home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 319 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvordan reagerer du når....
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan reagerer du når....  (Læst 36624 gange)
AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #150: 16 Mar 2009, 20:25 »

Det her er godt nok ikke en kamp Opstemt
Men jeg har lige spillet 5 timer efter at at haft en lang dag i skolen Skuffet
Da min computer går i hak og slukker ned, hold da kæft jeg blev sur, jeg smed at ting der lå i nærheden.
Min lillebror fik også et lille slag og er nu smidt ud fordi jeg ikke gider spille FM og skal bruge min PS3 Græder
GAAL!!! jeg er sur
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Zeman
Gæst
 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #151: 16 Mar 2009, 20:31 »

Jeg slår i sårn en bjælke der er over mit hoved, og det er uanset og jeg vinder eller taber Opstemt
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #152: 16 Mar 2009, 20:31 »

Når jeg bliver sur plejer jeg altid at lægge mig ned på min seng, og slå til min hovedpude. Grin

Så det er fint.. Kunne måske finde på værre ting, hehe.  Tunge

Når jeg så bliver glad, går jeg lidt rundt på værelset og jubler lidt.. Tit med en knyttet næve Opstemt
Logged

murphy
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #153: 16 Mar 2009, 20:36 »

tja'e.. jeg har haft hævede knoer i en uge af at smadre min hånd ind i væggen - og væggen har stadig mærker.. ellers er det samme old med at sidde og råbe og kaste med ting - især min gamle mobil - rigtig mursten - blev genstand for en del vredesudbrud!
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #154: 16 Mar 2009, 20:36 »

Jeg plejer som regel ikke at blive sur over nederlag, hvis jeg er presset i bund eller noget, men jeg bliver altid voldsomt rasende, når det står 0-0 eller noget i den dur og jeg ikke selv kan score. Nederlag får mig mere bare til at stå stille, måbe og blive skuffet, men ineffektivitet får mig som regel til at smadre min mus ind i mit tastetur/skærk/så lang den kan komme, indtil der ikke er mere ledning. Har engang kastet min mobil ind i en mur, som den dog overlevede, og har kastet utallige små genstande fra mit bord.
Ellers er det ikke så slemt. Wink
Logged

real ralle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #155: 16 Mar 2009, 20:42 »

Plejer normalt at hoppe rundt og råbe når jeg vinde en vigtig kamp(til mine forældre´s store vrede).

Når jeg derimod taber ryger mus, fjernbetjening, eller hvad der lige er i nærheden hen på den modsatte væk(3 meter fra computeren).
Så jeg har aldrig noget rigtig værdifuldt som mobil liggende på bordet.
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #156: 16 Mar 2009, 20:47 »

Når jeg vinder, kommer der såmænd ikke de store glædesudbrud. Dog sidder jeg med knyttet næve og gynger lidt, specielt hvis jeg scorer et vigtigt mål i slutminutterne. Nogle gange rejser jeg mig også og danser lidt rundt.

Hvis jeg taber er det også stille og roligt. Dog smider jeg altid min lille Manchester United bold over i sengen, hvis jeg er ved at tabe, da jeg simpelthen ikke vil lade mig tabe med en United bold i hænderne Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #157: 12 Apr 2009, 02:27 »

Jeg kan ikke li' at tabe. Slet ikke. Jeg går ikke så meget amok mere, skriger lidt og brokker mig, men det værste er følelsen. Når jeg har tabt en kamp har jeg for vane at forstene totalt, føle afmagt fordi jeg ikke kan gøre noget ved det. Det er en ond følelse.

Når jeg vinder får den dog hele armen. Jubler og råber, gynger lidt. Danser og hopper lidt rundt. Jeg elsker at vinde og især de vigtige og ufortjente samt store sejre. Det er fandme herligt. Thumbs Up

FM er et ondt, men herligt spil! Thumbs Up
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #158: 12 Apr 2009, 02:47 »

Jeg kan ikke li' at tabe. Slet ikke. Jeg går ikke så meget amok mere, skriger lidt og brokker mig, men det værste er følelsen. Når jeg har tabt en kamp har jeg for vane at forstene totalt, føle afmagt fordi jeg ikke kan gøre noget ved det. Det er en ond følelse.

Når jeg vinder får den dog hele armen. Jubler og råber, gynger lidt. Danser og hopper lidt rundt. Jeg elsker at vinde og især de vigtige og ufortjente samt store sejre. Det er fandme herligt. Thumbs Up

FM er et ondt, men herligt spil! Thumbs Up
jeg har ddet på samme måde. jeg blir hidsig hver gang jeg taber, men når jeg vinder så skal der sku slet ikke holdes tilbage.
Logged

maaahhh-h-h-h

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #159: 12 Apr 2009, 02:57 »

Jeg har et VOLDSOMT temperament.
Både i FIFA, FM, GTA, og i fodbold i virkeligheden.
Når jeg taber en kamp i Fifa eller Fm, eller taber en mission i GTA (eller COD), så tager jeg, hvad end jeg har i hånden, og kyler igennem mit værelse. Jeg har ødelagt samtlige døre i vores hus, et par ruder, 2 fjernsyn, en masse joysticks, muse og sådan nogle ting, et par computere og nogle computerskærme er det da også blevet til.

I virkeligheden når jeg taber en kamp, plejer jeg bare at gå direkte ned i omklædningsrummet, klæde om, også bare skride hjem uden at sige et ord til nogen. Det er også skylden til at jeg får en masse udvisninger.
Logged

mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #160: 12 Apr 2009, 03:02 »

Min mobil er en Nokia Sport. Og den har jeg altid på mig når jeg spiller. Den duer endnu. Modsatte væg 2 meter. Regn selv resten ud.
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #161: 12 Apr 2009, 03:06 »

Jeg har et VOLDSOMT temperament.
Både i FIFA, FM, GTA, og i fodbold i virkeligheden.
Når jeg taber en kamp i Fifa eller Fm, eller taber en mission i GTA (eller COD), så tager jeg, hvad end jeg har i hånden, og kyler igennem mit værelse. Jeg har ødelagt samtlige døre i vores hus, et par ruder, 2 fjernsyn, en masse joysticks, muse og sådan nogle ting, et par computere og nogle computerskærme er det da også blevet til.

I virkeligheden når jeg taber en kamp, plejer jeg bare at gå direkte ned i omklædningsrummet, klæde om, også bare skride hjem uden at sige et ord til nogen. Det er også skylden til at jeg får en masse udvisninger.
Du lyder kræftedeme som en med sydlandsk blod. Opstemt
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #162: 12 Apr 2009, 03:10 »

Du lyder kræftedeme som en med sydlandsk blod. Opstemt

Jeg har jo også franske aner  Cool
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #163: 12 Apr 2009, 04:00 »

Jeg har smadret op til flere muse, min stol, min mobil, har hamret hul i mit skrivebord, hvor min hånd os tog skade, op til flere blyanter/kuglepenne, en ordbog og min kontorlampe.
Det skal dog lige siges, at glæden er stor og langvarig når der vindes

EDIT: Det værste jag har været udefor, var da jeg smadrede min fladskærm efter en fifa match
Logged

Thaurat al Shabab

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #164: 12 Apr 2009, 10:24 »

Når jeg vinder har jeg en tendens til at snakke med mig selv og sige "Godt gået gutter.." og når jeg så vinder over et stort hold siger jeg "For satan det er godt drenge"

og når jeg taber sidder jeg og tænker inde i mig selv "i er en flok bøsser alle sammen, som efter kampen skal ud og tabe sæben!!!"
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010