home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1009 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Kender du kendte?
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint
Forfatter Emne: Kender du kendte?  (Læst 38902 gange)
kasperbp12
Manager

Sv: Kender du kendte?
« Svar #105: 27 Jan 2009, 16:14 »

Har også snakket med Viborgs tidligere Ass. træner, Tommy Møller Nielsen, som jo er søn til Richard Møller Nielsen. Og så har jeg snakket og spillet fodbold med hans sønner.
« Seneste Redigering: 27 Jan 2009, 16:48 af kasperbp12 » Logged

Bave
Gæst

« Svar #106: 27 Jan 2009, 16:30 »

Er det ikke Tommy Møller Nielsen?

kasperbp12
Manager

« Svar #107: 27 Jan 2009, 16:49 »

Er det ikke Tommy Møller Nielsen?
Det var netop ham jeg mente Smiley Kunne ikke lige huske hvad han hed hehe Grin

AFC
Gæst

« Svar #108: 27 Jan 2009, 17:23 »

Jeg har snakket med Mohamed Zidan og Johan Absalonsen og Alvaro Santos, Hans Henrik Andreasen osv.

Zidan: Snakkede med ham til fodboldskolen jeg var på

Absalonen: Det samme som Zidan

Alvaro: Snakkede med ham under en opvisningskamp i 2004 vidst hvor Hamborg og FCK spillede i Faaborg på fyn.

Hans Henrik: Til en OB - Randers kamp på Haarby Stadion i sommers. Der snakkede jeg også med Bisgaard, Timmi Johansen, Buval og mange flere Opstemt Tunge

Yessir
Manager

« Svar #109: 27 Jan 2009, 17:37 »

Jeg har snakket med Mohamed Zidan og Johan Absalonsen og Alvaro Santos, Hans Henrik Andreasen osv.

Zidan: Snakkede med ham til fodboldskolen jeg var på

Absalonen: Det samme som Zidan

Alvaro: Snakkede med ham under en opvisningskamp i 2004 vidst hvor Hamborg og FCK spillede i Faaborg på fyn.

Hans Henrik: Til en OB - Randers kamp på Haarby Stadion i sommers. Der snakkede jeg også med Bisgaard, Timmi Johansen, Buval og mange flere Opstemt Tunge

Nu kan det godt være jeg spørger dumt, men hvad snakker man med dem om?  Huh
Og den går selvfølgelig ikke kun ud til dig, men alle som skriver de har snakket med en eller anden kendt... Der skal alligevel noget af en samtale til, for at sige man kender personen lige pludselig.

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #110: 27 Jan 2009, 18:02 »

Nu kan det godt være jeg spørger dumt, men hvad snakker man med dem om?  Huh
Og den går selvfølgelig ikke kun ud til dig, men alle som skriver de har snakket med en eller anden kendt... Der skal alligevel noget af en samtale til, for at sige man kender personen lige pludselig.

Ja det tænker jeg da også. Hver gang jeg ser den her tråd, synes jeg mange af indlæggene er lidt vattede i det.

Jeg kan da også påstå jeg kender en del fodboldspillere, men det ville ikke holde vand. Jeg har snakket med nogle ja, men det var overfladisk snak, og derfor kender jeg dem ikke personligt. Desuden er det vel ikke et réelt kendskab hvis det kun går den ene vej. Tvivler på at fx Zidan synes han kender en han mødte til en fodboldskole  Wink

Tag ikke det her som en fornærmelse, det var bare mine tanker

Long Live Spurs!

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #111: 11 Feb 2009, 21:31 »

Hey.
Er i familie med Claus Bue(min grandonkel)og Adam duvå Hall(min grandfætter).
Hvis  der er nogle af jer der ikke ved hvem de er, kan jeg nævne at Claus Bue bla. er kendt fra Krummerne filmene, hvor han spiller Hr. Jansen(skolelærer), forbrydelsen og sommer, og Adam Duvå Hall er bla. kendt fra Go røv & go weekend, torsdag i 2eren og som vært for Melodi Granprix.

Vh. Blackstone
« Seneste Redigering: 11 Feb 2009, 21:34 af Blackstone » Logged

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #112: 12 Feb 2009, 01:16 »

Kender Mads Øland, er blevet trænet af Thomas Laybourn dengang jeg spillede badminton (han vandt medaljer i Beijing, og har vundet All England).

Derudover blev min onkel tilbudt stillingen som salgsdirektør i IT Factory.. Opstemt

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #113: 10 Mar 2009, 20:40 »

Hey folkens.

Glemte lige at skrive sidst jeg skrev her at jeg har gået på efterskole med Benjamin Lesak fra Bliglad
og Yepper fra Ufo Yepha og har mødt Cyron Melville(skuespiller)nogle gange.

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 10 Mar 2009, 20:42 af Blackstone » Logged

enged
Gæst

« Svar #114: 10 Mar 2009, 21:25 »

Jeg kender Julie, fra den mini-serie der gik på dr1 for et par år siden, hun var nabo og havde gået i folkeskole med min eks-kæreste Peace
Desuden har jeg lavet mad/betjent diverse fra paradise hotel, Lars Berendt, Tue West, Felix Smith samt flere, men dem kender jeg jo ikke Wink

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #115: 18 Mar 2009, 21:10 »

Glemte lige Mads Frost.
Jeg har gået i klasse med ham fra 0-9 klasse.
Mads Frost spiller i Brønshøj nu.
Han har tidligere spillet 1  Sæson i AGF i superligaen.

Vh.Blackstone

andersfa123
Gæst

« Svar #116: 18 Mar 2009, 21:14 »

Jeg går i klasse med en fra FC Nordsjællands junior hold Wink.

verdenskrig
Manager

« Svar #117: 18 Mar 2009, 21:32 »

Kender og kender men jeg render ofte ind i rikke hørlykke oppe i min klub når jeg skal til træning da hun spiller der Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager

« Svar #118: 18 Mar 2009, 21:37 »

Jeg kendte Allan K Pedersen fra FC Nordsjælland. Han var min onkels kærestes onkel (langt ude, I know, men så ham jævnligt i en periode). Men efter de to er gået fra hinanden, så er han ude af omgangskredsen crazy

Da jeg mødte ham første gang anede jeg ikke hvem han var, og tilfældigvis var der en fodboldkamp med FCK i fjernsynet, så den så vi og talte om den. Han blev ved med at tale om FCN (selvfølgelig) og prøvede at overbevise mig om at FCK ikke var noget værd. Først da vi skulle hjem (mine forældre og jeg) fortalte min far hvem det var jeg havde siddet og diskutere fodbold med.

Han er en meget flink fyr Tunge

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #119: 18 Mar 2009, 21:42 »

Jeg kendte Allan K Pedersen fra FC Nordsjælland. Han var min onkels kærestes onkel (langt ude, I know, men så ham jævnligt i en periode). Men efter de to er gået fra hinanden, så er han ude af omgangskredsen crazy

Da jeg mødte ham første gang anede jeg ikke hvem han var, og tilfældigvis var der en fodboldkamp med FCK i fjernsynet, så den så vi og talte om den. Han blev ved med at tale om FCN (selvfølgelig) og prøvede at overbevise mig om at FCK ikke var noget værd. Først da vi skulle hjem (mine forældre og jeg) fortalte min far hvem det var jeg havde siddet og diskutere fodbold med.

Han er en meget flink fyr Tunge
Han er da noget af det mest usympatiske der kan gå på to ben - i fodboldverdenen. I hvert fald udadtil.

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010