home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1047 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Inter - Watford - Atletico' #35 - Slut.
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Inter - Watford - Atletico' #35 - Slut.  (Læst 35656 gange)
Zulue
Manager

Sv: Internazionale - #16 forstærkning.
« Svar #75: 17 Jan 2008, 13:42 »

Tak. Der sker noget uventet i næste update, skal nok fortsætte. (:

Guldbrand, jep - den kommer lige efter næste update, regner jeg med ..

TAK - og TAK!

-LFC-
Manager

« Svar #76: 17 Jan 2008, 15:06 »

Beklager jeg ikke har fået kommenteret denne blog før, for den er virkelig god Thumbs Up, Keep it up Wink

Zulue
Manager

« Svar #77: 17 Jan 2008, 15:07 »

Det spanske geni stopper i Inter.
Efter blot 3 år i Inter havde han vundet alt hvad man kunne vinde. Derfor bliver han betegnet som en af tidens aller bedste managere. Schweiz har allerede været ude efter ham, mens han var i Inter. Dengang afslog han, ikke koldt – men sagde at det ikke pt. var noget for ham, at træne et landshold udover hjemlandet, Spanien.

” – Jeg siger op i Inter, fordi lysten ikke er der mere. Jeg har skabt verdens bedste hold, som var min mission. Lige meget hvor stor fan du er af dit eget hold, så kan du ikke sige at de kan slå det hold, for det har alt. Nu stopper jeg, fordi jeg bebyrdede at vi skulle vinde The Treble i år – det gjorde vi. Nu føler jeg ikke at min lyst er der mere. Jeg håber der kommer en ind, som virkelig vil ligge alle sine kræfter i denne klub, for den fortjener det.”

Han stoppede pludseligt, midt i efterårssæsonen. Resultaterne havde ikke noget med stoppet at gøre – resultaterne havde ikke været hvor de var sidste år, ifølge Suqvarré fordi at han ikke havde været grundig nok. Det havde han så indset, og stoppede derfor.
Nu spekuleres der verden over, i hvor han skal træne sit næste hold. Verden over i de store ligaer, er samtlige sæder i topholdene blevet en tand varmere, men det skulle eftersigende ikke betyde utrolig meget.

”Jeg har haft en del kontakt til England og Spanien. Men jeg ved endnu ikke hvad fremtiden bringer, det skal give mig udfordringer som ikke mange managers kan klare – men jeg kan, hvilket vil give mig en del respekt verden over.”

Nu er der bare at spekulere, og lade den gode manager havne sit rigtige sted.

Don W
Ynglingespiller

Sv: Internazionale - #17 Opsigning.
« Svar #78: 17 Jan 2008, 16:09 »

Spændende blog! Og fremragende resultater!
Håber du kommer til FCK og fører dem til "The Treble!"  Thumbs Up

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

Zulue
Manager

Sv: Internazionale - #17 Opsigelse!
« Svar #79: 17 Jan 2008, 17:09 »

Hovedkulds i oprykningskamp.
Det stod hurtigt klart, at den spanske manager ikke skulle til en af de aller største klubber i verden, men derimod til en mindre klub.
Medierne mente, at han havde kontakt til især Napoli og Blackburn. Det var ikke noget han afslog, men heller ikke noget som han talte om, som elskværdigt.
I Inter havde man endnu ikke fundet afløseren, det skulle dog ikke blive videre besværligt ifølge Moratti.
”- Suqvarré har efterladt os med en god økonomi og et godt hold.
Derudover vil de fleste managers, nok gerne til denne klub. Vi er kede af at Suqvarré efterlod os, men vi mener at han gjorde det rigtige.”

Efter at ugerne gik, og den spanske manager stadig var klubløs, så flere mennesker ham i England. I Blackburn kommenterede man ikke på en ansættelse, da klubben stadig havde manager Mark Hudges i truppen, men nævnte over for pressen at Suqvarré var en god manager, som dog ikke var aktuel for klubben i øjeblikket.
Der var ingen klubber uden manager, så det lå i lang tid til, at den spanske manager skulle overtage en klub med manager – for alle vidste at det blot var et spørgsmål om tid, før at han havde et job igen.

Dog kom ansættelsen af ham, som en overraskelse. Pludselig en morgen, melder Watford ud at man havde fyret sin manager – og at man havde overtageren klar.
Watford som havde præsteret rigtig ringe i denne sæson. Inden sæsonen var man spået oprykning til Premier League, i så overbevisende stil at bookmakerne havde placeret den øverst og regnet dem som mestre.
Nu lå man op rodede omkring 13. pladsen. Det var ganske vist en tæt Coca Cola-liga, men når man ligger midt i ligaen, der på nuværende tidspunkt skulle føre, så er den hel gal.
Og den spanske manager, var hvad man håbede kunne vende skuden, og tilføre dem den forventede oprykning.

”Jeg er meget glad for mit nye job. Der er lige pt. ikke langt op til playoff-kampe, så det ser egentlig okay ud. Nu skal vi have nogle sejre, så vi kan blande os. Jeg håber på det bedste, og jeg ved at dette er en trup som ikke har ydet sit bedste. Det vil jeg forsøge at ændre på, fra i morgen af.”
”Det er ikke så privilegeret som i Italien. Der fik jeg lønninger, som næste rørte skyerne og nu er jeg lidt mere normalt lønnet.” sagde den spanske manager, med et smil på læben.

Watford ligger nummer 13 med 45 point efter 33 kampe.
Birmingham ligger nummer 6 med 51 point og har dermed adgang til slutspillet.

Rossonero
Gæst

« Svar #80: 17 Jan 2008, 17:11 »

Exciting! Det bliver fedt at se Suqvarré i det engelske. Go Yellow Army!

JimmyGP
Manager

« Svar #81: 17 Jan 2008, 17:26 »

Fedt skifte.. Glæder mig til at høre mere..

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager

Sv: Watford - #18. - Hovedkulds i oprykningskamp.
« Svar #82: 17 Jan 2008, 18:11 »

Tak, begge to. (:

Zulue
Manager

Sv: INTER - Watford - #18. - Hovedkulds i oprykningskamp.
« Svar #83: 17 Jan 2008, 20:17 »

Oversigt af kampe.
Watford – Charlton 2-1 – Matias Vuoso - Jamie O’Hara.
Burnley – Watford 2-3 – Vuoso & Søren Larsen & Lee Chun-Soo.
Coventry – Watford 1-1 – Vuoso.
Watford – QPR 2-1 – Ronald Randells & Adam Hammill.
Oldham – Watford. 0-2 – Vuoso & Søren Larsen.
Watford – Sheff Utd 0-1.
West Brom – Watford 1-3 – Søren Larsen & Søren Larsen & Adam Hammill.
Watford – Ipswich 3-2 – Vuoso & Vuoso & Larsen.
Stoke – Watford 2-1 – Bardsley.
Watford – Hull 3-0 – Vuoso & Castelen & Bardsley.
Cardiff – Watford 2-1 – Vuoso.
Watford – Scunthorpe 2-0 – Vuoso & Tamas Priskin.
Portsmouth – Watford 3-0.

Watford endte med. I 13 kampe, endte man i Watford med 28 point.
Det var lige netop nok til den sidste plads i slutspillet som manager Suqvarré, inden han havde spillet kampe endnu, havde håbet på. I den første kamp skal man møde Birmingham, som endte på en flot 3. plads. De to opgør kommer i næste update. Matias Vuoso skifter til storklubben Valencia, efter han har bombet for Watford. Det ærgrede den let antændelige manager, og selvom han gjorde alt hvad der stod i sin magt for at få sin stjerne til at blive, var det forgæves. Vuoso udtalte at selvom han skulle spille meget større end nogensinde forventet, ville han bevare fokus i de seneste kampe om oprykningen til Premier League.

Guldbrand
Gæst

Sv: INTER - Watford - #19. - Oversigt inde le'grand'finale.
« Svar #84: 18 Jan 2008, 09:37 »

Utrolig spændende skifte..  Ikke det man ser mest af her på FMF..   Thumbs Up

Og så håber jeg selvfølgelig at du sikre dig oprykningen..  Peace

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #85: 18 Jan 2008, 12:13 »

God læsning:-)

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

kasper.rytter
Juniorspiller
**

« Svar #86: 18 Jan 2008, 15:15 »

Er det muligt om vi kunne få et screenshot af din taktik (i både Inter og Watford)?

Forza Parma

Zulue
Manager

« Svar #87: 18 Jan 2008, 15:22 »

Tak til begge. (:

Kasper - Altså i Watford kan I godt. I Inter kan kan jeg tage et SS af den trup, og så sige hvilke spillere jeg har ført til.
Men mine taktikker har været vidt forskellige i løbet af spillet. Wink Men den jeg bruger i Watfort pt. kommer op nu da. Wink

Zulue
Manager

Sv: INTER - Watford - #19. - Oversigt inden le'grand'finale.
« Svar #88: 18 Jan 2008, 15:28 »

her (:

kasper.rytter
Juniorspiller
**

Sv: INTER - Watford - #19. - Oversigt inden le'grand'finale.
« Svar #89: 18 Jan 2008, 17:28 »

Okay. Super. Er bare selv Inter lige pt. og kan ikke rigtig finde ud af, hvilken taktik jeg vil bruge nemlig :/

Forza Parma

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010