home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1231 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Drengene fra Vestegnen!
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 62 Udprint
Forfatter Emne: Drengene fra Vestegnen!  (Læst 247750 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #225: 17 Feb 2008, 17:33 »

Flot update Zone.. En svær kamp i det skotske, men jeg tror du redder dig et point.. KIU!!

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager

« Svar #226: 17 Feb 2008, 17:42 »

Takker Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #227: 17 Feb 2008, 21:08 »

Mål orgie på Ibrox

Rangers var klare favoritter hos bookmakerne, men det var noget, som de ikke havde taget højde for - Brøndbys mange mål i de seneste par kampe.
Havde du på forhånd sagt, at der ville komme et to-cifret antal mål i kampen ville mange nok grine af dig, men efter kampen kunne du så grine af dem!

Efter 50 sekunders spil kom Rangers på 1-0 ved Nacho Novo efter et perfekt indlæg fra Chris Burke.
Bare 3 minutter senere udlignede Brøndby ved topscore Lukasz Cieslewicz, som fulgte op på sin egen ripost. Fantatisk start på kampen.

Galskabet var dog langt fra ovre og efter 20 minutter kunne hjemmeholdet igen bringe sig foran. Kevin Thomson sender en dyb bold i dybden til Nacho Novo, som gjorde det til 2-1.
To minutter senere udlignede Brøndby igen. Denne gang på et kontra ved David Williams.

To minutter efter 2-2 målet kommer Rangers igen foran. Lee McCulloch header på kassen og i sidste øjeblik rettes bolden af og snyder Stephan Andersen.
Mod slutningen af første halvleg skulle det blive 3-3! Indlægget fra Kasper Lorentzen bliver på flotteste vis udnyttet af Lukasz Cieslewicz.

Midt i anden halvleg kom Brøndby foran for første gang i kampen. Mikkel Thygesen erobrer bolden midt på Rangers halvdel og tre afleveringer senere ligger den bag Roy Carroll i Rangers målet.
Knap ti minutter senere skulle det så blive 4-4! Nacho Novo sender en smuk bold i dybden til Steven Naismith, som ender med at komme på måltavlen.

Med fem minutter igen synes kampen afgjort til Brøndbys fordel. Lukasz Cieslewicz kæmper sig igennem Rangers' forsvar og banker bolden over i det lange hjørne.
Med i det tredje og sidste minuts overtid reddede Daniel Cousin Rangers' ære med et tørt spark over i det lange hjørne.

Rangers - Brøndby 5-5 (3-3)
1-0 Nacho Novo (1')
1-1 Lukasz Cieslewicz (5')
2-1 Nacho Novo (20')
2-2 David Williams (23')
3-2 Lee McCulloch (25')
3-3 Lukasz Cieslewicz (43')
3-4 David Williams (66')
4-4 Steven Naismith (73')
4-5 Lukasz Cieslewicz (85')
5-5 Daniel Cousin (90')

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

Sv: Drengene fra Vestegnen! [Mål orgie på Ibrox]
« Svar #228: 17 Feb 2008, 21:11 »

Synd du ikke lige kunne holde føringen til sidst Skuffet

Ellers nice kamp, og fint med 1 point+ god update Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JimmyGP
Manager

« Svar #229: 17 Feb 2008, 21:30 »

Vild kamp Zone.. Håber du kommer videre og det er da ikke helt umuligt med det X på Brøndby stadion.. KIU!!

- Veni, vidi, vici -

MLL
Manager

« Svar #230: 17 Feb 2008, 21:32 »

Luki er da for vild i dit game Thumbs Up

God update Smiley

Tilbage på FmF Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #231: 17 Feb 2008, 21:42 »

Tak for alle kommentarerne Thumbs Up

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

Sv: Drengene fra Vestegnen! [Ingen problemer i Parken]
« Svar #232: 18 Feb 2008, 16:08 »

Ingen problemer i Parken

Både Brøndby og FCK var i aktion i midtugen, hvor de begge skulle forsøge at lokke et godt resultat med hjem til Danmark. Det gjorde de også. Brøndby opnåede, som tidligere omtalt, 5-5(!!) på Ibrox mod Rangers. I FCKs kamp var der knap så mange mål. De fik 1-1 med hjem fra Marseille.

I den hjemlige SAS-Liga tørnede de to hold så sammen i Parken. FCK var på forhånd svage favoritter pga. hjemmebane fordelen.
Det er samtidig det sidste New Firm opgør dette år. Ét år, hvor Brøndby har været bedst i de opgør:
2-2 (2-0 til Brøndby efter straffe), 2-0, 0-0 og 1-1 har de spillet.

I det 12. minut spillede Sergio Mota smart bolden frem til David Williams, som sætter bolden ind bag Jukka Lehtovaara. som var med, da Jesper Christiansen sad over med en skade.
Bare et par minutter senere øgede Brøndby føringen. Tobias Mikkelsen sender bolden indover ved forreste stolpe, hvor Adrian Ropotan hopper højest og gør det til 0-2.

Mod slutningen af første halvleg skulle det også blive 0-3! Tobias Mikkelsen sender bolden indover, men den bliver headet væk af hjemmeholdets Miguel Villalta. Sergio Mota spiller den videre til Adrian Ropotan som hamre til bolden første gang, men bolden rettes af, af Miguel Villalta, også kan Lukasz Cieslewicz nøjes med at sætte indersiden på bolden til sæsontræffer nr. 15!

Knap ti minutter inde i anden halvleg fik størstedelen af mange mødte et lille håb om point igen. Et kontraangreb bliver sat hurtigt igang og Roger udnytter sikkert den chance. 1-3.

Det håb forsvandt igen tyve minutter senere. Et par smarte og hurtige afleveringer af et par Brøndby spillere ender med et indlæg fra baglinjen fra Kasper Lorentzen og en helt fri Elias Wagner kan sætte hovedet på indlægget og gøre det 1-4.
At Jesper Grønkjær fik reduceret kort tid efter betød ikke noget for kampens udfald, som endte med en 2-4 sejr til Brøndby efter en overbevisene indsats.

Brøndby har da også været involdveret i mange målrige kampe i løbet af efteråret, som er på vej mod enden. Således hedder målscoren for de ti seneste kampe 31-17, hvilket dækker over SAS-Ligaen, pokalen og tre Europa Cup kampe.

Stillingen efter 14 runder

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #233: 18 Feb 2008, 17:28 »

Royal League lodtrækning

De forsvarende Royal League mestre fra Brøndby har, som optakt til UEFA Cup braget mod Lyon, fået en overkommelige gruppe i dette års Royal League.

Malmö FF fra Sverige og Stabæk fra Norge er sammen med Brøndby blevet placeret i gruppe C. I sommers lejede Malmö Kosi Saka i Brøndby, men han kan ikke være med for det svenske mandskab, når de tørner sammen i Brøndby i starten af december. Der er nemlig blevet aftalt, at han ikke kan deltage i kampe mod Brøndby, men alligevel glæder han sig til den kamp.

"Jeg ser da frem til Brøndby - Malmö kampen, ligesom de andre kampe. Selvom jeg har været udlejet har jeg stadig fulgt Brøndby, så godt jeg nu har kunne, og man må sige, at det er gået godt. Naturligvis ville jeg gerne have spillet den kamp, men sådan bliver det ikke. Jeg har haft det rigtig godt i Malmö, hvor jeg har udviklet mig." fortæller Kosi Saka til svenske medier efter lodtrækningen.

De øvrige grupper:
A: FC Midtjylland, Rosenborg BK og IFK Göteborg
B: OB, Elfsborg, Lillestrøm
D: FCK, AIK og Brann

For Brøndbys vedkommende falder Royal League kampene perfekt, da de ligger imellem UEFA Cup kampene mod Stuttgart og Sparta Moskva, hvor Brøndby spillerne så kan holde formen ved lige. Brøndby starter på udebane mod Stabæk.

- Daniel Agger.

BenMusalho
Gæst

« Svar #234: 18 Feb 2008, 17:33 »

To gode updates Thumbs Up Kan du smide et ss op af Saka?

Zone 43
Manager

« Svar #235: 18 Feb 2008, 17:52 »

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #236: 18 Feb 2008, 20:33 »

Brøndby til tops i UEFA Cuppen

Det har mildest talt været en lorte sæson, for det franske mandskab fra Lyon. I øjeblikket er de tidligere mestre placeret som nr. 14 i Ligue 1, med kun tre point ned til nedrykningspladsern e, dog har de en kamp til gode.
I UEFA Cuppen er Lyon dog kommet godt fra start, da de i første runde slog Stuttgart på udebane med 0-3.

På Brøndby siden var der op til kampen stor tvivl om David Williams. Ville han blive klar til kampen eller ej? Desværre nåede han ikke at komme sig over den skade, han pådrog sig i en af træningerne op til kampen, hvilket gav plads til Søren Ulrik Vestergaard (billedet), som tog plads på bænken fra start.

Kampen starter godt for de franske gæster, som kommer foran allerede i det femte minut. Dessena sender et hårdt placeret frispark på overlæggeren og Fred er lyn hurtig over riposten. 0-1 til Lyon. En drømme start for Javier Aguirre og hans mandskab.
Herefter bølgede spillet frem og tilbage og de to hold gav virkelig hinanden kamp til sidste.

Efter en times spil kom Brøndby på 1-1. Der var hård kamp om bolden lige omkring målfeltet og inden Mathieu Bodmer får sparket bolden væk, er Adrian Ropotan løbet med frem og den rumænske midtbane spiller hamre da også bolden op i krydset uden chance for Antonio Mirante i Lyon målet.

Knap et kvarter senere skulle Lyon igen bringe sig i front. Den brasilianske troldmand, Fred, tryller rundt ude på højrekanten, inden han slår bolden ind til Jeremy Toulalan, som hopper højest i en duel med Jeffrey Altheer.

Med ti minutter igen skulle der komme mere spænding i kampen. Sergio Mota spiller en hård flad bold fra midtercirkel ned til baglinjen, hvor indskiftede Elias Wagner kommer spurtende. Den østrigske landsholdsspiller sparker bolden i mellem benene på den tidl. Juventus keeper også står der 2-2 med ti minutter igen.
Det lugtede af en pointdeling efter en fantatisk kamp, men til de manges, hvis ikke alles, store overraskelse, er der lagt intet mindre end 7 minutter til!

I de 7 minutters overtid var det rent powerplay ned mod Antonio Mirante i Lyon målet. I aller sidste sekund gav det da også bonus, da Elias Wagner, efter flot samarbejde med Jeffrey Altheer på højrekanten, sender bolden indover. Sergio Mota for hovedet på bolden, men Mirante får boksen væk, og med en hurtig reaktion sikrede Brøndbys nr. 10, Søren Ulrik Vestergaard, Brøndby alle tre point.

"Det er sgu lige før, at jeg var ved at nogen glædestårer komme til verdenen, da jeg løb ned mod hjørneflaget for at fejre målet. Det var virkeligt vildt. Jeg tror, jeg var i en helt anden verden, da jeg så bolden var kommet over stregen. Hold da kæft." lød det fra matchvinder, Vestergaard, efter kampen.

Brøndby topper dermed Gruppe D med 4 point for 2 kampe. Lyon og Moskva er lige efter med 3 point hver, mens Rangers indtager 4. pladsen med et point og Stuttgart er uden point. Moskva og Stuttgart har dog kun spillet en kamp, mens Brøndby, Lyon og Rangers har spillet to.

Sejrsmålet

- Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #237: 18 Feb 2008, 20:54 »

Jeg er stolt af dig Zone Thumbs Up Du er da helt ubegriblig god med Brøndby Opstemt Samtidig med det er updaten igen igen rigtig god og detaljeret... Lige min smag...

ZONE 43 SOM BRØNDBY TRÆNER SHALALALALALA crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #238: 18 Feb 2008, 21:13 »

Takker Thumbs Up

* Z43 wish he was the Brøndby træner!
crazy

- Daniel Agger.

Ani-Kid
Reserveholdsspiller

« Svar #239: 18 Feb 2008, 21:15 »

Sindsygt Zone .,..

Fandme en klasse træner. Per burde overveje dig Opstemt

Brøndby til jeg dør !

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 62 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010