|
absalonsen
Gæst
|
|
Hvis de bare viser klip fra flere gamle BIF-FCK kampe, så er der fint! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iceman
Gæst
|
|
ja men de kommer vel til at interwive en masse og dem hører man så flere gange
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Borelli BB
|
|
Glimrende pausestilling, som jeg bestemt ikke vil græde snot over!  Fremragende arbejde af især Lantz og Ericsson, som virkelig knokler!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mudski
|
|
2-0 BIF mål Ericsson men hvad dælen laver Jesper christiansen skidt
|
|
|
|
|
|
Barcelona
|
|
|
|
|
Well
|
|
Glimrende pausestilling, som jeg bestemt ikke vil græde snot over!  Fremragende arbejde af især Lantz og Ericsson, som virkelig knokler! Ja og dertil 2 ting der har enten bare er positive eller har overrasket overrasket mig indtil videre. 1) at thomas rasmussen endelig ser ud som om han er ved at komme i form. 2) hvor mange gange santos har sovet i offside
|
|
|
|
|
|
Intet som fm2008 på en duo 8400 @ 3500 mhz med 4 gb dual ram 
|
|
|
|
|
Well
|
|
2-0 BIF mål Ericsson men hvad dælen laver Jesper christiansen skidt
jeps han vil sikkert gerne i den nye tips reklame om målmænd på skovtur 
|
|
|
|
|
|
Intet som fm2008 på en duo 8400 @ 3500 mhz med 4 gb dual ram 
|
|
|
|
|
Mudski
|
|
3-0 BIF Målscorer Retov
Igen mega fejl af FCK
|
|
|
|
|
|
Barcelona
|
|
|
|
|
Mudski
|
|
Det ser ud til John Faxe Jensen skal have den fine Sparegris af Werge og Frimann
|
|
|
|
|
|
Barcelona
|
|
|
|
|
gerre
|
|
Fuck hvor dårligt af fck. Det er simpelten ikke godt nok. Fejl efter fejl og det koster på det niveau. Lorte dag  gider ikke mere. nu har både fck og liverpool tabt. Så må vi håbe at barca kan gøre dagen lidt bedre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
den kamp i SSS gik så ikke hjemme 
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Ja skidt kamp er fck to kæmpe fejl som brøndby udnyttet flot  Vi må bare glæder os over at vi stadig fører ligaen og så må det gå ud over fcn de næste 2 kampe
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Sådan! Lær det FCK! Hold kæft hvor var det godt. Klar forskel på holdene i dag! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
Ja skidt kamp er fck to kæmpe fejl som brøndby udnyttet flot  Vi må bare glæder os over at vi stadig fører ligaen og så må det gå ud over fcn de næste 2 kampe Ja, de kan jo ikke tage point mod Fc; 13 kampe eller sådan noget indbyrdes, 13 sejre til Fc  Så mon ikke der ligger 6 point forude og en Royal League titel?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Ja, de kan jo ikke tage point mod Fc; 13 kampe eller sådan noget indbyrdes, 13 sejre til Fc  Er jeg den eneste som ikke lige forstår denne sætning? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|