home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  1 Bruger, 995 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Røven af 4. Division!
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Røven af 4. Division!  (Læst 134377 gange)
Bademesteren
Manager

Sv: Røven af 4. Division!
« Svar #45: 10 Mar 2006, 16:48 »

31. marts 2007:

Champions once again!!!

Vores allesammens Hucknall Town FC sikrede sig her til eftermiddag 1. pladsen i dette års Conference League!

Vi er strøget lige gennem turneringen og skal derfor spille i Coca-Cola League Two næste sæson.

Vores nye angrebsduo har virkelig haft gang i scoringerne, som vi alle havde håbet på.

Delroy Facey er pt. oppe på 26 mål og Simon Dawkins (ikke at forveksle med Hawk1nz) er oppe på 21 fuldtræffere. Sidstnævnte har iøvrigt lige skrevet under på en forlængelse af kontrakten, så han er at finde i klubben 2 sæsoner endnu.

Her er en samling af diverse reaktioner fra dagen:

Først fra vores trofaste fans:

Så fra bestyrelsen:

Og slutteligt fra spillerne selv!

« Seneste Redigering: 10 Mar 2006, 17:08 af Bademesteren » Logged

stadio comunale
Ynglingespiller

« Svar #46: 10 Mar 2006, 17:02 »

Det er temmelig godt gået det der Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #47: 10 Mar 2006, 17:12 »

Godt gået makker!  Wink

Glæder mig til at se hvordan du klarer det økonomiske efter oprykningen. En masse hurtige oprykninger plejer at give mig problemer, fordi folk er ude efter mine spillere og fordi økonomien er meget stram. Men glæder mig til at se hvordan du håndterer det.  Smiley

Thore
Manager

« Svar #48: 10 Mar 2006, 17:33 »

Rigtig godt gået.

Jeg ved godt du ikke har den største trup, og satser meget på ligaen, men kunne godt tænke mig du også forsøgte og komme langt i de forskellig cup turneringer. Ved godt du ikke vinder FA cuppen, men du kunne tjene mange penge med en hjemme kamp mod et premier league hold.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Bademesteren
Manager

« Svar #49: 10 Mar 2006, 17:42 »

Rigtig godt gået.

Jeg ved godt du ikke har den største trup, og satser meget på ligaen, men kunne godt tænke mig du også forsøgte og komme langt i de forskellig cup turneringer. Ved godt du ikke vinder FA cuppen, men du kunne tjene mange penge med en hjemme kamp mod et premier league hold.

Det har også været med i mine overvejelser i denne sæson.

Problemet er bare de fucking 46! ligakampe, som jo allerede er nok til, at der bliver spillet 2 gange om ugen i lange perioder. Det er holdet ikke stærke nok til endnu. De kan dårligt klare ligakampene, så jeg vælger simpelthen de forskellige cups fra, ved at spille med reserverne. (til dem, der ikke allerede var klar over dette)

wirenfeldt
Gæst

« Svar #50: 10 Mar 2006, 18:12 »

BadeMESTEREN, det må jeg sige, det er pisse godt! Smiley Både spillet og bloggen! Er da genialt at gå lige igennem ligaen på 1 år! Også med 5 spillerunder igen, skide flot Smiley Glæder mig fandme til at se mere !

Bademesteren
Manager

« Svar #51: 10 Mar 2006, 19:26 »

21. juni 2007

Hucknall Town satser hårdt på at blive i Coca-Cola League 2!

Fra dd. går vores allesammens klub over til fuldtidsproffession alisme, hvilket skulle gøre mulighederne for overlevelse i den nye række bedre.

Bestyrelsen forventer at der kæmpes hårdt for, at klare skærene og har sat £50.000 til side, som kan bruges på transfer.

Der er dd. løbet et tilbud ind på vores anfører Garry Cross.

Det er Blackpool der har afgivet et bud på £500.000 kontant, hvilket vi ikke kan sige nej til, men til gengæld ved vi også, at det vil presse os, for at finde en afløser, da vi pt ingen har i truppen.

Metsu1
Manager

« Svar #52: 10 Mar 2006, 19:44 »

Kan du ikke smide et SS på af dine manager stats??

Jeg er lidt nysgerrig efter at se, hvilke stats/ry man får ud af et championship i den allerlaveste række i FM 06  Smiley

Thore
Manager

« Svar #53: 10 Mar 2006, 20:09 »

Hvordan ser din kontrakt egenlig ud?

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

AH
Gæst

« Svar #54: 10 Mar 2006, 20:14 »

Det er sgu godt klaret Bademesteren. Virkelig en god blok, som jeg uden tvivl vil fortsætte med at følge. Jeg kunne godt tænke mig at se et SS af din trup samt de 2-3 bedste spillere fra sidste sæson Smiley Held og lykke fremover.

Bademesteren
Manager

« Svar #55: 10 Mar 2006, 20:54 »

Tak for tilbagemeldingerne, jeg håber disse ss af min managerprofil og manager info er det I søger.

Jeg har lige passeret dét tidspunkt, hvor der gøres klar til ny sæson, så jeg kan ikke engang give jer et ss af truppen med diverse stats om mål, rating osv.

Det vil jeg prøve at huske næste år.

Becks
Gæst

« Svar #56: 10 Mar 2006, 22:46 »

Skidegid Blog! virkelig spændende læsning må jeg sige Thumbs Up

Bademesteren
Manager

« Svar #57: 11 Mar 2006, 00:03 »

04. august 2007

UDSALG - UDSALG - UDSALG - UDSALG

Det har ikke været nogen hemmelighed, at midlerne i Hucknall har været få. Af samme årsag har vi derfor følt det nødvendigt at acceptere flere af de tilbud, der er kommet på vores spillere her i sommerpausen.

Vores Anfører og højre back Cross er solgt for £500.000.

Vores unge centerforsvarer Pat Kanyuka, der blev hentet til klubben for £2.000 sidste sommer, er blevet solgt til Plymouth for £1.000.000.

Aston Villa har haft budt £1.500.000 for Vores ombejlede venstre wing, Martyn Burke, hvilket jeg forsøgte at forhandle højere op, hvilket Villa ikke var interesseret i pt.

Komet angriberen Simon Dawkins, der blev vejet og fundet for let på Tottenhams Ungdomsakademi og derfor kom hertil klubben, forhandler pt. med Manchester City om de personlige vilkår i hans kontrakt, hvilket er sidste stadie, inden det forventede skifte, der indbringer os £2.000.000.

4 spillere har ikke fået forlænget deres kontrakt og er rejst fra Hucknall Town FC.

Alle disse salg har presset os til indkøb.

Desværre har vi ikke været i en position, hvor vi kunne vælge og vrage blandt mange emner, så vi har måtte tage til takke med hvad vi kunne få.

Der er blevet lavet aftaler med 4 spillere, desværre er ingen af dem englændere, hvilket vi ville have foretrukket.

Der er hentet et portugesisk 3-kløver, som består af:

Miguel, 27-årig målmand fra klubben Tirsense.

Zé Pedro, 25-årig højre wing fra klubben Oliveirense.

og Nabor, 27-årig venstre wing fra klubben Louletano.

Sidst men ikke mindst er det lýkkedes at hente en ny venstre back. han er en 19-årig svensker og navnet er Johan Palm.

Alle er hentet på fri transfer, hvilket gør, at vi stadig har £1.400.000 til spillerindkøb.

Både Johan, Miguel og Zé pedro er tiltænkt faste pladser på holdet, hvilket Nabor også vil få den dag, Martyn Burke ikke kan holdes i klubben længere.

Det var status på truppen, inden første ligakamp, der spilles imorgen kl. 16:00 - Ses vi på Watnall Road?
« Seneste Redigering: 11 Mar 2006, 08:55 af Bademesteren » Logged

Two
Gæst

« Svar #58: 11 Mar 2006, 17:35 »

Tillykke med oprykning, virkelig godt gået. Og endnu engang tak for denne fede blog.. Og synes da jeres klubshop ser fornuftig ud.. Smiley

Men held og lykke med at være professionelle.. Dit spil minder en smule om mit spil med B 1913 .. Der havde jeg lagt en plan for bestyrrelsen om at nå superligaen på 5 år.. Det lykkedes på 2, og nu ligger jeg og "batler" med de store hold ude på Atletikken.. Wink

Keep up the good work.. Smiley

- Two..

Thore
Manager

« Svar #59: 11 Mar 2006, 19:42 »

Spændende med de nye spiller, men hvordan ser det ud på træner fronten, stadig de original folk?

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010