JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AA DET HER ER UVIRKELIGT ABSURT OG HELT UMULIGT!!!!!!!!!!!!!!!
.. Jeg fatter det stadig ikke
Er Wolfsburg
Jeg skulle møde chelsea i uefacup semifinalen, efter at have slået inter med 3-1 samlet
..
Første kamp var på hjemmebane... Og den starter sidt.. Jeg kan slet ikke få mit spil til at kører i en 4-5-1, og chelsea styrer det hele... Og efter 5 min bringer de sig i front med pandev
... Lorte start, og det bliver ikke bdre af at min back efter 15 min får direkte rødt for en grov stempling
... Nu var det op af bakke, og jeg forsøgte mig i en 3-4-2 formation...
Hvilket jeg aldrig skulle have gjort... Bagud 0-3 ved pausen
...
Nå men i anden halvleg skaber jeg ikke det store, og det gør chelsea heller ikke... Før det 71 min... Her får prudnikov den i dybden, stikker fra forsvaret og scorer sikkert... Nu satser jeg med kun to forsvarsspillere, og det er flere gange ved at give bagslag... Men i det 91 min giver mit hold mig håb
... Cuevas stjæler den fra alex spurter ned mod målet og scorer til 2-3... Lorte udgangspunkt, men gør at jeg kan nøjes med en 2 måls sejr for at gå videre i returen
Men i returkampen spiller jeg 4-4-2 da jeg jo skulle op og have sejren... Og det starter igen skidt... Jeg kan ikke få spillet til at kører, og har intet... Men pludseligt sker der noget... Lichtensteinger får den ude på kanten, og sender den indover.. Og helt absurd går den over forsvaret + målmand og i kassen
... Til 1-0 efter 30 min
Og så sker det igen
... I det 35 min får chygrianski rødt kort efter to gule... Og jeg sagde direkte ud i rummet: DET ER LØGN DET HER!!!!!!!!!!!
...
Men igen stiller jeg op i en 3-4-2 da jeg skal op og vinde kampen... Inden pausen sker der ikke det store... Efter pausen bliver jeg igen presset i bund, men i det 60 min får Prudnikov den i dybden og hamrer den helt sensationelt ind til 2-0
... Jeg troede ikke mine egne øjne
...
Chelsea pressede på, og min målmand måtte lege plankeværk op til flere gange... I det 70 min går jeg over i en 4-4-1, og derefter holder jeg styr på dem...
Og så falder afgørelsen... I det 86 min får prudnikov den igen igen i dybden, og lobber den over Pouplin til et kæmpe jubelbrøl fra mig
Til surrealistiske 3-0
...
Hvilket blev kampens resultat og det gør at jeg på mærkværdig vis fik skrabet mig videre til Finalen i mod Lazio... Mit ultimativt vildeste comeback
DET ER SÅ FUCKING VIGTIGT; UNDSKYLD JEG BANDER!!!!!!!!!!!!!!!!!