home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
27 Maj 2025, 12:48 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23571
  3 Brugere, 738 Gæster Online.

Nyeste Bruger: simka
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Drengene fra Vestegnen!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 62 Udprint
Forfatter Emne: Drengene fra Vestegnen!  (Læst 270507 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #390: 04 Mar 2008, 16:14 »

Fornuftig lodtrækning

Kampprogrammet:
(u): Rangers
(h): Palermo
(h): Arsenal
(u): Arsenal
(h): Rangers
(u): Palermo

Brøndby, der i kvalifikations runderne slog FH og Sporting Lissabon ud, var til gruppespil lodtrækningen placeret i det 4. seedningslag sammen med bl.a. Bordeaux, Fenerbahce og Panathinaikos. Når man ser på seedningslagene skulle man måske frygte en fjerde plads i gruppen. Det gør man ikke i Brøndby lejren.

1. Seedede: Arsenal, Barcelona, Chelsea, Inter, Liverpool, Lyon, Manchester U., Valencia

2. Seedede: Bayern M., Espanyol, Juventus, Marseille, Palermo, Porto, Real Madrid, Werder Bremen

3. Seedede: Ajax, Celtic, CSKA Moskva, Lazio, PSV, Rangers, Shaktar, Zenit St. Petersburg

4. Seedede: Basel, Bordeaux, Brøndby, CFR Cluj, Fenerbahce, Feyenoord, Panathinaikos, Wolfsburg

Brøndby endte i Gruppe D sammen med Arsenal, Palermo og Rangers, som man jo som bekendt mødte i UEFA Cup gruppespillet sidste sæson. I Brøndby lejren er til man tilfreds med gruppen.

"Med respekt for vores modstandere, så vil jeg mene, at vi kunne have fået bedre modstandere. I mine øjne kan vi godt få en 2. eller 3. plads." lød det fra Brøndby træneren efter lodtrækningen

Skal man tro bookmakerne, så genvinder Liverpool Champions League. I forrige sæson slog de Barcelona i finalen med hele 4-1, efter 4-0 ved pause! Oddsene på Liverpool er 8.00. Herefter følger Real Madrid (9.00), Juventus (12.00), Barcelona (13.00), Valencia (13.00) og Inter (15.00). Brøndby, der deltager i Champions League gruppespillet for anden gang i klubbens historie, står til odds 67.00.

Alle grupperne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Cencur
Manager

« Svar #391: 04 Mar 2008, 17:26 »

En blandet gruppe, men du kan nok sagtens gå videre i chl! Men heldigt at du undgik Real Madrid og Bayern München i anden seedingslag. Smiley

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Zone 43
Manager

« Svar #392: 04 Mar 2008, 19:25 »

Chancen for at gå videre er der bestemt, men målet er min. at tage 3. pladsen. Real og Bayern er blandt dem, jeg er glad for, jeg undgik Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #393: 04 Mar 2008, 20:20 »

Hvordan kan det lige være at Real er anden seedede, men også er blandt favoritterne til trofæet.

Zone 43
Manager

« Svar #394: 04 Mar 2008, 20:28 »

Hvorfor Real er anden seedede aner jeg ikke. De vandt La Liga forrige sæson, mens Valencia blev nr. 4, så de burde vel egenlig have byttet plads?

- Daniel Agger.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #395: 04 Mar 2008, 20:31 »

Jah, egentlig Smiley

Nå, lige meget, men held og lykke Zone

Zone 43
Manager

« Svar #396: 04 Mar 2008, 20:56 »

Sommer handlerne

5 Spillere til en samlet pris af 13 millioner kroner, er hvad Brøndby har forstærket sig med denne sommer. På forhånd var Nathan Sturgis (billedet), Miralem Pjanic og Anders Jacobsen sikret, og det er også de eneste, som Brøndby har betalt for. Michael Jensen og Siem de Jong er der udover hentet i hhv. Esbjerg og Ajax på en lejeaftale.

På salgssiden har Brøndby været aktive, hvor især den nye samarbejds klub, Viborg, har fået masser af spillere til i denne sæson. Antonio Elviro, som senere på efteråret skal deltage i U19 EM, Daniel Wass, Nicolaj Agger, Cristián Jelvez, Pierre Kanstrup, Jesper Christjansen, Jacob Berthelsen, som siden hen er hentet tilbage og udlejet til Hansa Rostock, Osama Akharraz, Kristian Bo Andersen, José Luis Silva, Lefa Mashaba, Patrick Mortensen, Daniel Stenderup, Ibrahim Rosenqvist og Michael Jensen er udlejet til den jyske klub.

Jacob Berthelsen er som nævnt udlejet til Hansa Rostock, hvor også bl.a. Mikkel Bischoff, Sebastian Svärd og Lasse Qvist optræder. Han er ikke den eneste, som er taget til Tyskland. Nürnberg har smidt penge efter Branislav Stanic, men Aue har hentet Timmi Johansen og Mike Jensen til en samlet pris på godt 5 millioner kroner.
Oprykkerne fra Ølstykke har smidt penge efter 2. holdsspillerne Mark Sundstrup, Kenneth Hansen og Jonas Lorentzen. Ølstykke er den ene oprykker, som har hentet spillere i Brøndby. Ricky Olsen og Mustafa Hassan er begge udlejet til Næstved, som har hentet Lasse Hansen på en fri transfer. Der udover er ni spillere smuttet på en fri transfer; alle uden fremtid i klubben.

40 millioner kroner var hvad, der var til rådighed til transfers, men ingen af dem blev brugt. Efter Brøndby kvalifiserede sig til Champions League gruppespillet er der smidt yderligere 5 mio. oven i til transfers. Det skyldes, at Brøndby har fået tildelt knap 35 mio for at deltage i CL gruppespillet, og af samme grund er saldoen vokset til 113 mio.
Samlet købte Brøndby for 13 millioner og solgte for 12 denne sommer.

Grundet den store succes nationalt som internationalt, har der været masser af interesse i Brøndby spillerne. Her kommer en kig på hvilke klubber der er interessede i hvilket spillere:

Stephan Andersen - Levski Sofia
Michael Jakobsen - Saint-Etienne, Lens, HSV, Rangers
Simon Kjær - Salzburg, Manchester City, Saint-Etienne, Celta
Mikkel Thygesen - Saint-Etienne, Rangers
Elias Wagner - Palermo
Kasper Lorentzen - Rangers
Mike Sserumagga - AC Milan
David Williams - Mallorca

Indlæg nr. 2 vil blive opdateret hurtigst muligt.
« Seneste Redigering: 05 Mar 2008, 15:07 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

BenMusalho
Gæst

« Svar #397: 04 Mar 2008, 21:08 »

To flotte updates og som de andre har sagt heldigt du undgik Real og München!! Også dejligt med en masse transferdetaljer Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #398: 04 Mar 2008, 21:37 »

Takker Smiley

Indlæg nr. 2 er opdateret, hvor førsteholdstruppen kan ses!

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #399: 05 Mar 2008, 15:08 »

Forrige update opdateret - update på vej!

- Daniel Agger.

Cencur
Manager

« Svar #400: 05 Mar 2008, 15:10 »

Hvor langt er du henne? For 2 updates skrev du om chl, og nu skriver du om transfers? Er det mig der er totalt hjernedød i denne situation? Tunge

Kaas
Reserveholdsspiller

« Svar #401: 05 Mar 2008, 15:13 »

Hvor er den gratis Xbox 360, PlayStation3 og Nintendo Wii ?!  ticked off

Haha . Cool

MLL
Manager

« Svar #402: 05 Mar 2008, 15:15 »

Ikke sælg Mike Sserumagga, han er guld værd Wink

Tilbage på FmF Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #403: 05 Mar 2008, 15:17 »

Hvor langt er du henne? For 2 updates skrev du om chl, og nu skriver du om transfers? Er det mig der er totalt hjernedød i denne situation? Tunge

I starten af 10/11.. Transferne er hvem der er handlet, da vinduet var åbnet Smiley

- Daniel Agger.

Cencur
Manager

« Svar #404: 05 Mar 2008, 15:18 »

I starten af 10/11.. Transferne er hvem der er handlet, da vinduet var åbnet Smiley

Aaah, på den måde.. Cool Opstemt Glæder mig til næste update!

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 62 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010