home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
27 Maj 2025, 12:48 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23571
  1 Bruger, 768 Gæster Online.

Nyeste Bruger: simka
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Drengene fra Vestegnen!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 62 Udprint
Forfatter Emne: Drengene fra Vestegnen!  (Læst 270570 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #495: 14 Mar 2008, 15:58 »

Næste sæson for Brøndby , IRL Smiley

Det vil ikke være dårligt! Opstemt

Glæd jer til næste update, som kommer en gang i aften!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #496: 14 Mar 2008, 15:58 »

Det glæder jeg mig til Grin

BenMusalho
Gæst

« Svar #497: 14 Mar 2008, 16:01 »

Det vil ikke være dårligt! Opstemt

Glæd jer til næste update, som kommer en gang i aften!

Sker der noget spændene Rullende Øjne

Zone 43
Manager

« Svar #498: 14 Mar 2008, 16:12 »

Sker der noget spændene Rullende Øjne

Måske crazy

Forresten, så forvent ikke updates på søndag. Der er jeg nemlig ikke hjemme det meste af dagen Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #499: 14 Mar 2008, 18:37 »

Osasuna banket godt og grundigt

Der var lagt op et brag af en kamp, da Brøndby tog imod Osasuna. Den første kamp var, som bekendt, endt 2-2, hvilket betød, at Osasuna skulle frem og score, hvis de ville videre.

Brøndby var tæt på, at få en drømmestart, men Lukasz Cieslewicz' hovedstød, efter godt et halvt minut, ender et stykke over. Kampen startede, som den første var; meget tæt, og med godt afslutninger i begge ender.
Efter 20 minutters spil kom Brøndby foran, da Michael Jakobsen headede Kasper Lorentzens hjørne ind bag Manuel Almunia i Osasuna målet.
Kort før pause øgede Mikkel Thygesen til 2-0, da han afslutning blev rettet af, og snød Almunia.

Efter pausen fortsatte Brøndby med at være en tand bedre end de spanske gæster, som kunne have scoret 2-3 gange ved Javier Portillo, men den tidligere Real Madrid angriber, havde ikke sin bedste aften.
Med små tyve minutter igen skulle det så blive 3-0. Kasper Lorentzen sparker et perfekt frispark i mål fra ca. 20-25 meter.

Så begyndte Osasuna at røre på sig, men hverken Portillo, Medina, som afsløste Portillo midt i anden halvleg, eller topscore Gökhan Ünal kunne komme til de store afslutninger.
I det andet af de fire minutters ekstra blev kampen defenitivt lukket, da indskiftede David Williams fik fat i den bold, som Simon Kjær sendte afsted. Williams havde ingen problemer med at løbe fra gæsternes forsvar og han fik da også bolden ind bag Almunia til slutresultat 4-0!

Foruden Brøndby, så gik følgende hold videre: Paris SG (2-2 mod Roma - PSG gik videre på reglen om udebane mål), Blackburn (4-6 mod Aston Villa), AC Milan (3-1 mod St. Etienne), Ajax Amsterdam (5-0 mod Leverkusen), Shakhtar Donetsk (3-2 mod Twente), Sevilla (2-1 mod Benfica) og Zaragoza (3-3 mod Fiorentina - Zaragoza videre på reglen om udebane mål).

Brøndby 4-0 Osasuna (2-0)
1-0 Michael Jakobsen (21')
2-0 Mikkel Thygesen (45')
3-0 Kasper Lorentzen (70')
4-0 David Williams (90')

- Daniel Agger.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #500: 14 Mar 2008, 18:39 »

Sindsygt flot resultat, hvilken turnering er du spiller i ?

Bave
Gæst

« Svar #501: 14 Mar 2008, 18:55 »

Så fik osasuna nogen tæsk

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #502: 14 Mar 2008, 19:11 »

Tror han spiller Uefa Cup, for han kom jo 3. i Champions gruppen Peace

Men rigtig flot resultat, så ville lige høre :

Hvis du selv måtte bestemme, hvem ville du så helst møde ?

Zone 43
Manager

« Svar #503: 14 Mar 2008, 19:28 »

Takker, og ja, det er i UEFA Cuppen Smiley

Jeg vil helst møde Blackburn, Ajax eller Shakhtar, mens jeg gerne vil undgå Milan og Sevilla..

- Daniel Agger.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #504: 14 Mar 2008, 20:14 »

Okay, spændene at se hvor langt du kan nå. . .

Du har virkelig fået stablet et hold på benen som kan konkurre på højt niveau Peace

Zone 43
Manager

« Svar #505: 14 Mar 2008, 20:41 »

Det må man sige.. Smiley

Update om lidt.

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #506: 14 Mar 2008, 20:49 »

Den lovende ungdom

Mens det kører for førsteholdet i Brøndby, så mangler U18 holdet lige den sidste tand, så de kan vinde U18 ligaen for første gang siden 2008. I øjeblikket er man 7 point efter førerholdet, FCK, hvilket skyldes en dårlig start.

Således skulle man hen til den femte spillerunde før den første sejr kom: 4-0 ude mod Næstved. Forinden havde man fået 3 uafgjorte og et nederlag.
Efter storsejren mod Næstved, var John Ranums unge mandskab ikke til stoppe - næsten da. U18 holdet vandt 9 ud af de 11 kampe, hvoraf den mindste sejr var på 2-0.

Blandt profilerne på mandskabet er den delte topscorer Michael Jessen, som allerede har fået sin førsteholdsdebut. Det skete i pokalsejren mod Horsens. Foruden Jessen kan også forsvarsspilleren Mustafa Adem og Knud Nielsen nævnes.

Knud Nielsen fører assist listen for U18 ligaen med 11 stk - 4 ned til Anders Jungersen (AaB) og Sune Nielsen (Randers). Der udover er han den spiller med den største av. rat. Han kommer dog ikke til forsvare nogen af delene i foråret, da HIK har lejet ham. Hans start i Hellerup klubben har været fantatisk, med to mål og to assist i 6 kampe.
Foruden de tre nævnte er også de to målmænd Carsten Kristensen og Ahmed Olsen også nævnes.

En spiller, som har været med hele vejen er den nu 37-årige anfører Per Nielsen (billedet), som har lovende ord til U18 mandskabet.
"En del af spillerne på holdet kan meget vel være en af første holdet indenfor et par år, hvis de fortsætter den nuværende udvikling. Jeg har set et par af deres kampe, og det har virkelig set godt ud." har han udtalt.

U18 stillingen | Kampene i efteråret

- Daniel Agger.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #507: 14 Mar 2008, 21:01 »

Anderledes update. . .

Men Okay, må indrømme at jeg ikk er vildt interreseret i at se dit u18 hold. . .

Sys godt du bare kunne have nævnt dine største talent, i en anden update Wink

Men godt nok du tænker andeledes, ok update Peace

Zone 43
Manager

« Svar #508: 14 Mar 2008, 21:47 »

Jeg havde i et stykke tid tænkt mig, at en update om U18 holdet, og nu hvor de snart skal i gang med foråret fandt, jeg det passende med en update nu Smiley

Takker for kommentareren Smiley

- Daniel Agger.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #509: 14 Mar 2008, 21:48 »

Super update, anderledes men super Grin

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 62 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010