|
JKJ
Gæst
|
|
Jeg har aldrig gået så meget amok som i mit Kolding FC spil! Jeg er i semi finalen i Champions League 2017 mod Valencia. Første kamp ender 0-0 hjemme på kolding stadion. Udekampen på Mestella.. Jeg kommer foran 1-0 i det 60' min, og jubler mere end nogensinde før! Også sker det. i det 92 min, laver Simon Kjær selvmål for mig, totalt tåbelig fejl. Jeg taber semifinalen på udebane mål ............... Kan godt fortælle jer at jeg gik amok.  0-0 hjemmeog 1-1 ude?? Så er det da dig der går videre på udebanemål... Ellers er der i hvert flad lavet nye regler i 2017?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
0-0 hjemmeog 1-1 ude?? Så er det da dig der går videre på udebanemål... Ellers er der i hvert flad lavet nye regler i 2017??  Virker meget underligt... Men måske er det en bug 
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
simonob
|
|
Virker meget underligt... Men måske er det en bug  Jeg tror nærmere han har skrevet forkert... 
|
|
|
|
|
|
~ OB ~ DORTMUND ~ FULHAM ~ HAMMARBY ~
|
|
|
|
|
darkzt4r
|
|
den her dag stinker... taber til zaragoza i pokalen og nu ryger mesterskabet ... FØJ! udbrud midt i psykologi!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Baalleby
|
|
simonob og FCK88 .. I siger noget. Er jeg blevet snydt af fm?  Må jeg lige tjekke op på, det var ihvertfald udebane mål. Tror hjemmekampen sluttede 2-2. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
så er det jo derfor.. 2-2 hjemme og 1-1 ude.. så går Valencia videre hvis DET er tilfældet.. 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
Baalleby
|
|
Ja det ved jeg. Men nederen alligevel.  Simon kjær.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Fyr ham dog.. stik ham en fri transfer.. sådan en B U M S 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
simonob
|
|
Haha... Så fyr ham dog...! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Baalleby
|
|
Jeg fyrer ikke en mand med 7.67 i gennemsnit, + 10 mål på en sæson som midterforsvar. :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
simonob
|
|
Jeg fyrer ikke en mand med 7.67 i gennemsnit, + 10 mål på en sæson som midterforsvar. :p
Så er du sku underlig... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
simonob
|
|
:-(
Han sku bar ha en bøde på 50 mill ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Baalleby
|
|
Ja god ide!  Han kan få lov at betale alle de penge jeg gik glip af!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|