Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaa det her kunne H.c Andersen ikke have skrevet bedre
Er lige blevet Nr 2 med wolfsburg i Bundesligaen
.. Klubbens bedste placering nogensinde(Kan ikke finde en passende smiley)
Startede sæsonen super godt og vandt konstant i starten, og lå da nr. 1... 2 nederlag i de første 10 kampe, og resten er vundet... Anede noget stort i denne her sæson...
Men så begyndte mit mareridt
..
Derefter vandt jeg ikke i 8 kampe...
Mistede konstant point mod mindre hold, og røg enda ud af polakken til forbandede st.pauli med 3-1
Intet fungerede, jeg raslede ned i tabellen, og selvom jeg selv scorede en del gik der alt alt for mange mål ind...
Vendingen kom så i sidste runde inden pausen.. Her slog jeg suttgaart hele 4-1, og det var vidst den krise
Nå men i vinterpause ville jeg ikke hente nogle, da jeg vidste at mit hold var stærkt nok til top 3, hvilket var målet, for mig, og bestyrelsen(Ville blive fyret hvis jeg ikke opnåede det). Da jeg lå nr 6 ved pausen så det dog sort ud
Nå men starter foråret helt fantastisk med to sejre over duisburg, og en svær udekamp mod Nürnberg...
Får enda 3-3 hjemme mod selveste bayern München med 2 mand i undertal i en halvleg
Men pludseligt kommer jeg tilbage på den gammle sti da jeg kun vinder 1 gang i 4 kampe
..
Værst var nok da jeg smed en 2-1 føring væk mod det absolutte bundhold hoffenheim.. de valgte simpelthen at forvandle min 2-1 sejr, til et 3-2 nederlag i overtiden
(Husker ikke hvornår jeg sidst har været så rasende
)
Men så kommer det ultimative vendepunkt.. Jeg slår bremen 4-2 hjemme efter en brandkamp
Og derefter vinder jeg 2 andre kampe indtil jeg skal møde Hertha ude, hvor jeg selvfølgelig taber
(Typisk for min sæson indtil da).. Så pludseligt er jeg kun nr 5 med 3 point op til werder
Men så vinder jeg helt mirakuløst de næste 5 kampe i træk, blandt andet 3-1 ude over Schalke, og og har pludseligt indhentet Leverkusen på anden pladsen
( De var 10 point foran mig ved pausen)
Men går i første omgang efter 3 pladsen som kommer sikkert i hus på næstsidste spilledag da jeg slår mainz 2-0, mens bremen taber 0-1 hjemme
(Sorry zone
)
Men havde underligt nok også overhalet leverkusen så jeg lå nr 2 inden sidste spilledag
Leverkusen taber 4-1 til bayern, og da de gjorde det, kan mit 3-2 nederlag til stuttgaart være ligemeget!!!
SÅ JEG FIK SØLVMEDALJER HÆNGT OM HALSEN, SKAL I CL, OG FÅR FÅRHÅBENTLIGTLOV AT BEHOLDE MIT JOB!!!!
What a season