home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 319 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvordan reagerer du når....
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan reagerer du når....  (Læst 36625 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #135: 03 Feb 2008, 17:09 »

Førte 4-3 indtil det 93. minut hvor han udligner til 4-4 ticked off!!!!

Haha utroligt at din computer stadig virker... Havde det været mig var jeg nok kommet til at slå hånden igennem skærmen Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #136: 03 Feb 2008, 17:12 »

Haha utroligt at din computer stadig virker... Havde det været mig var jeg nok kommet til at slå hånden igennem skærmen Grin
Haha Opstemt
Logged

I ain't playin', nigga

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #137: 03 Feb 2008, 22:14 »



AAAAAAAAAAARH !!! Jeg er så bitter! Vandt 3-1 med United på hjemmebane, og det eneste der ikke må ske er at jeg taber 2-0 på udebane!! Prøv lige og tjek kampstatistikken. Alt peger på at jeg har spillet den bedste kamp, men Barca får en straffespark og Gudjohnsen af alle mennesker scorer et mål. 2 afslutninger på mål og to mål. Jeg er SÅ sur.
Logged


kristianrosenkilde
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #138: 03 Feb 2008, 22:43 »

da jeg havde stationær blev jeg så sur at jeg kastede mit keyboard ind i væggen..  så nu har min væg fået et pænt mærke... men nu har jeg fået bærbar så nu går det ud over den... men bliver specialt sur når modstanderne scorer i over overtiden.. altså der er lagt 3 min. til og så score de i 94 for eksempel.. og det sker så tit.. pisse irreterende
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #139: 03 Feb 2008, 23:17 »

da jeg havde stationær blev jeg så sur at jeg kastede mit keyboard ind i væggen..  så nu har min væg fået et pænt mærke... men nu har jeg fået bærbar så nu går det ud over den... men bliver specialt sur når modstanderne scorer i over overtiden.. altså der er lagt 3 min. til og så score de i 94 for eksempel.. og det sker så tit.. pisse irreterende

hehe det med keyboardet har jeg sku aldrig formået... Grin
Hvilken kampsituation var skyld i det Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #140: 03 Feb 2008, 23:18 »

men bliver specialt sur når modstanderne scorer i over overtiden.. altså der er lagt 3 min. til og så score de i 94 for eksempel.. og det sker så tit.. pisse irreterende

Kender det! Det er VIRKELIG nederen!  ticked off Sur
Logged

kristianrosenkilde
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #141: 05 Feb 2008, 01:44 »

hehe det med keyboardet har jeg sku aldrig formået... Grin
Hvilken kampsituation var skyld i det Opstemt
kan ikk lige huske hvilken kamp det var da det var i 07.. men det er lige før jeg næsten kan få et anfald hver gang det går dårligt... jeg får åbenbart levet mig for meget ind i det.. hehe... men det sker tit at jeg går helt amok
Logged

Baalleby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #142: 05 Feb 2008, 01:59 »

kan ikk lige huske hvilken kamp det var da det var i 07.. men det er lige før jeg næsten kan få et anfald hver gang det går dårligt... jeg får åbenbart levet mig for meget ind i det.. hehe... men det sker tit at jeg går helt amok

Haha, nuttet Opstemt
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #143: 05 Feb 2008, 08:35 »

kan ikk lige huske hvilken kamp det var da det var i 07.. men det er lige før jeg næsten kan få et anfald hver gang det går dårligt... jeg får åbenbart levet mig for meget ind i det.. hehe... men det sker tit at jeg går helt amok

Hehe hvis du går et par sider tilbage vil du finde ud af, at du næsten har en ligemand her Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #144: 05 Feb 2008, 08:45 »

Spillede B.I.F mod FCK, og det var næstsidse runde.Vandt jeg, var jeg mester, vandt de var de næsten mestre, og uagjort ville jeg stadig føre ligaen.Jjeg spillede en så god første halveg, så jeg kunne have været foran 7-0. Men 0-0 ved pausen.

I anden halveg har jeg igen alt spillet, før Ailton sparker frisparket ind på Stephan A, som laver årets drop.
Derefter har jeg 3-4 gigantiske chancer, før Silberbauer slår kontra og slukker alle håb. Det gik udover min hardisk, som fik et ordenlig spark, så den skulle til reperation Skuffet
Logged

Årest lamer 2010

myggemanden
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #145: 05 Feb 2008, 14:02 »

Den jeg er mest glad for er min anden sæson med Manchester United i FM08 versionen.

Jeg spiller mod ærkerivalerne fra city, det hele kører som det skal min taktik virker optimalt, de kommer dog foran 0-1 "typisk"
Det hele vender dog da Rooney scorer en kasse inden 1 første halvleg ender. 1-1

2. halvleg blev dog en anelse anderledes.

Jeg havde købt Robinho for den nette sum af 500 mil. i anden sæson han laver en flot assist og Tevez kommer på måltavlen 2-1 "sådan"

Frispark! Ronaldo skal skyde, han hamrer den ind udefra 25 meter. "genialt" 3-1

Robinho kommer selv på måltavlen 5-6 min efter Ronaldo's flotte mål. 4-1

Nu kommer mit øjeblik i FM nogensinde.

Jeg for frispark det langt ude 40-45 meter Ronaldo gør sig klar.

Han hamrer den op i krogen, uden nogen som helst chance for målmanden, den sidder hvor den skal!! 5-1

Jeg jubler af glæde, sidder og ser målet en del gange efterfølgende og har gemt en video på min mobil med målet.

Sennere bliver målet også kåret som årets bedste. Det genialt!

Logged

Maradonna good - Pele better - George Best

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #146: 16 Mar 2009, 20:12 »

Vi skal lige have den her tråd op igen Grin

Her for et par uger siden, gamede jeg med wolfsburg som jeg jo gør så ofte og har kæmpe succes med Smiley

Er normalt urørlig på hjemmebane og pt har jeg vundet alle hjemmekampe i de sidste 3 år i ligaen Opstemt..

Sidst det gik galt var i mod Leverkusen.. Jeg starter kampen ud med at brænde tre gedine 100 % chancer.. Hvorefter at leverkusen bringer sig i front efter 15 min på et langskud fra 30 meter.. deres første skud(og havde selv haft 7 her)

Jeg presser bare videre og har igen chance på chance men ligemeget hvor den kommer fra så vil den ikke over stregen.. Efter 25 min får de så et frispark ud ei siden og lægger den ind i panden på deres midterforsvarer... 2-0 på 2 skud... Og min vrede begyndte så småt at ulme..

I slutningen af første halvleg formår jeg så både at ramme stolpen og overliggeren uden at den vil ind crazy

I anden halvleg spiller jeg af helvedes til, og koger mere  og mere op... Starter med at smide med småting gennem mit værelse som blade, og blyanter, og mit skrivebord får også lige et slag... Reducerer dog efter 85 min, men de redder sig hjem, og jeg taber med en skudstatistik der hedder 25-3..

Jeg flegnede fuldstændigt ud, og fejede ALT undtagen min bærbare af mit skrivebord(og det var inklusiv to tallerkner xD) hvorefter jeg knalkdede min bærbare sådan en på skrinet, for så at tage min sportstaske og smadrer den ind i væggen sådan at den lavede en halvlang sort streg på min væg crazy

Der gik vel omkring en times tid før jeg var nogenlunde nede på jorden igen xD Grin

Det er nok et meget godt billede af mig når jeg taber på den måde i fm, men der er dog blevet længere mellem mine udbrud Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

enged
Gæst
 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #147: 16 Mar 2009, 20:21 »

Du lyder som den knægt man har set på youtube vk funny
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #148: 16 Mar 2009, 20:22 »

Haha tjaaa så fucked var det dog ik Grin.. Det er jo decideret skræmmende og det sjoveste er at han bliver ved Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

enged
Gæst
 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #149: 16 Mar 2009, 20:23 »

http://www.youtube.com/v/bw1rqMlPY7M det er denne knægt jeg mener hvis folk skulle være i tvivl Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010