home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 980 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Lukket] Marseille <-- Roma <-- Aston Villa
0 Brugere og 32 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad skal jeg ?
Spille videre med Marseille
Starte en ny blog
Ligeglad

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: [Lukket] Marseille <-- Roma <-- Aston Villa  (Læst 84295 gange)
-Benja-
Gæst
 
Sv: 13# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #75: 15 Jan 2008, 11:55 »



Godkendt måned af Aston Villa.

PL:Tottenham 1-0 Aston Villa.

En kamp som mange andre kampe, en meget tæt- og hård spillet kamp. Det var Jermaine Defoe, som i det 15 minut scorede kampens første mål. Aston Villa havde ikke meget at byde på, i den kamp. Det var mest hjemmeholdet, der havde bolden. De havde også en revanche til gode. Sidste gang de to hold mødtes, blev det til 1-0 til danskerklubben. Aston Villas største chancen var da Zat Knight headede bolde på stolpen, da han kom med frem på et hjørnespark.

PL:Sunderland 1-4 Aston Villa.

Denne kamp skulle vise sig, og være en god en af slagsen for danskerklubben. Aston Villa stod for kampens største chancer. Efter blot 14 minutter gjorde Luke Moore det til 1-0 på et flot mål. Sunderland havde ikke meget at byde på i denne kamp, og i det 37 minut øgede Léidson føringen med sit mål til 2-0. De to hold gik til pause med en 2-0 føring til udeholdet.
Manager Nick McCarthy, må have sagt noget til sine spillere i pausen. For der skulle kun gå 4 minutter før svenske Henrik ”Henke” Larsson reducere, og skabte håb til hans klub. Blot to minutter senere, kom Luke Moore fri af forsvaret og scorede til 3-1. Det var måske kampen afgørelse. Idet 80 minut lukkede Aston Villas, brasilianske topscorer Léidson kampen. Han er nu oppe på hele 18 mål i 25 kampe.

PL:Aston Villa 1-0 Bolton.

Efter to ude kampe i træk, var det tid til en kamp på Villa Park. Danskerklubben er stadig ubesejret på Villa Park efter 14 kampe. 10 sejre og 4 uagjorte og en målscorer på imonerende 32-7.
Det var en kedelig kamp, en meget taktisk spillet kamp. Ikke så mange chancer. De to hold gik også til pause med 0-0. Efter pausen pressede hjemmeholdet, de kom frem til mange chancer. I det 63 minut, lavede Aston Villa en udskiftning af Luke Moore. Ind kom danske Søren Larsen. Til stor jubel på Villa Park, det var danskerens første optræden på Villa Park. Søren Larsen kom ind og gjorde det udmærket. I det 91 minut, scorede Søren Larsen til slutresultatet 1-0.

Danske Søren Larsen havde og sige efter sit debutmål ”Jeg fik en helt fantastisk velkomst af Villa Park, alle stod op og klappede. Det var dejligt at få scoret, sit første mål for klubben. Det bliver forhåbenligt ikke det sidste.” Sagde en meget glad dansker. Aston Villa fans tror Søren Larsen bliver en succes, for de tror meget på danske Benjamin Henriksens indkøb.

Overblik over stillingen
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: 14# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #76: 15 Jan 2008, 12:10 »

Er det for ensformet, at der kommer måneds update hver gang ? Smiley
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: 14# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #77: 15 Jan 2008, 12:45 »




Henriksen spøger i Manchester United.




Kilder tæt på Manchester klubben, siger at bestyelsen overvejer om de skal forlænge med Sir Alex Ferguson. Ifølge kilderne er danske Benjamin Henriksen favorit til at overtage roret hos de forsvarende mestre.
Journalisterne spurgte Benjamin Henriksen, hvad han havde og sige til denne kommentar.
”Jeg er smigret over at være sat i forbindelse, med selveste Manchester United. Der er jo også et par andre managers som også er nævnt som en mulig træner for Manchester United. Men jeg har en kontrakt med Aston Villa i et år endnu. Hvis jeg skal forlade Aston Villa, kan kun Arsenal få mig væk herfra. Men jeg har ingen planer om at forlade Aston Villa. Vi er i gang med noget stort her. Jeg har kun været i klubben i ni måneder, så jeg ser ingen grund til at allerede forlade klubben nu.”

En af de andre favortitterne er ifølge kilderne også en anden dansker ved navn Michael Laudrup, som blev fyret i spanske Getafe. De øvrige favortitter er Paul Jewell og Hristo Stoichkov.
« Seneste Redigering: 15 Jan 2008, 12:48 af -Benja- » Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: 14# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #78: 15 Jan 2008, 13:06 »

Er det for ensformet, at der kommer måneds update hver gang ? Smiley

Synes det er fint, så er det nemt og overskueligt at følge med imo... så bliv du bare ved Wink
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: 14# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #79: 15 Jan 2008, 13:15 »

Synes det er fint, så er det nemt og overskueligt at følge med imo... så bliv du bare ved Wink

Godt nok  Smiley
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 15# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #80: 15 Jan 2008, 13:32 »


Kan kun give JKJ ret. Dejlige nemme og overskuelige updates at følge med i. Man behøver ikke at læse helt fra starten for at følge med. Så jeg synes også du bare skal blive ved Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

-Benja-
Gæst
 
Sv: 15# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #81: 15 Jan 2008, 13:59 »



Uden sejr i marts måned.

PL:Liverpool 6-1 Aston Villa.

Liverpool fik revanche fra sidste kamp i denne sæson, sidste gang tabte Liverpool med hele 6-1.
Men denne gang var det Liverpools tur til at ydmyge danskerklubben. Aston Villa spillede sæsonens dårligste kamp. Fernando Torres scorede 2 mål i denne kamp. Dirk Kuyt scorede en enkelt gang Yossi Benayoun, stod også for en af scoringerne, det samme gjorde Jamie Carragher og Xabi Alonso. Aston Villas mål blev scoret af Aston Villa topscoren Léidson.

PL:Aston Villa 1-1 West Ham.


Danskerklubben har ikke haft en god start på marts måned. Det blev heller ikke til sejr i denne kamp. Selvom Gareth Barry bragte hjemmeholdet foran på straffespark, men kun 4 min senere udlingnede svenske Fredrik Ljungberg. Kampen forløb med chancer til begge hold. Det hold der var tættest på var gæsterne. Dean Ashton som tidligere på sæsonen var rygtet på vej til Aston Villa. Havde den største chance i anden halveg. Men Scott Carson hev en kanonredning frem og reddede hjemmeholdet.

PL:Portsmouth 1-1 Aston Villa.

Næste kamp skulle man sydpå til London, hvor Portsmouth ventede. Portsmouth har haft en middel sæson. Gabriel Agbonlahor bragte gæsterne foran med sin scoring til 1-0. Det var også pausestillingen. Men ligesom kampen mod West Ham bølgede kampen frem og tilbage. Men i det 67 minut, udlingnede Nigerianske John Utaka. Det var også kampens slutresultatet.
Danske Martin Laursen og Thomas Kahlenberg spillede hele kampen, mens Søren Larsen kom ind 25 minutter før tid.

PL:Aston Villa 2-3 Newcastle.

Aston Villa led deres første hjemmebane nederlag. Det var Newcastle som ødelagde den flotte stime. Michael Owen scorede i det 29 minut, til 1-0. Det stod den også i pausen.Efter pausen dominerede gæsterne fra Newcastle. I det 66 minut øgede Michael owen med målet i det 66 m inut.
Der kom et par nye spillere spillere på banen, efter 0-2 målet. Blandt andet danske Søren Larsen.
Der bliver også begået straffespark mod danskeren i det 86 minut. Wilfred Bouma tog sig af det, han scorede sikkert. Aston Villa spilleren stormede ned i målet og løb med bolden op til midten af banen. 5 minutter senere udlingnede Luke Moore til 2-2, det så ud til at kun Newcastle skulle have 1 point med hjem i stedet for 3 point. I 4 minutters overtid, scorede Mark Brisciano et fantastisk  mål fra kanten af feltet, uden chancer for Aston Villa målmanden Scott Carson. Det var kampens sidste mål, i en meget spændende kamp.

PL:Manchester City 3-1 Aston Villa.

Danskerklubben skulle prøve at rejse sig i Manchester. Aston Villa havde endnu engang, problemer med at få styr på deres modstandere. Mattia Cassani stod for scoringen til 1-0 efter 23 minutter. Lige inden pausen scorede Rolando Bianchi til 2-0.
Det var et helt andet Aston Villa hold, der kom ud fra pausen. De havde lavet et par indskiftninger. Men det var engelske Luke Moore, der endnu engang scorede Aston Villas mål i 67 min, og skabte håb til klubben fra Birmingham. Men blot 4 senere slukkede Elano Bulmer kampen, med sin scoring til 3-1.

Hvis man kigger på de seneste fem kampe, er danskerklubben placeret på sidstepladsen.
Aston Villa har også mistet sin 4 plads. Men kun et point op til Tottenham. Dog har London klubben spillet en kamp mindre. Danskerklubben har fire point ned til Liverpool.
Der mangler kun seks kampe. Så Aston Villa, skal til at stramme sig an. Hvis de vil spille Champions League fra næste sæson.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: 16# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #82: 15 Jan 2008, 14:14 »

PL:Liverpool 6-1 Aston Villa   Djævel så kan du lære det kan du Wink

Nej det må da siges at være en sort marts for holdet... håber du får samlet tropperne i de sidste kampe og får en flot 4. plads... det har du fortjent...
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: 16# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #83: 15 Jan 2008, 15:50 »



April måned.

PL:Aston Villa 3-0 Fulham.

Aston skulle starte med at møde Fulham på Villa Park. I første halveg skete der ikke noget. Så vi springer videre til anden halveg. Der skulle kun gå otte minutter af anden halveg, før brasilianske Léidson havde skudt danskerklubben på sejrkurs. 1-0 til hjemmeholdet. Aston Villa havde bolden mest. Fulham havde ikke meget og byde på.
Idet 74 minut scorede Léidson sit andet mål. Så nu er han oppe på imponerende 21 mål i sine første 31 kampe for Aston Villa. Idet 89 minut scorede Thomas Kahlenberg sit fjerde sæsonmål for danskerklubben. Thomas Kahlenberg har virkelig fået sit gennembrud i engelsk fodbold. Han har næsten spillet alle Aston Villas kampe i denne sæson.

PL:Arsenal 3-2 Aston Villa.
Næste kamp skulle danskerklubben til London, hvor Arsenal ventede.
Det startede godt for gæsterne, Nigel Reo-Coker bragte Aston Villa foran efter 15 minutters spil.
På kun syv minutter havde Arsenal scorede tre gange. Abou Diaby udlingnede til 1-1. Cesc Fabregas skød Arsenal på sejrkurs med målet til 2-1. Tre minutter senere scorede tjekkiske Tomas Rosicky til hele 3-1. Aston Villa gik til med at være bagud 3-1 efter og have været foran 1-0.
Efter pausen havde Aston mere fat i Arsenal. Det var også gæsterne der scorede kampens femte mål. Det var engelske Luke Moore, som endnu engang scorede for Aston Villa. Han er nu oppe på 18 sæsonmål. Han bliver kaldt den ”nye” Michael Owen, han har virkelig slået igennem i denne sæson. Fast mand på det engelske U21 landshold.

PL:Aston Villa 3–0 Birmingham City

Nu gjaldt det kampen mellem ærkerivalerne, Aston Villa og Birmingham City.
Sidste kamp i denne sæson mellem de to hold endte 3-0 til Aston Villa.
Der skulle kun spilles 21 minutter inden der var scoret. Det var anføren fra Aston Villa, Gareth Barry der scorede målet til 1-0. Han er nu oppe på 6 mål i denne sæson.
I det 58 minut, får Nigel Reo-Coker sit andet gule kort og ryger tidligt i bad. 4 Minutter senere får den tidligere Aton Villa spiller Liam Ridgewell direkte rødt kort efter en hård tackling på danske Thomas Kahlenberg. I det 66 minut bliver Rafael fra Birmingham City udvist. Det er kampens tredje røde kort. Rafael sagde noget til dommeren, og det betød direkte rødt kort.
Idet 71 minut scorer Stuart Parnaby selvmål, så stillingen nu var 2-0 til hjemmeholdet. Otte minutter senere scorede Luke Moore, som virkelig har fundet formen i denne sæson.

PL:Wigan 0-1 Aston Villa.

Første halveg endte mål løs. Så vi går videre til anden halveg, en kamp med mange nærkampe, hårde tacklinger. Vi skulle helt hen til det 80 minut, før Gareth Barry scorede til 1-0. Det var hans ottene sæsonmål.
Danskerklubben ligger stadig nummer fire, som de har gjort det meste af sæsonen. Der mangler to kampe af sæsonen. Wigan er rykket ned med to kampe tilbage. Aston Villas program ser sådan ud.
Everton hjemme og Blackburn ude.

Stillingen med to kampe tilbage

___________________ ______
Indlæg nummer 1000 Wink
« Seneste Redigering: 15 Jan 2008, 15:58 af -Benja- » Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: 17# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #84: 15 Jan 2008, 18:14 »

Hvilke kampe har dig og Tottenham tilbage ? Fandme et par vigtige kampe... CL eller Uefa Cup... Massere af penge eller småpenge!
Glæder mig til at se jeres kampprogram.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Guldbrand
Gæst
 
Sv: 17# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #85: 16 Jan 2008, 15:00 »

Må give BlaZZo ret..  Det er sku noget af nogle vigtige kampe du har foran dig.. Og jeg vil også meget gerne se både dine og Tottenhams kommende kampe..   Held og lykke med at få den 4. plads   Thumbs Up 

Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: 17# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #86: 16 Jan 2008, 15:04 »

Jeg kan sige så meget. At updaten, snart er klar Wink
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: 17# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #87: 16 Jan 2008, 15:05 »

Lyder rigtig godt..  Glæder mig til at høre om afslutningen på sæsonen   Wink
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: 17# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #88: 16 Jan 2008, 15:09 »

Lyder rigtig godt..  Glæder mig til at høre om afslutningen på sæsonen   Wink

Helt enig... det er jo lige før det bliver en fiasko sæson selv om du "kun" får en pæn 5. plads...
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: 17# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #89: 16 Jan 2008, 15:13 »



Afslutningen på sæsonen.

En rigtigt flot sæson af danskerklubben. Det var tæt mellem Aston Villa og Tottenham, om hvem der skulle have mulighed for Champions League den kommende sæson. Anden sidste kamp, kom Liverpool klubben Everton på besøg. De blev slået med 2-1. Det var Luke Moore og Thomas Kahlenberg som stod for hjemmeholdets mål. Tim Cahill sørgede for gæsternes mål. Tottenham tabte deres kamp til Reading, så det betød at danskerklubben kun skulle have et point i deres sidste kamp. For at sikre mulighed for Champions League.

I sidste kamp skulle danskerklubben til Blackburn. Blackburn sluttede på en skuffende 14 plads. Kampen var ikke den bedste for begge hold. Hvert hold havde et par skud på mål. Danskerklubben skulle kun have et point. For at sikre dem videre deltagelse i Champions League. Og den blev skuffende 0-0. Tottenham spillede uagjort 1-1 med Newcastle. Så det betød Champions League kvalifikation for Benjamin Henriksen og Co.

Chelsea blev mestre. Mens Manchester United og Arsenal tog sig af de andre Champions League pladser.
Aston Villas bedste spiller igennem sæsonen var unge Gabriel Agbonlahor. Han havde et gennemsnit på hele 7.50.
Aston Villas topscorer blev brasilianske Léidson, med imponerende 24 mål i 35 kampe. Det var hans første sæson i danskerklubben. Danske Benjamin Henriksen har udrettet noget stort med klubben fra Birmingham. Danskerklubben var forventet en plads nummer 10. Men de overraskede alt og alle og blev nummer 4. Der var ikke nogen der havde troet, at Aston Villa skulle blive nummer 4. Klubben fra Birmingham kan nok takke den danske manager, for de gode resultater.
Sæsonens bedste kamp var mod Liverpool. Hvor Aston Villa vandt 6-1 på Villa Park. Sæsonens største skuffelse, var da Liverpool tog revanche og vandt 6-1.

Benjamin Henriksen havde og sige om den foregående sæson. ”Jeg er utrolig glad for at have udrettet dette med Aston Villa. Der var ikke nogen som forventede, at vi skulle være med om kampen om medaljer. Jeg har også lige forlænget min kontrakt med Aston Villa, så den løber yderlige to år. Det er jeg meget glad for. Jeg vil gerne prøve at føre Aston Villa i Champions League, det kunne være fedt.”

”Skal du have nogle forstærkninger til den kommende sæson?”

”Ja, det kan godt være. Jeg vil gerne have en ny venstre back. Men det kan jo være der er nogen der bliver solgt, så skal jeg jo ud og have en erstatning. Men nu må vi se hvad der sker. Nu skal jeg ud og fejre vores 4 plads.” Sagde en meget glad dansker.

Ligaen 07/08
« Seneste Redigering: 16 Jan 2008, 19:14 af -Benja- » Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010