home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 504 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  12# Dortmund
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: 12# Dortmund  (Læst 18823 gange)
Temp
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 2# Dortmund
« Svar #15: 24 Jan 2008, 20:41 »

Gode køb... Du skal dog ikke undervurdere Stancu, han blev tysk topscorer i første sæson i mit Dortmund spil...

Nej det vil jeg også sige. Men 2 rigtige gode køb Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 3# Dortmund
« Svar #16: 24 Jan 2008, 20:43 »


Dansker til klubben

Kehl blev solgt, så der skulle en ny spiller til klubben. Det blev danske Leon Andreasen, som ikke har kostet noget. Han er en fighter uden lige og han er blevet en ret god spilfordeler.

Leon Andreasen har jeg købt, af den grund, at han skal holde modstanderne væk. Leon kan også spille i det centrale forsvar, men han er trænet til at spille på den defensive midtbane.

Leon har fået nummer 4, hvilket betyder, at han nok er med i startopstillingen. Han vil dog fungere som forsvarspiller. Han overtager derved Christian Wörns plads.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 4# Dortmund
« Svar #17: 24 Jan 2008, 20:44 »

Der er et indkøb mere, han er en kendt spiller. Wink
Fik jo mange penge efter salget af Kehl.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4# Dortmund
« Svar #18: 24 Jan 2008, 20:46 »

Jeg vil sige, at jeg er stået af nu.. Alt for mange nyheder, alt for lidt tekst.. Billederne fylder jo næsten mere end teksten!.. Desværre
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Ben92
Gæst
 
Sv: 4# Dortmund
« Svar #19: 24 Jan 2008, 20:47 »

Spændende indkøb Cesc..
Updatene kommer god nok hurtigt, tro det ville være bedre hvis du lavet nogle længere...
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 4# Dortmund
« Svar #20: 24 Jan 2008, 20:48 »


Velkommen Der Bomber!

Da Kehl blev solgt manglede klubben en kæmpe stjerne. Derfor skulle der komme en, en som virkelig var respekteret. Det kan man vel også kalde ham her, Johan Elmander.

Johan blev købt for omkring 80 millioner. Han er med i startopstillingen, ingen tvivl om det. Ham og Nelson Valdez kommer til at være en farlig dou, hvert fald indtil at Frei kommer tilbage fra sin skade. Angrebet ser meget stærkt ud efter Johan er kommet.

Elmander er en effektiv angriber, han scorer på sine chancer og han kan sparke til bolden med begge ben. Han er dog lidt bedre med højre end venstre. Johan er 26 år og han er fra Sverige. Han er en kæmpe angriber og er svær at dække op, så han bliver med garanti en succes i Tyskland.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 4# Dortmund
« Svar #21: 24 Jan 2008, 20:50 »

Jeg vil sige, at jeg er stået af nu.. Alt for mange nyheder, alt for lidt tekst.. Billederne fylder jo næsten mere end teksten!.. Desværre

Det må du selvom. Det er jo kun her ved indkøbene. Wink

Spændende indkøb Cesc..
Updatene kommer god nok hurtigt, tro det ville være bedre hvis du lavet nogle længere...

Har forberedt mig lidt... Smiley
Logged

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 4# Dortmund
« Svar #22: 24 Jan 2008, 20:50 »

Din opsætning er rigtig god som sædvanlig, men er enig med JS.

Dine updates kommer for hurtigt, og det bliver hurtigt uoverskueligt...

Brug lidt mere tid på teksten, det minder meget om hinanden. Vær lidt mere kreativ hvad gælder ordvalg...
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Temp
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 5# Dortmund
« Svar #23: 24 Jan 2008, 20:58 »

Som han selv siger, så er det ved de indkøb, han har lavet. Men der kommer vel mere på teksten.

Glæder mig til at følge med:)
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: 5# Dortmund
« Svar #24: 24 Jan 2008, 21:06 »

Hvor mange penge har/havde du til indkøb?   For mindes kun at jeg selv havde omkring 5-10 mio. kr da jeg for lang tid siden havde et spil med Dortmund..   Huh
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 5# Dortmund
« Svar #25: 24 Jan 2008, 21:15 »


Truppen

Målmænd:
Roman Weidenfeller, 26 år: Roman er klart en af de bedste målmænd i Tyskland. Han er en meget sikker sidste skanse.
Mark Ziegler, 31 år: En perfekt og stille reserve. Han er tilfreds med at være reserve, noget som altid er dejligt.
Konklusion: Det er et plads, som der er meget sikker. Gode målmænd, hvert fald blandt de bedste i Tyskland.

Forsvar:
Martin Amedick, 24 år: Han er en god forsvarspiller. Han er dog reserve.
Markus Brzenska, 23 år: Han er den bedste forsvarspiller i truppen. Han er et kæmpe talent!
Robert Kovac, 33 år: Robert er en meget sikker forsvarsspiller. Han er bundrutineret.
Christian Wörns, 35 år: Christian er meget god. Han er ligesom Robert meget rutineret, det forventes dog at blive hans sidste sæson.
Leon Andreasen, 24 år: Han er en ny spiller. Han har dog et kæmpe potentiale, han er med i startopstillingen ved siden af Markus.
Phillip Degen, 24 år: En af mine favorit spillere i Dortmund, han er en fantastisk højreback.
Dedé, 29 år: En meget undervurderet spiller. Han er en af klubbens største stjerner.
Konklusion: Forsvaret er meget godt, næste sæson skal der dog nye spillere til. Da der mangler et par unge spillere.

Midtbane:
Jakub Blaszczykowski, 21 år: En af de største talenter Polen nogensinde har haft. Han er en fantastisk fløj!
Florian Kringe, 24 år: Florian er god. Han har dog ikke helt potentiale til startopstillingen, han er dog en god reserve.
Mark-André Kruska, 20 år: Et kæmpe talent. Han er allerede inde i startopstillingen og der vil han blive i mange år frem.
Mladan Petric, 26 år: Mladan er meget god. Han ejer bare venstrefløjen. En af de bedste venstrefløje i Tyskland.
Lars Ricken, 31 år: Lars Rickens glorværdige karriere lakker mod enden. Han er dog stadig en fantastisk fodboldspiller. Han har altid spillet i Dortmund.
Delron Buckley, 29 år: Delron er fra Sydafrika. Han er meget god og han er en perfekt reserve til Mladan.
Steven Defour, 19 år: Steven er fantastisk. En komplet fodboldspiller!
Tinga, 29 år: Tinga er hurtig og en god teknikker. Han er en af de vigtigste spillere i vores system.
Konklusion: Midtbanen er blevet stærk, især efter at Steven er kommet. Man kommer til at glemme Kehl.

Angreb:
Giovanni Federico, 26 år: Efter at Elmander er kommet til klubben er Giovanni røget lidt tilbage i hierarkiet. Han er dog stadig en god spiller.
Johan Elmander, 26 år: En komplet angriber. Han er ret hurtig og meget stærk. Han har klart potentiale til at blive topscorer i år!
Bogdan Stancu, 20 år: Han forventes at blive lejet ud. Han er dog et kæmpe talent og fra næste år af, vil han klart være inde omkring 1. Holdet.
Alexander Frei, 28 år: En fantastisk angriber. Alexander er meget målfarlig og han er kendt for sin målnæse. Ham og Elmander bliver en meget farlig duo.
Diego Klimowicz, 33 år: Diego er ved at være gammel, derfor får han ikke så meget spilletid mere. Han er dog en god fodboldspiller.
Nelson Valdez, 23 år: Ham kan man vel godt kalde et evighedstalent. Han er en meget god angriber og fungere perfekt til vores system.
Konklusion: Angrebet er meget stærkt, måske det stærkeste på holdet.

Samlet vurdering: Holdet er blevet meget godt. Forstærkningerne har gjort holdet meget bedre, så vi forventer at komme i Uefa Cuppen.
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5# Dortmund
« Svar #26: 24 Jan 2008, 21:15 »

Hvor mange penge har/havde du til indkøb?   For mindes kun at jeg selv havde omkring 5-10 mio. kr da jeg for lang tid siden havde et spil med Dortmund..   Huh

Jeg havde vidst nok 3.25 mill fra start... Opstemt
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Niko
Gæst
 
Sv: 5# Dortmund
« Svar #27: 24 Jan 2008, 21:17 »

Hvor mange penge har/havde du til indkøb?   For mindes kun at jeg selv havde omkring 5-10 mio. kr da jeg for lang tid siden havde et spil med Dortmund..   Huh

Jeg havde lidt over 80 millioner i klubkassen. I transfer budget til at starte med havde jeg 8 millioner. Så spurgte jeg om flere, så fik jeg omkring 60 millioner. Smiley
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 5# Dortmund
« Svar #28: 24 Jan 2008, 21:26 »

Jeg havde lidt over 80 millioner i klubkassen. I transfer budget til at starte med havde jeg 8 millioner. Så spurgte jeg om flere, så fik jeg omkring 60 millioner. Smiley

Så kan du godt regne med et enormt underskud efter sæsonen, så du skal virkelig gå efter en topplacering så du kan få gode TV og præmie penge...
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6# Dortmund
« Svar #29: 24 Jan 2008, 21:26 »

Jeg følger med.. Håber den kan holde længe for en gangs skyld.. KIU Cesc..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010