|
26-sorensen-10
|
|
hvordan afslår jeg andre kontrakter? for har accepteret for hattrick men har fået tilbud fra brio og et norsk hold og et andet dansk hold men har ikke noget hold og tror jeg skal afslå de andre tilbud
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LucasLeiva
|
|
hvordan afslår jeg andre kontrakter? for har accepteret for hattrick men har fået tilbud fra brio og et norsk hold og et andet dansk hold men har ikke noget hold og tror jeg skal afslå de andre tilbud
slet beskederne. nope kan ikke finde ham, men hvad er dit ID nummer  37283 
|
|
|
|
|
|
Kolo Abib Touré
|
|
|
|
|
40xmax
|
|
slet beskederne. 37283  må sige det var meget uventet med at ha fuldskæg som 17 årige
|
|
|
|
|
|
FC BAYERN MÜNCHEN <3 Franck Ribéry <3
|
|
|
|
|
LucasLeiva
|
|
må sige det var meget uventet med at ha fuldskæg som 17 årige ja, ligner ikke helt en 17 årig xD! Skaldet og fuldskæg  .
|
|
|
|
|
|
Kolo Abib Touré
|
|
|
|
|
40xmax
|
|
ja, ligner ikke helt en 17 årig xD! Skaldet og fuldskæg  . skaldet er fedt  det betyder at vi bliver prof  bare se på fed Ronaldo og Zinedine Zidane kan ikke lige huske flere  det er fedt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LucasLeiva
|
|
skaldet er fedt  det betyder at vi bliver prof  bare se på fed Ronaldo og Zinedine Zidane kan ikke lige huske flere  det er fedt  ja, okay xD.
|
|
|
|
|
|
Kolo Abib Touré
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
Navn : Sylvester Lundqvist Klub : Inter Milano Liga : Malaysia Liga : Malaysia Premier League + i de vist er i Continentel League Løn : 18750 + nogle bonusser
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
Navn : Sylvester Lundqvist Klub : Inter Milano Liga : Malaysia Liga : Malaysia Premier League + i de vist er i Continentel League Løn : 18750 + nogle bonusser
Synes i det er godt at skifte til udlandet eller skal jeg find een anden klub? Har snakket med min manager og han siger jeg få spilletid på A-Holdet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Highfarm
|
|
Jeg overvejer at starte igen, er der et hold man ka sikre sig kontrakt ved inden jeg går i gang og er der en bestemt plads der mangler på ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40xmax
|
|
Synes i det er godt at skifte til udlandet eller skal jeg find een anden klub? Har snakket med min manager og han siger jeg få spilletid på A-Holdet
en spænde klub som du har valgt, du har også fået snakket med ham om spilletid selvom det er dig der vælger hvor du vil spille henne  nu starte jeg selv i udlandet med held og lykke i klubben fremover
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40xmax
|
|
Nu kan jeg sige jer at i har fået en ny selvskab i Danmark.  Efter at Ole Larsen(3829) har fået lavet en leje kontrakt med Aalborg BK "B - 1" men efter planer skal jeg skrive kontrakt med Aalborg efter min leje kontakt er færdig, men så vil jeg høre om der er flere der spiller i div. B - 1 og på førsteholdet  så vi kommer til at mødes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
Jeg ahr fået tilbudt en agent , skal jeg sige ja?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
Jeg kan ikke komme in di mit holdforum efter der er laver opdaterninger
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LucasLeiva
|
|
Bimmand: en agent, er vel fint, men kun hvis du vil skifte klub og sådan senere. Men husk. han skal jo have penge for det og sådan. Ellers, så er det vel godt at du spiller i Malaysia, da du kan komme på deres landshold, bliver du der i lang nok tid, osv  .
|
|
|
|
|
|
Kolo Abib Touré
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
Har en kontrakt på 2 eller 3 år.
Men jeg kan ikke komme i holdforum, akn du komme i dit?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|