home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  0 Brugere, 794 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Røven af 4. Division!
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Røven af 4. Division!  (Læst 134059 gange)
donthomas
Landsholdsspiller

Sv: Røven af 4. Division!
« Svar #315: 05 Apr 2006, 22:56 »

Alle bliver trænet efter de skemaer, der kan hentes i guiden Taktiske Teorier.

Okay.. så blev jeg så kolg crazy

Mudski
Reserveholdsspiller

« Svar #316: 05 Apr 2006, 22:59 »

satme lækkert. det er helt genialt det du har lavet med hucknall.
nr- 2 i ligaen det er flot. så er det CL næste sæson

Barcelona

ZhotLog
Gæst

« Svar #317: 05 Apr 2006, 23:04 »

Jamen det er da utroligt! Nr.2 ! i Premier League!  Smiley
Men jeg ser dog stadig på dig og dit hold med en hvis skepsis! Jeg er ikke helt overbevist om at der ikke er andet end nødder og chokolade i de kager du tidligere afslørede at du bagte ofte til holdet! Jeg er på kagesagen med mit intet mindre end fremragende detektiv instinkt!   funny
Især Cardenas må da godt nok være pumpet op med doping!  Wink Se lige de stats  Shockeret
Men helt bestemt held og lykke med mesterskabet herfra  Smiley
Hovsa, så også lige du er blevet  favorit personale hos hucknall  Smiley Det er da ganske imponerende! Men ikke overraskende med de resultater du har lavet  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 05 Apr 2006, 23:08 af ZhotLog » Logged

Bademesteren
Manager

« Svar #318: 05 Apr 2006, 23:06 »

Glemte helt at fortælle, at Watnall Roads udbygning er færdiggjort og der nu er plads til hele 17.230!

cube
Manager

« Svar #319: 05 Apr 2006, 23:07 »

Jamen det er da virkelig for vildt, hvad du har opnået med Hucknall.
Du må være glad for du ikke skiftede klub :-)

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Bademesteren
Manager

« Svar #320: 05 Apr 2006, 23:08 »

Men jeg ser dog stadig på dig og dit hold med en hvis skepsis! Jeg er ikke helt overbevist om at der ikke er andet end nødder og chokolade i de kager du tidligere afslørede at du bagte ofte til holdet! Jeg er på kagesagen med mit intet mindre end fremragende detektiv instinkt!   funny

Fidusen er at lade dejen efterhæve  Grin

ZhotLog
Gæst

« Svar #321: 05 Apr 2006, 23:14 »

Hmm, kender du Niels Lodbergs mor personligt? For det var netop det hun svarede da jeg afhørte hende på horsens Politistation  Shockeret
Hmmm...
Kære Hr.Bademester, Jeg vil hermed tilkendegive at jeg har fulgt dine aktiver de seneste minutter  funny og hermed kan konkludere at det vist er bedst for alle parter hvis du møder op på Horsens Politi station til en afhøring og en Løgndetekter-test Søndag 9. April angående Doping sagen med Hucknall og Ac Horsen da der ser ud til at være en hvis forbindelse mellem disse grove lov overtrædelser.
Mvh
Detektiv ZhotLog  funny

United-styrer
Gæst

« Svar #322: 06 Apr 2006, 07:28 »

Suverænt klaret. Du snupper sgu bare guldet igen Thumbs Up

Cardenas bliver dog meget svær at undvære.

Bademesteren
Manager

« Svar #323: 06 Apr 2006, 21:22 »

14. marts 2011:

Så er der blevet spillet 10 kampe mere, hvilket betyder, at 30 af sæsonens 38 kampe nu er overstået.

Desværre for Hucknall Town, har vi ikke kunne holde fast i de fantastiske resultater på stime, men et enkelt nævneværdigt, er det da blevet til...

Lidt har vi da at være stolte af her i byen.

Samlet set ligger vi stadig over al forventning i ligaen og vi har mulighed for at opnå kvalifikation til Champions League, hvis ellers vi kan holde os fri for skader, hvilket er et stort problem lige pt.

Med det nye stadion er der også slået tilskuerrekord.

Den er nu på 17.754, som var på plads til Carling Cupens 4. runde, da Middlesbrough kom på besøg.

Mudski
Reserveholdsspiller

« Svar #324: 06 Apr 2006, 21:25 »

synes da stadig det er flot du ligger på 3. pladsen i PL.. du skal "bare" holde City bagved dig, så er CL pladsen der Opstemt Opstemt

Barcelona

United-styrer
Gæst

« Svar #325: 06 Apr 2006, 21:35 »

Klasse! Fjerdepladsen er stort set sikret, og så er CL-kvalen hjemme :-P

Men ingen grund til at tage fjerdepladsen, mesterskabet er jo inden for rækkevidde! Opstemt

Smith
Gæst

« Svar #326: 06 Apr 2006, 21:37 »

Det er "kun" 3point fra 1. Pladsen, det er klasse!!!  Shockeret

Bademesteren
Manager

« Svar #327: 07 Apr 2006, 10:30 »

30: april 2011:

Spændingen er med 3 kampe igen steget til det uudholdelige!

Chelsea har lige tabt til Leeds og dermed mistet deres 3 points-forspring.

Jeg ryster så meget, at jeg er klar til indlæggelse...  Opstemt

Desværre mangler jeg stadig at møde både Arsenal og Liverpool  Græder

« Seneste Redigering: 07 Apr 2006, 10:34 af Bademesteren » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #328: 07 Apr 2006, 11:34 »

Sindssygt. Kan slet ikke vente med at høre resultatet. Skynd dig! :-)

Uanset hvad er det jo fremragende det her.

Bademesteren
Manager

« Svar #329: 07 Apr 2006, 12:10 »

18: maj 2011:

Spændingen holdte til sidste kamp...

Med en kamp tilbage i ligaen, stod vi tæt på overraskelsen. Hucknall Town havde et to-points forspring ned til drengene fra den fine London-bydel.

Chelsea skulle på hjemmebane møde Portsmouth, mens vi selv tog imod Arsenal...

Hvis ikke Chelsea vandt med mere end 6 mål, så kunne vi vinde mesterskabet ved hjælp af et uafgjort resultat.

Sådan skulle det dog ikke gå.

En skade i kampens indledning gav lidt usikkerhed i spillet, hvilket kun blev forstærket af den første udvisning.

Det røde kort var korrekt nok, for Blaha valgte at sparke ud efter en modspiller og det må man jo som bekendt ikke.

Det blev ikke nemmere af, at vi fik vores andet korrekte røde kort, da Molina skubbede til en Arsenalspiller ved en dødboldssituation.

Vi tabte desværre kampen med et mål og vi kunne nu kun vinde mesterskabet, hvis Chelsea tabte point i deres hjemmekamp.

Vi i Hucknall fulgte Chelseas kamp intenst.

Hvilket et opgør, der blev udkæmpet på Stamford Bridge...

Masser af mål og masser af soænding sørgede de to klubber for. Desværre sørgede Tevez også for et mål i sidste minut, hvilket kastede pokalen i hænderne på de blå fra London  Græder

Hvad er der at sige til sådan en afslutning, andet end "Sådan er fodbold Keegan", som Honeymonster ville have udtalt det.

Et eller andet sted er det svær at være positiv efter denne sidste runde, men mon ikke det kommer i løbet af sommerpausen.

reelt set er der jo tale om en sindssyg præstation af spillerne, som dog også godt selv er klar over det.

Halvdelen af holdet har givet udtryk for, at de vil til en anden klub og flere af dem ønsker sig på transferlisten.

Holdet er så smådt ved at gå i opløsning tror jeg...

Chelsea valgte dagen efter mesterskabet, at smide et bud på £15.000.000 + 30% af næste handel, for min angriber Lima.
Han havde også givet udtryk for, at han havde opnået hvad han kunne på Watnall Road og derfor ønskede sig væk.

Få dage efter var det min anden angriber, Genro, som de bød hele £20.000.000 for. Hans idéer var de samme, som landsmanden Lima's...

Jeg blev enig med bestyrelsen om, at takke ja til de gode tilbud og allerede kort tid efter havde Lima og Genro accepteret deres kontraktudspil fra Chelsea og myndighederne havde forlænget deres opholdstilladelse.. .

Begge spillere kan nu se frem til, at møde deres gamle holdkammerater Kroma og Cárdenas, der tilsammen har fået 26 kampe i den blå trøje denne sæson.

Det har været nogle hårde måneder fra jul og frem til nu, hvorfor jeg seriøst overvejer, at forlade klubben eller måske endda gå på pension.

Det vil jeg kunne gøre med vished om, at klubben er ført fra røven af sidste division til toppen af Premier League, at de nu har over £60.000.000 i klubkassen, at Watnall Road er udbygget til mere end 17.000 tilskuere og at de med alle disse ting burde kunne klare sig...

« Seneste Redigering: 07 Apr 2006, 12:25 af Bademesteren » Logged

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010