home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1073 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Atlético Madrid tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Atlético Madrid tråden  (Læst 93344 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller

Sv: Atlético Madrid tråden
« Svar #105: 17 Jun 2008, 18:53 »

Leo har været en del skadet på det sidste, samtidig han lige har haft et par drops. Han er uden tivl en dygtig keeper, der alene med sin entusiasme bidrager til meget defensivt, og det ville nok ikke lige være det samme at få en Karmeni IMO. Nu rygtes Issakson til klubben, endnu en målmand, ak, ak.

Isaksson synes jeg ikke har kvaliteten til at stå for Atletico Madrid, men det med Leo Franco, der tænkte jeg mere på at han er meget god i fm Opstemt Men Kameni, ville selvfølgelig altid være god. Nogengange skal man også bruge noget andet end keepere, det er jo skidt, hvis de byder på 5 keepere, og de alle accepterer kontrakten, så istedet for at have to gode målmænd så har vi 6. En målmand er nok.

Kan defensiven ikke blive gjort bedre?

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #106: 17 Jun 2008, 18:57 »

Jo den kan den vel. Der er ikke nogle decideret svage punkter, altså ikke nogle spillere der falder helt udenfor truppen, men generelt set kunne det godt blive stærkere, men nu får vi jo også heitinga, som klart er en forstærkning! og mht. til det med 5 målmand er det kun i FM sådan noget sker, klubben vil jo aldrig skrive under med flere på en gang

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #107: 17 Jun 2008, 19:00 »

Jo den kan den vel. Der er ikke nogle decideret svage punkter, altså ikke nogle spillere der falder helt udenfor truppen, men generelt set kunne det godt blive stærkere, men nu får vi jo også heitinga, som klart er en forstærkning! og mht. til det med 5 målmand er det kun i FM sådan noget sker, klubben vil jo aldrig skrive under med flere på en gang

Nej Wink Det er kun Manchester Citys Thaksin der kan finde på sådan noget  Grin

Men alle spillerne har jo kvaliteter til at vinde mesterskabet. Hvis Aguero bliver solgt, som han forhåbentlig ikke bliver, så skal vi hvertfald finde en erstatning i angrebet for ham.

Ben92
Gæst

« Svar #108: 22 Jun 2008, 19:48 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=85396
Hvad synes i om købet?

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #109: 22 Jun 2008, 19:49 »

Hvad synes i om købet?
Tja, det er vel okay selvom han er gammel. Men god gradering til cl.

dasmessi
Gæst

« Svar #110: 22 Jun 2008, 19:50 »

Hvad synes i om købet?
Lidt utroligt købt, men han er jo rimelig god. Så Atletico bliver vel bedre?.  Thumbs Up

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #111: 22 Jun 2008, 19:51 »

Lidt utroligt købt, men han er jo rimelig god. Så Atletico bliver vel bedre?.  Thumbs Up

Det ved man aldrig Wink

Ben92
Gæst

« Svar #112: 24 Jul 2008, 18:47 »

Ville lige høre hvordan i tro det kommer til at gå næste sæson, efter de mange indkøb. Jeg tror personligt at vi ender på en 4. plads igen. Med lidt mere stabilitet kunne være med i kampen om mesterskabet, men det tror jeg ikke på, så længe Aguirre er træner.

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #113: 24 Jul 2008, 18:53 »

Ville lige høre hvordan i tro det kommer til at gå næste sæson, efter de mange indkøb. Jeg tror personligt at vi ender på en 4. plads igen. Med lidt mere stabilitet kunne være med i kampen om mesterskabet, men det tror jeg ikke på, så længe Aguirre er træner.

Rimelig enig om vi skal holde os på den Cl plads. Men hvis vi får Silva, tror jeg på 3. pladsen Wink Og måske nærme os mesterskabskampen.

Ben92
Gæst

« Svar #114: 25 Jul 2008, 23:24 »

Rimelig enig om vi skal holde os på den Cl plads. Men hvis vi får Silva, tror jeg på 3. pladsen Wink Og måske nærme os mesterskabskampen.
Tror ikke vi få Silva, og selv om vi gjorder tror jeg ikke han ville kunne bringe os ind i kampen om mesterskabet. Vi er simpelhen alt for ustabili, og det eneste jeg tror der kan rette op på det er en ny træner.

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #115: 01 Aug 2008, 12:26 »

Så trak vi Schalke 04 i chl-kval. Lodtrækningen kunne ha været bedre, men jeg frygter dem ikke særlig meget. De har udemærket spillere som Kuranyi, Rakitic og Rafinha, men så har de altså også nogle svagheder, og papiret er vi et bedre hold end dem. De har en fin definsiv, men så scorer de ikke så mange mål, hvor vi så scorer en del, men ikke altid holder tæt, så kampene bliver et spørgsmål om vi kan slå til mod deres defensiv, for med forstærkningerne Heitinga, Ujfa og assuncao, så ser vores defensiv bedre ud end den har gjort før

Ben92
Gæst

« Svar #116: 01 Aug 2008, 12:32 »

Så trak vi Schalke 04 i chl-kval. Lodtrækningen kunne ha været bedre, men jeg frygter dem ikke særlig meget. De har udemærket spillere som Kuranyi, Rakitic og Rafinha, men så har de altså også nogle svagheder, og papiret er vi et bedre hold end dem. De har en fin definsiv, men så scorer de ikke så mange mål, hvor vi så scorer en del, men ikke altid holder tæt, så kampene bliver et spørgsmål om vi kan slå til mod deres defensiv, for med forstærkningerne Heitinga, Ujfa og assuncao, så ser vores defensiv bedre ud end den har gjort før
Jeg er nu lidt bange for den lodtrækning. På papiret ser vi stærkere ud, men Schalke kom langt sidste år så helt dårlige er de ikke. Mange er deres spillere har jo også CL-erfaring, mens mange er vores ikke har, og det kommer helt sikkert til at betyde noget. Men tror nu vi gør videre alligevel Thumbs Up

Hvornår er det den spilles?

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #117: 01 Aug 2008, 12:49 »

12/8 er det Ude og 26/8 er det hjemme Smiley

Ben92
Gæst

« Svar #118: 02 Aug 2008, 01:01 »

12/8 er det Ude og 26/8 er det hjemme Smiley
Tak...

Chakana
Manager

« Svar #119: 02 Aug 2008, 01:02 »

Sgu et godt hold i har fået stablet sammen Shockeret Thumbs Up

Arsenal Football Club

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 18 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010