home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 539 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  12# Dortmund
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: 12# Dortmund  (Læst 18828 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: 9# Dortmund
« Svar #60: 26 Jan 2008, 12:52 »


Gehen sie hinab?

Måneden har været blandet. Der er skaffet et fantastisk resultat imod Schalke, hvor at Dortmund fik hevet en 1-1’er hjem. Der har dog været meget dårligt spil af Dortmund, de har dog alligevel fået 4 point i 3 kampe. Noget som de klart kan være tilfredse med. Dortmund spillede også pokal imod Wolfsburg, men lad os kigge nærmere på det:

Schalke 1-1 Dortmund
Måneden startede med et rival opgør i Schalke. Begge hold prøvede at komme foran, men Schalke virkede en smule mere tændte. Deres midtstopper Mladen Krstajic, bragte også Schalke foran på et flot hovedstød. Efter dette trak Schalke meget af tempoet ud af kampen, Dortmund prøvede dog hele tiden at hæve det. De fik også gang i den efter pausen. Der gik dog i rigtig mange minutter før at de fik udlignet, man skulle helt hen til det 81 minut. Den fantastiske Johan Elmander fik en fri løber, som han sikkert bankede i kassen! Det var et rigtig godt resultat, som Dortmund spillerne også fik at vide efter kampen.

Dortmund 1-0 Hertha Berlin
Efter derbyet imod Schalke, skulle Dortmund møde en ’let’ modstander. Hertha Berlin skulle til Dortmund og ifølge pressen få en afklapsning. Det blev dog helt anderledes, selvom sejren til Dortmund godt kunne have været meget større, endte det kun med en sejr på 1-0. Målet blev lavet efter 64 minutter, da den argentinske angriber, Diego Klimowicz lavede et perfekt skud, der gik ind. Et meget godt mål, i en ellers lidt tam kamp.

HSV 1-0 Dortmund
HSV tog imod de form faldende Dortmund. Dortmund var dog små favoritter inden opgøret, de virkede dog meget uoplagte til denne kamp. Allerede efter 7 minutter havde HSV haft over 5 skud på mål. Deres angreb af Olic og Zidan virkede virkelig målsøgende. Den sidstnævnte lavede også kampens eneste mål, Mohammed Zidan scorede efter ca. 58 minutter. Dortmund satte Diego Klimowicz ind, men han gjorde ikke den ventede forskel. Så Dortmund måtte forlade Hamborg med deres første nederlag i 8 kampe. De mistede også 1. Pladsen til Werder Bremen.

Dortmund 1-0 Wolfsburg (Pokal)
Det var erklæret som en ren træningskamp for Dortmund, det blev det dog slet ikke. Wolfsburg kæmpede deres kamp, endda så meget af de i det 67 og 78 minut fik smidt mænd ud. Der var dog drama inden deres udvisninger. Lige før pausen bragte Johan Elmander nemlig Dortmund foran, han driblede igennem Wolfsburg skadesplagede forsvar og hamrede flot bolden ind bag en chanceløs keeper. Det blev kampens eneste mål og Dortmund er faldet rigtig meget i tempo.


Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: 10# Dortmund
« Svar #61: 26 Jan 2008, 13:17 »

Har du originalt billede af den der bold? Super blog, godt at se Dortmund tilbage hvor vi hører til Thumbs Up
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 10# Dortmund
« Svar #62: 26 Jan 2008, 13:23 »

Har du originalt billede af den der bold? Super blog, godt at se Dortmund tilbage hvor vi hører til Thumbs Up

Mange tak.

Har dog ikke det billede dér mere, men leder lige efter det. Wink
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: 10# Dortmund
« Svar #63: 26 Jan 2008, 13:24 »

Mange tak.

Har dog ikke det billede dér mere, men leder lige efter det. Wink

Tusind tak skal du have Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 10# Dortmund
« Svar #64: 26 Jan 2008, 13:29 »

Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: 10# Dortmund
« Svar #65: 26 Jan 2008, 13:33 »

Logged

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 10# Dortmund
« Svar #66: 27 Jan 2008, 10:42 »

jeg fik ikke lige kommenteret din sidste update hvor resultaterne var intet mindre fantastiske!
det har virkelig vist sig at være et godt køb af Johan Elmander. 4-0 over Bayern München er ikke noget man ser hverdag i første sæson.

ærgeligt med de lidt mere svingende resultater, her i sidste update.
men jeg er sikker på med johan elmander på holdet, skal det nok gå godt. WinkPeace
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: 10# Dortmund
« Svar #67: 27 Jan 2008, 12:23 »

Fed blog CESC.

Men jeg tvivler nu meget kraftigt på at Weidenfeller er blandt tysklands bedste mål.
- Han har ofte lavet kæmpe fejl, som har kostet mål...

Men niice blog.
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 10# Dortmund
« Svar #68: 27 Jan 2008, 12:26 »

Fed blog, hvornår er der update?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 10# Dortmund
« Svar #69: 27 Jan 2008, 19:54 »

Fed blog, hvornår er der update?

Jeg er syg, så ved det ikke helt. Hvis jeg bliver rask - så kommer der imorgen. Smiley

Tak for alle jeres flotte kommentare..
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: 10# Dortmund
« Svar #70: 27 Jan 2008, 23:32 »

Jeg må sige at dine opstillinger af blog's er fantstiske !
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 10# Dortmund
« Svar #71: 29 Jan 2008, 15:58 »

Hvis jeg bliver rask - så kommer der imorgen. Smiley

Du skylder en update Djævel

Lækker start og fede indkøb Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Niko
Gæst
 
Sv: 10# Dortmund
« Svar #72: 29 Jan 2008, 15:59 »

Du skylder en update Djævel

Lækker start og fede indkøb Thumbs Up

Jeg er først blevet rask idag, og jeg gamer på livet løs. Elmander forsætter hans flotte målhumør!  Smiley

Tak.

EDIT: Mangler én kamp, så skriver jeg update. Smiley
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: 10# Dortmund
« Svar #73: 29 Jan 2008, 16:01 »

Lyder godt Wink
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: 10# Dortmund
« Svar #74: 29 Jan 2008, 16:04 »

Fed blog CESC.

Men jeg tvivler nu meget kraftigt på at Weidenfeller er blandt tysklands bedste mål.
- Han har ofte lavet kæmpe fejl, som har kostet mål...

Men niice blog.

Hvis jeg ikke tager helt fejl, så har han vist været kåret til den bedste målmand i Bundesligaen..  Så han er en af de bedre målmænd i Tyskland..
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010