home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
27 Maj 2025, 12:48 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23571
  0 Brugere, 839 Gæster Online.

Nyeste Bruger: simka
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Drengene fra Vestegnen!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 62 Udprint
Forfatter Emne: Drengene fra Vestegnen!  (Læst 270608 gange)
BenMusalho
Gæst

Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #420: 05 Mar 2008, 20:43 »

Fede updates og wow ( Shockeret ) du fører ligaen stort Shockeret

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #421: 05 Mar 2008, 21:07 »

Helt igennem en fantastisk blog.

Zone 43
Manager

« Svar #422: 05 Mar 2008, 21:40 »

Tak for kommentarerne, begge to Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #423: 06 Mar 2008, 09:42 »

Skal PERPER ikke snart stoppe sin karriere? Hvor gammel er han lige blevet efterhaanden?

Hvad er hans rolle paa holdet?

Zone 43
Manager

« Svar #424: 06 Mar 2008, 11:28 »

Det kommer an på, om han vil stoppe. Så vidt jeg husker, er han 35 og tredjevalg til centerforsvaret Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Møller
Gæst

« Svar #425: 06 Mar 2008, 15:22 »

Så vil jeg gerne snart se den 360, ps3 og wii komme med posten herhjemme - det har du altså lovet Z43 Opstemt
ej spøg til side fed blog fortsæt med den Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #426: 06 Mar 2008, 19:06 »

Palermo stjal et point

I dagens anden runde af Champions League skulle det italienske mandskab, Palermo, en tur til Brøndby. Palermo var på forhånd småfavoritter til kampen, hvor Federico Agliardi skulle sikre gæsterne et godt resultat.

Brøndby var nemlig bedst kampen igennem, men bolden kunne bare ikke komme ind bag Agliardi. Tættest på var David Williams da han i det 45. og 47. minut ramte stolpen. Palermos offensiv, som normalt er gode for et mål eller to, var i dagens kamp lukket ned, og kom ikke frem til noget som helst.
Dermed kan italienerne glæde sig over det ene point, som de på forhånd havde håbet på.

"Det er ikke den nemmeste modstander, så jeg er tilfreds med det ene point." fortalte Agliardi efter kampen.
Den anden kamp blev spillet på Emirates, hvor Arsenal tog i mod Rangers. De rød-hvide fra London havde ingen problemer og vandt sikkert 3-0 på to mål af Emmanuel Adebayor og et enkelt mål af Andres Guardado. Arsenal fører gruppen med 4 point, mens Brøndby og Palermo følger efter med 2 hver. Brøndby er bedst placeret pga. en bedre målscore.

I UEFA Cuppens gruppe er Danmark repræsenteret med to hold. Vejle overraskede med at vinde 1-0 hjemme, og er dermed klar på reglen om flest scorede udebane mål. Det samme er AaB, som fik 1-1 ude mod Anderlecht. Selvom FCK vandt hjemme mod Slovan Liberec med 2-1, så var det ikke nok til at gå videre.

Møller: Takker. Du får ikke nogen af delene.. Forseglede Læber

- Daniel Agger.

JimmyGP
Manager

« Svar #427: 06 Mar 2008, 19:08 »

Dejlig blog Zone.. Dejlige resultater og jeg håber du går videre.. KIU Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager

« Svar #428: 06 Mar 2008, 21:19 »

Tak for kommentareren. Det ville ikke være dårligt, hvis vi gik videre Smiley

Forvent ikke så mange updates de næste par dage.. Jeg er fuldt i gang med et Aston Villa spil, som jeg har mest lyst til lige pt..

- Daniel Agger.

JimmyGP
Manager

« Svar #429: 09 Mar 2008, 22:27 »

Spiller du med Aston Villa eller BIF??

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager

« Svar #430: 10 Mar 2008, 14:30 »

Brøndby lige nu, så der kommer nok en update eller to i dag Smiley

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #431: 10 Mar 2008, 15:05 »

Profil skadet

Her i landsholdspausen kunne man oplyse at den 30-årige højreback, Kasper Bøgelund, ikke kommer på banen mere i dette år. Under en træning fik han en læderet akillessene, som holder ham ude i 2-3 måneder, hvilket er et hårdt slag for de unge spillere på Vestegnen.

"Det er naturligvis et hårdt slag på vores defensiv, at han er ude. Samtidig er det nu, at reserverne skal træde i karakter og vise, at der skal satses på dem." lød det fra en skuffet træner, som ikke har planer om at hente nogen lejesvendene hjem fra Viborg. "Jeg synes at vores defensiv er bred nok til at kunne klare den skade, så det regner jeg ikke med vil ske."

Bøgelunds skade kan meget vel betyde mere spilletid til Anders Randrup, som har været skuffet over manglende spilletid i sæsonen hidtil. 4 kampe har han fået hidtil, hvor modstanderne har været dem, som kæmper om overlevelse i SAS-Ligaen, samt pokalkampen mod FC Fyn. Foruden Randrup kan også Jeffrey Altheer, Nathan Sturgis og Martin Spelmann spille den plads, så der kommer til at være hård konkurrence på træningsbanen. Skal man bedømme udfra spilletiden i denne sæson, så bliver det Nathan Sturgis, som skal spille på højreback pladsen. Af de kampe, som har været spillet i sæsonen har han kun kunne opleve samtlige 90 minutter fra bænken 3 gange.

Til gengæld kan man glæde sig over, at Anibal Carvallo og Mike Sserumagga kan begynde at træne med igen om ca. 3 ugers tid.
Brøndby forrige kamp endte med en 1-3 sejr ude mod OB, som i øjeblikket er nr. 10. Den næste kamp falder sted om små 6 dage, hvor rækkens nr. 7, Randers FC, skal til Brøndby.

- Daniel Agger.

BenMusalho
Gæst

« Svar #432: 10 Mar 2008, 15:09 »

Ærgeligt  Græder men kan du lægge et ss op af stillingen? Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #433: 10 Mar 2008, 15:59 »

Der kommer en stilling, når efteråret er ovre. SS'et vil komme sammen med en update, som jeg håber vil lande en gang i aften Smiley

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #434: 10 Mar 2008, 20:32 »

Afslutning på efteråret '10

Et flot efterår er ovre for de blå-gule fra Brøndby. Så flot, at det mere eller mindre har været det bedste i klubbens historie. Succes i den hjemlige SAS-Liga og pokalturneringen, deltagelse i Champions League og Royal League, samt sæsonens første, af formentlig mange, pokaler i form af den danske Super Cup.

I efterårs afslutningen havde mange fem kampe i SAS-Ligaen, hvor OB og Næstved skulle gæstes, mens Randers, AaB og Esbjerg skulle et smut til Vestegnen.
OB blev kørt over på hjemmebane, og trods Willians mål midt i anden halvleg, så måtte hjemmeholdet se sig slået 1-3, da Simon Kjær, Tobias Mikkelsen og Lukasz Cieslewicz forinden var kommet på tavlen
Randers var noget bedre med, da de mødte Brøndby. Alligevel måtte de også se sig slået. To mål af Søren Ulrik Vestergaard gjorde, at Brøndby kunne sejre med 2-0.

Kampene mod Esbjerg og AaB havde det til fælles, at første halvleg var kedelig og målløs - anden halvleg var stik modsat. David Williams og Sergio Mota sikrede Brøndby sejren mod vestjyderne på to hurtige mål inde i anden halvleg, mens Lukasz Cieslewicz, Kasper Lorentzen og Søren Ulrik Vestergaard scorede mod AaB.
Næstved kæmpede bravt i den sidste kamp, i SAS-Ligaen, dette efterår, men måltavlen viste en 1-2 sejr til Brøndby, hvilket Mike Sserumagga og et selvmål af Gøran Berg gjorde muligt. Næstveds lejesvend, Jacon Neestrup udlignede ellers for hjemmeholdet.

I Champions League var Brøndby kommet godt fra start med 2 point efter 2 kampe, da Brøndby havde opnået 3-3 i Glasgow mod Rangers og en nulløsning mod Palermo på hjemmebane.
Kamp nummer tre i gruppespillet var imod Arsenal, som skulle komme bagud allerede efter 40 sekunder, da Lukasz Fabianski så på Adrian Ropotans afslutning. Emmanuel Adebayor udlignede kort tid efter, men i aller sidste minut afgjorde David Williams kampen til Brøndby fordel. Returkampen på Emirates skulle blive mindst lige så spænende, og ved pause stod der 2-2 trods en 2-0 føring til hjemmeholdet på to mål af Emmanuel Adebayor. Mikkel Thygesen og Søren Ulrik Vestergaard havde scoret Brøndbys mål. Med godt et kvarter igen afgjorde Robin van Persie kampen for Arsenal, så Lippis tropper sejrede.

Rangers var svage favoritter, da de skulle gæste Brøndby Stadion, men efter 20 minutter var de bagud med 3-0, på mål af Søren Ulrik Vestergaard (2) og Adrian Ropotan. Samme Ropotan øgede til 4-0 mod slutningen af første halvleg. Efter pausen var Rangers spillerne bedre med og midtvejs fik Kris Boyd reduceret til 4-1, som kampen endte.
Før sidste kamp havde Brøndby og Arsenal begge 8 point, mens Palermo haved 6. Rangers lå sidst med 4 point. Brøndby kunne derfor nøjes med ét point i Italien. Men sådan skulle det ikke gå. For i det 73. minut scorede Edison Cavani kampens eneste mål, og det skete på en kontra. Brøndby slutter dermed nr. 3 i gruppen og må 'nøjes' med UEFA Cup i foråret.

I Royal League har man fået en blandet start, med en sejr og et nederlag. Brøndby lagde ud med at møde IFK Göteborg i det svenske, og selvom kampen var meget lige, så var det få minutter, der afgjorde kampen til IFKs fordel. Tony Svedberg, Ragnar Sigurdsson og Emil Nyberg scorede hjemmeholdets mål, mens David Williams udnyttede et målmandskiks midt i første halvleg. I den anden kamp fik Lillestrøm en røvfuld på 4-1. Det skete da Elias Wagner, Jeffrey Alther og Søren Ulrik Vestergaard (2) havde scoret Brøndbys mål. Jørgen Nygård scorede Lillestrøms mål.

I pokalturneringen er man klar til kvartfinalen, som spilles i foråret. FC Fyn er, som tidligere nævnt, blevet banket med 1-7 og i 4. runde vandt Brøndby med 0-1 ude mod FC Nordsjælland, som ikke havde noget at byde med. AC Horsens skal en tur til Brøndby i kvartfinalen. I øvrigt bør Køge nævnes, da de er pokaldræberne. Grenå, B93, FCK og senest AaB har de slået ud. Køge møder i kvartfinalen OB på hjemmebane.

SAS-Liga stillingen | Champions League stillingen | Royal League stillingen | De afsluttende kampe

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 62 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010