home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
27 Maj 2025, 12:48 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23572
  0 Brugere, 663 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mikleonfaAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Drengene fra Vestegnen!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 62 Udprint
Forfatter Emne: Drengene fra Vestegnen!  (Læst 270750 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #450: 11 Mar 2008, 21:39 »

Jeg er godt i gang med spille januar måned, så en update med ss af truppen vil komme en gang i morgen. I indlæg 2 står truppen også skrevet.. Skal ss'ene være for denne sæsons vinduer eller dem alle? Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #451: 12 Mar 2008, 16:23 »

Brøndby klar til foråret

vs Den Haag
0-1 S. U. Vestergaard (70')
0-2 S. Mota (78')
0-3 E. Wagner (88')

vs Heerenveen
0-1 S. Kjær (25')
0-2 S. U. Vestergaard (45')
0-3 A. Ropotan (47')
1-4 A. Ropotan (64')

vs. Club Brügge
1-1 M. Sserumagga (54')

vs. Cercle Brügge
0-1 M. Sserumagga (20')
0-2 M. Sserumagga (27')
0-3 S. U. Vestergaard (29')
M. Jacobsen udvist (33')

vs. Zulte Waregem
1-1 S. U. Vestergaard (73')

vs. Frem
1-0 M. Thygesen (69')
2-0 M. Thygesen (87')
3-0 M. Sserumagga (90')

To træningslejre og masser af handler, er hvad, der er sket hos SAS-Ligaens førerhold fra Brøndby. Så Holland og Belgien blev gæstes og her opnåede man et par fine resultater. Tre spillere er hentet ind, mens Daniel Wass er hentet hjem fra Viborg. På salgssiden har man måtte sige farvel til en af profilerne.

21 millioner var hvad Premier Leagues nr. 18, Sheffield Wednesday, bød på Stephan Andersen midtvejs i januar måned. Den 29-årige keeper var ikke længe om, at skrive under med Sheffield, som han sammen med bl.a. Tommy Spurr, som Brøndby menes at være interessede i, og, det måske største navn, Francis Jeffers, forsøge at få holdet over nedrykningsstregen.

Foruden Stephan Andersen er også 6 spillere solgt, her i blandt Martin Spelmann, som fortsætter karrieren hos La Liga holdet Racing Santander, som har været den mest positive overraskelse. Racing er i øjeblikket på en delt 4. plads sammen med Sevilla. De har 12 point op til førerholdet Barcelona. De fem øvrige havde ingen fremtid i klubben, men det har de, i de klubber, de er skiftet til; B93 og Slagelse. Samtidig har man udlejet den lovende spiller Knud Nielsen til HIK, mens Greve og Herlev har lånt nogen reserver, som ventes solgt til sommer.
Der udover har man sendt Siem de Jong hjem til Ajax.

På indkøbssiden har man som sagt hentet Daniel Wass hjem fra Viborg, og han ventes at være reserve for Kasper Bøgelund, som er kommet sig over sin skade, som han fik i efteråret. Der udover har man hentet IFK Göteborgs og det svenske U21 landsholds anfører, Niklas Bärkroth til Vestegnen. Man havde håbet at kunne udleje Bärkroth, men det skete ikke. På transfervinduets sidste dag hentede man to spillere, i form af Jesper Jensen fra SønderjyskE og Figueirense' Deivision, som har 8 U21 landskampe på sit CV.

Turene til Holland og Belgien gik som sagt godt. Man startede i Holland, hvor Willem II, Den Haag og Heerenveen var modstandere.
Mod Willem II var Brøndby klart bedst, men med et mål i sidste minut sikrede hollænderne sig en 1-0 sejr. Det blev fulgt med en 0-3 sejr over Den Haag. Vestergaard, Mota og Wagner scorede ved den lejlighed.
I kampen mod Heerenveen lignede det længe en stor Brøndby sejr, men med en fantatisk slutspurt fik Heerenveen hevet et 4-4 resultat hjem. De to profiler i den kamp var hjemmeholdet Luiz Henrique og Adrian Ropotan, som til sammen stod for 5 af kampens 8 mål.

I Belgien gik det noget bedre, selvom man fik 1-1 i den første kamp mod Club Brügge. Club Brügges rivaler fra Cercle Brügge fik til gengæld et nederlag på 0-3, da de tørnede sammen med Brøndby. Mike Sserumagga var i øvrigt kampens store profil, og han synes i topform efter et halvsvagt efterår. Turen til Belgien blev rundet af med et 1-1 resultat mod Zulte Waregem.
Den sidste træningskamp for Brøndbys vedkommende var hjemme mod BK Frem. Valby holdet så længe ud til at overraske med en nulløsning, men indskiftede Mikkel Thygesen sikrede Brøndby sejren med to mål. Kampen endte 3-0, da Mike Sserumagga scorede det sidste mål i den kamp.

SS og opdatering af indlæg 2 vil ske en gang i aften.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #452: 12 Mar 2008, 16:28 »

Det er en super fed blog du er i gang med, men bliver virkelig revet med.

BenMusalho
Gæst

« Svar #453: 12 Mar 2008, 16:28 »

Nice update og rigtig fedt med Barkröth.. Han er genial Thumbs Up

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #454: 12 Mar 2008, 16:41 »

Troede slet ikk at Vestergaard, kunne være så god Peace

-Benja-
Gæst

« Svar #455: 12 Mar 2008, 16:45 »

Super flot update. Spændende indkøb, især Barkröth. Kan jeg få et ss af ham ?

Zone 43
Manager

« Svar #456: 12 Mar 2008, 16:54 »

Tak for alle kommentarerne. Det er sgu lækkert Smiley

-Benja-: SS vil komme en gang i aften Smiley

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #457: 12 Mar 2008, 20:03 »

Så er Indlæg 2 opdateret med SS.. Smiley

Ønskes yderligere SS, så sig til..

- Daniel Agger.

BenMusalho
Gæst

« Svar #458: 12 Mar 2008, 20:10 »

Så er Indlæg 2 opdateret med SS.. Smiley

Ønskes yderligere SS, så sig til..

Fedt Thumbs Up

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #459: 12 Mar 2008, 20:24 »

Igen rigtig gode updates.

Jeg kan godt lide din måde at skrive på, den er meget fængende. Derudover er den fornemme måde, som du sætter bloggen op på en fryd for øjet.

Jeg kan stadig kun sige, at jeg glæder mig til at følge Brøndby's forår og det er selvom man er FCK'er Wink

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Zone 43
Manager

« Svar #460: 12 Mar 2008, 21:18 »

Takker Smiley

- Daniel Agger.

Rossonero
Gæst

« Svar #461: 12 Mar 2008, 21:25 »

Rigtig fornuftig blog, Zone43 – uden tvivl.

Du skriver flot, din opstilling er dejlig og enkel, men banneret? Det er helt henne i vejret. Jeg synes, at det kunne hæve kvaliteten en tand, hvis du biksede et nyt et sammen (nu skal jeg ikke vide mig sikker på, det er dig, der har lavet det).

Udover det påpegede lille minus, er dette helt klart din bedste blogs hidtil – fortsæt endelig!

Zone 43
Manager

« Svar #462: 12 Mar 2008, 21:42 »

Takker, Rosso.

Banneret fik jeg af Cesc, og du skal være velkommen til at lave et, så er der noget at vælge imellem, hvis du gider Smiley

- Daniel Agger.

JimmyGP
Manager

« Svar #463: 12 Mar 2008, 21:54 »

Rigtig flot Zone.. KIU

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager

« Svar #464: 12 Mar 2008, 22:07 »

Tak Smiley

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 62 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010