home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 450 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Drengene fra Vestegnen!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 62 Udprint
Forfatter Emne: Drengene fra Vestegnen!  (Læst 269232 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #780: 12 Nov 2008, 21:15 »

The road to the final

Begge kørte igennem gruppespillet uden problemer, ligesom AaB, og efterfølgende var der ingen store problemer i at nå finalen. Derfor er den fjerde Royal League finale mellem Brøndby og FCK en realitet.

I 2007, 2010 og 2011 stod Brøndby IF og FC København over for hinanden i en Royal League finale, alle med Brøndby som vindere. Det er da også derfor, at FCK, som har hjemmebanefordelen i år, har revanche til gode.

For FCKs vedkommende startede Royal League i Sverige, hvor man på udebane mødte Elfsborg, som er det eneste hold, foruden dette års finalister, der har vundet den royale pokal. Kampen endte uden scoringer, og det var også det eneste point FCK har smidt. Stabæk blev slået med 2-0 i København og 1-0 i egen hule, mens Elfsborg tabte 3-1 i Parken.

I kvartfinalen mødte FCK Stabæk igen, men trods en fornuftig indsats skulle man helt hen i overtiden før Morten Nielsen kunne afgøre kampen til FCKs fordel. I semifinalen fik FCK besøg af endnu et norsk, i form af Rosenborg. Her blev københavnernes helt store profil, Roger, den store helt med et hattrick i 4-2 sejren.

FCKs forventede opstilling (4-4-2): J. Cristiansen, N. Hansen, Eltinho, M. Jørgensen, M. Thrane, R. van Boekel, M. Pode, H. Nørregaard, J. Palka, Roger, L. Podadeiro

Hos Brøndby har man valgt at bruge de mange reserver, som man råder over. Og det har vist sig, at være ganske fornuftigt. I gruppespillet blev både Lillestrøm og IFK Göteborg udspillet såvel hjemme som ude, hvilket den målscoreren da også viser: 13-3.

I kvart- og semifinalen havde dog problemer med at lukke kampene, og der blev IFK Göteborg og Brann 'kun' slået med 2-1, selvom Brøndby var dem spillemæssigt overlegne. For at undgå det problem, så har Brøndby i deres trup udtaget den italienske angriber, Luca Senicanin, som ventes at få comeback i kampen.

Brøndbys forventede opstilling (4-4-2): M. Hansen, R. Muruanaya, J. Berthelsen, P. Kanstrup, Y. Berchiche, N. Bärkroth, N. Millan, Deivison, D. Copil, L. Senicanin, M. Sserumagga

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #781: 13 Nov 2008, 20:27 »

Bärkroth sikrer Brøndby endnu en titel

Der var masser af spænding og mål i Royal League finalen, som det svenske stortalent, Niklas Bärkroth, afgjorde til Brøndbys fordel.

Allerede i indledningen af kampen kom begge hold frem til store chancer, som de to keepere, Jesper Christiansen og Martin Hansen, dog fik taget af sig af via et par store redninger.
Det første mål kom midtvejs i første halvleg, hvor FCK lod Brøndby spille bolden rundt midt på egen banehalvdel, hvor så Thomas Kristensen finder Luca Senicanin, der kan lobbe over FCK keeperen til 0-1.

Så skulle man helt hen til en times spil før næste mål fandt sted. Peder Sundsbøs afslutning bliver sparket væk på målstregen, men lige hen til Jakub Palka, som Brøndby menes at være interesset i, og tjekken viste da også lovende takter denne dag. Herefter gik det hurtigt med scoringerne, for bare tyve minutter senere viste måltavlen i Parken 3-3! Jakub Palka stod for to FCK scoringer, mens Roger scorede det tredje. Hos Brøndby havde Luca Senicanin, Niklas Bärkroth og Nathan Sturgis scoret.

I kampens sidste minut får FCK ikke claret bolden langt nok væk, for Thomas Kristensen opfanger bolden og sender Niklas Bärkroth i dybden. Svenskeren afslutter koldt første gang, og var det ikke fordi, at Nicolaj Hansen rettede bolden af, så havde Jesper Christensen formentlig snuppet afslutningen, men sådan skulle det ikke gå.

Dermed har Brøndby vundet Royal League pokalen hele fem gange, i dens ni-årige levetid. Fire af gangene har været mod FCK, mens man har slået FC Midtjylland en enkelt gang i en finale. FCK har vundet pokalen tre gange, mens svenske Elfsborg har snuppet titelen en enkelt gang.

FC København 3-4 Brøndby IF (0-1)
0-1 Luca Senicanin (24')
1-1 Jakub Palka (59')
1-2 Niklas Bärkroth (64')
2-2 Jakub Palka (67')
3-2 Roger (76')
3-3 Nathan Sturgis (79')
3-4 Niklas Bärkroth (90')

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BenMusalho
Gæst

« Svar #782: 13 Nov 2008, 20:32 »

Igen super updates og rigtig flot med Royal League titlen! Du dominerer fandme Skandinavien, må man sige.
Banneret er ikke det bedste, men mon ikke vi overlever, så længe teksten er god? Igen igen fantastisk blog!

KUTGW Zone!

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #783: 13 Nov 2008, 21:06 »

Du bliver bare ved og ved med fantastiske updates, er mildest sagt imponeret.

Rigtig flot sejr i finalen, ingen kan slå dig i øjeblikket Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #784: 13 Nov 2008, 21:48 »

Banneret er ikke det bedste

Du skal være velkommen til, at komme med et, så bloggen kan blive bedre :-)

Tak for kommentar, begge to.

- Daniel Agger.

BenMusalho
Gæst

« Svar #785: 13 Nov 2008, 22:04 »

Du skal være velkommen til, at komme med et, så bloggen kan blive bedre :-)

Tak for kommentar, begge to.
Er ikke den store grafiker.. Tunge Og det er ikke fordi, at det gør den dårligere, for som sagt er det teksten, der tæller.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #786: 13 Nov 2008, 22:15 »

Flot endnu engang Peace

Spiller du egentlig med patch, eller bare helt neutralt ?

Zone 43
Manager

« Svar #787: 13 Nov 2008, 22:23 »

Danke. Jeg startede spillet op før der kom patch og updates på gaden :-D

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #788: 17 Nov 2008, 20:59 »

Så er sæsonen færdigspillet, hvilket i vil høre mere om i morgen i form af en update. Skal det deles op i to, med liga og pokal hver for sig, eller samlet i én update?

- Daniel Agger.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #789: 17 Nov 2008, 21:03 »

Jeg synes det skal deles op i to med liga og pokal hver for sig.

Zone 43
Manager

« Svar #790: 19 Nov 2008, 16:32 »

Brøndby pokalfinale klar

Det var et uinspirende Brøndby hold, der over to kampe kunne slå et AaB hold ud af pokalturneringen, selvom nordjyderne bed fra sig.

Det startede ellers fornuftigt for Brøndby, da den Burkina Faso-Italienske forsvarsspiller Yoblé Bassaoulé kunne heade Brøndby foran på Aalborg Stadion, efter små syv minutters spil. Men så tog Fanden ved hjemmeholdet og via to frispark kunne AaB bringe sig foran med 2-1 ved pause. Martin Pedersen og Petter Bruer Hanssen stod for de to scoringer.

Brøndby lagde godt fra start efter pausen, hvilket kastede en udligning af sig, da Luca Senicanin (billedet) gjorde det til 2-2, hvilket det første opgør da også endte. Efter Senicanins mål gik begge hold mere eller mindre i stå.

De første 45 minutter i det andet, og afgørende opgør, skulle ende med, at være lige så kedelige, som de sidste 35 i Aalborg. Det eneste højdepunkt var Ronnie Schwartz skade.
Hvad der skete i omklædningsrummende skal være usagt, men efter pausen satte Brøndby triumph på, og AaB blev kørt midt over af et Brøndby hold, der kørte afsted med 120 i timen.

De to Brøndby bombere Luca Senicanin og Søren Ulrik Vestergaard afgjorde kampen til Brøndbys fordel, og selvom Tidiane Sane reducerede i slutminutterne, så var det ikke nok for AaB, hvis endestation blev semifinalen.

Brøndby møder noget overraskende Lyngby i finalen, da de slog FC København ud i den anden semifinale med samlet 1-0. Det skete på Cezars straffesparksscorin g i Lyngby.

- Daniel Agger.

BenMusalho
Gæst

« Svar #791: 19 Nov 2008, 16:55 »

Fedt du er klar til pokalen igen! En sejr over Lyngby er krævet, for ellers ... *halshuggelyde* ... ;o)

Zone 43
Manager

« Svar #792: 19 Nov 2008, 20:01 »

Så må jeg hellere slå dem. Om det sker vides en gang i morgen :-)

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #793: 20 Nov 2008, 16:04 »

Lyngby rundbarberet i Parken

Brøndby er for tiden i den form, som modstanderen frygter. Det fik Lyngby af vide i pokalfinalen, hvor de blev kørt rundt på kryds og tværs. Søren Ulrik Vestergaard årets pokalfighter.

Favoritrollen var på forhånd placeret hos de blå-gule fra Vestegnen, og de fik så sandelig også levet op til den, denne halvfune torsdag i maj måned.
For stadionuret var end ikke nået fem gange rundt før der stod 1-0. Tobias Mikkelsen ligger bolden indover til Luca Senicanin, hvis førstegangsafslutni ng bliver rettet af og ender hos Kasper Lorentzen, der ligger bolden over i det lange hjørne.

Og bare syv minutter senere skulle det så gå endnu mere galt for Lyngby, der så fodbold ved dette mål. Jeffrey Altheer sparker et frispark frem til Tobias Mikkelsen, som header bolden for fødderne af Søren Ulrik Vestergaard, der brager bolden ind bag Getúlio Vargas.
Midt vejs i første halvleg skulle der komme noget så sjælendt som en scoring fra venstrebacken Dennis Cagara. Den 28-årige venstreback erobrede bolden fra Julio Buffarini midt på Lyngbys bane halvdel, hvorefter han tager et par træk ind i Lyngbys felt og sikkert gør det til 3-0!

Julio Buffarini gjorde dog skaden god igen for Lyngby kort tid efter, da hans indlæg ramte Lyngbys helt store profil, Cezar, som både for tid og plads til at tæmme bolden og sparke den i mål. Skulle det have tændt et lille håb for nordsjællænderne, ja, så det blev hurtigt slukket igen. Getúlio Vargas kunne ikke holde på afslutningen fra Søren Ulrik Vestergaard, så bolden endte hos Kasper Lorentzen der kunne trille bolden i mål til pause stilling 4-1!

Efter pausen kørte Brøndby sikkert sejren hjem, og i slutningen af kampen gav man da de mange fremmødte en scoring, at gå hjem på. Luca Senicanins afslutning rettes af, af Rune Hansen, så den ender for fødderne af Søren Ulrik Vestergaard, som afslutter pokalkampen med sin anden scoring og kampens sjette.

- Daniel Agger.

Shaft
Manager

« Svar #794: 20 Nov 2008, 16:12 »

Av - En blog der har kørt godt og vel 1 år Shockeret respekt, og tillykke med pokalen!

Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 62 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010