home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1224 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Glædestråden (FM)
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 179 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden (FM)  (Læst 362623 gange)
makkerskilap
Landsholdsspiller

Sv: Glædestråden
« Svar #510: 04 Jun 2008, 12:38 »

Du må da gerne poste hvordan Babel leger med de danske forsvarspillere i næste sæson, Rooland Djævel

HVIS han gør det.. syGt at du har fået ham, og de andre... men fedt nok for dig  Smiley

It's all, part of the plan.

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #511: 04 Jun 2008, 12:39 »

hvad med et ss af dit hold Rooland?Huh

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Hamza_BIF
Manager

« Svar #512: 04 Jun 2008, 13:28 »

Er kommet videre fra gruppespillet i chl med BIF Opstemt

Skal møde Real Madrid i ottendedelsfinalen Skuffet

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Rooland
Manager

« Svar #513: 04 Jun 2008, 15:48 »

OG DER NÅEDE JEG 100 KAMPE UBESEJRET I SAS LIGAEN Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt
Holder jeg den sæsonen ud slår jeg Rudz rekord Opstemt

Pollebolle
Gæst

« Svar #514: 04 Jun 2008, 15:51 »

Hold kæft du Stener FM!

Pollebolle
Gæst

« Svar #515: 04 Jun 2008, 19:38 »

Så rykkede man op med Fremad Amager, det bliver sjovt at skulle spille i første division, dog også svært uden transfer penge, men økonomien stiger, og henter nok at par forsvarsspillere på fritranseren.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #516: 04 Jun 2008, 19:44 »

Så ligger man på 1. pladsen med 8 point ned til Randers med OB Wink!

verdenskrig
Manager

« Svar #517: 04 Jun 2008, 21:25 »

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaa det her kunne H.c Andersen ikke have skrevet bedre  Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt

Er lige blevet Nr 2 med wolfsburg i Bundesligaen Opstemt.. Klubbens bedste placering nogensinde(Kan ikke finde en passende smiley)

Startede sæsonen super godt og vandt konstant i starten, og lå da nr. 1... 2 nederlag i de første 10 kampe, og resten er vundet... Anede noget stort i denne her sæson...  Opstemt

Men så begyndte mit mareridt Græder..
Derefter vandt jeg ikke i 8 kampe...
Mistede konstant point mod mindre hold, og røg enda ud af polakken til forbandede st.pauli med 3-1 crazy
Intet fungerede, jeg raslede ned i tabellen, og selvom jeg selv scorede en del gik der alt alt for mange mål ind... Skuffet

Vendingen kom så i sidste runde inden pausen.. Her slog jeg suttgaart hele 4-1, og det var vidst den krise Opstemt

Nå men i vinterpause ville jeg ikke hente nogle, da jeg vidste at mit hold var stærkt nok til top 3, hvilket var målet, for mig, og bestyrelsen(Ville blive fyret hvis jeg ikke opnåede det). Da jeg lå nr 6 ved pausen så det dog sort ud Ubeslutsom

Nå men starter foråret helt fantastisk med to sejre over duisburg, og en svær udekamp mod Nürnberg...
Får enda 3-3 hjemme mod selveste bayern München med 2 mand i undertal i en halvleg Shockeret Shockeret Shockeret Grin Grin Opstemt Opstemt

Men pludseligt kommer jeg tilbage på den gammle sti da jeg kun vinder 1 gang i 4 kampe Sur..
Værst var nok da jeg smed en 2-1 føring væk mod det absolutte bundhold hoffenheim.. de valgte simpelthen at forvandle min 2-1 sejr, til et 3-2 nederlag i overtiden crazy Græder ticked off ticked off (Husker ikke hvornår jeg sidst har været så rasende Rullende Øjne)

Men så kommer det ultimative vendepunkt.. Jeg slår bremen 4-2 hjemme efter en brandkamp Opstemt

Og derefter vinder jeg 2 andre kampe indtil jeg skal møde Hertha ude, hvor jeg selvfølgelig taber crazy (Typisk for min sæson indtil da).. Så pludseligt er jeg kun nr 5 med 3 point op til werder Forlegen

Men så vinder jeg helt mirakuløst de næste 5 kampe i træk, blandt andet 3-1 ude over Schalke, og og har pludseligt indhentet Leverkusen på anden pladsen  Opstemt( De var 10 point foran mig ved pausen)

Men går i første omgang efter 3 pladsen som kommer sikkert i hus på næstsidste spilledag da jeg slår mainz 2-0, mens bremen taber 0-1 hjemme Grin (Sorry zone Wink)

Men havde underligt nok også overhalet leverkusen så jeg lå nr 2 inden sidste spilledag Opstemt

Leverkusen taber 4-1 til bayern, og da de gjorde det, kan mit 3-2 nederlag til stuttgaart være ligemeget!!!

SÅ JEG FIK SØLVMEDALJER HÆNGT OM HALSEN, SKAL I CL, OG FÅR FÅRHÅBENTLIGTLOV AT BEHOLDE MIT JOB!!!! Opstemt  Opstemt Opstemt Opstemt

What a season Shockeret Cool

« Seneste Redigering: 04 Jun 2008, 21:28 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JimmyGP
Manager

« Svar #518: 04 Jun 2008, 21:27 »

Lyder som en sæson hvor man har været hele følelsesregisteret igennem.. ærgeligt at du røg ud af polakken.. he he

- Veni, vidi, vici -

verdenskrig
Manager

« Svar #519: 04 Jun 2008, 21:32 »

Lyder som en sæson hvor man har været hele følelsesregisteret igennem.. ærgeligt at du røg ud af polakken.. he he

Du har helt ret Shockeret.. Lige da min sidste kamp var færdig, kastede jeg mig bare ned i min seng af træthed Opstemt Grin crazy

Den var virkelig hård.. Du aner ikke hvor mange gange at jeg har været SÅ tæt på at sige op funny
Men rart at blive, og fører holdet til succes til sidst Smiley

Ja der var jeg mildest talt ikke glad, men der var min krise også værst Shockeret Sur

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JimmyGP
Manager

« Svar #520: 04 Jun 2008, 21:33 »

Du har helt ret Shockeret.. Lige da min sidste kamp var færdig, kastede jeg mig bare ned i min seng af træthed Opstemt Grin crazy

Den var virkelig hård.. Du aner ikke hvor mange gange at jeg har været SÅ tæt på at sige op funny
Men rart at blive, og fører holdet til succes til sidst Smiley

Ja der var jeg mildest talt ikke glad, men der var min krise også værst Shockeret Sur

He he.. jeg har bemærket dine vredes/glædesudbrud i chatten.. fik du lov til at beholde dit job?

- Veni, vidi, vici -

verdenskrig
Manager

« Svar #521: 04 Jun 2008, 21:37 »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så har det sku tilbudt en kontrakt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt...
Det er lige så jeg får tåre i øjnene Græder Græder Opstemt
He he.. jeg har bemærket dine vredes/glædesudbrud i chatten.. fik du lov til at beholde dit job?

Haha ja, men det var også bare for meget for mig til sidst Grin

Se ovenstående Rullende Øjne Opstemt

Cool

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #522: 04 Jun 2008, 21:38 »

Så min blog blevet updateret Smiley
Vil i ikke være søde at kommentere?

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=14941.msg425914;topicseen#msg425914

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Rooland
Manager

« Svar #523: 05 Jun 2008, 00:35 »

Jeg har lige kvalificeret mig til U19 EM med Danmark Opstemt Bla. Foran Frankrig som jeg slog 3-2 Smiley

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #524: 05 Jun 2008, 18:58 »

HAHA har lige spillet første sæson i sasligaen med en ven Smiley (Jeg er FCM og han BIF)

Først vandt jeg 5-2 over ham i dongcup finalen og er blevet nr.2 i ligaen (Han blev nr.5) Hvem har lige klaret det bedst??? Opstemt
« Seneste Redigering: 05 Jun 2008, 19:02 af Sej007 » Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 179 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010