home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:32:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1053 Gæster Online.

Indlæg: 1132900 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Glædestråden (FM)
0 Brugere og 95 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 179 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden (FM)  (Læst 347303 gange)
jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1200: 17 Jul 2008, 01:52 »

Jeg orker ikke at lave mig umage når jeg skriver et normalt indlæg, men når jeg skriver i min blog om Bologna, så prøver jeg at gøre mig umage Peace
Logged

19-18!

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1201: 17 Jul 2008, 02:00 »

Jeg er glad for at jeg endelig har fået et spil igang og jeg har mega succes  Thumbs Up Jeg spiller med Sporting CP i min egen update.

Indtil videre har jeg spillet 16 kampe og vundet 13, spillet 1 uafgjort og tabt 2. Juan Pablo Sorin, Christian Mouimafe og Jonathan Maidana er hentet, mens Maniche er lejet. Desuden har jeg købt ligaens topscorer, Roberto fra Lexioes, der startede ligaen sindsygt ud med 3 kampe 9 mål, men er gået i stå og er nu oppe på 9 kampe 9 mål. Han skifter først 1.1.08

Helder Postiga - Liedson

Juan Pablo Sorin - Joao Moutinho - Miguel Veloso - Celsinho

Leandro Grimi - Marco Cainera - Maidana/ Anderson Polga - Pedro Silva

Vladimir Stojkovic
Logged

Tietze
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden
« Svar #1202: 17 Jul 2008, 02:04 »

Har lige sikret mig Ramley, Aaron, Nordtveit, Barazite og Landsbury for 258 mio. kr. ialt. De ankommer dog først til kongeklubben 2. Juli anno 2009. (er i 2008)
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1203: 17 Jul 2008, 02:06 »

Du må da have masser af sparepenge vis du betaler så meget for dem i første sæson Peace
Logged

19-18!

Tietze
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden
« Svar #1204: 17 Jul 2008, 02:09 »

Er i anden sæson ved årsskiftet til 2009. Wink
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1205: 17 Jul 2008, 02:22 »

Ny sign crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1206: 17 Jul 2008, 02:24 »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AA DET HER ER UVIRKELIGT ABSURT OG HELT UMULIGT!!!!!!!!!!!!!!! Opstemt Grin.. Jeg fatter det stadig ikke funny

Er Wolfsburg Cool

Jeg skulle møde chelsea i uefacup semifinalen, efter at have slået inter med 3-1 samlet Thumbs Up..

Første kamp var på hjemmebane... Og den starter sidt.. Jeg kan slet ikke få mit spil til at kører i en 4-5-1, og chelsea styrer det hele... Og efter 5 min bringer de sig i front med pandev Skuffet... Lorte start, og det bliver ikke bdre af at min back efter 15 min får direkte rødt for en grov stempling ticked off... Nu var det op af bakke, og jeg forsøgte mig i en 3-4-2 formation...

Hvilket jeg aldrig skulle have gjort... Bagud 0-3 ved pausen crazy Græder...

Nå men i anden halvleg skaber jeg ikke det store, og det gør chelsea heller ikke... Før det 71 min... Her får prudnikov den i dybden, stikker fra forsvaret og scorer sikkert... Nu satser jeg med kun to forsvarsspillere, og det er flere gange ved at give bagslag... Men i det 91 min giver mit hold mig håb Opstemt... Cuevas stjæler den fra alex spurter ned mod målet og scorer til 2-3... Lorte udgangspunkt, men gør at jeg kan nøjes med en 2 måls sejr for at gå videre i returen Smiley

Men i returkampen spiller jeg 4-4-2 da jeg jo skulle op og have sejren... Og det starter igen skidt... Jeg kan ikke få spillet til at kører, og har intet... Men pludseligt sker der noget... Lichtensteinger får den ude på kanten, og sender den indover.. Og helt absurd går den over forsvaret + målmand og i kassen Grin Grin Grin Opstemt... Til 1-0 efter 30 min Smiley

Og så sker det igen crazy... I det 35 min får chygrianski rødt kort efter to gule... Og jeg sagde direkte ud i rummet: DET ER LØGN DET HER!!!!!!!!!!!  ticked off...

Men igen stiller jeg op i en 3-4-2 da jeg skal op og vinde kampen... Inden pausen sker der ikke det store... Efter pausen bliver jeg igen presset i bund, men i det 60 min får Prudnikov den i dybden og hamrer den helt sensationelt ind til 2-0 Opstemt Opstemt Grin... Jeg troede ikke mine egne øjne Grin...
Chelsea pressede på, og min målmand måtte lege plankeværk op til flere gange... I det 70 min går jeg over i en 4-4-1, og derefter holder jeg styr på dem...

Og så falder afgørelsen... I det 86 min får  prudnikov den igen igen i dybden, og lobber den over Pouplin til et kæmpe jubelbrøl fra mig Grin Grin Opstemt Opstemt Cool Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Til surrealistiske 3-0 Shockeret...

Hvilket blev kampens resultat og det gør at jeg på mærkværdig vis fik skrabet mig videre til Finalen i mod Lazio... Mit ultimativt vildeste comeback Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

DET ER SÅ FUCKING VIGTIGT; UNDSKYLD JEG BANDER!!!!!!!!!!!!!!!!! Opstemt Opstemt Grin Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
« Seneste Redigering: 17 Jul 2008, 13:12 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1207: 17 Jul 2008, 02:28 »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAA OG SÅ TABER NÜRNBERG HJEMME TIL BOCHUM Opstemt!!!!!!!!!!!

Hvilket vil betyde at jeg er mester med wolfsburg med en sejr hjemme over hsv Opstemt.. det kræver bare at bayern ikke får 3 point ude mod schalke Grin Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt

Hvilket i øvrigt vil være wolfsburgs første mesterskab ever Opstemt Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1208: 17 Jul 2008, 02:29 »

Du er S Y G VK!! Meget SYG.. Ubeslutsom
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Tietze
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden
« Svar #1209: 17 Jul 2008, 02:30 »

YEEEEEEEEEAAAAAAAAA AAAHHHHHHHHHHh
Har lige banket United i gruppefinalen i CL. Det var om hvem der skulle ende som suveræn no. 1. Nu hvor der  mangler én puljekamp lyder min målscorer på 18-2. Wink
Logged

smoothly
Gæst
 
Sv: Glædestråden
« Svar #1210: 17 Jul 2008, 02:32 »

Sikke nogle udbryd der kommer her til aften ;-]
Men fantastisk begge to, tillykke med det Smiley!
Logged

Tietze
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden
« Svar #1211: 17 Jul 2008, 02:36 »

Jeg er forresten igang med at prøve at få Ibrahimovic til kongeklubben, og har lige nu afgivet et bud på 880 mio. dkk, + Diarra + RvN og + Berbatov. Hva syntes I til dette!
Logged

smoothly
Gæst
 
Sv: Glædestråden
« Svar #1212: 17 Jul 2008, 02:38 »

Jeg synes det er oversindssygt for meget! Hent dog en anden, hvad kan du ikke få til de penge? Det er jo helt absurt meget du har budt :--D!
Logged

Tietze
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden
« Svar #1213: 17 Jul 2008, 02:39 »

OK men jeg har 880 at lege med og søger en deff midt pt. Nogen foreslag!
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1214: 17 Jul 2008, 02:42 »

Wohoo nr.1: Har lige købt Sergio Ramos og David Silva til Arsenal i begyndelsen af 3. sæsong
Wohoo nr.2: Tjekkiet vil have mig som landstræner, men er der nogen der har erfaringer med dem, om de er sjove at styre?
Logged

19-18!

Sider: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 179 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010