home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 523 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  12# Dortmund
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: 12# Dortmund  (Læst 18858 gange)
Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6# Dortmund
« Svar #30: 24 Jan 2008, 21:31 »

Lyder som et godt hold du har fået Smiley
Jeg følger med Peace
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 6# Dortmund
« Svar #31: 24 Jan 2008, 21:32 »


Super debutanten, Johan

Mange ting kan ske i fodbold, det er dog sjældent at en debutant starter med at lave 6 mål i hans debut. Det betyder dog ikke noget for Johan Elmander, som har gjort det i dag. Noget som han virkelig kan prale af.

Pokal kampen imod Gera blev spillet den 5. august, der var ca. 7000 inde og se kampen. De fleste holdte sikkert med Dortmund, selvom kampen foregik i Gera. Kampen skulle blive ca. en halvtime lang før at det første mål kom, det var Nelson Valdez, der flot headede Mladan Petric sukkerbold ind i nettet. 4 minutter efter Nelsons scoring, lavede Jakub Blaszczykowski dog et fantastisk indlæg, Johan Elmander trak fri fra forsvaret og flugtede flot bolden ind. Johan nåede også at lave et mål mere inden pausen. Så der stod 0-3.

I anden halvleg sad vi fuldstændig på kampen. Gera havde ikke noget at komme med. Derfor blev anden halvleg også ren walkover. Johan Elmander åbnede ballet med 2 mål allerede efter 7 minutter. Han var dog slet ikke færdig. Efter at Stancu, Defour og Ricken var kommet på banen krydrede han hans debut med 2 mål mere. Johan Elmander lavede hele 6 mål i sin debut. Noget som sjældent sker!

En fantastisk debut!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 6# Dortmund
« Svar #32: 24 Jan 2008, 21:33 »

Jeg blev altså lige nød til at skrive om den kamp dér. Det er så vildt! Smiley
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7# Dortmund
« Svar #33: 24 Jan 2008, 21:36 »

Wow vildt med Elmander.

Jimmy Floyd Hasselbaink lavede engang 7 mål i sin debut for mit Basel hold i 05 udgaven Thumbs Up
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Buschaka
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7# Dortmund
« Svar #34: 24 Jan 2008, 21:38 »

nice dbut for elmander Opstemt håber han holder formen for dit hold Peace
Logged

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7# Dortmund
« Svar #35: 24 Jan 2008, 21:43 »

Lækkert af Elmander.. KIU!!
Logged

- Veni, vidi, vici -

Niko
Gæst
 
Sv: 7# Dortmund
« Svar #36: 24 Jan 2008, 22:50 »

Tak for alle jeres kommentare, der kommer nok et par updates imorgen. Wink
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7# Dortmund
« Svar #37: 24 Jan 2008, 22:57 »

Dejligt at se Elmander banke kasser ind. Forhåbentlig kan han blive ved det.

Fortsæt!
Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 7# Dortmund
« Svar #38: 25 Jan 2008, 00:09 »

Nice Work Cesc. Synes dette er en dejlig blog du har gang i. Nok er dine indlæg ikke så fyldige. Men det er vel nok osse bare godt fordi der nok derfor er mindre chance for at du går kold i det, i forhold til hvis du lavede en stor grafisk blog, hvor det er lidt mere krævende at lave indlægen.

Men lade bare indlæggene komme  Grin
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 7# Dortmund
« Svar #39: 25 Jan 2008, 12:07 »


Stabil start for Die Schwarzgelben

Sæsonen er startet og Dortmund har gjort det fantastisk. Der er kommet 3 sejre og 1 enkelt nederlag, nederlaget var til Leverkusen, så det betyder ikke så meget. Leverkusen har nemlig stablet et rigtig flot hold på benene. Tinga har nok vores holdets største stjerne indtil videre, han har selv lavet mål og lagt op til dem. Han styrer hele vores spil. Her under vil jeg fortælle om kampene:

Bielefeld 0-3 Dortmund
Bundesligaen startede med at Dortmund skulle møde Bielefeld. Et opgør, som var spået til at blive tæt. Det blev det dog slet ikke. Dortmund kom med en masse gejst oven på deres 7-0 sejr. Bielefeld blev kørt helt i bund, Dortmund skabte chance på chance. I det 27 minut, kom de også foran. Tinga scorede og Dortmund fansene jublede som bare pokker. Deres glæde blev dog endnu større 3 minutter efter, der lavede Tinga nemlig et mål mere. Pause stillingen var 0-2. I anden halvleg, kom der et mål mere. Det var den unge rumæner Bogdan Stancu, som satte bolden ind efter 71 minutter. Det blev en meget flot sejr til Dortmund, der lukkede munden på diverse kritikere.
 
Dortmund 2-1 Karlsruhe
Dortmund skulle efter Bielefeld kampen møde oprykkerne Karlsruhe. Noget der lignede en overkommelig opgave, det blev det også, men ikke på resultatet. Det hele startede efter 11 minutter, hvor at Tinga lavede en fantastisk aflevering til Jakub Blaszczykowski. Jakub droppede indlægget for engangsskyld, han flugtede i stedet bolden i kassen. Den kyssede stolpen og røg ind. Der gik ikke lang tid, så lavede Dortmund et mål mere, denne gang lavede Blaszczykowski i stedet et indlæg. Nelson Valdez var som altid, farlig i boksen, han sparkede bolden ind til 2-0. Der gik dog kun 3 minutter, så havde Karlsruhe svaret igen. Deres hurtige georgiske angriber Iashvili løb fra Leon Andreasen og sparkede bolden ind. Der skete ikke mere i kampen og Dortmund fik en fortjent sejr. Det mest iøjnefaldende i anden halvleg var at Dortmund keeperen Roman Weidenfeller blev skadet i 2 måneder.

Leverkusen 1-0 Dortmund
Dette var det største opgør i august. Leverkusen havde skuffet meget inden opgøret, imens at Dortmund lå nummer 2. Dortmund sad også meget på spillet, men de var ikke ret farlige oppe på den sidste del af banen. Johan Elmander havde en god dag, han lavede mange gode afleveringer, Tinga var dog uskarp ligesom tilbagevendte Alexandre Frei, der var ude af kampform. Kampen blev afgjort på et frispark, som ramte muren. Leverkusens angriber Stefan Kißling blev noteret for kampens eneste scoring. Et ærgerligt nederlag til Dortmund, som virkelig havde fortjent sejren.

Dortmund 2-0 Energie Cottbus
Efter nederlaget til Leverkusen skulle Dortmund møde Cottbus. Det startede med et kæmpe pres, Dortmund havde allerede efter 4 minutter haft 3 skud inden for rammen. De var dog ikke så farlige, især Nelson Valdez virkede uspark. Dog var Johan Elmander lige præcis det modsatte, han virkede meget oplagt og han bragte også Dortmund foran efter 7 minutter. Tinga driblede 3 spillere også løb til baglinjen, efter det, lavede han et fladt indlæg som Elmander bare skulle sætte foden på. Tinga var dog slet ikke færdig og han lavede kampens sidste mål efter 19 minutter.


Logged

Buschaka
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 8# Dortmund
« Svar #40: 25 Jan 2008, 12:39 »

god update cesc, fantastisk start på sæsonen Opstemt
Logged

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Niko
Gæst
 
Sv: 8# Dortmund
« Svar #41: 25 Jan 2008, 12:43 »

god update cesc, fantastisk start på sæsonen Opstemt

Tak Buschaka.

Jeg er meget enig. Wink
Logged

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 8# Dortmund
« Svar #42: 25 Jan 2008, 12:50 »

rigtig god start på sæsonen.
det er nogle gode indkøb, især Johan Elmander selvfølgelig.
jeg vil klart følge din blog Cesc, KUTGW
Logged

jens-lyn88
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 8# Dortmund
« Svar #43: 25 Jan 2008, 13:22 »

Kanon Update, og jeg må sige at jeg tar hatten af for dit Elmander indkøb, kunne være dortmund skulle overveje det i virkeligheden  Peace
Logged

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

Niko
Gæst
 
Sv: 8# Dortmund
« Svar #44: 25 Jan 2008, 13:29 »

rigtig god start på sæsonen.
det er nogle gode indkøb, især Johan Elmander selvfølgelig.
jeg vil klart følge din blog Cesc, KUTGW

Tak skal du have Fredi. Wink

Kanon Update, og jeg må sige at jeg tar hatten af for dit Elmander indkøb, kunne være dortmund skulle overveje det i virkeligheden  Peace

Mange mange tak. Det kunne da godt være at de skulle købe ham. Eller ansætte mig? Rullende Øjne
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010