home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 460 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Drengene fra Vestegnen!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 57 58 [59] 60 61 62 Udprint
Forfatter Emne: Drengene fra Vestegnen!  (Læst 233606 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #870: 13 Feb 2009, 11:17 »

Fantastisk, at den stadig kører! Opstemt Thumbs Up

Må man få et SS af Thiago Maranhao? Peace
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #871: 13 Feb 2009, 11:34 »

Danke, LFC. Der er et SS af Thiago et par sider tilbage, ellers må du vente til engang i eftermiddag når jeg er hjemme fra skole :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JOACHIM
Gæst
 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #872: 02 Maj 2009, 23:40 »

den er god skriv meget mere så bliver den rigtig go Thumbs Up
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #873: 03 Maj 2009, 19:08 »

Jo tak, Joachim. Jeg har ikke spillet på spillet i meget lang tid, grundet manglende lyst til det. Når denne vender tilbage, gør bloggen det også.

Indtil da må du, og andre, nøjes med 'The long road back'. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #874: 24 Dec 2010, 13:42 »



01.06.18 | Tipsbladet.dk | Et nyt Brøndby kan være undervejs

Efter endnu en 'sædvanlig' sæson med masser af trofæer, store sejre og ikke mindst spændende opgør mod de europæiske stormagter, kan de mange tilhængere af Brøndby måske se et nyt hold skulle kæmpe for at opnå endnu større resultater.

Profiler som Tom Kristiansen, Dominique Padovani og Erik Hoseth kan alle være fortid i Brøndby, når transfervinduet åbner om et måned. Det samme kan også gælde den italienske angriber, Luca Senicanin, der angiveligt af flere omgange i foråret skulle have bedt om, at blive sat på transferlisten og finde en ny klub, gerne i hjemlandet Italien.

 - I bund og grund er alle spillerne til salg. Det kræver bare, at de interessede klubber ønsker at betale den pris, vi mener er fair. Sådan har det altid været i min tid, i klubben, siger den succesfulde Brøndby træner. Klubber som Sampdoria, Anderlecht, Twente, Udinese og West Ham er bare et par af de klubber, der skulle have meldt deres interesse, og ved flere lejligheder set dem i aktion gennem foråret.

 - Vi har flere unge spillere, der i høj grad banker på døren ift. en plads i førsteholdstruppen. Martin Larsen, Martin Poulsen, Daniel Madsen og Søren Hansen har vi set et par gange i aktion efter 2017 blev til 2018, og de har bestemt leveret nogen optrædner, der gør, at de sagtens alle sammen kan ende i førsteholdstruppen efter sommerferien, lyder det endvidere fra træneren.

Flere reserver som f.eks. Robbert Muruanaya, Francisco, Kim Schou, Per Weirauch, Mohammed Fellah og Marian Voiculet håber man på, man kan få sendt videre, da disse ikke har nogen fremtid i klubben.

Der kan derfor meget vel være lagt op en meget travl sommer ude på Vestegnen. Pt. har man allerede to transfers på plads, mere vil man dog ikke ud med før vinduet åbner om et måned.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #875: 24 Dec 2010, 15:23 »

fedt du tager bloggen om igen Opstemt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #876: 25 Dec 2010, 20:51 »

Takker, Chackpercom. Regner med at smide en update eller to op i løbet af aftenen. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


AhmedHassan16
Gæst
 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #877: 25 Dec 2010, 20:55 »

fed blog zone. syns bare du skulle have taget agf!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #878: 25 Dec 2010, 21:40 »

Takker, Ahmed. Smiley

Et styk update på vej!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #879: 25 Dec 2010, 22:04 »

Det er en dejlig blog som denne her, jeg er imponeret over hvordan du kan finde lysten til at spille på de gamle spil, når der er kommet adskillige splinternye spil siden da! KIU! Smiley
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #880: 25 Dec 2010, 23:00 »



14.07.18 | Ekstra Bladet | - Det bliver min sæson!

Han er Brøndbys dyreste indkøb til dato, da han i januar skiftede Stade Rennes fra Ligue 1 ud med Brøndby IF, med en pris på mellem 60 og 65 millioner kroner. Og trods megen kritik gennem forårssæsonen, så skal man ikke være i tvivl. Sæsonen 18/19 bliver Rui's!

Klokken er lidt over ni lørdag morgen, og dagens sidste træning inden Super Cup opgøret mod AaB, begynder først om en time. Alligevel dukker Rui tidligt op, og man er ikke i tvivl om, det er ham der dukker op i sin sorte Volkswagen Scirocco R-line og med et musikanlæg deri, som i den grad sparker røv. Det kan høres på lang afsted.
Fulde navn: Rui Roque
Alder: 26
Nationalitet: Portugisisk
Landskampe/mål: 7/2
Position: Angriber
Kontraktudløb: 30.06.21
Klubber:
 - FC Porto (Portugal), 08-14, 0 kampe, 0 mål
 - De Graafschap (Holland), 12-13, 12 kampe, 4 mål
 - Stade Caen (Frankrig), 14-16, 12 kampe, 3 mål
 - Stade Rennes (Frankrig), 16-18, 23 kampe, 12 mål
 - Brøndby IF, 18-??, 11 kampe, 6 mål

 - Jeg har aldrig rigtig følt, at jeg har fået chancen i hverken Frankrig eller Portugal. Jeg havde et fint år hos De Graafschap, men var ofte skadet, og derfor ville de ikke gøre lejeaftalen permanent. Til gengæld har jeg fået en stor tiltro af trænerteamet, som tror på mig, og det vil jeg gerne gengælde med masser af mål på banen, samt møde tidligt, så jeg kan få trænet min fysik, lyder det fra Rui.

 - Jeg har godt set, at der har været lidt kritik af mig gennem foråret, men der har jeg vendt det døve ører til, for det eneste, der tæller for mig, er hvad trænerne siger. Og der har jeg taget ved lærer så godt så muligt, af den grund, at det har taget sin tid, at lærer og forstå dansk, men heldigvis har jeg kunne fået masser af hjælp fra klubben og gennem aftenskole, fortsætter Rui.

Som en af otte spillere fra Brøndby, var Rui med ved sommerens VM-slutrunde, der fandt sted i Spanien. Rui og resten af Portugal var den nation, der kom længst af de nationer, der havde udtaget folk fra Brøndby, i og med man nåede frem til kvartfinalen, hvor man måtte se sig besejret af England og Andy Carroll. Foruden Rui var også Tom Kristiansen, Erik Hoseth (begge Norge), Guillermo Cornejo (Mexico), Kenneth Stenild, Martin Hansen, Kasper Lorentzen og Tobias Mikkelsen (alle Danmark) med. Rui måtte dog tage til takke med en reserveplads, der resulterede i tre indskiftninger og et enkelt mål.

 - VM er det største man kan opnå, og jeg er stolt over, at kunne få den ære, at repræsenterer Portugal. Jeg var faktisk den næstyngste i truppen, så forhåbenlig kan jeg være fast mand ved den næste slutrunde, samt sikrer guld til Portugal, kommer det fra Rui, inden han og de øvrige spillere og trænere skal ind og orienteres om dagens træning.

Det bliver dog til et afsluttende spørgsmål, hvordan bliver 18/19 sæsonen for Rui og Brøndby?

 - Vi vinder mindst to trofæer, når mininum kvartfinalen i Champions League og selv scorer jeg omkring 30 mål, og bliver fast mand på landsholdet. Det bliver min sæson. Kritikken fra forået bliver til en kæmpe buket roser. Danmark og resten af Europa vil ved enden af denne sæson kende mit navn, afslutter Rui dette interview.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #881: 26 Dec 2010, 01:48 »

Hvor er det vildt, du har holdt denne blog kørende i så mange år.. Respekt Zone Smiley Du gør et godt stykke arbejde, selvom jeg må indrømme jeg ikke har læst de sidste 40-50 sider.. Bliv ved!!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #882: 26 Dec 2010, 02:09 »

Det er en dejlig blog som denne her, jeg er imponeret over hvordan du kan finde lysten til at spille på de gamle spil, når der er kommet adskillige splinternye spil siden da! KIU! Smiley

Well, nu har de øvrige spil af nyere datoer aldrig rigtig fanget mig, og trods den manglende lyst til spillet det sidste halve års tid, er den kommet tilbage for en uges tid siden, og så finder jeg det naturligt, at fortsætte med at skrive om det. Smiley

Hvor er det vildt, du har holdt denne blog kørende i så mange år.. Respekt Zone Smiley Du gør et godt stykke arbejde, selvom jeg må indrømme jeg ikke har læst de sidste 40-50 sider.. Bliv ved!!

Tak smukke. Kys
Og kom så i gang med, at læs de sidste 40-50 sider :gr:
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #883: 27 Dec 2010, 20:09 »



11.08.18 | Brondby.com | Fernández García vender tilbage

For to år siden valgte Raúl Fernández García, at vende hjem til Spanien og prøve lykken hos Real Betis og sidenhen Mallorca. Nu er han tilbage i Brøndby, og er det de kommende fire år.

 - Jeg er rigtig glad for, at være tilbage i de trygge rammer. Jeg havde naturligvis håbet på et mere succesfyldt ophold i Spanien end det var tilfældet, lyder det fra Fernández García.
Fulde navn: Raúl Fernández García
Alder: 23
Nationalitet: Spansk
Landskampe/mål: 36/0 - U21
Position: Venstreback
Kontraktudløb: 30.06.22
Klubber:
 - U. D. Merida, 11-12, 2 kampe, 0 mål
 - Brøndby IF, 12-16, 51 kampe, 1 mål
 - Real Betis, 16-17, 0 kampe, 0 mål
 - Mallorca, (jan) 17-18, 83 kampe, 0 mål

 - Efter jeg havde skrevet under med Betis, fik træneren lige pludselig andre tanker, og det betød ingen spilletid til mig det efterår. I januar skiftede jeg så til Mallorca, hvor det blev til en masse minutter. Desværre rykkede vi ikke op i mit første halvår, men i den efterfølgende sæson gjorde vi, fortæller Fernández García om sit eventyr, og samtidig siger grundet til skiftet var usikkerheden på spilletid efter en masse indkøb.

Raúl Fernández García kom til Brøndby IF i første omgang via en tre ugers lang prøvetræning fra den spanske klub U. D. Mérida. Fernández García gjorde det godt der, og fik efterfølgende en kontrakt med Brøndby, og efter to år på U18- og reserveholdet var den unge spanier endelig klar til førsteholdet. Og efter et år som reserve, stod han overfor sit endelig gennembrud i Brøndby. Lige indtil Betis valgte, at hente ham.

 - Han har altid gjort en fin, solid indsats såvel til træning som kamp. Jeg er glad for, at han har valgt, at tage 'hjem' til Brøndby igen, siger den begrejstrede Brøndby træner, Andersen.

 - Da jeg fik af vide, at Brøndby ville have mig tilbage var jeg ikke i tvivl om, at det ville være det rette for mig, at tage tilbage. Og jeg er kun glad for, at man ville have mig tilbage, for jeg skylder virkelig Brøndby rigtig meget, da de hele tiden har troet på mig, afslutter den 23-årige spanier hans tilbagekomst.

Raúl Fernández García har fået trøje nr. 13, samt en 4-årig kontrakt.

Samtlige transfers sommeren 2018 (Salgene af Søren Fuglsang og Dick Chiacig mangler på SS)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #884: 29 Dec 2010, 22:15 »



01.09.18 | Tipsbladet | Trupanalyse: Brøndby IF

Brøndby har brugt sommeren på, at være ret så aktive, men stort set kun i forbindelse med salg. Har det forstærket eller svækket dem ift. ambitionerne, vi vuderer Brøndby IFs mandskab.

Keepere:
Martin Hansen, Kenneth Stenild, Eelco Hiddink, Åge Trondsen

På målmandsposten er man ganske fint dækket ind med hele fire keepere. Grunden til de fire keepere skyldes, at Stenild ønskede et skifte væk for, at prøve sig af på et højere niveau, hvilket man i Brøndby accepterede, men grundet en skade det meste af sommeren har det været begrænset med interesse og bud fra udlandet. Hansen har istedet taget over som første keeper, med hollandske Hiddink som reserve og Trondsen som 3. valg.

* * * * *

Backs:
Venstre: Raúl Fernandés García, Christian Hansen. Højre: Daniel Wass, Morten Andersen, Martin Poulsen

På de to back pladser er man rigtig godt dækket ind, dog primært med unge spiller. Fernándes García og Wass er de to rutinerede med en alder på hhv. 23 og 29, samt et hav af kampe på såvel klub- som (ungdoms-)landshold. Christian Hansen og Morten Andersen har begge spillet en del kampe for Brøndby, mens Martin Poulsen er rykket op i førsteholdstruppen denne sommer. Han kan desuden også bruges i midterforsvaret.

* * * * *

Midterforsvar:
Tom Kristiansen, Anders Jessing, Jeffrey Altheer

Tre klassespillere efter dansk standart, og måske det kan blive til mere for både Kristiansen og Jessing, som i den grad udgør en solid mur, nede i Brøndbys midterforsvar. Og er i gang med dette på tredje år. Altheer har spillet i Brøndby i en meget lang årrække, og er en supersub, og set i det lys, at han kan spille på alle pladser i forsvaret. Endvidere kan Fernández García og Poulsen dække midterforsvaret, ligesom man har to unge spillere på 2. holdet, der kan tage over.

I Europa mangler der dog lige den sidste klasse i bredden.

* * * * *

Fløj:
Venstre: Kasper Lorentzen, Dominique Padovani, Anders Jensen. Højre: Tobias Mikkelsen

Anfører Lorentzen lader til, at være evig ung, for han præsterer altid på et højt niveau, og kan dække hele midtbanen. Men han bruges primært på højrekanten, eftersom Tobias Mikkelsen har nået den alder, hvor han er en del skadet, og det er også derfor Dominique Padovani har fået sit gennembrud. Anders Jensen har fået et lille antal minutter, men vist lovende takter.

I Danmark går den an, men ude i Europa mangler der mere klasse.

* * * * *

Midtbanen:
Deivison, Erik Hoseth, Daniel Madsen, Sebastian Moussan

Efter 100 millioner kroner salgt af Ropotan, har Deivison i den grad taget over efter den nuværende FC Porto mand, og er blevet en utrolig vigtig brik. Ikke bare på midtbanen, men på hele holdet. Ved siden af sig står valget som oftest mellem Erik Hoseth eller Daniel Madsen, der i sommerpausen røg op i førsteholdstruppen efter en lovende forår for hans side. Som oftest er det dog Hoseth der vælges. Moussan er fjerdevalg, og noget han skulle være utilfreds med, og vil væk i januar måned - ligesom Hoseth, der dog ønsker større udfordringer.

* * * * *

Angrebet:
Rui, Luca Senicanin, Søren Ulrik Vestergaard, Michael Jessen, Søren Hansen

Det var planen at Rui og Senicanin skulle udgøre en teknisk farlig angrebsduo i foråret, men dette blev aldrig rigtig til noget, da sidstnævnte var en del skadet og sidenhen ønskede et skifte væk. Noget han sidenhen har fortrudt, og det er til Brøndbys fordel, for de to udgør et livsfarligt angreb med SUV, Jessen og den oprykkede U21-landsholdsangriber Søren Hansen som reserver. Hansen kan dog godt få udsigt til en del minutter, da han råder over et stort talent.

* * * * *
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 57 58 [59] 60 61 62 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010