og Tobias Mikkelsen til det første opgør og især manglen af den franske keeper og den afrikanske midterforsvar kunne ses og mærkes overfor en stærk engelsk offensiv.
Efter tyve minutters kedsomhed tog Brøndby initaitivtet og fik et overtag. Det skulle også resultere i et føringsmål fra viceanfører Kasper Lorentzen, som skulle ende med at blive kampens spiller.
Først i overtiden kom West Ham frem til deres første reele chance, da et frispark fra Oleg Surkis ramte overlæggerne og landede for fødderne af Carlton Cole, som kunne nøjes med at sætte indersiden på bolden. Kort forinden havde Brøndby udnyttet et kontra angreb ved Luca Senicanin.
Efter pausen var det så de engelske gæster som tog styringen. Og efter et par minutters konstant pres ned mod Martin Hansen fik debutanten David Amoo scoret sit første mål siden skiftet fra Liverpool. Dermed havde West Ham ændret 2-0 til 2-2, hvilken kampen også skulle ende trods flere fornuftige forsøg til begge mandskaber.
- Vi fik scoret to vigtige udebanemål, og vi står dermed stærkt inden returkampen. Men Brøndby er et rigtig godt hold, så kan ikke tage noget for givet. Det bliver 90 vanskelige minutter, lød det fra West Ham anføreren Anton Ferdinand.
Brøndby IF 2-2 West Ham United (2-1)
1-0 Kasper Lorentzen (25')
2-0 Luca Senicanin (41')
2-1 Carlton Cole (45')
2-2 David Amoo (55')
- Daniel Agger.
Sider:
1
...
56
57
[
58
]
59
60
...
62
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »