home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:45:39 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 600 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FootStar - spillet hvor du er spilleren!
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 99 Udprint
Forfatter Emne: FootStar - spillet hvor du er spilleren!  (Læst 207750 gange)
plutonium
Manager

Sv: FootStar - spillet hvor du er spilleren!
« Svar #615: 11 Sep 2010, 07:03 »

MEN HVAD HVIS JEG LIGE HAR LAVET MIN MAND HVAD SÅ?

UPS caps

Der sker ikke umiddelbart noget ved det. Din spiller har jo bare fødselsdag sidst på sæsonen  Smiley

Det er lidt upraktisk med hensyn til at komme på u-landsholdene, da du så vil falde for aldersgrænsen lige før en slutrunde, og det vil dels koste dig en masse kampe og dels koste landsholdet en værdifuld ressource, hvis du får trænet din spiller godt!

Det er en klog ting at sørge for at holde fødselsdag på dag 1 i sæsonen, men det er KUN med hensyn til u-landshold  Smiley

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

asj89
Gæst

« Svar #616: 11 Sep 2010, 10:57 »

Hold da op. Synes selv jeg fik en god start, allerede få minutter efter min oprettelse fik jeg et godt tilbud fra en tysk klub i B-division. Smiley

hoegdk
Reserveholdsspiller

« Svar #617: 11 Sep 2010, 13:04 »

nogen herinde der styrer et hold?

jeg er lige startet og min spiller hedder Allan Absalonsen. allerede efter et par minutter fik jeg et  tilbud der var for godt til at afslå fra "Naptin nettin spor" som desuden er den bedste færøske klub, men u19 holdet halter lidt efter. lønnen er på 7500 kr  og 3750 kr i kamp bonus. overraskende god løn syntes jeg selv.

Navn: Allan Absalonsen
alder: 17
position: Midtbane central
Klub: Neptin Nettin Spor u 19

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #618: 12 Sep 2010, 18:34 »

Jamen, hej drenge Wink. I morgen starter der en ny sæson, jeg er faktist ret spændt Wink. Jeg har lige fået min kontrakt ophævet, så jeg kan genstarte i morgen. Kan lige fortælle at jeg har fået et tilbud fra en belgisk klub i den bedste division, men valgte og takke nej Smiley.

Kolo Abib Touré

plutonium
Manager

« Svar #619: 12 Sep 2010, 18:53 »

nogen herinde der styrer et hold?

jeg er lige startet og min spiller hedder Allan Absalonsen. allerede efter et par minutter fik jeg et  tilbud der var for godt til at afslå fra "Naptin nettin spor" som desuden er den bedste færøske klub, men u19 holdet halter lidt efter. lønnen er på 7500 kr  og 3750 kr i kamp bonus. overraskende god løn syntes jeg selv.

Navn: Allan Absalonsen
alder: 17
position: Midtbane central
Klub: Neptin Nettin Spor u 19

Jeg er træner for en klub ja Smiley

7500 er ikke en særlig flot kontrakt. Den er ikke dårlig, men det er ikke fordi du har skudt papegøjen. Dog synes jeg det er et godt valg, at tage til Færøerne (jeg valgte Island), da du så kan få dobbelt statsborgerskab i et land, hvor der er ringe konkurrence om pladserne på u-landsholdene. Det giver mega god erfaring!

Ellers vil jeg anbefale dig at finde en klub i DK med god forum-aktivitet! Det er alfa og omega, at man føler der er noget socialt at komme efter i spillet!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #620: 12 Sep 2010, 19:02 »

Jeg er træner for en klub ja Smiley

7500 er ikke en særlig flot kontrakt. Den er ikke dårlig, men det er ikke fordi du har skudt papegøjen. Dog synes jeg det er et godt valg, at tage til Færøerne (jeg valgte Island), da du så kan få dobbelt statsborgerskab i et land, hvor der er ringe konkurrence om pladserne på u-landsholdene. Det giver mega god erfaring!

Ellers vil jeg anbefale dig at finde en klub i DK med god forum-aktivitet! Det er alfa og omega, at man føler der er noget socialt at komme efter i spillet!
Hvilken klub er du manager for Wink?
Og kan helt sikkert sige at jeg er enig i det med god forum-aktivitet, i min klub er der meget forum aktivitet, og det er meget dejligt Wink.

Kolo Abib Touré

plutonium
Manager

« Svar #621: 12 Sep 2010, 19:03 »

Hvilken klub er du manager for Wink?
Og kan helt sikkert sige at jeg er enig i det med god forum-aktivitet, i min klub er der meget forum aktivitet, og det er meget dejligt Wink.

Jeg er den stolte træner af Racing TEKNO i 1. division B  crazy

Er desuden (efter restart i morgen tidlig) assistenttræner i Lokomotiv BRIO i Superligaen, hvilket jeg har været i nogle måneder

Og ja - det er rent blær fra min side Opstemt

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #622: 12 Sep 2010, 19:04 »

Jeg er den stolte træner af Racing TEKNO i 1. division B  crazy

Er desuden (efter restart i morgen tidlig) assistenttræner i Lokomotiv BRIO i Superligaen, hvilket jeg har været i nogle måneder

Og ja - det er rent blær fra min side Opstemt
Fedt nok, så bliver vi nok rivaler Wink!!

Kolo Abib Touré

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #623: 12 Sep 2010, 19:08 »

Hvor spiller i andre henne? Genstarter min spiller i morgen og overvejer at skifte til en anden klub. Hvad træner i? Jeg er nemlig venstreback og min gamle klub træner næsten hele tiden dribling, teknik og hurtighed (ved godt man kan bruge teknik og hurtighed, men tackling er meget langt nede på listen).

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #624: 12 Sep 2010, 19:13 »

Hvor spiller i andre henne? Genstarter min spiller i morgen og overvejer at skifte til en anden klub. Hvad træner i? Jeg er nemlig venstreback og min gamle klub træner næsten hele tiden dribling, teknik og hurtighed (ved godt man kan bruge teknik og hurtighed, men tackling er meget langt nede på listen).
Jeg spiller i FC Hattrick, eller det vil sige at jeg er uden klub ligenu Wink. Men, er du ung, kan du blive lejet ud til en anden klub, der træner forsvarstræninger (i hvertfald i min klub). Smiley

Kolo Abib Touré

DavidMadsen
Manager

« Svar #625: 12 Sep 2010, 19:45 »

Jeg spiller i BRIO, og jeg er selv højreback. Der er dejlig træning for os backs.

Bimmand
Gæst

« Svar #626: 13 Sep 2010, 08:22 »

Har lige fået et tilbud fra Inter Milano i den bedste maylaske liga

Madrid888
Ynglingespiller

« Svar #627: 13 Sep 2010, 12:33 »

Hvordan sletter man en spiller???

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #628: 13 Sep 2010, 12:58 »

Genstarter eller sletter?

Jeg har selv genstartet min spiller. Nyt navn er Simon Poulsen, og jeg spiller nu for BRIO. Er selv meget tilfreds med klubben og manageren, selvom jeg kun har været ansat i en dag.

Det var godt nok et chok man fik, da man loggede på i morges. Pludselig var alle stats 5-doblet Opstemt Troede det var en bug eller sådan noget i starten...

alex_champen
Reserveholdsspiller

« Svar #629: 13 Sep 2010, 13:17 »

Hey gutter, faldt lige over dette spil, men har ingen anelse om hvad der er klogt eller ej, er lige startet i dag, og har fået et tilbud fra en koreansk klub, og de tilbyder en løn på 7500,-

Er i tvivl om man skal signe eller finde en dansk klub?

Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 99 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010