home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 613 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Drengene fra Vestegnen!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 62 Udprint
Forfatter Emne: Drengene fra Vestegnen!  (Læst 247598 gange)
Krellz
Landsholdsspiller

Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #840: 20 Dec 2008, 22:46 »

Jesus Christ, et fedt comeback!

Zone 43
Manager

« Svar #841: 21 Dec 2008, 18:11 »

Indeed.. Det var helt vildt! :-D

Spanien kampen er på vej!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #842: 21 Dec 2008, 18:40 »

Lige ved og næsten

Det var lige ved og næsten for Danmark, da verdens nr. tre, Spanien, skulle til lille Danmark i den sidste kvalifikationskamp. Der var kun æren, at spille for.

Med Daniel Agger i karantæne og en skadet Michael Jakobsen, som er afløst af Jonas Troest, var det som forventet Winston Reid og Simon Kjær, som overtog de to pladser i midterforsvaret. Ellers var der ingen overraskelser i den danske start formation. Ej heller den spanske.

Danmark skulle få sig en ønske start udover det sædvanlige. For allerede efter fyrre sekunder kom Danmark nemlig foran! Efter nogen hurtige kombinationer kunne Mikkel Thygesen spille en fri Rasmus Würtz, og efter én bold berøring kunne han nemt hugge til læderet, og så stod der 1-0!

Men Spanien skulle komme igen. Silvas indlæg bliver bokset væk af Kasper Schmeichel, men istedet for en claring af Leon Andreasen, så mistimer landsholdsanføreren sit spark, så bolden istedet ender hos Cesc Fabregas, som udligner til 1-1, som på det tidspunkt var fuldt fortjent.

Trods en lige kamp, så fandt kampen en vinder med et kvarter igen. For her havde den danske defensiv glemt alt om opdækning, og så kunne Alejandro Alfaro spille en flad bold ind til Bojan, som efter et træk ind i feltet nemt kunne udplacere Kasper Schmeichel. 1-2 til Spanien skulle også blive kampens resultat, selvom en pointdeling havde været på sin plads.

Danmark skal i de to kommende play off kampe møde Ungarn, hvis gruppe blev vundet af Rumænien. Der udover bestod gruppen af Kroatien, Slovakiet og Montegro.
Polen - Sverige, Schweiz - Serbien og Rusland - Tyrkiet er de øvrige fire play off kampe.

De øvrige resultater:
Makedonien 4-6 Bulgarien
Moldova 2-2 Luxembourg
Slut stilling

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #843: 22 Dec 2008, 13:23 »

Tidligere Chelsea bomber skal løse Brøndbys angrebs problemer

Efter to sæsoner stort set uden spilletid fik Didier Drogba i sommers ikke fornyet sin kontrakt med Chelsea. Nu kan han være på vej til Brøndby.

Efter ni års samarbejde blev Didier Drogba og Chelsea FC skilt. Efter syv succesfulde sæsoner fik den afrikanske angriber kun spilletid i samlet fire kampe for Chelsea i de to seneste sæsoner, efter at han er blevet overhalet af Scott Sinclair, Hugo Almeida, Ciprian Marica og Ben Sahar. Og ikke før nu, er der interesse i Drogba. Brøndby, OB, Naval og Stade Brestois skulle angiveligt være interessede i ham.

Og en ikke skadet angriber er lige nu ønsket hos Vestegnsklubben, da Rydell Poepon i weekendens nulløsning mod AGF blev skadet og hollænderen ventes ikke klar før december måned, hvor der til gengæld venter to vigtige UEFA Cup opgør. Dermed har Brøndby kun Søren Ulrik Vestergaard til rådighed, når Brøndby tager imod Basel i morgendagens UEFA Cup kamp. Ibrahim Rosenqvist ventes nemlig ikke klar, selvom han er kommet over sin skade.

Den 22-årige svenske angriber, Daniel Karlsson, kan meget vel også blive ny mand hos Brøndby. Karlsson skiftede i sommers IFK Göteborg ud med spanske Recreativo, men han har endnu ikke fået spilletid og han menes at være tredjevalg til den ene angrebsplads. Karlssons frikøbsklasul er på små fem millioner, så en handel kan meget vel finde sted.

Tre mand kan meget vel være fortid i Brøndby, når transfervinduet åbner i januar måned. Thomas Kristensen har til medierne udtalt, at han søger nye udfordringer og vil ikke være reserve i Brøndby mere. Hans kontrakt udløber til sommer, hvor han senest vil være fortid. Den populære franske keeper, Kevin Olimpa, skulle internt have bedt om at skifte til januar, da han vil prøve sig selv af i en bedre liga. Yuri Berchiche kan meget vel køre på sidste omgang i Brøndby, da man ikke har været tilfreds med hans præsentationer.

Rosenborgs Kenneth Stenild og FC Midtjyllands Jesper Juelsgård kan meget vel være afløsere for hhv. Kevin Olimpa og Yuri Berchiche, hvis man skal tro de mange rygter, som florer rundt for tiden. Også Erik Hoseth fra Lyn, som Brøndby tidligere ville have fingre i, kan også være på vej igen.

- Daniel Agger.

korzika
Gæst

« Svar #844: 22 Dec 2008, 13:27 »

Spændende handler, du muglivis vil foretage dig. Wink

BenMusalho
Gæst

« Svar #845: 22 Dec 2008, 13:49 »

Spændende, spændende .. Hvor gammel er Drogba? Han må da være oppe i alderen i dit spil..

KIU

Zone 43
Manager

« Svar #846: 22 Dec 2008, 14:31 »

Takker for kommentar. Drogba er 35. :-)

Indlæg 2 opdateret btw

- Daniel Agger.

AFC
Gæst

« Svar #847: 22 Dec 2008, 14:54 »

Det er sku utroligt du foremår at holde gejsten oppe ved dette save. Dejligt at se du bruger mit Danmark banner. Thumbs Up.

Syntes du skriver rigtig godt, og det er en fornøjelse at følge med hos Danmark og Brøndby (  Djævel).
Klø på!!

Zone 43
Manager

« Svar #848: 22 Dec 2008, 16:47 »

Danke, AFC! Thumbs Up

- Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #849: 22 Dec 2008, 16:48 »

Du kan det sjask zone Thumbs Up... Spændende om vi får Drogba til Brøndby, og ellers god update, med gode beskrivelser Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #850: 23 Dec 2008, 19:23 »

Bassaoulé bag sejr over Basel

Den stærke afrikaner Yoblé Bassaoulé var manden bag sejren over Basel, i en sejr, som skulle blive dyr for Brøndby.

Brøndby måtte op til kampen ændre på 4-4-2 opstillingen til en 4-5-1 grundet mangel på angribere. Ibrahim Rosenqvist var til manges overraskelse blevet klar til opgøret, men måtte tage en plads på bænken fra start. Men her sad han kun i et kvarter, for da blev Søren Ulrik Vestergaard nemlig skadet, men det menes ikke, at være alvorigt for den tidligere Silkeborg- og Randers forward.

Brøndby havde store problemer med at tilspille sig store chancer i kampen, da Basel defensiven spillede en stor kamp. Især de to midterforsvarer havde ingen problemer med at holde Ibrahim Rosenqvist i snor.

Det var derfor ikke overraskende, at Brøndbys store chancer skulle komme fra dødbolde, og det var netop, det som skete efter godt en times spil, hvor Kasper Lorentzens hjørne blev headet ind af Yoblé Bassaoulé og i kampens sidste minut var det så Deivisons hjørne, som Yoblé Bassaoulé kunne heade ind bag Håkon Opdal til en fortjent Brøndby sejr på 2-0.

Men trods 2-0 sejren, så må Brøndby tage til takke med en foreløbig anden plads i gruppen, da Fiorentina hjemme slog Rennes med 3-1. Dermed tager Firenze klubben førstepladsen.
I Gruppe G fik FCK en knap så god start på deres gruppespil, da Lyon tævede dem med hele 4-0, efter 3-0 ved pause.

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #851: 24 Dec 2008, 13:50 »

Brøndby IF bekræfter duo

Brøndby har her til eftermiddag bekræftet, at man har skrevet kontrakt med to angribere. Man vil ikke kommentere rygter om yderligere tilgang.

Brøndby har haft problemer denne sæson, og derfor har man valgt, at truppen skal forbedres og dagen efter sejren mod Basel og dagen før New Firm opgøret mod FCK, har Brøndby bekræftet, at man har skrevet kontrakt med norske Erik Hoseth som skifter fra Lyn og Daniel Karlsson som skifter fra Recreativo Huelva.

- Vi har længe har et godt øje til både Erik og Daniel, det er derfor glædeligt, at de vælger, at skifte deres nuværende klub ud med vores til januar, lød det fra en glad Brøndby træner, som samtidig ikke vil kommentere de rygter som sender Didier Drogba og Nihat til Brøndby.

- Jeg ser skiftet til Brøndby som et skridt fremad i mine karriere. Jeg ved, at de gennem tiderne har opfrostet mange store spillere og jeg håber på, at blive en dem, som kan nå langt, sagde en tydelig stolt Erik Hoseth, som ventes at starte på klubbens U18 hold.

- Jeg har altid set Brøndby som et rigtigt storhold, både i Danmark men også i Europa. Jeg havde forventet spilletid i Recreativo, men det er ikke sket, så jeg glæder mig til få det i Brøndby, sagde Daniel Karlsson.

Som nævnt rygtes Didier Drogba og Nihat fortsat til Brøndby, men senest er Liverpools Dean Bouzanis nævnt som kommende målmand hos de danske mestre. Den australske landsholdskeeper menes der ingen problemer være omkring et skifte, da han er tredjevalg efter Pepe Reina og Scott Carson.

- Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #852: 25 Dec 2008, 01:13 »

Lyder som spændende køb zone Smiley... Specielt keeperen fra Liverpool, han skulle blive en stjerne Opstemt...

Glæder mig til at se om gutten fra recreativo slår til.. Kunne man få et ss af ham Wink? Siden det nu er jul Grin

Ellers som altid god, og enkelt beskrevet udpdate, med de sædvanlige gode citater, hvilket jeg syntes giver en god effekt Thumbs Up

Rigtig flot!!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #853: 25 Dec 2008, 01:21 »

Så fordi det er jul da ;-)

Daniel Karlsson
Erik Hoseth

Og tak for kommentar, VK! Thumbs Up

- Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #854: 25 Dec 2008, 01:23 »

Thumbs Up

De skal nok blive en succes Thumbs Up

Cool

Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 62 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010