home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 549 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  12# Dortmund
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: 12# Dortmund  (Læst 18800 gange)
Niko
Gæst
 
12# Dortmund
« : 24 Jan 2008, 20:10 »


Borussia Dortmund

En sunken skude er vidst det som Dortmund skal kaldes. Klubben er virkelig blevet ringe, hvorfor er der nok mange som vil sige. Svaret er ukendt, klubben begyndte bare lige pludselig at gå ned. Nu vil jeg dog forsøge at få dem op igen. Noget som egentlig ikke bliver en så svær opgave.

Dortmund er en storklub, ingen tvivl om det. Deres stadion kan rumme hele 80 700 mennesker. Der er også næsten fyldt op til alle kampene. Fansene er tro mod deres klub, selvom de nok er inde i en større krise end Brøndby.

Klubben er meget kendt. De har bla. Også vundet den famøse Champions League. Det gjorde de for præcis 10 år siden, netop i år 1997. Dortmund har haft mange store navne i klubben, Jürgen Kohler, Christophe Metzelder og Tomas Rosicky er bare få af dem. Klubben er stor – nu skal de bare også vise det!
« Seneste Redigering: 29 Jan 2008, 18:26 af Cesc » Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dortmund
« Svar #1: 24 Jan 2008, 20:14 »

Du glemmer at nævne den største af deres spillere, deres tidligere træner Mathias Sammer, ellers god indledning...
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Dortmund
« Svar #2: 24 Jan 2008, 20:15 »

Surt at der er iøjnefaldende fejl i indledningen, men det vælger jeg at se bort fra. Glæder mig til at se, hvem du køber ind.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dortmund
« Svar #3: 24 Jan 2008, 20:16 »

Skal nok kigge ind, da du som oftest laver gode blogs - desværre har de en tendens til ikke at holde så længe!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Niko
Gæst
 
Sv: Dortmund
« Svar #4: 24 Jan 2008, 20:21 »


Belgier til Dortmund

Jeg har i dag valgt at hente den unge midtbane general Steven Defour. Han blev købt for 30 millioner, og han blev hentet lige for næsen af Fiorentina og HSV. Et scoop, da han allerede om 19 årig har spillet 7 landskampe for Belgien.

Steven Defour har klart sine styrker i det offensive. Han er en fantastisk spiller, der med sine perfekte afleveringer og fantastiske teknik, altid er farlig. Defour er en derudover også en fantastisk fighter, han kan også holde til at løbe hele kampen igennem. Steven skal arbejde meget med sin fysik, da han ikke er ret stærk. Han er dog heller ikke den højeste mand, han måler 174 cm.

Steven Defour har underskrevet en kontrakt indtil år 2012. En fantastisk signing, han går også ind i startopstillingen med det samme. Han er højrebenet og hans vidunderlige spil tyder på at han får succes på Signal Iduna Park.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1# Dortmund
« Svar #5: 24 Jan 2008, 20:22 »

Hvem er træneren?

EDIT: Men godt indkøb af Defour
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Niko
Gæst
 
Sv: 1# Dortmund
« Svar #6: 24 Jan 2008, 20:23 »

Hvem er træneren?

EDIT: Men godt indkøb af Defour

Det er jeg. Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1# Dortmund
« Svar #7: 24 Jan 2008, 20:23 »

Det er jeg. Smiley

Forventede bare en præsentation eller noget, i stedet for bare at smide en nyhed om spilleren Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Niko
Gæst
 
Sv: 1# Dortmund
« Svar #8: 24 Jan 2008, 20:25 »

Forventede bare en præsentation eller noget, i stedet for bare at smide en nyhed om spilleren Wink

Jeg har valgt at gøre det på en lidt anderledes måde en det medie noget dér. Laver det lidt mere oldschool.

SS af Defour:
http://i30.tinypic.com/ev6rnb.png

EDIT: Flere updates på vej - der er er mange indkøb.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1# Dortmund
« Svar #9: 24 Jan 2008, 20:27 »

Synes nu nok, at det du har lavet med indkøbet er mediepræget
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Niko
Gæst
 
Sv: 1# Dortmund
« Svar #10: 24 Jan 2008, 20:31 »


Dortmund henter Rumæner

Jeg hentede et par dagen efter indkøbet af Steven Defour en angriber. Hans navn er Bogdan Stancu og han er et kæmpe talent. Han kommer fra Rumænien og han forventes at blive lejet ud i denne sæson.

Bogdan Stancu kostede ca. 1 million, noget som ikke betyder det helt store. Han er 182 cm høj og hans fortrukne ben er højrebenet. Stancu har underskrevet en kontrakt indtil år 2011.

Stancu er kendt for sit fantastiske mål instinkt. Han er en kølig afslutter, dog er han engang imellem lidt for egoistisk. Stancu har potentiale til at komme på førsteholdet, han har det dog slet ikke nu.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 1# Dortmund
« Svar #11: 24 Jan 2008, 20:32 »

Synes nu nok, at det du har lavet med indkøbet er mediepræget

Det vil jeg ikke mene, da jeg skriver jeg og ikke navnet. Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1# Dortmund
« Svar #12: 24 Jan 2008, 20:33 »

Det vil jeg ikke mene, da jeg skriver jeg og ikke navnet. Smiley

Det har du ret i, men opstillingen osv er det samme... Og så det jo bare mere dagbogsagtigt!

Men nok om det.. Fortsæt som du synes Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 2# Dortmund
« Svar #13: 24 Jan 2008, 20:34 »

Gode køb... Du skal dog ikke undervurdere Stancu, han blev tysk topscorer i første sæson i mit Dortmund spil...
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 2# Dortmund
« Svar #14: 24 Jan 2008, 20:38 »


Stjerne solgt!

Jeg ændrede i dag på Dortmund, gevaldigt. Jeg solgte den store stjerne, Sebastian Kehl. Sebastian har i mange år været klubbens helt store stjerne. Kehl gad dog ikke underskrive en ny kontrakt, derfor måtte han forlade klubben. Da jeg ikke ville miste ham gratis.

Han blev solgt til Werder Bremen, noget som er ret smart. Da vi til gengæld har fået førstekøbsret på den danske Leon Andreasen. Ham regner jeg med at hente. Sebastian blev solgt for 43 millioner, noget som måske er for lidt?

Sebastian kommer nu til at kæmpe imod spillere som Daniel Jensen, Tim Borowski og Torsten Frings omkring pladsen på den centrale midtbane. I Dortmund skal der dog hentes en ny defensiv midtbane spiller, da der virkelig mangler noget der nu.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010