home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Nov 2025, 20:06 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
24 Nov 2025, 13:38 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  0 Brugere, 600 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Til kamp mod manglende motivation
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Til kamp mod manglende motivation  (Læst 2532 gange)
vesperGT
Manager

Til kamp mod manglende motivation
« : 12 Jan 2008, 22:29 »

Grunden til at dette indlæg er i skadestue afsnittet er følgende:

Jeg er ved at miste motivationen til at spille FM, men har samtidig ikke lyst til at stoppe med at spille spillet.

Er der nogen der har forslag til klubber eller metoder til at få spilleglæden tilbage?

På Forhånd Tak

søgaard
Gæst

Sv: Til kamp mod manglende motivation
« Svar #1: 12 Jan 2008, 22:41 »

Jeg er ved at miste motivationen til at spille FM, men har samtidig ikke lyst til at stoppe med at spille spillet.

Er der nogen der har forslag til klubber eller metoder til at få spilleglæden tilbage?

På Forhånd Tak
Hvis du er et storhold i dit nuværende spil, så begynd med et lille hold, hvor der er store udfordringer, og hvis du er et lille hold og mener udfordringerne er for store, så begynd med et storhold, hvor du har pengene og spillerne til og vinde alt hvad der er værd og vinde Smiley

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 12 Jan 2008, 22:46 »

det spil for du er længst i siger du op i og derved skal du starte med en hel ny klub og du ikke umiddelbart kender truppen ud og ind  da det højst sandsynligvis er et godt stykke ude i fremtiden

Come On You Spurs
COYS

lurking

verdenskrig
Manager

« Svar #3: 12 Jan 2008, 22:56 »

På Forhånd Tak

Tag en/to ugers pause... Hvis du på et tidspunkt inden for den periode bare må spille det igen, er din spilleglæde kommet tilbage Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

TheDuck
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 12 Jan 2008, 23:09 »

Du kan lave din egen udfordring. F.eks. at du tager en engelsk klub, og vælger kun at spille med britiske spillere. Så sælger du alle ikke-briter, og køber udelukkende britisk. Eller du kan prøve at spille i f.eks. Asien, Sydamerika, Australien eller USA, hvis du hidtil kun har spillet i Europa.

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

vesperGT
Manager

« Svar #5: 12 Jan 2008, 23:14 »

Du kan lave din egen udfordring. F.eks. at du tager en engelsk klub, og vælger kun at spille med britiske spillere. Så sælger du alle ikke-briter, og køber udelukkende britisk. Eller du kan prøve at spille i f.eks. Asien, Sydamerika, Australien eller USA, hvis du hidtil kun har spillet i Europa.

Såsom hvis man tager Valencia og sælger alle ikke-spaniere med det samme i første sæson?

JimmyGP
Manager

« Svar #6: 12 Jan 2008, 23:15 »

Såsom hvis man tager Valencia og sælger alle ikke-spaniere med det samme i første sæson?

Ja noget i den stil..  Grin

- Veni, vidi, vici -

søgaard
Gæst

« Svar #7: 12 Jan 2008, 23:17 »

Eller fjern dem i editor, så er du sikker på du kommer af med dem, for ellers kommer du nemt til og hænge på nogle løntunge udlændinge som du alligevel ikke bruger.. og så evt. tilfør nogle millioner til transferbudgettet Smiley

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #8: 12 Jan 2008, 23:24 »

På Forhånd Tak
Hvordan plejer du at spille? Hvilke ligaer, hvilke klubber? Hvad er det der gør at du mister motivationen? Kan du ikke vinde, vinder du det hele?

Veni, vidi, vici

vesperGT
Manager

« Svar #9: 12 Jan 2008, 23:27 »

Hvordan plejer du at spille? Hvilke ligaer, hvilke klubber? Hvad er det der gør at du mister motivationen? Kan du ikke vinde, vinder du det hele?

Plejer at spille med de fleste europæiske ligaer, og så spiller jeg som regel med hold, hvor der er en vis udfordring, såsom west ham, betis. Altså klubber som ikke er med i Europa og ligger i bunden hvad angår bettingfirmaernes synspunkt

vesperGT
Manager

« Svar #10: 12 Jan 2008, 23:28 »

Jeg søger de spil hvor der er maks realisme, så derfor vil den med at fjerne spillere fra klubber aldrig forekomme

JimmyGP
Manager

« Svar #11: 12 Jan 2008, 23:29 »

Plejer at spille med de fleste europæiske ligaer, og så spiller jeg som regel med hold, hvor der er en vis udfordring, såsom west ham, betis. Altså klubber som ikke er med i Europa og ligger i bunden hvad angår bettingfirmaernes synspunkt
Så prøv østeuropa eller Sydamerika..

Hvad er det der gør at du mister motivationen??

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager

« Svar #12: 12 Jan 2008, 23:30 »

Så prøv østeuropa eller Sydamerika..

Hvad er det der gør at du mister motivationen??

Hehe... Hvis jeg vidste 100% havde jeg ikke oprettet denne tråd..... For det meste er det FOR dårlige resultater der er skyld i at jeg dropper det specifikke spil

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #13: 12 Jan 2008, 23:33 »

Hmmm, den er svær. Men hvis du taber FOR meget, skulle du måske prøve en større klub?!?

Edit: Nu du siger West Ham, kunne det være Liverpool. Bedre, ifølge odds, end West Ham. Men dårligere end MU, Chelsea og Arsenal
« Seneste Redigering: 12 Jan 2008, 23:35 af Birkedahl » Logged

Veni, vidi, vici

vesperGT
Manager

« Svar #14: 12 Jan 2008, 23:35 »

Hmmm, den er svær. Men hvis du taber FOR meget, skulle du måske prøve en større klub?!?

Eller også er det måske bare min rastløshed der gør at jeg ikke kan klare for mange nederlag, inden jeg dropper spillet ?

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010