home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1107 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Kender du kendte?
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint
Forfatter Emne: Kender du kendte?  (Læst 38909 gange)
plutonium
Manager

Sv: Kender du kendte?
« Svar #120: 18 Mar 2009, 21:49 »

Han er måske ikke guds bedste barn, men han er 'flinkere' personligt end i fjernsynet. Der er han lidt 'tough businessman'

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #121: 18 Mar 2009, 21:53 »

Han er måske ikke guds bedste barn, men han er 'flinkere' personligt end i fjernsynet. Der er han lidt 'tough businessman'
Jeg har hørt rygter om at han gerne vil gøre det så surt som muligt for Lyngby. Derudover er der alt det med at han har solgt til sig selv til lavpris. Og så er FCN jo bare en klub bygget på kommunepenge og ulovlige metoder. Både af Brixtofte og AKP. Og så er han også lidt smådum at høre på nogle gange, når han er med i fx Onside.

-LFC-
Manager

« Svar #122: 18 Mar 2009, 21:54 »

Kender og kender men jeg render ofte ind i rikke hørlykke oppe i min klub når jeg skal til træning da hun spiller der Smiley
Spiller hun fodbold?! Shockeret

Nå, men jeg kender ikke rigtigt nogen kendte udover, at jeg så Lucas fra X Factor, da jeg skulle hjem i går. Han sad i den proppede metro, jeg ikke kunne komme ind i går ved en 14.30-tiden på Christianshavns Station, ellers har jeg set Preben Elkjær i Lyngby storcenter og har haft Niki Zimling og Kasper Lorentzen som trænere for en dag, da jeg for et par år siden, spillede i Tårnby Boldklub. Ellers er jeg i familie med Christiane Schaumburg-Müller, som vist er min morfars halvfætters datter, men ved ikke om det er sandt, da jeg aldrig har mødt hende, men min mors familie hedder ihvertfald Schaumburg-Müller til efternavn. Det var vidst det, tror jeg nok.

plutonium
Manager

« Svar #123: 18 Mar 2009, 21:56 »

Det er jo lige så meget hans image ud ad til som fodbold/organisationsboss. Det behøver jo ikke være hans personlighed 24/7, og det er det så heller ikke.

Men ja, han har fået en del negativ opmærksomhed i medierne. crazy

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Caspper
Manager

« Svar #124: 18 Mar 2009, 21:59 »

En af mine venners fætter er Nicklas Pedersen fra Groningen, tidl. FC Nordsjælland.
Og så har Morten Eskesen (meget kendt.. Greve manager og tidl. Køge anfører + direktør) været min lærer.
Har mødt Jon Dahl Tommason et par gange på Køge stadion
Har mødt Søren Larsen på min skole (der har han gået)
og så har Emil Schou Jensen fra Næstved (også meget kendt. Opstemt været vikar i min klasse)

Det er så lige de super kendte mennesker jeg har mødt / kender.

EDIT: Hvis vi også snakker om skuespillere, musik ting osv..

Så er min eks kærestes gran fætter Joey Moe - meget sejt.. not

Shaft
Manager

« Svar #125: 18 Mar 2009, 22:30 »

Kender og kender men jeg render ofte ind i rikke hørlykke oppe i min klub når jeg skal til træning da hun spiller der Smiley

Jesus.. Jeg vil med.. Nichlas hvor træner du næste gang? Opstemt

Chakana
Manager

« Svar #126: 18 Mar 2009, 22:33 »

Som VK og Rikke Hørlykke..

Så ser jeg ofte Troels Bech og Ulrik Laursen i Odense.. plejer at hilse på Troels og plejer at trække bukserne ned og råbe "BRØNDBY!!" til Ulrik.. Smiley

Arsenal Football Club

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #127: 18 Mar 2009, 22:36 »

Det er jo lige så meget hans image ud ad til som fodbold/organisationsboss. Det behøver jo ikke være hans personlighed 24/7, og det er det så heller ikke.

Men ja, han har fået en del negativ opmærksomhed i medierne. crazy
Jeg har heller ikke påstået han er en narrøv 24/7, men når han prøver at efterligne Lyngby med talentudvikling og hugger både personale og talenter i Lyngby (gerne gratis), så kan jeg ikke have noget til overs for den "mand".

plutonium
Manager

« Svar #128: 18 Mar 2009, 22:41 »

Han er bare businessman. All business. Ikke plads til fine fornemmelser. Jeg har ikke videre sympati for ham i den forstand, at jeg forsvarer alt hvad han laver. For jeg er langt fra enig i alt hvad han siger og gør, men objektivt set kan jeg sgu godt tage hatten af for ham.

Han har styr på sine mål, og opnår dem ofte. Desværre bruger han ufine metoder, hvilket jeg ikke kan støtte. Men må stadig anerkende hans sans for forretning.

verdenskrig
Manager

« Svar #129: 18 Mar 2009, 23:15 »

Jesus.. Jeg vil med.. Nichlas hvor træner du næste gang? Opstemt

Næste tirsdag og vi mødes ved helsinge hallen Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Shaft
Manager

« Svar #130: 18 Mar 2009, 23:18 »

Næste tirsdag og vi mødes ved helsinge hallen Wink

Så skal du også garantere at Rikke er der Opstemt

Orko
Ynglingespiller

« Svar #131: 19 Mar 2009, 09:11 »

Jeg kender Jacob Berthelsen fra Brøndby, min lillebror har gået i folkeskole med ham og har selv spillet på skolefodboldhold sammen med ham.
Så da jeg var en bette knægt, legede jeg med Julie Ruggards (Blå Øjne) lillebror.
Men når man er fra en lille by kender man stort set alle hinanden, hvis der er nogen der går hen og bliver kendte.

Chakana
Manager

« Svar #132: 19 Mar 2009, 11:57 »

Så fik jeg også mødt Uffe Holm.. Peace

Arsenal Football Club

Zone 43
Manager

« Svar #133: 19 Mar 2009, 12:01 »

Også dig nu, din starfucker?!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

MrPedersen
Juniorspiller
**

« Svar #134: 20 Mar 2009, 13:04 »

Ve sku ikk helt om han sådan er kendt men kender en der har været til prøvetræning i Liverpool FC og da han kom hjem var han både i Ekstra Bladet og Go' aften Danmark så helt ukendt kan han vel heller ik være .. og desuden har jeg mødt Nicklas Bendtner et par gange  oppe i Tårnby Boldklub hvor han tidligere har spillet ..  Thumbs Up

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010