home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 439 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Drengene fra Vestegnen!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 Udprint
Forfatter Emne: Drengene fra Vestegnen!  (Læst 233604 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #885: 30 Dec 2010, 22:23 »



19.10.18 | Onside | Optakt til New Firm: 200 kamps jubilareren

I morgen aften finder sæsonens andet New Firm opgør sted, når Parken ligger græs til det evige drabelige opgør mellem FCK og Brøndby IF. Udover den ydmygende 7-0-sejr i den første af slagsen i sæsonen, vil en ung herre runde kamp nr. 200.

Med sine blot 23 år er den unge Anders Jessing en fremtidens mand i Brøndby. Ikke mindst set det i lys, at han i morgen kan spille sin kamp nummer 200 i Brøndbys gule trøje, et imponerede antal for midterforsvaren der bare bliver bedre og bedre med tiden.
Fulde navn: Anders Jessing
Alder: 23
Nationalitet: Dansk
Landskampe/mål: 17/2 - U21
Position: Midterforsvar
Kontraktudløb: 30.06.22
Klubber:
 - FC Midtjylland, 11-12, 8 kampe, 0 mål
 - FC Nordsjælland, 12-13(jan), 4 kampe, 0 mål
 - Brøndby IF, 13-??, 199 kampe, 27 mål
 - Brønshøj, 13-14, 27 kampe, 0 mål - leje

 - Jeg er utrolig stolt over, at kunne runde min kamp nr. 200. Det er der ikke mange der har opnået. Samtidig vil jeg give en helvedes masse roser til vores trænerstab, der i høj grad har hjulpet mig meget til, at være den jeg er i dag, ligesom nuværende og tidligere holdkammerater, lyder det fra Jessing, der samtidig konstanterer han ikke er nogen teknisk god spiller.

 - Jeg har aldrig kunne tage tyve på foden eller sætte 7-8 mand af i en telefonboks, det lader jeg de andre om, siger en smågrinende snart kommende jubilar.

Hans præsentationer på banen er heller ikke gået ubemærket hen. Således har landstræner Michael Laudrup ved flere lejligheder set ham i aktion, og også kommet med ros.

 - Han virker utrolig proffessionel, en ægte leder, der ikke er bange for at påfører sig et par blå mærker på kroppen. Jeg vil ikke blive overrasket over, hvis han en dag bliver et stort hit i England og Premier League, udtalte Laudrup en gang i foråret. Endnu har han ikke givet ham landsholdsdebut, og indtil videre kan han bryste sig af 17 U21-landskampe med to mål til følge, den gode Jessing

Anders Jessing ventes at være med fra start, når Onside i morgen viser braget om København, med optakt fra klokken 10.30.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #886: 13 Feb 2011, 18:05 »



20.10.18 | Ekstra Bladet | Ung jubilarer matchvinder i New Firm derby

Med sin syvende sæsontræffer blev 200 kamps jubilareren, Anders Jessing matchvinder i sæsonens andet New Firm derby.

Selvom det var halv køligt, og det små regnede, så fik de knap 42.200 fremmødte hurtigt varmen med tre hurtige mål, og ikke mindst en masse hårde dueller midt på banen. Her var det tydeligt, at se, at den unge Brøndby'er Daniel Madsen - som var med efter Deivisons skade - manglede noget erfaring.
FCK 1-3 Brøndby IF (1-2)
0-1: Rui (12')
0-2: L. Senicanin (15')
1-2: L. Clausen (16')
1-3: A. Jessing (69')

Tilskurertal: 42.189

MoM: L. Senicanin (8)

Som nævnt, så kom der tre hurtige mål. To af disse var til Brøndbys fordel. De to angribere Rui og Luca Senicanin fik, i fællesskab med playmakeren Erik Hoseth, spillet FCK defensiven tynde, og så var der ingen problemer for, at komme foran med både 0-1 og 0-2. Herefter sov man dog, da Lars Clausen fik reduceret til 1-2 få sekunder efter 0-2 målet.

Efter den start trak begge mandskaber sig lidt tilbage, og resten af første halvleg havde ikke alverdens højdepunkter.

Efter pausen kom hjemmeholdet bedst fra start, men de blev aldrig rigtig farlige oppe foran. Med godt tyve minutter igen blev kampen afgjort, da Kasper Lorentzens hjørne blev headet ind af Anders Jessing, der kom højest op mod Deivid, og lige forbi næsen på Flemming Jensen nær stolpen. Herefter kørte Brøndby stille og roligt sejren hjem.

 - Drengene fulgte vores plan til punkt og prikke, og det var en fornøjelse at se, lød det efterfølgende fra Brøndbys assisterende træner, Patrick Müller.

Resultatet betyder, at FCK efterlades midt i tabellen, mens Brøndby cruiser mod endnu et mesterskab.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Fernando
Gæst
 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #887: 13 Feb 2011, 18:11 »

Længe ventet update! :-)
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #888: 13 Feb 2011, 18:23 »

Kan jeg ikke få et ss af Mika Ääritalo's historie?
Hvis han stadig er af finde i spillet.
Logged

FCK

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #889: 13 Feb 2011, 18:33 »

Længe ventet update! :-)

Haha, ja. Havde en periode uden lyst til enten, at skrive eller game FM. :-)

Kan jeg ikke få et ss af Mika Ääritalo's historie?
Hvis han stadig er af finde i spillet.

Historie
Profil
:-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #890: 14 Feb 2011, 18:54 »



24.10.18 | uefa.com | - målet er kvartfinalen

I 1991 var man i Brøndby IF få sekunder fra en plads i UEFA Cup finalen, men siden da har man taget revanche med to UEFA Cup titler i hhv. 2011 og 2015 efter, at besejret Ajax Amsterdam og AC Milan. I år er målet klart: man skal mininum nå kvartfinalen.


Det er ikke til, at tage fejl af. De hvide vægge i det kontor, som benyttes af træner Casper Andersen og assisterende træner Patrick Müller, er næsten ikke til, at se for mange billeder fra de mange trofæer man har hentet de sidste mange år. Men det er ikke her, at interviewet finder sted. Men istedet ude på træner bænken på det i folkemunde kaldte Vilfort Park. Et stadion, som har været under ombygning et par gange, så det er gået fra, at rumme godt 30.000 til i dag 46.781.

Det lignede ellers endnu et Champions League-eventyr, da Brøndby i den sidste og afgørende kvalifikationsrunde trak Beitar Jerusalem, men med en 2-1 sejr hjemme og et 2-0 nederlag ude blev den drøm ødelagt, og istedet måtte kæmpe man igennem 180 hårde minutter mod serbiske Benzanija, før man med en samlet 4-2 sejr sikrede sig deltagelse i Europa League.

 - Det giver sig selv, at det var noget lort for at sige det lige ud. Vi vidste godt på forhånd, der ventede en svær kamp i Jerusalem, men to hurtige mål til dem, og så en dag på kontoret, hvor intet fungerede. Jamen, så skal det bare ikke være ens dag. Heldigvis kom vi os hurtigt over det med to 4-0 sejre i ligaen (over hhv. FC Nordsjælland og Køge BK, red.), fortæller Andersen.

Brøndby har tidligere hentet to trofæer i Europa League, ligesom man har leveret flere store resultater, der har sendt en del chok bølger verdenen over. I dette års Europa League er havnet i Gruppe B, hvor Villarreal og Napoli gæster Brøndby, mens man selv skal til Limassol i Cypern og til Eindhoven, hvor hhv. Apollon og PSV venter. Hvad kan man forvente af Brøndby i dette års EL?

 - Vi har et ungt, sultent hold, der hellere end gerne vil prøve sig af på højeste niveau, og vi er mildest talt havnet i en gruppe, hvor vi er sikret rigtig god modstand. Vi skulle gerne gå videre fra gruppen, men det bliver svært. Vi burde kunne matche dem, og vores mål har hele tiden mininum kvartfinalen i enten Europa League eller Champions League, og det laver vi ikke om på, fortsætter han.

Det er i morgen, at Brøndby tager hul på gruppespillet i Europa League. Modstanderen er Napoli. Herefter ser Brøndbys program ud som følger: Apollon (a), oversidder, Villarreal (h), PSV (a)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #891: 14 Feb 2011, 19:01 »

Spændende! Smiley
Jeg følger med her Smiley
Logged

Hala Madrid!

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #892: 16 Feb 2011, 21:53 »



24.10.18 | TV2 Sport | Brøndby ubesejret igennem gruppespil

Det så på forhånd svært ud, men med fire sejre gik Brøndby igennem gruppespillet uden, at smide et eneste point. FCM og FCK ude af Europa.

Det var på forhånd ikke en nem start for Brøndby, der lagde ud mod italienske Napoli, med bl.a. Morten Nielsen, Marek Hamsik og Ezequiel Lavezzi på holdkortet. Men lige lidt hjalp det, den kriseramte klub, til trods for, at lagde bedst ud fra start. Det var dog Tom Kristiansen der åbnede ballet, men Napoli kom hurtigt igen ved Andrea Russotto. Der blev dog gået til stålet, men 1-1 stod stillingen ved pause.

Efter pausen var der kun ét hold på banen; Brøndby. Og ikke mindst den livsfarlige duo med Rui og Luca Senicanin. Og netop de to var den reele årsag til, at det aldrende Napoli forsvar blev spillet tyndere end et stykke spaghetti, med deres scorede efter hhv. 58 og 72 minutters spil. I de døende minutter lukkede og slukkede indskiftede Søren Ulrik Vestergaard til slutfacit 4-1.

I den efterfølgende kamp, på udebane mod Apollon Limassol, var der ingen reel modstand til Brøndby, som stille og roligt kunne kører en 0-3 sejr i hus. Ligesom i Napoli-opgøret blev Tom Kristiansen første målscorer kort inde i kampen, Rui øgede få sekunder før pausen, mens kampens spiller, Tobias Mikkelsen, lukkede og slukkede efter en times tid, hvorefter en masse reserver kom ind for, at få lidt europæisk erfaring.

Efter, at have siddet over i 3. spillerunde, fik man spansk besøg af Villarreal i den 4. Spanierne havde ikke nogen god udebanestatistik med i bagagen, ligesom man var inde i en halvskidt stime. Og de startede da også skidt ved, at give et par store chancer væk, men heldigt for dem blev disse ikke udnyttet. Ikke før med godt otte minutter før pause, da Tom Kristiansen nok engang blev første målscorer. Alle gange via dødbolde. Kort før pause blev det også 2-0, da Luca Senicanin blev sendt i dybden, og italieneren svigtede ikke.

Efter pausen kom 'den gule ubåde', som klubben populært kaldes, stærkt tilbage. Og dette udnyttede de da også til, at komme igen, da Sebastian Leto fik reduceret til 2-1 efter en times tid. Som kampen skred frem lignede det da også mere 2-2 end 3-1, men kort før tid begik man et straffe, som Kasper Lorentzen dog fik brændt. Men et kontra dybt inde i overtiden ændrede dog stillingen til netop 3-1, takket være Erik Hoseth' lange tå. Dermed var Brøndby sikre på videre avanchement i Europa League.

Til trods det videre avanchement, stillede man op i stærkest mulige opstilling til udekampen mod PSV Eindhoven. Og efter ti minutter var kampen så godt som afgjort, da Rui med to scoringer indenfor ét minut havde scoret to gange. Det var dog først efter pausen, der igen kom spænding i opgøret, da det tidligere Brøndby-emne, André Ibrahim reducerede til 1-2 efter godt ti minutter af anden halvleg. Kort tid efter skiftede Brøndby Deivison ind istedet for en træt Daniel Madsen, og brasilianeren skulle kun bruge godt to minutter på banen, for at scorer et brag af et langskudsmål til 1-3, som en ellers halv kedelig kamp endte.

Dermed er Brøndby klar til forårets Europa League kampe, hvor man skal op imod tyske Dortmund, som har hjemmebane fordelen i det første opgør. For uden Brøndby gik også Napoli og PSV videre med hhv. 7 og 6 point, mens Villarreal endte 4 point på 4. pladsen, mens Apollon kan noterer sig et stort, rundt 0 ud for pointene.
FCK og FCM var ligeledes også, at finde i gruppespillet, men begge hold endte sidste i deres respektive grupper.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #893: 17 Feb 2011, 18:51 »



04.02.19 | Tipsbladet | Diego Ribas til Brøndby IF

Selvom transfervinduet lukkede ved overgangen mellem januar og februar, har det ikke forhindret Brøndby IF, at forstærke holdet med den tidligere brasilianske magier, Diego Ribas.

Efter et succesfuldt træningsophold valgte man, at skrive en kontrakt med Diego Ribas - bedst kendt som Diego. Diego og hans daværende klub gennem elleve sæsoner, Werder Bremen, blev enige om ikke at forlænge samarbejdet, da begge parter gerne ville prøve noget. I sin tid i det nordtyske var Diego med, at vinde hele seks mesterskaber samt en sølvmedalje fra pokalfinalen i 2008.
Diego Ribas:
Alder: 34
Position: Central midtbane
Landskampe/mål: 22/3
Kontraktudløb: 30.06.20
Karriere:
 - 02-04 (januar). Santos (Brasilien)
 - 04-06 FC Porto
 - 06-17 Werder Bremen
 - 19 (januar)-?? Brøndby IF

Men efter et halvt år som klubløs henvendte Brøndby sig til brasilianeren omkring et træningsophold i det meste af januar måned, hvilket inkluderede en tur til Mexico. Diego var ikke sen til, at takke nej for dette tilbud. Og da januar blev til februar satte begge parter sig ned, og forhandlede en kontrakt på plads. Denne varer halvandet år.

 - Der er ingen tvivl om Diegos kvaliteter, han er stadig en fantatisk spiller, selvom han er lidt oppe i årene fodboldmæssigt. Han er måske ikke den samme Diego, som for 5-6 år siden, men stadig af høj klasse, lyder det rosende fra hans gamle holdkammerat fra Bremen tiden, Torsten Frings, der i dag er en del af Brøndbys trænerstab.

 - Jeg glæder mig over denne aftale, og til at spille fodbold igen. Jeg har snart været i Brøndby i et måned, og jeg kan kun uddele roser over denne tid, jeg har været her. Jeg glæder mig til de fremtidige opgaver, der kommer, lyder det fra Diego, der er tildelt trøje nr. 8.

Diego er Brøndbys eneste tilgang her ved 'julens transfervindue', imens er Erik Hoseth, Sebastian Moussan, Fabrizio Sepe og Martin Sørensen blevet solgt til hhv. Bordeaux, Werder Bremen, Lecce og Lyngby, mens Skjold har lejet Mads Pedersen og Kim Holte, mens Mohammed Jørgensen er udlejet til SønderjyskE og Andreas Hansen er udlejet til FB. Michael Vilfort og Thomas Ovesen har begge fået ophævet deres kontrakter, da de ikke indgik i de fremtidige planer. Samtidig har Brøndby valgt, at sende Maxim Bogomolov og Eduardo Osorio op i førsteholdstruppen.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Fernando
Gæst
 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #894: 17 Feb 2011, 19:00 »

Fantastisk køb trods hans alder, men må man få et screenshot? Peace
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #895: 17 Feb 2011, 19:40 »

Selvfølgelig kan du det. Smiley
Diego
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #896: 17 Feb 2011, 20:00 »

Utroligt at du stadig opdaterer denne blog en gang imellem, kæmpe respekt herfra! Holdet er jo ikke min kop té, men det gør den da ikke så meget mindre spændende. Wink

Godt indkøb af Diego, ham har jeg altid været vild med. Spændende hvad han kan på sine gamle dage. Mon ikke hans niveau lige kan klare Superligaen? Opstemt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #897: 17 Feb 2011, 20:47 »

Ja, sådan går det de unge modeller ikke kan lokke mig væk fra den gamle kælling. Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #898: 21 Feb 2011, 20:42 »



12.02.19 | Tipsbladet | En lang, sej opstart

Spillere, trænere og andre med tilknytning til Brøndby IF sidder i øjeblikket i et fly, i retning mod Bulgarien og Sofia efterfulgt af en godt 150 km lang bustur til Lovech, hvor man om to dage møder Litex i Europa League. Forinden har det dog stået på en lang, sej opstart.

Den 19. december mødte man PSV i Europa Leagues sidste gruppespilskamp, og allerede d. 4. januar tog man imod Bundesliga mandskabet fra Borussia Mönchengladbach - bedre kendt som Gladbach. Der har derfor ikke været meget tid til, at restituerer i, og nyde julemaden for de mange ansatte i Brøndby IF.

 - Vi havde desværre et par skader undervejs i opstarten til foråret, men det gav os rig mulighed for, at prøve et par U18-spillere af, samt de tre prøvespillere (Hamit Altintop, Etienne Didot og Diego, red), og overordnet set fik de alle leveret et fint stykke arbejde, lyder det fra assisterende træner Patrick Müller til klubbens hjemmeside.

Det startede ellers ganske godt for Brøndby, der uden større besvær slog Gladbach med 3-1, i en kamp hvor især første halvlegs to målscorer, Tom Kristiansen og Tobias Mikkelsen viste deres klasse. Det var først i kampens slutningen, at de knap 18.000 fremmødte fik de to sidste mål af se. Først ved Søren Hansen, siden en reducering af Lucas Winck - der oplevede både, at blive skiftet ind og ud! Sejren var dog aldrig i fare for Brøndby.

Så ventede der et 10 dage langt ophold i Mexico, hvor der udover en hård træning, også ventede tre kampe. Den første var imod Chivas, i en kamp der var ret jævnbyrdig, men hvor Brøndby skulle trække sig som sejrsherreren til sidst, efter først Søren Hansen fik scoret til 0-1 i kampens indledning, Søren Ulrik Vestergaard til 0-2 kort efter pausen, efter en time fik Miguel Angel Gonzalez reduceret inden U18-bomberen Morten Pedersen kort tid efter lukkede opgøret.

Spænding var der, derimod mod Necaxa. Kampens store oplevelse, Victor Garcia åbnede ballet efter 10 minutters tid, og det så længe ud til, at være første halvlegs eneste mål, men i overtiden dukkede Anders Jessing op, og fik udlignet. Fra det 73. til 85. minut fik de knap 7.000 tilhængere hele fem mål(!), at glæde sig over. Victor Garcia stod for de to første inden halvandet minut, inden Omar Aribe kort tid efter også kom på måltavlen. Morten Pedersen og Michael Jessen fik ud reduceret til 4-1 til 4-3, og trods et sats til sidst, forblev det udfaldet af kampen.
Dette skulle revancheres, og det blev det også, da Tigres blev udspillet fra start og slut. 1-5 endte opgøret til Brøndby, der lavede alle kampens seks mål.

I den femte og sidste træningskamp for Brøndby, ventede et andet Bundesliga mandskab: Frankfurt. Og ligesom mod Tigres, så var Frankfurt udspillet, og pausestillingen hed da også 4-0 efter fire mål af den unge Søren Hansen, der i den grad står foran et gennembrud efter oprykningen til førsteholdet i sommers. I løbet af anden halvleg fik Diego - ikke Diego Ribas for at forveksle - reduceret for tyskerne, men det blev hurtigt til 5-1. I slutningen af opgøret kiksede det så helt med opdækningen i bagerste geled, og Bruno Cesar fik reduceret fra 5-1 til 5-4, som kampen endte.

 - Alt i alt er jeg fint tilfreds, for vi får scoret masser af mål og spiller ganske godt. Men desværre får vi også en del mål ind, og det skal vi have finpudset inden opgørene mod Litex, Lillestrøm og Göteborg i EL og RL-kampene. Der udover skal være store roser til de unge spillere, som virkelige har kæmpet røven ud af bukserne i kampene og til træning, så det ser ganske godt og lovende ud for foråret, lyder det afsluttende fra Casper Andersen.

Brøndbys program frem til Superliga starten er som følger:
14.02 Litex ude, EL
17.02 Lillestrøm hjemme, RL
21.02 Litex hjemme, EL
24.02 IFK Göteborg ude, RL
04.03 Hamburg SV hjemme, træningskamp
07.03 Eventuel EL kamp
10.03 Eventuel kvartfinale RL kamp
14.03 Eventuel EL returkamp
16.03 AaB hjemme, Superliga
« Seneste Redigering: 21 Feb 2011, 20:44 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #899: 23 Feb 2011, 21:00 »



21.02.19 | Ekstra Bladet | 8-3 over Litex

Brøndby IF levede op til favorit rollen imod bulgariske Litex Lovech med sejre i begge opgør.

Allerede ved pause var det reelt afgjort, at Brøndby havde slået Litex ud af Europa League, da stillingen her hed 1-4 i Brøndbys favør. Det startede da også rigtig godt, da Luca Senicanin udnyttede en kæmpe brøler hos hjemmeholdets forsvar, men bare fyrre sekunder senere stod der 1-1. Og så rundede stadionuret de otte minutter. Men hjemmeholdets defensiv var mere skrøbelig end et træ omringet af en flok bævere, og da der var rundet tyve minutter stod der 1-3, efter først Luca Senicanin og sidenhen Søren Hansen - der var med fra start, da Rui blev skadet under træningslejren i Mexico - fik smækket bolden ind bag Orlin Ivannov. I det første minuts overtid headede Tom Kristiansen Brøndby på 1-4.

Efter pausen fortsatte Brøndby i samme stil, og efter godt ti minutters spil fik Luca Senicanin sikret sig sit hattrick i kampen. Det var dog en streg i regningen, da anfører Kasper Lorentzen måtte forlade banen med en skade, der vil holde ham ude i knap et måneds tid. Til gengæld kunne man glæde sig over, at Dominique Padovani fik scoret sit første sæsonmål kort tid efter.
Med et kvarter igen så Daniel Wass rødt efter længere tids provokationer fra Litexs Aleksandar Yordanov. I overtiden fik Litex reduceret til 2-6 på et straffespark.

I returopgøret skulle Brøndby igen komme hurtigt foran, denne gang ved Tobias Mikkelsen, i hvad der skulle vise sig som første halvlegs eneste højdepunkt. Efter pausen fik Litex udnyttet en af de få chancer, de kom frem til, da Krastyo Velichkov fik scoret. Den glæde varede dog i ti minutter, da Daniel Madsen skulle gå hen og blive matchvinder med et brag af et langskud. Kort før tid blev Litex reduceret til ti mand, da Atanas Ivanov kom for sent i en tackling.

Dermed er Brøndby sikkert videre, ganske som forventet. I næste runde venter der betydeligt mere modstand, da man møder Bundesligaens aktuelle nr. 5, Borussia Dortmund, der bl.a. har den tidligere Brøndbyer, Jesper Juelsgård på holdkortet. Det første opgør spilles på Signal Iduna Park i Tyskland.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010