18: maj 2011:Spændingen holdte til sidste kamp...
Med en kamp tilbage i ligaen, stod vi tæt på overraskelsen. Hucknall Town havde et to-points forspring ned til drengene fra den fine London-bydel.
Chelsea skulle på hjemmebane møde Portsmouth, mens vi selv tog imod Arsenal...
Hvis ikke Chelsea vandt med mere end 6 mål, så kunne vi vinde mesterskabet ved hjælp af et uafgjort resultat.
Sådan skulle det dog ikke gå.
En skade i kampens indledning gav lidt usikkerhed i spillet, hvilket kun blev forstærket af den første udvisning.
Det røde kort var korrekt nok, for Blaha valgte at sparke ud efter en modspiller og det må man jo som bekendt ikke.
Det blev ikke nemmere af, at vi fik vores andet korrekte røde kort, da Molina skubbede til en Arsenalspiller ved en dødboldssituation.
Vi tabte desværre kampen med et mål og vi kunne nu kun vinde mesterskabet, hvis Chelsea tabte point i deres hjemmekamp.
Vi i Hucknall fulgte Chelseas kamp intenst.
Hvilket et opgør, der blev udkæmpet på Stamford Bridge...
Masser af mål og masser af soænding sørgede de to klubber for. Desværre sørgede Tevez også for et mål i sidste minut, hvilket kastede pokalen i hænderne på de blå fra London
Hvad er der at sige til sådan en afslutning, andet end "Sådan er fodbold Keegan", som Honeymonster ville have udtalt det.
Et eller andet sted er det svær at være positiv efter denne sidste runde, men mon ikke det kommer i løbet af sommerpausen.
reelt set er der jo tale om en sindssyg præstation af spillerne, som dog også godt selv er klar over det.
Halvdelen af holdet har givet udtryk for, at de vil til en anden klub og flere af dem ønsker sig på transferlisten.
Holdet er så smådt ved at gå i opløsning tror jeg...
Chelsea valgte dagen efter mesterskabet, at smide et bud på £15.000.000 + 30% af næste handel, for min angriber Lima.
Han havde også givet udtryk for, at han havde opnået hvad han kunne på Watnall Road og derfor ønskede sig væk.
Få dage efter var det min anden angriber, Genro, som de bød hele £20.000.000 for. Hans idéer var de samme, som landsmanden Lima's...
Jeg blev enig med bestyrelsen om, at takke ja til de gode tilbud og allerede kort tid efter havde Lima og Genro accepteret deres kontraktudspil fra Chelsea og myndighederne havde forlænget deres opholdstilladelse..
.
Begge spillere kan nu se frem til, at møde deres gamle holdkammerater Kroma og Cárdenas, der tilsammen har fået 26 kampe i den blå trøje denne sæson.
Det har været nogle hårde måneder fra jul og frem til nu, hvorfor jeg seriøst overvejer, at forlade klubben eller måske endda gå på pension.
Det vil jeg kunne gøre med vished om, at klubben er ført fra røven af sidste division til toppen af Premier League, at de nu har over £60.000.000 i klubkassen, at Watnall Road er udbygget til mere end 17.000 tilskuere og at de med alle disse ting burde kunne klare sig...