home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
27 Maj 2025, 12:48 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23572
  1 Bruger, 672 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mikleonfaAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Drengene fra Vestegnen!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 62 Udprint
Forfatter Emne: Drengene fra Vestegnen!  (Læst 270694 gange)
BenMusalho
Gæst

Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #480: 13 Mar 2008, 21:25 »

Fedt.. Flot resultat Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #481: 13 Mar 2008, 21:42 »

Tak Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #482: 13 Mar 2008, 21:45 »

En gang i morgen Smiley

Okay Smiley det lyder godt Grin

Zone 43
Manager

« Svar #483: 14 Mar 2008, 12:11 »

Godt udgangspunkt for Brøndby

På Reyno de Navarra, hvor Osasuna har hjemme, skulle Osasuna og Brøndby spille den første af to kampe om en plads videre i UEFA Cuppen. Brøndby havde dog en overraskelse i startopstillingen, hvor Sergio Mota var valgt foran Kasper Lorentzen.

Valget af Sergio Mota synes at være et godt et af slagsen, set i bakspejlet. For i samarbejde med Mikkel Thygesen og Søren Ulrik Vestergaard endte sidstnævnte med at kampens første målscore allerede efter små 5 minutter.
Det resultat så længe ud til at blive halvlegsstillingen, men det ville Osasuna lave om på. For ca. 1½ minut inde i overtiden fik hjemmeholdet udlignet ved Javier Portillo, som fik scoret sin sæsontræffer nr. 10.

En spiller som Brøndby skulle passe på, var topscorer Gökhan Ünal. Den tyrkiske landsholdsangriber havde dog en uheldig dag, da han formodede at ramme stolpen to gange i løbet af kampen.

Efter en times spil kom Brøndby foran med 1-2, denne gang ved Elias Wagner. Miguel Flãno begik straffe på Lukasz Cieslewicz, hvilket den østrigske landsholdsspiller udnyttede sikkert.
Få minutter senere udlignede Javier Portillo nok en gang, til hvad der skulle blive kampens sidste mål.

Trods det gode resultat, så må Brøndby formentlig undvære Lukasz Cieslewicz, Kasper Lorentzen og Mikkel Thygesen til pokalkampen mod Horsens om tre dage. Alle fik en slag under kampen, men ventes klar til returkampen om en uge. Der udover må Brøndby Miralem Pjanic og Mike Sserumagga som begge er skadede. De ventes klar om hhv. 2 og 4 uger.

Osasuna 2-2 Brøndby (1-1)
0-1 Søren Ulrik Vestergaard (5')
1-1 Javier Portillo (45')
1-2 Elias Wagner (60')
2-2 Javier Portillo (64')

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #484: 14 Mar 2008, 12:19 »

Super udgangspunkt Thumbs Up God update Smiley

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #485: 14 Mar 2008, 13:21 »

Super resultat på udebane. glæder mig til at følge kampen på hjemmebane

Zone 43
Manager

« Svar #486: 14 Mar 2008, 13:32 »

Takker Smiley

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #487: 14 Mar 2008, 15:09 »

Ingen royale problemer

RL: Brøndby 4-0 IFK Göteborg
RL: Lillestrøm 1-5 Brøndby
Pokal: Brøndby 1-1 Horsens

I denne sæsons gruppe spil i Royal League kom Brøndby sikkert videre, og nederlaget til IFK Göteborg fik således ingen betydning. Én spiller viste for alvor, at han vil være en del af startopstillingen til de store kampe, som Brøndby forhåbenlig skal spille i løbet i foråret.

Miralem Pjanic (billedet) var den helt store oplevelse i returkampen mod IFK Göteborg, som havde taget turen fra Sverige til Brøndby. Efter små fem minutter bringer han nemlig Brøndby, der brugte mange reservespillere, foran. Knap et kvarter senere fik Simon Kjær øget til 2-0.
IFK kom ikke frem til mange afslutninger denne dag, og efter pausen fik Pjanic gjort det til 3-0 inden Søren Ulrik Vestergaard lukkede og slukkede med sin scoring til 4-0.

Den sidste kamp i gruppespillet var ude mod Lillestrøm på Åråsen Stadion. Her kom hjemmeholdet foran i det tredje minut ved Runar Strømstad, men få minutter senere havde Miralem Pjanic og David Williams bragt Brøndby foran. I det 18. minut øgede Anibal Carvallo til 1-3. Efter pausen kom også Søren Ulrik Vestergaard på tavlen, inden Frode Kippe fik rettet en afslutning fra Pjanic af, så den snød Lillestrøms keeper. Sejren blev dog dyr, da både Pjanic og Sserumagga forlod banen med skader.

I pokalturneringens kvartfinale skulle AC Horsens en tur til Brøndby. Kampen blev en kedelig en af slagsen, men med tyve minutter igen kom Horsens foran ved Kasper Klausen. Den stilling holdte godt fire minutter inde i overtiden, hvor Anibal Carvallo udlignede. I de 2 x 15 minutter ekstra blev der ikke scoret, så nu ventede der en straffesparks konkurrence. Den vandt Brøndby sikkert med 3-0, da Adrian Ropotan, Michael Jakobsen og David Williams fik bolden i mål. Brøndby havde i øvrigt en debutant med i den kamp. U18 holdets topscorer, Michael Jessen, blev skiftet ind efter 60 minutters spil.

I Royal League kvartfinalen skal IFK Göteborg en tur til Brøndby, mens Brøndby skal møde FC Midtjylland i de to pokal semifinaler.

- Daniel Agger.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #488: 14 Mar 2008, 15:17 »

God update Smiley hvad ligger du i ligaen ?

BenMusalho
Gæst

« Svar #489: 14 Mar 2008, 15:34 »

Fedt udgangspunkt og med de resultater mod IFK og Lilleström mon ikke du så godt kan tage royal league trofæet igen??

Zone 43
Manager

« Svar #490: 14 Mar 2008, 15:37 »

Takker Smiley

Hatt11: Stillingen ved vinterpause.. Jeg skal til at spille den første SAS-Liga i foråret om et øjeblik Smiley

- Daniel Agger.

-Benja-
Gæst

« Svar #491: 14 Mar 2008, 15:39 »

Takker Smiley

Hatt11: Stillingen ved vinterpause.. Jeg skal til at spille den første SAS-Liga i foråret om et øjeblik Smiley
Næste sæson for Brøndby , IRL Smiley

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #492: 14 Mar 2008, 15:39 »

Takker Smiley

Det ser jo Fantastisk ud. Jeg håber du fortsætter den gode stime efteråret Smiley

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #493: 14 Mar 2008, 15:40 »

Næste sæson for Brøndby , IRL Smiley

Ja, det kunne være genialt Grin

BenMusalho
Gæst

« Svar #494: 14 Mar 2008, 15:40 »

Takker Smiley

Shockeret Det kan jo næsten ikke gå galt Shockeret

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 62 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010