home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  1 Bruger, 599 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Atlético Madrid tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Atlético Madrid tråden  (Læst 89665 gange)
Ben92
Gæst
 
Sv: Atlético Madrid tråden
« Svar #120: 02 Aug 2008, 01:04 »

Sgu et godt hold i har fået stablet sammen Shockeret Thumbs Up
Ja, og det bliver endnu bedre når vi får Silva Wink eller ik
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atlético Madrid tråden
« Svar #121: 02 Aug 2008, 13:54 »

Grin
Stop med de dumme indlæg! Det er jo til ingen verdens nytte. Vi debatterer Atlético her, men det er svært, når man ikke kan debattere ud fra en smiley. Hvis du vil skrive sådanne indlæg, så hold dig venligst til børnehaven, det er det vi har den til.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Atlético Madrid tråden
« Svar #122: 02 Aug 2008, 14:02 »

Stop med de dumme indlæg! Det er jo til ingen verdens nytte. Vi debatterer Atlético her, men det er svært, når man ikke kan debattere ud fra en smiley. Hvis du vil skrive sådanne indlæg, så hold dig venligst til børnehaven, det er det vi har den til.

Jeg lavede den fordi Ben92 skrev "eller ikke" med lille skrift, du/I må undskylde men jeg er normalt ikke en der bare skriver to ord i indlæggende, men det var ikke for at genere nogen eller ødelægge diskussionen...
 Peace
Logged


Arsenal Football Club


Ben92
Gæst
 
Sv: Atlético Madrid tråden
« Svar #123: 02 Aug 2008, 18:11 »

Må jeg spørge hvorfor du har kopiet hele truppen? Hvad skal vi bruge det til?
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atlético Madrid tråden
« Svar #124: 02 Aug 2008, 18:11 »

Må jeg spørge hvorfor du har kopiet hele truppen? Hvad skal vi bruge det til?

Ved jeg ikke, sletter det lige igen Opstemt
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atlético Madrid tråden
« Svar #125: 02 Aug 2008, 18:12 »

Slap af,det er da nyttig info for mange her. Selvom du ikke kan lide det, så kan det altså godt være brugbart for andre..
Logged

19-18!

Ben92
Gæst
 
Sv: Atlético Madrid tråden
« Svar #126: 02 Aug 2008, 18:14 »

Slap af,det er da nyttig info for mange her. Selvom du ikke kan lide det, så kan det altså godt være brugbart for andre..
Jeg kan ikke se hvad det er nyttigt for. Hvis man vil finde Atletico Madrids trup kan jeg vel finde den på wikipedia eller et andet sted.
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atlético Madrid tråden
« Svar #127: 02 Aug 2008, 18:17 »

Jeg kan ikke se hvad det er nyttigt for. Hvis man vil finde Atletico Madrids trup kan jeg vel finde den på wikipedia eller et andet sted.
Og hvadskader det at poste det her?
Logged

19-18!

Rossonero
Gæst
 
Sv: Atlético Madrid tråden
« Svar #128: 02 Aug 2008, 18:18 »

Jeg kan ikke se hvad det er nyttigt for. Hvis man vil finde Atletico Madrids trup kan jeg vel finde den på wikipedia eller et andet sted.

Deres hjemmeside er også en mulighed. Wink
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Atlético Madrid tråden
« Svar #129: 02 Aug 2008, 18:20 »

Og hvadskader det at poste det her?
Det skader vel ik noget, men er der nogen grund til at kopier noget fra en anden side og sætte det ind? Kan jeg så også bare kopier alt jeg finde om Atletico også sætte det, fordi det ikke skader nogen?
Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Atlético Madrid tråden
« Svar #130: 02 Aug 2008, 18:24 »

Synes med den trup vi har, at Schalke skal besejres over 2 kampe.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Atlético Madrid tråden
« Svar #131: 02 Aug 2008, 18:26 »

Jovist, der er gode navne i truppen, men spørgsmålet er jo, om de kan spille sammen. Det kan Schalke. Man skal passe på med at undervurdere tyskerne, og jeg tror faktisk godt at Atlético kan få problemer mod Schalke.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atlético Madrid tråden
« Svar #132: 02 Aug 2008, 19:14 »

Der er rigtig gode navne i truppen bl.a Sergio Agüero, Simao osv.

På målmandspladsen, ved jeg ikke helt hvem der er bedst i de to klubber. Men vi har hvertfald den mest erfarne keeper, hvis man tænker på Champions League, hvor det selvfølgelig er Coupet som jeg snakker om. Den 36 årige keeper har været i Lyon siden 2004. Og de har været automatisk tilmeldt hvert år siden. Så erfaring har han hvertfald fået. Schalkes Manuel Neuer er kun 22 år gammel. Men har næsten intet erfaring i International fodbold. Men han klarer sig rigtig godt i målet.
Begge hold har et rigtig godt forsvar. Men jeg må altså sige at Atletico Madrids er en tand stærkere, og de to nyindkøb TomᚠUjfaluši og John Heitinga kommer jo helt klart direkte ind på holdet. Derfor må jeg sige at vores forsvar er lidt bedre.
I offensiven har Atlético Madrid nok den bedste, men Schalke har dem med mest erfaring i Champions League. Kevin Kuraniy har spillet fodbold rigtig længe på topniveau. Og mest af tiden er i Schalke. Atletíco Madrid har Forlan, som må siges at være den spiller med mest erfaring, på grund af hans tid i Manchester United. Og han scorer sku også mål. Agüero er også en rigtig vigtig spiller for Atlético Madrid, han har ingen erfaring, men han ved hvertfald hvor målet ligger. Og som kun 19 årig, må han siges at klare det rigtig godt!

Den taktik jeg synes Atlético Madrid skal stille op med:

Målmand: Grégory Coupet
Forsvar: John Heitinga, TomᚠUjfaluši, Luis Perea, Antonio López
Midtbane: Luis Garcia, Simão, José Antonio Reyés, Raul Garcia
Angreb: Diego Forlan, Sergio Agüero
« Seneste Redigering: 02 Aug 2008, 23:26 af FMManutd » Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Atlético Madrid tråden
« Svar #133: 02 Aug 2008, 19:21 »

Tror nu nok vi skal gå videre, også helt uerfaren er vi ikke, da mange af vores spillere enten kommer fra andre klubber som har været med i CL, ellers har de fleste flere kampe for deres landshold.

FMManutd:
Er næsten enige i din startopstilling, men hvorfor Perea fremfor Pablo? Og hvorfor Reyes? Han floppede fælt sidste sæson og der vil være mere balance i opstillingen hvis man nu brugte en defensiv midt som Assacuncao. Smiley
Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: Atlético Madrid tråden
« Svar #134: 02 Aug 2008, 19:22 »

Atletico for vel nok tæsk af Schalke
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010