Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 19:04:23
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 1136 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
Drengene fra Vestegnen!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
13
14
[
15
]
16
17
...
62
Forfatter
Emne: Drengene fra Vestegnen! (Læst 247693 gange)
JimmyGP
Manager
Sv: Drengene fra Vestegnen!
«
Svar #210:
15 Feb 2008, 23:30 »
Nice Zone.. KIU..
- Veni, vidi, vici -
Zone 43
Manager
«
Svar #211:
15 Feb 2008, 23:55 »
Tak til jer begge
Der er lagt en afstemning op..
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
MLL
Manager
«
Svar #212:
16 Feb 2008, 01:10 »
Har tideligere haft gode erfaringer med Sturgis.
Held og lykke fremover.
Tilbage på FmF
Ani-Kid
Reserveholdsspiller
«
Svar #213:
16 Feb 2008, 10:49 »
Pjanic er sindsyg. har ham med mit FCN hold.
Brøndby til jeg dør !
Zone 43
Manager
«
Svar #214:
16 Feb 2008, 15:04 »
Lyder lækkert med de to
Tak.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Zone 43
Manager
«
Svar #215:
16 Feb 2008, 15:58 »
Held i uheld
Bolton er ikke kommet alt for godt i gang i Premier League. 3 sejre og 3 nederlag kan de notere sig efter 6 runder, samt en målscore på 7-10.
Vejen hertil for Bolton er kommet via to overlegne sejre mod upåagtede RFC Union Lëtzebuerg fra Luxembourg, et hold som kom til verdenen så sent som i 2005. To 4-0 sejre blev det til ved de lejligheder. Så galdt det finske MyPa, og de kunne heller ikke gøre nogen fare for Bolton. 6-0 hjemme på Reebok Stadium og 1-0 ude i det finske vandt Bolton. Nu venter der dog hårdere modstand for Anelka & co.
"De har et fantatisk ungt hold, som sagtens kan overraske, hvilket jeg dog ikke håber de gør. Især en David Williams skal vi holde øje med, da han kan afgøre kampen til deres fordel, og jeg ved, at han har scoret en del mål i de seneste par kampe. (3 mål i 4 kampe red.)" udtaler Bolton træner Sammy Lee før det første opgør.
De første 10-15 minutter skulle da også blive nogen af kampens bedste, i hvert fald set med Bolton øjne. Flere store chancer kom de frem til og kunne da også nemt, have scoret, men sådan skulle det ikke gå.
Mike Sserumagga kom frem til den største chance for Brøndby i første halvleg. Et indlæg fra Tobias Mikkelsen blev ellers headet op mod det korte hjørne, men Jussi Jääskeläinen, som efter kampen blev kåret som kampens spiller, fik slået bolden ud til hjørne.
Efter pausen lagde Brøndby et fornuftigt pres på Bolton, men kampens første, og eneste mål, skulle da også falde midt i det pres. Godt 8 minutter inde efter pausen stødte Mike Sserumagga og Nicky Hunt sammen, hvilket betød en mindre skade til den afrikanske angriber, som blev afløst af David Williams. Den unge australier skulle dog bruge under to minutter på banen før han kunne udnytte et flot oplæg fra Adrian Ropotan til at bringe Brøndby foran med 1-0.
Selvom Boltons angrebsduo, Nicolas Anelka og Fernando Baiano, herefter kom frem til et par fornuftige chancer, fik Bolton ikke scoret det vigtige udebanemål, og derfor er der lagt op til en gyser af kamp på Reebok Stadium om 14 dage.
Mike Sserumagga ventes klar til den kamp, men må sidde over, når Brøndby inden returkampen skal møde LFA, Fredericia samt AB70 i pokalen.
- Daniel Agger.
Zone 43
Manager
«
Svar #216:
16 Feb 2008, 17:49 »
Optakt: Bolton
0
- Brøndby
1
Med en 1-0 føring i bagagen kan Brøndby tage til Bolton med et håb om, at komme i UEFA Cuppens gruppespil.
I Brøndby lejren kan man glæde sig over, at Mike Sserumagga Lukasz Cieslewicz er kommet over de skader de pådrog i hhv. det første opgør mod Bolton og 2-0 sejren mod LFA. Desværre er de blå-gule uden Tobias Mikkelsen, som blev skadet i den rekordstore sejr mod Fredericia. Elias Wagner ventes at overtage den plads
Brøndby er kommet til England med selvtilliden i orden, da de siden det første opgør har vundet de tre kampe de har haft på programmet. 2-0 vandt man imod LFA og AB70; den første kamp skulle blive en dyr en, da både Lukasz Cieslewicz og Søren Ulrik Vestergaard blev skadet. Førstenævnte er dog klar til denne kamp, men Vestergaard ventes kampklar om godt to uger. Der udover slog Brøndby og Fredericia i fællesskab rekorden for den største sejr i SAS-Ligaens historien. 4-6 kunne Brøndby tage hjem med, og dermed slog de deres egen rekord fra 4-4 kampen mod AGF tilbage i 2007.
Bolton har også deres selvtillid i orden før denne vigtige kamp. Siden sidst har de nemlig slået Charlton og Southampton i Premier League med hhv. 1-0 og 3-2. Der udover har man dog måtte lade livet i Carling Cuppen, da Birmingham slog Bolton ud med en sikker 3-0 sejr på Reebok Stadium.
De to forventede startopstillinger:
Bolton (4-4-2): J. Jääskeläinen - N. Hunt, R. Gardner, L. Michalik, S. Ignashevich - E-H. Diouf, D. Beasley, K. Nolan, J. O'Brien - N. Anelka, F. Baiano
Brøndby (4-5-1): S. Andersen - D. Cagara, K. Bøgelund, M. Jacobsen, S. Kjær - A. Ropotan, M. Retov, K. Lorentzen, M. Thygesen, E. Wagner - D. Williams
- Daniel Agger.
Ani-Kid
Reserveholdsspiller
«
Svar #217:
16 Feb 2008, 19:32 »
lyder som en spaendt Zone
Brøndby til jeg dør !
bettenelle
Førsteholdsspiller
«
Svar #218:
16 Feb 2008, 19:55 »
Kanon blog Zone.. Kommer der update i dag?
Zone 43
Manager
«
Svar #219:
16 Feb 2008, 19:59 »
Tak for kommentarerne
Der skulle meget gerne falde en update senere
- Daniel Agger.
Zone 43
Manager
«
Svar #220:
16 Feb 2008, 22:52 »
Forbudt for børn!
Foran 24.327 fremmødte på Reebok Stadium denne aften skulle de hold levere en kamp, som må kandidere til årets kamp.
Hvis der ikke fra start var pres på Bolton, så skulle der hurtigt komme det. For allerede i det fjerde minut kom Brøndby foran ved Mikkel Thygesen, som fra kort afstand bankede bolden op i det lange hjørne. Det var den tidl. SAS-Liga topscores sæsontræffer nr. 5, og måske det vigtigste i sæsonen.
Bolton skulle dog komme tilbage i kampen mod slutningen af første halvleg. Nicolas Anelka følger op på sin egen afslutning, og selvom det er fra en spids vinkel formår den franske angriber, at få nettet til at blafre.
1-1 ved pause og samlet 2-1 til Brøndby. Nu ventede de 45 mest spænende minutter, for det er i dem, det afgøres, hvem der går videre.
Brøndby kunne godt ligne en sejrsherre, da de fem minutter inde i anden halvleg kom foran ved David Williams, som virkelig har fundet målene frem for tiden. Andy O'Brien får ikke sparket bolden ud væk og istedet samler Williams op og hamre den ind bag Jääskeläinen.
Bolton skulle dog udligne føringen bare et par minutter senere. Anelkas hovedstød rammer overlæggeren og Stephan Andersen får kun slået væk ved kevin Nolans returbold. Bolden ender uheldigvis hos Ricardo Vaz Te, som gør det til 2-2.
Bolton skulle dog også prøve at komme foran mod Brøndby. John O'Brien spiller en smart bold til Christian Wilhelmsson, som med det samme spiller den videre til Nicolas Anelka, som snyder Stephan Andersen med en smart skudfinte.
I det sidste kvarters tid var bolden mere eller mindre kun på Brøndbys halvdel, og det hvid-klædte mandskab kom frem til flere store chancer, men Stephan Andersen tillod ikke flere bolde, at komme ind bag målstregen. Brøndby er dermed videre på regelen om flest scoret udebanemål.
"De sidste 10-15 minutter var ren tortur i helvede, da Bolton kunne nøjes med at score en enkelt gang for at de gik videre, men da dommeren fløjtede af, var jeg virkelig lettet. Jeg ser frem til lodtrækningen i morgen og håber vi kommer i en overkommelig gruppe." er Brøndby træneren citeret for, at have sagt efter kampen.
Skudstatistikken
«
Seneste Redigering: 16 Feb 2008, 22:58 af Zone 43
»
- Daniel Agger.
Zone 43
Manager
«
Svar #221:
17 Feb 2008, 01:43 »
Det bliver ikke nemt - seedningslagene
Brøndby har i et stykke tid gjort sig klar til UEFA Cuppens gruppespil, og nu er de fem seedningslag kommet til frem, og det er ikke ligefrem gode nyheder for Brøndby, som er placeret i femte seedningslag. FCK, som ligeledes gik videre trods nogen enkelte problemer, er placeret i 4. seedningslag.
Danmarks, måske, to bedste hold kan møde FC Midtjyllands og Viborgs overmænd fra Austria Wien og Glasgow Rangers.
Seedningslag nr. 1:
Arsenal (eng), AZ Alkmaar (hol), Internazionale (ita), Manchester United (eng), Lyonnais (fra), PSV Eindhoven (hol), AS Roma (ita), Villarreal (spa)
Seedningslag nr. 2:
Hamburg SV (tys), Lazio (ita), Olympique Marseille (fra), Palermo (ita), Panathinaikos (græ), Glasgow Rangers (sko), Sporting Lisboa (por), Zaragoza (spa)
Seedningslag nr. 3:
AS Monaco (fra), Austria Wien (øst), Besiktas (tyr), Braga (por), Club Brügge (bel), Feyenoord (hol), Napoli (ita), Stuttgart (tys)
Seedningslag nr. 4:
Atletic Bilbao (spa), FCK (dan), Eintracht Frankfurt (tys), Ipswich (eng), Levski Sofia (bul), Red Star (ser), Sparta Moskva (rus), West Ham United (eng)
Seedningslag nr. 5:
Brøndby IF (dan), Cherno More (bul), FC Groningen (hol), IFK Göteborg (sve), Kayserispor (tyr), Maribor (slo), Ried (øst), Rennes (fra)
Favorit gruppen til Brøndby må uden tvivl være: AZ Alkmaar, Glasgow Rangers, Austria Wien og Levski. Mens den sværeste gruppe må være: Internazionale, Olympique Marseille, Stuttgart og Atletic Bilbao.
- Daniel Agger.
Zone 43
Manager
«
Svar #222:
17 Feb 2008, 13:54 »
Halvsvær pulje
"Der er fornuftige chancer for at gå videre, men det kræver, at der kæmpes igennem i alle 90 minutter. Gør vi det kan jeg ikke se, hvorfor vi ikke skulle snuppe en af de tre pladser, som vil bringe os videre." lød det efter lodtrækningen fra Brøndby lejren.
Brøndby er da også kommet i en fornuftig gruppe, som kan ses herunder:
Alle 8 grupper
Olympique Lyonnais
Profiler:
Karim Benzema
,
Matias Cahais
&
Daniele Dessena
Placering i Ligue 1: 14
Skal møde Brøndby: 5/11 på Brøndby Stadion
Forventning: Med Lyons krise i denne sæson skulle der være fine chancer for at snuppe point. Dog kan en spiller som Benzema dog godt sikre franskmændende de tre point, når de to hold tørner sammen.
Chance for Brøndby sejr
: 40-45%
Glasgow Rangers
Profiler:
Chris Burke
,
Alan Hutton
&
Nacho Novo
Placering i Premier League: -
Skal møde Brøndby: 22/10 på Ibrox Stadium
Forventning: Rangers og Brøndby bør kunne spille lige op. I mine øjne kan denne kamp gå begge veje, og derfor er det svært at udpege en favorit, når Viborgs overmænd skal møde Brøndby
Chance for Brøndby sejr:
50%
VfB Stuttgart
Profiler:
Mario Gomez
,
Thomas Hitzlsperger
&
Miranda
Placering i Bundesligaen: 6
Skal møde Brøndby: 26/11 på Gottlieb-Daimler-Stadion
Forventning: Selvom Brøndby har et godt tag på tyske hold, må Stuttgart uden tvivl være en hård nød at knække. Stuttgart har dog vist en noget svingende form på hjemmebane.
Chance for Brøndby sejr:
25-30%
Sparta Moskva
Profiler:
Alexandr Prudnikov
,
Geder
&
Sergey Yefimov
Placering i Vischaya: -
Skal møde Brøndby: 16/12 på Brøndby Stadion
Forventning: Selvom russerne har et rigtig godt mandskab, så skal der i denne kamp hentes 3 point, hvis der skal være chance for at gå videre. Sparta viste noget usikkerhed, da de på vej til gruppespillet kun opnåede 1-1 ude mod Stabæk.
Chance for Brøndby sejr:
65%
- Daniel Agger.
Zone 43
Manager
«
Svar #223:
17 Feb 2008, 16:19 »
Afstemning oppe
- Daniel Agger.
Zone 43
Manager
«
Svar #224:
17 Feb 2008, 17:17 »
Overlegne Brøndby
Er der nogen som skal stoppe Brøndby, så skal det være i de europæiske kampe, for hjemme i SAS-Ligaen er der ingen der kan!
Det fandt Lyngby og Esbjerg ud af, da de, inden Brøndby skal en tur til Glasgow, tørnede sammen med de danske mestre. Mike Sserumagga blev topscoren i de to kampe med 3 mål.
I kampen mod Lyngby var der ikke den store tvivl om, hvem der skulle vinde, da Brøndby allerede i det fjerde minut kom foran ved Elias Wagner, som dermed kunne score sit første SAS-Liga mål for Brøndby.
Det blev fulgt op af en scoring fra Lukasz Cieslewicz godt tyve minutter senere, og så var der ingen tvivl om, hvem der skulle vinde
Efter pausen lukkede og slukkede Mike Sserumagga og David Williams kampen, så de blå-gule kunne tage hjem til Vestegnen med en solid 0-4 sejr.
Det skulle der følges op på i kampen mod Esbjerg, som havde taget den lange tur fra den jyske vestkyst. Brøndby kom foran efter et kvarters spil ved Mike Sserumagga. Esbjerg kom dog igen og udlignede kort inde i anden halvleg, men det blev hurtigt ændret til 3-1. Wellington scorede for Esbjerg, mens Dennis Cagara, på et hovedstød(!!) og David Williams reelt afgjorde kampen.
Med et kvarter igen blev Brøndby reduceret til 10 mand, men de styrede stadig spillet og i overtiden gjorde Mike Sserumagga det til 4-1.
To sikre sejre, som der gerne skulle følges op på i de næste to kampe, hvor både Ibrox Stadium og Parken skal gæstes.
- Daniel Agger.
Sider:
1
...
13
14
[
15
]
16
17
...
62
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »