home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:29:14 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
05 Sep 2025, 17:14 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 782 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Drengene fra Vestegnen!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 62 Udprint
Forfatter Emne: Drengene fra Vestegnen!  (Læst 288331 gange)
BenMusalho
Gæst

Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #795: 20 Nov 2008, 16:19 »

Super sejr! Det er fandme et fedt hold, du har fået skabt dig!
"For stadionuret var end ikke nået fem gange rundt før der stod 1-0." - går ud fra, at du mener minutviseren?
Og så hedder det halvlune xD
Men super flot! Det skriftligere er som sædvanlig i top!

KUTGW!

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #796: 20 Nov 2008, 16:31 »

Rigtig flot sejr, så mangler du jo kun at vinde ligaen Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #797: 20 Nov 2008, 17:01 »

Av - En blog der har kørt godt og vel 1 år Shockeret respekt, og tillykke med pokalen!

Ja, om små 2 mdr. Det havde jeg godt nok ikke troet tbh. Takker.

Super sejr! Det er fandme et fedt hold, du har fået skabt dig!
"For stadionuret var end ikke nået fem gange rundt før der stod 1-0." - går ud fra, at du mener minutviseren?
Og så hedder det halvlune xD
Men super flot! Det skriftligere er som sædvanlig i top!

KUTGW!

Rigtig flot sejr, så mangler du jo kun at vinde ligaen Smiley

Takker :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #798: 20 Nov 2008, 19:43 »

Up and down

Brøndby sluttede svingende af spillemæssigt, hvilket betød man smed få point væk, men som ventet hentede man endnu et mesterskab til samlingen.

Spillet hang ikke meget sammen, da man efter Royal League triumfen mødte Næstved, FCK og Herfølge inden den første pokalsemifinale mod AaB. Alligevel hentede man ni point, i de tre kampe via sejre på 2-0, 3-0 og 2-1. Mellem de to semifinaler fik man sæsonens første nederlag, da FC Nordsjælland hentede en 2-1 sejr hjemme på Farum Park.

Men så tog Fanden ved Brøndby i de efterfølgende kampe, og det kunne ses på stillingen. Esbjerg er som oftest en farlig modstander, men med reservekeeper Jan Budtz i målet tabte man med hele 0-5 hjemme. Efter følgende måtte også FC Midtjylland (5-2) og Randers (3-0) se sig besejret af et veloplagt Brøndby hold.
Efter pokaltriumfen i Parken fortsatte man den gode stime, da OB (4-0), Lyngby (3-0) og AaB (4-0) lige ledes kunne notere sig endnu et nederlag i sæsonen.

Brøndby sluttede dog forkølet af, da både Horsens og FCK kunne hente point mod Brøndby, som sikrede sig mesterskabet med seks runder igen, på deres respektive hjemmebaner i form af 1-1 og 4-2. De to oprykkere fra Næstved og Herfølge måtte se sig besejret med 1-0 og 2-0.

Landsholdstruppen mod Spanien og Makedonien:

Målmænd:
Kevin Stuhr Ellegaard, Kasper Schmeichel, Kenneth Stenild

Forsvar:
Henrik Kildentoft, Leon Jessen, Daniel Wass, Michael Jakobsen, Daniel Agger, Simon Kjær, Winston Reid, Dennis Cagara

Midtbane:
Leon Andreasen, Christian Poulsen, Mads Ladudrup, Rasmus Würtz, Niki Zimling, Thomas Kahlenberg, Tobias Mikkelsen, Mikkel Thygesen, Simon Poulsen, Kasper Lorentzen, Thiago Maranhao

Angreb:
Nicklas Bendter, Morten 'Duncan' Rasmussen, Søren Larsen, Morten Nordstand

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BenMusalho
Gæst

« Svar #799: 20 Nov 2008, 20:04 »

Zone for president/manager for BIF!! Sproget er godt og flydende. Opsætningen er dejlig enkel .. Ikke alt for "pimpet".. Wink Og hvor er det bare genialt, de resultater!! Mums! Men forstår jeg ikke dette: "Men så tog Fanden ved Brøndby i de efterfølgende kampe, og det kunne ses på stillingen. Esbjerg er som oftest en farlig modstander, men med reservekeeper Jan Budtz i målet tabte man med hele 0-5 hjemme. Efter følgende måtte også FC Midtjylland (5-2) og Randers (3-0) se sig besejret af et veloplagt Brøndby hold."...

Hvis Fanden tog ved Brøndby, ville resultaterne vel svigte?? Og det lyder da til, at de går bedre?
Synes det ville være rigtig fedt med en taktik-update på et tidspunkt? Så vi ved lidt om hvilken opstilling det er osv..
Endnu en gang: KIU!!!

Zone 43
Manager

« Svar #800: 20 Nov 2008, 20:36 »

Danke, danke! Jeg er nu forhåndsvis sikker på, at når Fanden tager vel et hold/en spiller/whatever, så bliver det godt i en periode, hvorfor jeg har skrevet det..

Taktik og indstilling er der smidt ss op af på en af de første sider Tunge

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #801: 20 Nov 2008, 21:54 »

Andersen forlænger - profiler synes væk

Den succesfulde, og populære, Brøndby træner, Casper Andersen, har her i sommer pausen forlænget sin kontrakt med et enkelt år. Profiler som Daniel Wass og Kasper Lorentzen synes fortid i Brøndby.

Det er en dejlig nyhed, som de mange Brøndby fans er vågnet op til, denne lune sommer morgen sidst i juni. Den succesfulde træner Casper Andersen og præsident Per Bjerregaard er nemlig blevet enige om, at forlænge førstnævntes kontrakt med et enkelt år, så den nu løber frem til udgangen af sæsonen 14/15. Det rygtes, at Andersen kan hæve omkring 15.000 mere om måneden, med den nye kontrakt.

Men det kan blive uden de senere års profiler, at Casper Andersen kan gå ind til den kommende sæson. Således rygtes bl.a. Kasper Lorentzen, Daniel Wass og Pierre Kanstrup væk. Daniel Wass synes at være tættest på et skifte, da italienske Parma og Brøndby skulle være enige om en pris på den 24-årige højreback, som kun mangler at blive enig med den italienske klub. Indtil videre er det dog kun sikkert, at reservespilleren Jacob Berthelsen er fortid i Brøndby. Hans kontrakt udløber 1. juli, hvor tyske Hertha Berlin kan nyde godt af hans kvaliteter.

Jeffrey Altheer, Didi de Vesser, Kosi Saka og flere reserve- og ungdomsspillere synes også enten udlejes eller sælges denne sommer. Det synes tvivlsomt om Brøndby ønsker at handle ind denne sommer.

Pengene fra eventuelle handler kan godt bruges i Brøndby, hvor man er gået i gang med at forny klubbens ungdomsafdeling, så denne bliver mere proffesionel. Per Bjerregaard tog det første spadestik under fornyelsen og kom med disse ord.
 - Brøndby IF er blandt kendt for at levere mange gode unge spillere til fodbold Danmark. Det er derfor et godt øjeblik for mig og klubben, da vi i fremtiden bliver endnu bedre på dette område
Det menes at tage tre måneder før fornyelsen er færdig.
« Seneste Redigering: 20 Nov 2008, 22:07 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #802: 21 Nov 2008, 18:14 »

Bojan sænkede Danmark

Med to scoringer sænkede Barcelona talentet, Bojan, Danmark. Spanien synes allerede nu sikre på en billet til VM 2014 i Brasilien.

De danske tropper lagde bedst ud med et par fine forsøg i kampens indledning, men efter ti minutters spil kunne Bojan heade Spanien på 1-0, da Pedro Leons hjørnespark blev omsat til scoring.
Spanien sad herefter på spillet, men de kom ikke frem til mange forsøg takket været en stærk dansk defensiv. Den spanske ditto tillod da heller ikke mange afslutninger på Iker Casillas.

De danske spiller synes at have fået en besked de kunne ikke misforstå: Angrib! Det gjorde de, men afslutningerne var af ringe kvalitet. Til gengæld holdte man Spanien fra chancer.

Det gjorde man dog ikke med små 20 minutter igen. En lang bold fra Iker Casillas frem til Bojan, og den unge angriber fik smart driblet sig forbi Michael Jakobsen, så han var 1-mod-1 med Kasper Schmeichel, og her svigtede angriberen ikke. 2-0 til Spanien, hvilket blev kampens resultat.

- Vi spiller en god kamp, men vi mangler det sidste før vi kan nå op på Spaniens niveau, og det kommer til udtryk i dag. Der skal dog være ros til drengene, som kæmpede bravt i dag, lød det fra landstræneren efter kampen.

De øvrige resultater:
Bulgarien 4-1 Makedonien
Luxembourg 1-1 Moldova

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #803: 21 Nov 2008, 19:57 »

Hævens time

Der var kun hævn i tankerne inden landskampen mod Makedonien, som noget overraskende tog sejren i det omvendte opgør. Danmark hentede en sikker sejr.

Det var et dansk hold, som lagde bedst fra start i kampen mod Makedonien. For allerede efter små 10 minutters spil fik Danmark åbnet for hvad der skulle blive en målfest for de godt 40.000 fremmødte. Deportivos Mikkel Thygesen var manden bag føringsmålet.

Målet vækkede gæsterne som herefter lagde et godt pres, dog uden rigtigt at blive farlige. Efter en lille halv time fik gæsterne annulleret et mål helt korrekt, ligesom Danmark bare to minutter senere. Herefter dalede niveauet i kampen en del, og dermed lyste måltavlen 1-0 til Danmark ved pause.

I pausen måtte Danmark foretage en udskiftning, da målscorer Mikkel Thygesen havde fået et mindre slag. Han blev afløst af en veloplagt Thiago Maranhao. Den brasiliansk-fødte dansker kunne have noteret sig et par assist indenfor de første 10-15 minutter.
Istedet kunne Tobias Mikkelsen notere sig en assist, da han fandt Nicklas Bendter uden foran feltet. Arsenal angriberen tog et smart træk, som snød en forsvarsspiller, og han kunne efterfølgende placere bolden ovre i det lange hjørne. Ti minutter senere øgede samme Nicklas Bendter til 3-0, og så var kampen lukket. Men kort før tid ville indskiftede Niki Zimling også på måltavlen. 4-0 til Danmark.

- Vi spiller en rigtig god kamp i dag, specialt de sidste tyve minutter, hvor vi scorer tre mål. Kan vi fortsætte det spil fra de seneste to kampe, ser det lyst ud for os, lød det fra anfører Leon Andreasen efter pausen.

De øvrige resultater:
Bulgarien 5-2 Moldova
Spanien 4-0 Luxembourg

Stillingen:
1. Spanien      +23 18
2. Danmark    +11 12
3. Bulgarien    +5 12
4. Makedonien -3 9
5. Luxembourg -15 1
6. Moldova       -21 1

- Daniel Agger.

BenMusalho
Gæst

« Svar #804: 21 Nov 2008, 20:03 »

Fine updates, dog enkelte fejl. Og så skal DK til en slutrunde igen! Alt andet ville være øv.. xD

Zone 43
Manager

« Svar #805: 22 Nov 2008, 00:48 »

Danke.. Der mangler dog en finale, da jeg fortsat har Bulgarien på udebane. Jeg kan dog glæde mig over, at de, ligesom undertegnede, mangler Spanien, og Makedonien.. Det lugter af play-off for Danmark. Thumbs Up

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #806: 22 Nov 2008, 01:46 »

Next stop: Kiev

Ligesom for to år siden, skal Brøndby IF op imod Dynamo Kiev fra Ukraine i den tredje og afgørende kvalifikation til det forjættede land Champions League. AaB på vej mod Moskva.

Der var nogen frygt for dem for to år siden, og det er der igen i år. Det ukrainske storhold fra Dynamo Kiev synes nemlig, at være eneste modstander for Brøndby i jagten på Champions League gruppespillet. Det kræver dog, at Dynamo Kiev kan forsvare deres 3-0 føring fra første opgør mod Levadia fra Estland.

- Dynamo Kiev er aldrig nogen ønske modstander, og denne gang er ingen undtagelse. De har et godt hold og kan ende med, at være vores onde ånd, lød det fra Brøndbys udsendte, Alessandro Del Piero til de mange medier.

For AaB synes vejen, at være endnu sværer, da man skal op i mod russiske CSKA Moskva, hvis man kan forsvare 2-0 føringen fra første opgør mod BATE Borisov fra Hviderusland.
I UEFA Cuppens anden kvalifikationsrunde kan man til gengælde godt forvente dansk succes. FC København tørner sammen med irske Derry City, mens FC Midtjylland får glæde af polske Korona Kielce.

- Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #807: 22 Nov 2008, 01:49 »

Alt er som sædvanligt genialt i denne blog.. Det må seriøst være den bedste på fmf ever Opstemt

Alt er perfekt, jeg har INTET at udsætte..

Dog har jeg en lille ting som jeg undrer mig over..

Er det overhoved muligt at du ikke vinder mesterskabet Grin Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cencur
Manager

« Svar #808: 22 Nov 2008, 01:58 »

Er faktisk ret enig med verdenskrig, har dog en svaghed for statistikker, så hvis du kunne flette nogle ind en gang imellem, så er det bare perfekt!

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

verdenskrig
Manager

« Svar #809: 22 Nov 2008, 02:12 »

Okay, orkede bare ikke at skrive flere ord.. Bloggen taler for sig selv Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 62 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010