home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 465 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvordan reagerer du når....
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan reagerer du når....  (Læst 36606 gange)
Cesc
Gæst
 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #165: 12 Apr 2009, 11:23 »

Jeg taber desværre aldrig, så jeg ved ikke hvordan jeg reagerer.. 8-)
Men ja, jeg lever mig sgu ikke specielt meget ind i det spil her under kampene. Et spil som FM kan ikke gøre mig specielt sur, jeg nyder bare at have chancen for at stå i spidsen for mine favoritklubber. Der kommer da altid en knyttet hånd, og et typisk mig-udtryk, langtrukken, "Yeeeeeeeees". Men ellers er det ikke sådan, at jeg hopper rundt i stolene og stikker dilleren ind i printeren ved sejr...

Når jeg taber, selv om det sgu' sjældent sker, bliver jeg kun en smule irriteret, hvis det er i knockout-kampe, for at tabe en lille pind i ligaen, kan jeg godt klare. Det er herre nedern i Champions League, at man skal 'starte forfra', hvis man ryger ud. Det hader jeg virkelig, men der kommer bare en suk og lidt mere adrenalin i kroppen - ellers ingen ting overhovedet. Nogen gange et slag i væggen, men det er kun fordi det er en rival jeg spiller imod.
   Tottenham kampene er nok det eneste, der virkelig kan få mig op af køre total! Det skulle i nærmest optage!

Jeg er sgu' en stille og rolig person, så jeg kommer ikke med de helt vilde jubelscener. Engang havde jeg en periode med, at jeg skulle løbe og springe med hovedet først i min seng, når jeg scorede - total griner! Måske skulle jeg begynde på det igen....? Men ville jo slet ikke se kampen....
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #166: 12 Apr 2009, 11:30 »

Jeg kan ikke li' at tabe. Slet ikke. Jeg går ikke så meget amok mere, skriger lidt og brokker mig, men det værste er følelsen. Når jeg har tabt en kamp har jeg for vane at forstene totalt, føle afmagt fordi jeg ikke kan gøre noget ved det. Det er en ond følelse.

Når jeg vinder får den dog hele armen. Jubler og råber, gynger lidt. Danser og hopper lidt rundt. Jeg elsker at vinde og især de vigtige og ufortjente samt store sejre. Det er fandme herligt. Thumbs Up

FM er et ondt, men herligt spil! Thumbs Up

Nok det bedste indlæg i denne tråd so far, syntes du rammer hovedet på sømmet Opstemt Thumbs Up...

Man føler nemlig total afmagt efter et nederlag, lidt ligesom da jeg blev slået ud af rangers i cl kvartfinalen med 3-0 på deres bane efer at have vundet 3-1 hjemme hvor jeg førte 3-0.. Jeg sad virkelig bare og gloede ud i luften med en ULMENDE vrede ind i mig, og anede slet ikke hvad jeg skulle foretage mig Grin  crazy..

Men ja når man vinder er alt jo fryd og gammen, og det gør jeg heldigvis oftest med wolfsburg Cool Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #167: 12 Apr 2009, 11:36 »

Nok det bedste indlæg i denne tråd so far, syntes du rammer hovedet på sømmet Opstemt Thumbs Up...

Man føler nemlig total afmagt efter et nederlag, lidt ligesom da jeg blev slået ud af rangers i cl kvartfinalen med 3-0 på deres bane efer at have vundet 3-1 hjemme hvor jeg førte 3-0.. Jeg sad virkelig bare og gloede ud i luften med en ULMENDE vrede ind i mig, og anede slet ikke hvad jeg skulle foretage mig Grin  crazy..

Men ja når man vinder er alt jo fryd og gammen, og det gør jeg heldigvis oftest med wolfsburg Cool Opstemt
Jeg får også den der vrede inde i mig. Jeg hader at tabe, og når jeg gør det, kan jeg gå i protest mod spillet og så lukke det ned.  crazy
Logged


KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #168: 12 Apr 2009, 11:45 »

Når jeg taber en kamp bliver jeg enormt skuffet, men heller ikke mere end det. Det som normalt sker efter et nederlag er dog at jeg skifter ud på en 3-4 positioner på holdet. Andet er der ikke for.
Men når jeg så vinder, jamen så bliver man da en smule glad, især når man slår Bayern München ude (som skete i nat med Wolfsburg), hvor man er totalt nedpresset rent chancemæssigt. Men man giver da altid et "YEEES" eller sådan noget i den dur.

Jeg har aldrig smadret ting så vidt jeg husker pga. nederlag.
Dog ødelagde jeg min FM07 eller 06 cd uden at jeg faktisk opdagede det til at starte med. Men det skete ved at jeg kom til at træde på den, hvor den lå halvt om halvt på et bord crazy Skuffet
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #169: 12 Apr 2009, 11:50 »

Hvordan kan du træde på den, hvis den ligger på et bord? Opstemt

Men jeg synes, der er forskel på nederlag. Hvis jeg er blevet domineret af et andet hold og taber, kan jeg godt leve med det. Men der er ikke noget, jeg hader mere, end hvis jeg har domineret en kamp og så alligevel taber. Det kan gøre mig så rasende!
Logged


KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #170: 12 Apr 2009, 11:52 »

Hvordan kan du træde på den, hvis den ligger på et bord? Opstemt

Men jeg synes, der er forskel på nederlag. Hvis jeg er blevet domineret af et andet hold og taber, kan jeg godt leve med det. Men der er ikke noget, jeg hader mere, end hvis jeg har domineret en kamp og så alligevel taber. Det kan gøre mig så rasende!

Det er også det der er spørgsmålet crazy
Jeg ved det ikke, for jeg tror ikke den har lagt på gulvet. Men ellers kan man vel nogle gange lige tage benet op på bordet eller? Opstemt
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #171: 12 Apr 2009, 23:08 »

Tottenham kampene er nok det eneste, der virkelig kan få mig op af køre total! Det skulle i nærmest optage!

Done: http://www.youtube.com/v/mKvztQBlraQ

Wink

Men har det på samme måde som dig, Cesc. Bare lidt videre. Nu råber jeg ofte istedet for at slå og sparke på div. ting, samt give skaller til døren. Opstemt
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #172: 12 Apr 2009, 23:22 »

Ja, der bliver sku råbt en del når der tabes... slået lidt ud i luften... Jeg havde tendens til, at kaste / slå på det, der var mest værdifuldt, men jeg er begyndt at ligge et bundt blyanter eller hviskeledre foran mig... Så går det udover dem Opstemt

Men når der vindes, så synges der og danses der og hoppes der og råbes der Opstemt
Logged

Thaurat al Shabab

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #173: 12 Apr 2009, 23:26 »

Er det ved alle hold eller er det kun bundhold og tophold? Mest tophold?
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #174: 12 Apr 2009, 23:29 »

Fedt, så bliver der kastet med viskelæder -.-..
Skal møde R. Madrid. Jeg har 4 Centrale forsvarsspillere. 2 af dem skadet og den sidste har karantæne.. FEDT. Nu mangler jeg en i forsvart
Logged


mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #175: 12 Apr 2009, 23:31 »

jeg reagerer sådan imod alle hold...
Ved ikke om nogen af jer genkender dette, men jeg har tendens til at kommentere kampen selv, altså kommentere ligesom en real kommentator ret højlydt Opstemt
Logged

Thaurat al Shabab

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #176: 12 Apr 2009, 23:37 »

jeg plejede at kaste med min mus, men nu har jeg fået en med ledning så det kan jeg ikke mere... nu hamrer jeg bare i bordet. Smiley altså kun hvis jeg taber Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #177: 12 Apr 2009, 23:39 »

Fuuck så bliver der hoppet nu  Opstemt Opstemt Cool Thumbs Up

Med en der ikke var overbevisende nede i det centrale forsvar, vinder jeg imod R. Madrid. Er Betis i FØRSTE sæson Smiley Hold kæft jeg er happy lige nu..

mfsjovhat: Det kunne være fedt at der var stemmer i kampen istedet for at man selv skal sige tingene en gang imellem Peace
« Seneste Redigering: 12 Apr 2009, 23:42 af xanor » Logged


Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #178: 12 Apr 2009, 23:43 »

Jeg reagerer som regel med jubel(eller bare et yes) når jeg vinder.
Jeg kysser altid mine knoer og løfter dem(hånden) op i jubel(siger eller råber yes) når jeg scorer og brokker mig og nogle gange råber af spillerne hvis de laver noget lort og hvis jeg taber bliver jeg lidt sur og i teamtalken efter kampen vælger jeg vred.
Jeg sætter som regel altid det samme hold ligemeget om de vinder eller taber, så de får en chance for at gøre det bedre næste gang og hvis de så også taber den kamp laver jeg måske et par udskiftninger.

Vh.blackstone
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #179: 12 Apr 2009, 23:48 »

Har engang smadret næsten alt på mit værelse fordi jeg tabte i en kamp.. blev så rasende at jeg først fyrede en tallerken mod væggen, der så splintrede i tusind stykker, og dernæst hev jeg alt ned fra mine vægge og begyndte at smadre det.. til sidst kom min mor ind på mit værelse og smed mig udenfor hvorefter jeg, da jeg stod i opgangen, samlede jeg alle kræfter og løb ind i døren med så meget kraft at den rykkede sig 5-10 cm. indad.. MENS den var låst.. for satan min mor blev gal på mig.. siden dengang er mit temperament dog skiftet i en noget bedre retning.. men kan stadig blive rasende når jeg taber en vigtig kamp.. crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010