home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 876 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Lukket] Marseille <-- Roma <-- Aston Villa
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad skal jeg ?
Spille videre med Marseille
Starte en ny blog
Ligeglad

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: [Lukket] Marseille <-- Roma <-- Aston Villa  (Læst 84282 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 19# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #105: 16 Jan 2008, 16:28 »

Spændende indkøb..  Og så syntes jeg at du skal bruge Thomas Sørensen... Bloggen hedder jo "Aston Villa - Danskerklubben"   Ellers kunne du jo bare købe en anden dansk keeper    Thumbs Up

Ej nu keeper her... Danskerklub eller ej Cool
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-Benja-
Gæst
 
Sv: 19# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #106: 16 Jan 2008, 16:30 »

Transfermarkedet er lukket nu. Opstemt
Jeg fik ikke hentet en ny målmand.
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: 19# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #107: 16 Jan 2008, 18:06 »

-Benja-

Må sige jeg er lidt skuffet, den update hvor du mangler 2 kampe og hvilken plads du får.. jeg håbede den ville være lidt mere spændende, synes den var lidt for kedelig og det blev afsløret på linje 2.. Men tillykke med 4 plads, men selve updaten kunne du godt havde lavet lidt mere spændende.

Det er 2 sider siden, men har ikke læst siden da, så blev lige nød til at kommentere det.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


-Benja-
Gæst
 
Sv: 19# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #108: 16 Jan 2008, 18:40 »

Okay. Det kommer ikke til at gentage sig . Thumbs Up
Hvis jeg kun skrev om de to kampe, ville de jo ikke fylde så meget.

« Seneste Redigering: 16 Jan 2008, 18:42 af -Benja- » Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: 19# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #109: 16 Jan 2008, 19:05 »

Okay. Det kommer ikke til at gentage sig . Thumbs Up
Hvis jeg kun skrev om de to kampe, ville de jo ikke fylde så meget.



Du skrev jo kun om den ene, vi aner jo ikke hvordan det gik i den sidste kamp Wink

Men lad det nu ligge, kommer der en transfer update inden for den nærmeste fremtid??
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: 19# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #110: 16 Jan 2008, 19:06 »

Måske imorgen Wink
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: 19# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #111: 16 Jan 2008, 19:15 »

Nu har jeg lige skrevet lidt om, de to sidste kampe Wink
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: 19# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #112: 17 Jan 2008, 08:58 »



Ny sæson.


PL:Derby 1-1 Aston Villa.


Skuffende kamp af danskerklubben. De spillede ikke deres bedste kamp, og de var også kun 10 min fra af at gå fra banen med nul point. Men 10 minutter før tid gjorde sidste topscorer fra Aston Villa Léidson det til 1-1. Aston Villa kan være mest tilfreds med resultatet, da de spillede langt under middel. Hvis Derby havde scoret på deres mange chancer, så havde det set sort ud for danskerklubben. Takket være Scott Carson, blev det kun til et point for Derby.

PL:Aston Villa 2–0 Norwich.


Norwich er tilbage i den bedste engelske række efter et par år, den næstbedste. Norwich havde godt styr på Aston Villa i første halveg. To minutter efter pausen, fik Aston Villa straffespark. Gareth Barry skulle tage sig af det, men han brændte.otte minutter senere sørgede Luke Moore, med sit første sæsonmål at bringe hjemmeholdet foran. I det 90 minut lukkede, og slukkede engelske Nigel Reo-Coker med sit mål til 2-0.

PL:West Ham 1-0 Aston Villa.

Danskerklubben tabte for første gang i denne sæson. West Ham blev banemændende. Kampen kunne have gået begge veje. En meget tæt kamp. Det var ikke fortjent at hjemmeholdet vandt. Begge hold havde fortjent et point hver. Det var Shole Ameobi, som scorede kampens eneste mål. Et godt et af slagsen. Men ellers ikke en kamp, som vil gå over historiebøgerne.

PL:Aston Villa 0-2 Blackburn.

Danskerklubben taber endnu engang. Men det var Aston Villa som kom bedst fra start. Efter 13 minut får Aston Villa straffespark. Danske Thomas Kahlenberg, skulle tage sig af det. Men han brændte. 20 min senere gjorde Maceo Rigters det til 1-0 på Villa Park. De tog gik også til pause med det resultat. Aston Villa kom lidt bedre med i anden halveg. De kom frem til flere chancen. Danske Søren Larsen kom også på banen i stedet for Luke Moore. Så nu var der tre danskere på banen. Men det skulle ikke forhindre, den tidligere Aston Villa spiller Ashley Young. I at gøre det onde mod sin gamle klub. Fire minutter senere blev, Andy Taylor udvist. En svinsk tackling, mod Gabriel Agbonlahor. Kampen endte skuffende 2-0 til Gæsterne.
Aston Villa indtager nu en skuffende 14 plads.
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: 20# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #113: 17 Jan 2008, 09:07 »

 Ubeslutsom  Ikke de bedste resultater du lægger ud med her i den nye sæson..  Køre du med samme taktik som i sidste sæson?
Logged

Don W
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 20# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #114: 17 Jan 2008, 09:57 »

Ej hvor ærgeligt med Kahlenberg og det straffe! Er ked af at jeg anbefalde ham som skytte! Men han har stadig ikke brændt et straffe for mig i to sæsoner (ca. 12 stk) Men er sikker på at du nok skal få vendt skuden!
Jeg følger ihvertfald med!
God Blok!
Men jeg vil have flere danskere! Simon Kjær, Zanka, Simon Poulsen osv!  Peace
Logged

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

JKJ
Gæst
 
Sv: 20# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #115: 17 Jan 2008, 10:39 »

Ubeslutsom  Ikke de bedste resultater du lægger ud med her i den nye sæson..  Køre du med samme taktik som i sidste sæson?

Enig, det kunne vist godt have været bedre...

Hvad er målet for den kommende sæson og hvilket transfers har du gjort, tænker både på ud og ind... Kan da i hvert fald se at du har Carson i målet igen, er han købt eller lejet??
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: 20# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #116: 17 Jan 2008, 14:25 »

Guldbrand: Jeg spiller med en diamant, i stedet for at centrale midtbane har pile op og ned.
Don W: Tak. De tre danskere du nævner, har ikke niveau. Til Premier League.
JKL: Scott Carson spiller ikke hos mig mere. Han spillede kun lige Derby kampen.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: 21# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #117: 17 Jan 2008, 14:45 »

Det ser da ud til du er kommet nogenlunde igang i PL... mens CL har været noget op og ned...

Men hvem slog du for at komme i CL, mangler lige dine kvalkampe plus at du skriver at Lulinha fik debut...

Men vi mangler lige en update at tranferne Wink
Og hvordan kunne du kun have Carson med i 1 kamp, har du sendt ham retur eller hentede Liverpool ham tilbage eller noget helt 3. ??
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: 21# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #118: 17 Jan 2008, 14:47 »




Aston Villa Champions League klar.


Aston Villa er klar til Champions League. Efter de slog mestrene fra Cypern 1-0 samlet. 1-0 på Cypern og 0-0 i England. Efter to kedelige kampe, er danskerklubben klar til Champions League for første gang i meget lang tid. Kampen på Cyperen, blev der kun scoret en enkelt gang. Det var brasilianske Léidson der scorede efter 30 minutters spil.
Kampen i England, skete der ikke så meget.

Et par dage senere blev der trukket om puljerne. Danskerklubben kom i en meget svær pulje. Medierne tror ikke så meget på at Aston Villa, kan komme videre fra puljen. Men der var heller ikke så mange der troede at danskerklubben, kunne spille med om medaljerne i Premier League.
Aston Villa er kommet i pulje med. FC Barcelona, Juventus og Fenerbache.
Aston Villa tager til Torino i første kamp, hvor Juventus venter.
« Seneste Redigering: 17 Jan 2008, 15:15 af -Benja- » Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 21# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #119: 17 Jan 2008, 14:51 »

nogle mærkelige korte sætninger, nogle gange:

"Aston Villa tager til Torino i første kamp. Hvor Juventus venter."..

Men, ellers rigtig nice Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010