home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 577 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Karriere spil!
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Karriere spil!  (Læst 14073 gange)
PaRo-
Juniorspiller
**

Sv: Karriere spil!
« Svar #15: 09 Okt 2005, 00:03 »

Kanon update igen, kan virkelig godt li' din nyheder med interviews, meget virkeligheds tro. Men som sagt tidligere kunne jeg godt tænke mig flere Screenshots, og som Hawk1nZ siger, gerne af truppen da det danner bedre overblik.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #16: 09 Okt 2005, 01:00 »

Mange tak for din kommentar med ris og ros!
Skal lige siges at det nu er anden gang jeg kom til at trykke tilbage på musen og derfor må begynde helt forfra igen!!!!! PISSE IRRETERENDE!

Nu til svarene til dine gode spørgsmål:

1. Jeg mangler lidt nogle flere SS af selve holdet. Du har taget utallige SS af kampene, men en af din taktik (bare et overblik, ikke detaljeret hvis du ikke vil afsløre det essentielle øog evt. et af holdet. Både hos CSKA, Sunderland og Stuttgart mangler jeg. Det er svært at danne sig et overblik over hvilke spillere du bruger, og hvordan det går med dem.

SVAR:
Du kan rolig regne med at der kommer flere deltajer når jeg begynder at skrive live. Jeg må indrømme da jeg startede denne lille historie var planen at komme op at skrive live så hurtig som mulig og meningen var at jeg ikke ville skriver overdrevet mange detaljer. Som i nok ved så er jeg først begyndt at skrive om mit karriere spil her i 2009, så jeg skal se tilbage på historien og det kan sku godt nok tage sin tid. Nu har jeg ikke trykket forsæt i 2 dage nu fordi jeg skulle skrive info fra de seneste 5 sæson.
Mangler faktisk at lave info om sidste sæson, min første rigtige sæson med stuttgart.
Jeg vil prøve at skaffe nogen SS af noget hold halløj med CSKA Moskva og Sunderland. Stuttgart kommer senere.

2. Jeg skrev lige ned undervejs at det var flot at du slog både Monaco og Espanyol i knockoutkampe som CSKA

SVAR
Mange tak, har haft nogen spændende kamp i min tid som manager for CSKA Moskva, måske jeg skulle slutte min karriere her også ? Wink PSV er dog min hade modstander, håber at møde dem med Stuttgart :-D

3. Flot at du kan holde Man Utd fra at komme til chancer som CSKA, det viser tydeligt den russiske styrke på hjemmebanen, som alle frygter. Men det undrer mig ikke at Man Utd bare sørgede for at holde nullet, og så vinde hjemme på OT. Ærgerligt at du ikke fik slået dem.

SVAR:
Jeg er faktisk pænt skuffet over ManUtd(ved godt det er et spil), men at en storklub som dem spiller så kedeligt og rigtigt italiensk ved at spille 0-0 på udebane og så vinde på hjemmebane. De skabte ikke en chance på mål, men samtidig var jeg pæn uskarp foran deres mål, ramte kun ind for rammen 2 gange, men havde godt nok regnet med et nederlag her. På udebane havde jeg næsten regner med en røvfuld, måske man skulle have spillet mere defensivt, måske med en sweeper og satse på en 1-1 elle noget ? Det var vel en mulighed, hvad ville i have gjort når man nu kan være bagklog ?

4. Hvordan er det at bruge dansk sprog? Jeg har næsten altid selv brugt engelsk, og har undret mig over om det danske er flydende (har ikke brugt det siden CM 97/98 hvor det var ret ringe), og om det lyder åndssvagt

SVAR:
Tjaaaaa, jeg spiller på dansk fordi mit engelske ikke er helt optimalt.Vil gerne have nogen deltajer med når der kommer de lidt mere sjældne nyheder til en, så vil have det optimale ud af det, og det er altså på dansk for mig. ved godt der er nogen fejl osv i teksten nogen gang, men det tager jeg ikke så tungt. Svar nok ? Opstemt

5. Det var også bare en kommentar jeg lige fik i hovedet... Det virker som om at ligaen i Rusland var meget let, var det også lidt årsagen til skiftet til engelsk fodbold? Mangel på udfordringer? Det virkede nemlig som om (på dit sprog), at du egentlig kun interesserede dig for store resultater i europæisk sammenhæng, for at styrke dit eget navn i europæisk sammenhæng, og dermed komme videre.

SVAR:
Der var ikke en dicideret oversag til jeg præsic skiftede til Sunderland. Planen har heletiden været at jeg ville til en anden klub så hurtig så muligt. Jeg var måske en smule naiv inden jeg startede spillet, jeg troede at et mesterskab og succes i CL i første sæson var nok til at skifte til en af de større ligaer, men selvfølgelig er ens ry jo ikke godt nok til det. Men det tænkte jeg sku ikke lige over. Sunderland var faktisk det eneste mulige job der var ledigt lige der jeg fandt interresant, Tidligere i spillet have jeg afvist et tilbud fra Esbjerg...
Om den russiske liga er for let... tjaa, den er jo ikke overdrevet god, men jeg tror det var meget at gøre med at man i CSKA Moskva har en Carvalho og Love der nok er en klasse bedre end resten af ligaen, samtidig har de også en pæn god økonomi.
Det der er en udfordring er at få succes både nationalt og internationalt, det er ikke altid lige nemt, om jeg fik det må i andre bedømme ?

6. Jeg er ked af at du springer utrolig meget i detaljerne. Du skriver forholdsvist detaljeret i nogle af kampene (hvor spændende det var, og hvem scorede) og så pludselig lirer du en masse kampe's resultater af.. Er det hvor du er ved at begynde at kede dig i at skrive artiklen?

SVAR:
Mener jeg skrev det tidligere, men jeg springer en del oplysninger over da jeg meget gerne vil frem til "live". Med "live" mener jeg at jeg gerne vil frem til den dato jeg har i spillet. Så jeg valgte at lave deltajer omkring de vigtigste kampe. I skal nok få mange flere detaljer når jeg begynder at skrive live.
Håber på at der kommer kommentar fra nogen spillere, i får info om topscorer, årets spillere osv osv. Hvad jeg nu kan finde på.
Det er faktisk lidt underligt at se tilbage på kampene og skrive derfra, der er ikke den samme spænding om det når jeg ved hvad kampen er blevet og jeg ikke skriver det lige efter, hvis i forstår ?

7. Det er super super lækkert og godt skrevet, den måde du er begyndt at se det hele ude fra, med kommentarerne og beskrivelsen af hvordan du blev modtaget i Stuttgart, det gav mig et godt (og meget realistiskt) billede i hovedet. FLOT!

SVAR:
Jeg siger mange tak, håber der kommer mere gang i den når jeg begynder at skrive live, men mangler så lige at lave info for sidste sæson, min første rigtige sæson i Stuttgart.
Jeg vil samtidig sige at der nogen gange er nogen grammatiske fejl, grammatiken er ikke min stærke sige, og det var den sku heller ikke i folkeskolen, det ved min dansklære alt om Wink Godt jeg blev håndværker :-D
Jeg håber det var svar nok til dig Hawk1nZ.

Til Paro:
Mange tak skal det først lyde for rosen. Der skal nok komme flere SS når jeg begynder at skrive live, og lidt flere deltajer. Nu vil jeg sku gå iseng!

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #17: 09 Okt 2005, 10:16 »

her er nogen SS fra min holdopstillinger, kan desværre ikke tage af hele truppen, kun holdopstillingen.

Fra første sæson i en kamp mod Valencia.

Fra sæson 2, en kamp i ligaen.

Fra sæson 3, en 4-3 sejr over Celtic på udebane.

Udebane kampen mod ManUtd, ikke den bedste kamp Opstemt

Fra min korte tid i Sunderland, fra en kamp der.

I kan se at Sunderland ligger nr 19 i starten af sæsonen Skuffet

Det var lidt SS Opstemt

Velkommen til Hazard.

MeeLo
Gæst

« Svar #18: 09 Okt 2005, 10:28 »

For at undgå at du skal skrive hele lortet om igen, fordi, du har trykket 'tilbage' eller fordi du bliver ramt af 'auto-logout' kan du jo skrive hele historien i en notesblok ligesom jeg gør. Når du så er færdig copy/paster du det bare ind, og ser en prøve for en sikkerheds skyld  Thumbs Up

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #19: 09 Okt 2005, 13:26 »

Stuttgart, sæson 08/09:

Inden jeg fik skrevet under med Stuttgart så kunne Bestyrelse Formand, Erwin Staudt, fortælle mig at klubben var i stor økonomisk krise, noget de meget gerne så jeg rettede op på. Stuttgart skylder 395millioner væk, de er udbetalt i 2024, der betales 2,75 mill om månenden.
Jeg fik tilgæld en del penge til at forstærke holdet, hvor meget det præsic var kan jeg desværre ikke huske. Jeg havde haft kendskab til holdet i 7-8 kampe og jeg vidste præsic nogen steder hvor jeg skulle handle. En plads som højre back var det ene problem, Markus Babbel var blevet for gammel og der skulle nye yngre kræfter. Her blev CSKA Moskva spilleren, Odiah købt. 34 millioner Dkr blev han hentet for.
Den tidligere træner havde i forvejen skrevet under med Emile Mpenza på en free transfer, så det var lidt bredde til angrebet.
Jeg fik hentet Joe Cole i Chelsea og i Real Madrid var Guti lånt ud og her udnyttede jeg at hans kontrakt var udløbet efter sæson. Så 2 rutineret spillere jeg fik der. Da jeg synes midtbane var tynd besat fik jeg også hentet Ryan Giggs i Man Utd og Dieter Hamann i Liverpool. Begge skulle bruges som backup. Giggs var gjort til spillende træner.

Centerforsvaret så heller ikke alt for godt ud Delpierre, Hofland og Stranzl var de 3 eneste. Og kun de 2 første har rigtig det der skal til for at spille fast på første holdet. Desværre gad Delpierre ikke at forlænge kontrakten, det var nok efter en meget dårlig sæson for holdet. Så der mistede jeg en god forsvarspiller der bare røg på free. Til gengæld fik jeg hentet Tomas Hübschmann for omkring 42 millioner af Wigan. 20 i makering, 18 i takling og 17 i hovedspil skulle nok gøre gravn i forsvaret.
Zickovic er en ganske fornuftig spiller, men er efterhånden blevet så gammel at han kun kan bruges som backup spiller, derfor hentede jeg en fra spanien, Sergio er navnet. Han starter på Real Madrids B hold, Betis hentede ham efter 2 sæsonen men slog ikke rigtig til det. Han røg ned på deres B hold og da hans kontrakt var udløbet fik jeg ham på en free transfer.
Så status indtil videre: Mpenza. Hamann, Giggs, Cole, Odiah, Guti, Hübschmann, Sergio.

Jeg havde også set et andet svagt punkt på Stuttgart holdet, nemlig målmanden, her var Langer og Benaglio nemlig dem der skulle slås om det. Her valgte jeg altså at skille mig af med sidste nævnte, til dortmund, og istedet købte jeg 32årige Peter Enckelman af Hertha Berlin for 1,2 mill. En rutineret målmand som jeg nok skal få gavn af.
Det blev også til 2 danske ungdomspillere, Claus From fra Brøndby blev hentet, han er angriber og Claus Jacobsen, en ung defensiv midtbane spiller. Han blev hentet i en spansk klub, Sabadell, for 4 millioner dkr.

Jeg synes jeg fik hentet et par ganske fornuftige spillere, men selvfølgelig røg der også nogen ud:
Marco Streller, en Schweiz landsholdspiller som allerede blev hentet til Stuttgart i den første sæson fra FC Basel. Indkøbet til 23 mill blev en flop og han gik gratis til Nürnberg.
Tommy Bechmann, den danske fløjspiller havde jeg ikke rigtig plads til. Han røg til Bochum for 67,5mill. Sjovt nok købte Bochum ham fra Esbjerg for 12mill, solgte ham videre til Stuttgart inden jeg kom og nu køber de ham tilbage.
Stephan Kanu Famewo, en angriber fra Nigeria. Startede i Stuttgart, men er slet ikke god nok. Røg til Crailsheim på en free.
Mathieu Delpierre, ham har jeg været inde på. Han valgte at skrive under med Istres.
Emanuel Centurion, en Argentinsk venstre kant spiller. En ganske fornuftigt spiller, greb dog aldrig chancen slut i sæsonen da jeg trådte til. Skiftede til Numancia, der sparede jeg også hans løn.

Sæsonen gik igang og jeg fik en rigtig god start med 3 sejr:
Stuttgart - Aachen 2-0 (Jarolim og Mpenza)
Stuttgart - Mainz 3-0 (Jarolim2 og Kuranyi)
Bochum - Stuttgart 0-3 (Pienaar2 og Kuranyi)

En sejr i Pokalen blev det også til på 4-0.

Som i nok har fundet ud af så er Kevin Kuranyi overraskende stadigvæk i Stuttgart og det er jeg utrolig glad for. For nu af kalder jeg ham Kevin K.

SS af en holdopstilling mod Mainz.

Bayern Munchen er jo helt klar favorit til at vinde mesterskabet og jeg havde også min problemer med dem i den første kamp, i 4 runde skulle jeg møde dem på Allianz-Arena, deres hjemmebane.
Det blev til en 3-1 sejr til Bayern, Podolski scorede 2 af deres og Guti fik scoret for Stuttgart.

Derefter blev det til et skuffende nederlag i pokalen, tabte 1-0 til Wuppertal!!! Meget meget skuffende.

Spillerne havde lagt nederlag bag sig og kom ind i en rigtig god sejrstime på 6 sejre i træk.
Schalke(3-2), Nürnberg(3-0), Ahlen(2-0), Leverkusen(3-1), HSV(3-0), Werder Bremen(1-0)

Bielefeld har et godt hold hvor bla Lebohang Mokoena er deres storestjerne, de stoppede min flotte sejrsrække med en 2-0 sejr over mig.

Der var 6 kampe tilbage inden en lille Juleferie og inden transfer vinduet igen åbnede i Januar 2009. Det blev lidt til en blandet fornøjelse:
1860 Munchen - Stuttgart 2-2
Stuttgart - Dortmund 1-0
Fc Køln - Stuttgart 2-2
Stuttgart - Kaiserslautern 1-1
Stuttgart - Bochum 2-1
Frankfurt - Stuttgart 0-2

Jeg må sige at alt ialt så var efteråret faktisk rigtig godt, var med i toppen og det kunne ligne en top 3 placering som kunne sikre mig Champions League. Det var mit mål for også at sikre klubben mere økonomisk.
Transfer vinduet var igen åbnet og jeg skulle på marked efter en DC og en midtbanespiller. Guti var okey, men kunne godt tænke mig en lidt bedre på pladsen. Havde også overvejret at sætte Joe Cole derned også Berger på venstre kanten. Denis Berger er fra Østrig og er AMLC, har gode indlæg og god teknik. Har spillet hele sin karriere i Stuttgart, så det er en mand jeg meget gerne vil beholde, 26 år er han.

Forresten havde jeg lige glemt at fortælle det her:

Pressemeddelse, 6-7.2008:
Efter fyringen af Morten Olsen den 29/6.2008 så har DBU valgt at ansætte Brian Lindahl som dansk landstræner. Efter et skuffende EM, hvor vi kun endte som nr 3 i gruppen og dermed røg ud så var vi parate til at skifte stil. Vi har været glade for Morten Olsen der siden 1999 har været dansk landstræner.
Danmarks krav til Brian Lindahl er meget enkel, vi skal til VM og det betyder vi skal vinde vores VM-Kvalifikation.
Gruppen i VM-kval er: Danmark, Ukraine, Makedonien, Tjekkiet og Albanien.

Brian Lindahl har denne kommentar:
"Jeg er utrolig stolt over at være træner for mit land. Jeg håber at kunne overskue både at være træner for Stuttgart og det danske landshold. Mange kender min spilletid, jeg vil spille det samme system med 2 kanter og 3 på den centrale midtbane hvor en af dem er mere offensiv.
Omkring gruppen vil jeg sige at det bliver meget tæt, Tjekkiet og Ukraine er 2 gode landshold. Det kraver ihvertfald at jeg skal vinde mine hjemmekampe!"

Omkring landsholdet vil jeg ikke skrive om træningskampe da de er ligegyldige.

Jeg er kom godt igang med gruppen og her efter 2 kampe inden nytår har jeg vundet med 3-1 hjemme over Makedonien og 2-0 ude over Albanien.
Kampen mod Makedonien:

Mere om landsholdet senere...

Brian Lindahl indkalder til pressemøde, den 3-1-2009:
Jeg vil gerne sige velkommen til det her pressemøde. Det handler om 2 spillerindkøb som ser meget spændende ud fremover. Jeg kender begge spillere meget godt, jeg har haft dem begge i CSKA Moskva og kender deres potenciele og deres menneskelige kvaliteter. Den første jeg vil sige velkommen til er Naldo.
Naldo kommer ind og sætter sig ved siden af Brian Lindahl og Balakov. Han får trøje nr 5.
Naldo:
Jeg er meget glad for at Brian Lindahl tror på mine evner, vi har et godt forhold da han også har været min træner i CSKA. Han hentede mig til CSKA i Januar måned og her 3 år efter er jeg sammen med ham igen, bare i tyskland, det er herligt. Jeg ser frem til at lære noget tysk og vise mit værd for Stuttgarts fans og ledere.
Naldo kostede 16 millioner. Hans kontrakt udløber den 30-6-2012.
Ind af døren kommer også en legendarisk spiller i russisk fodbold, nemlig Daniel Carvalho.
Brian Lindahl:
Min plan har heletiden været at hente Carvalho til klubben og endelig lykkes det. Vi kunne ikke blive enige med CSKA i sommers men nu er han endelig kommet for et beløb på 70millioner Dkr.
Planen med Carvalho er at han langsomt skal overtage den offensive midtbane plads, her tror jeg Guti kan lære ham meget med hans rutine. Guti er altså 32 år og har et par år tilbage i benene. Tror det passer godt med Guti som backup fra næste sæson og Carvalho fast. Han skal jo også lige lære lidt tysk først. Carvalho har fået trøje nr 11.

Samtidig vil jeg sige farvel og held og lykke til Christian Tiffert (AM R) der tog til Modena i Italien for 30 mill. Christian har været i klubben siden 2000 og han vil altid huskes her i Suttgart for hans loyalitet. Han fik ikke rigtig slået igennem på højre kantet hvor Pienaar er fast mand.

Tilbage til ligaen, der manglede 16 kampe så var min første sæson med Stuttgart færdig. Planen var klar, skulle i top3. Jeg synes det er et realistisk mål da der kun var kampe i ligaen og ikke internationalt. Jeg kan stortset spille med de samme 11 hvergang.

Jeg fik en god start med en sejr over Mainz med 3-1 på udebane, Kevin K og Weis scorede målene. Hverken Carvalho eller Naldo var med i denne kamp. Lidt skuffende fik jeg kun 1-1 ude mod Aachen, Kevin K stod for målet. Naldo fik sin debut kamp og blev kåret til MOM.
SS af kampen:

En vigtig kamp skulle spilles, hjemmekampen mod Bayern munchen. Desværre har Bayern en spiller ved navn Podolski og han scorede kampens eneste mål. Carvalho fik debut, 7, blev udskiftet efter 64minutter. Et ærgelig nederlag.

Endnu en vigtig kamp ventede, Schalke 04 på udebane. Carvalho med igen, jeg brugte altså også Carvalho lidt som venstre midtbane. Carvalho stod for en kasse og Kevin K for 2 i 3-1 i sejren.
Efter hans gode indsats mod Schalke var han igen i startopstillingen mod Nürnberg, her blev det igen til et mål i 3-2 sejren. Naldo var også med og fik 8.
Carvalho havde langsomt overtaget midtbanepladsen, 6 måneder før han skulle og i kampen mod Ahlen blev han kåret til MOM selvom jeg tabte med 2-1. Naldo stod for scoringen.
Hamburg blev sendt hjem med et nederlag på 5-0, en dejlig sejr efter et skidt nederlag. Carvalho blev skadet i kampen og udskiftet i det 49 minut, inden da havde han scoret 2 mål.

Heldigvis var Carvalho klar igen til næste kamp mod Leverkusen, ikke den bedste kamp for hans side men Jarolim og Mpenza gjor deres til 2-0 sejren.
Efter den kamp fik jeg spillet 2 kampe uafgjort med 2-2. Hjemme mod Bielefeld og ude mod Hertha Berlin. Efter et par tamme kampe for Carvalho blev han kåret til MOM mod Berlin.
Nederlag blev det til mod Dortmund på 3-1, men igen efter et nederlag kom holdet godt igen og gav Fc Køln en røvfuld på 5-1. 2 oplæg af Carvalho og 5 forskellige målscorer.

Vi var nu kommet ind i den afgørende fase, 3 kampe tilbage. Spændingen var i top i bundesligaen.
Bayern Munchen og Stuttgart have chance for at vinde mesterskabet. Werder Bremen var lige bagved på en 3 plads.
1) Stuttgart 66 point
2) Byaern 63 point
3) Bremen 56 point

7 point i de sidste 3 kampe var nok til et mesterskab, utroligt hvis jeg i min første sæson kunne få et mesterskab.

3 sidste runde:
En dårlig start på en fantastisk afslutning, skulle desværre til Werder Bremen og de slog mig med 2-0. Samtidig vandt Bayern med 4-0 og havde nu første pladsen på bedst målscorer.

2 sidste runde:
Bayern vandt igen deres kamp med 4-0 og jeg havde virkelig fået gummiben. Et nederlag til Kaiserslutern på 1-0, mesterskabet var tabt. Lars Iver Strand satte punktum for det.

Sidste runde:
En ligegyldig kamp, Bayern var 3 point foran og med bedre målscorer så kunne jeg ikke nå det. Bayern vandt med 3-0 og jeg skuffede hjemmepublikum med 0-0 hjemme mod Frankfurt. Til gengæld spillede Pienaar, Carvalho og Gentner til et flot 10 tal.

Stillingen af Bundesligaen 08/09:

Overblik over nogen nye:
Daniel Carvalho 14, 4 mål, 3 oplæg, gennemsnit: 8.00
Naldo: 7(2), 1 mål, 0 oplæg, gennemsnit: 7,67
Guti: 22(4), 5 mål, 7 oplæg, gennemsnit: 7,27
Mpenza: 9(20), 7 mål, 2 oplæg. gennemsnit: 7,14

Mere følger....
« Seneste Redigering: 09 Okt 2005, 17:11 af BlaZZo » Logged

Velkommen til Hazard.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #20: 09 Okt 2005, 17:16 »

Ahhhhh...... Dejligt at kune fornemme på din skrivning at du har fået indhentet spillet. En spændende afslutning på DFB, ærgerligt at du smider det hele væk!

Jeg tager mig lige friheden til at svare på nogle af de spørgsmål du kom med fra de tidligere kommentarer

3. Man UTD! De pisser os af, om og om igen Smiley Men desværre er det svært at gardere sig mod dem. 0-0 på hjemmebane er bestemt hæderligt, og jeg ville personligt have rykket de to fløje ned, med pil op, og evt. også rykke din MC ned til en DMC, og så sætte lange pile på fløjene og to korte på de resterende midtbanespillere. Og så spille defensivt og satse på kontraer. Jeg kan selvfølgelig altid være bagklog, det kunne være at du ville have tabt større med min opstilling, men du gjorde hvad du kunne Smiley

5. CSKA: Jeg synes at du fik udemærket succes i Europa. I den hjemlige liga er der ingen tvivl om, og nogle fine resultater i Europa, heriblandt en semifinale som blev tabt mod et bedre hold.

GENERELT: Lækkert at du har fået Cole til klubben, jeg tror hurtigt at han kan  blive en gevinst. Men at hente Giggs.. er han ikke efterhånden alt for gammel til at spille på et niveau som Stuttgart trods alt er på? Som fløjspiller skal man ikke ret meget over de 30 før man er for langsom, og Giggs må da være et stykke oppe i alderen i 2009.

Lige en kommentar omkring landsholdet.. Hvorfor ser jeg ikke Larsen på banen eller bænken, er han skadet, eller bare ringe? Han kan da ikke være for gammel Wink

« Seneste Redigering: 09 Okt 2005, 17:22 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #21: 09 Okt 2005, 17:36 »

Jeg er meget tæt på at indhente mit spil nu, og det bliver sku rart at begynde at skive live snart. Tror det bliver en smule lettere. Det var mega surt med afslutningen i Bundesligaen, have håbet på at overraske.

Ang ManUtd kampen så tror jeg faktisk at min plan var at muligvis få det første mål og derefter gå ned i defensiv. Nu er det efterhånden lidt tid siden jeg spillede den kamp så kan ikke rigtig huske hvorfor jeg stillede med dem samme. Så vidt jeg husker så scorede ManUtd forholdsvist hurtigt i kampen så jeg blev jo nød til at få det mål.

Jeg er også ganske tilfreds med mine resultater, dog lidt ærgeligt jeg ikke fik mere ud af Champions League. Men sådan er det jo.

Ved godt at Giggs er gammel, men havde håbet på en effekt omkring at jeg måske havde hentet en stjerne til klubben. Stjernestatusten er muligvis forsvundet i løbet med alderen ? Opstemt
Er ganske tilfreds med Joe Cole, men mere omkring ham senere, i en anden update.

Synes faktisk ikke at Søren Larsen er speciel god i spillet derfor jeg ikke har ham på, så enkelt er det. En mand som Peter Løvenkrands er heller ikke meget værd synes jeg.
Der kommer snart mere om landsholdet, en update kun om dem. Ikke så lang Wink

Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #22: 09 Okt 2005, 18:58 »

Det danske landshold - VM Kvalen.

I foråret 2009 fik jeg jo også spillet nogen kampe i VM-kvalen, ialt 3 kampe blev det til.

Den første kamp var på udebane mod Tjekkiet. Der ville jeg være tilfreds med et enkelt point. Godt nok har Tjekkiet ikke de bedste angribere, men en midtbane bestående af min egen Jarolim og Rosicky er altid farligt for et hvert hold.
Stillede med den normale 4-3-2-1:
Sørensen
Priske-Krødrup-Agger-Jakobsen
C Poulsen-Daniel Jensen(pil frem)-Graver
Rommedahl - Fetai
Jon Dahl

Tjekkiet - Danmark 2-4
20min: Christian Poulsen 0-1
27min: Jon Dahl 0-2
37min: Daniel Jensen 0-3
57min: Sverkos 1-3
80min: Jarolim 2-3
81min: Rødt til Krødrup
90min: Kahlenberg 2-4

Jeg var utrolig effektiv i denne kamp, 5 skud inden for rammen førte altså til 4 kasser, ganske fornuftigt. Daniel Jensen blev kåret til MOM med et 9 tal.

De næste 2 kampe var på hjemmebane mod Ukraine og Albanien, det burde være til 6 point her, men med sejren ude over Tjekkiet er 4 point også godkendt.

Danmark - Ukraine 0-0

En meget skuffende kamp, skarpheden var helt forsvundet, 7 skud på mål hvor ingen ramte overhoved. Thomas Sørensen blev kåret til MOM med et 8 tal. Resten af de danske spillere fik et 7 tal. Stabilt, men slet ikke godt nok. CP var ikke med da han desværre var skadet. Midtbanene betød af Graver, Jensen og Thygesen

Danmark - Albanien 0-0

Endnu en meget skuffende kamp. Retov havde overtaget pladsen fra Thygesen, men desværre ikke nok. Graver spillede til et flot 9 til og blev MOM. I forhold til Ukraine kampen så havde jeg flere forsøg inden for rammen, Lekic er min lille joker som er farlig nå han bliver sat ind. Desværre er han ikke helt skarp nok, måske jeg skulle overveje at tage Skoubo på igen, Jon Dahl har været mega uskarp de seneste kampe. Skoubo har været utrolig skarp for Brøndby og overvejer ham fra start i den næste kamp mod Makedonien på udebane.

Gruppen efter 5 kampe og med 3 kampe tilbage:

Makedonien - Danmark (3 point)
Danmark - Tjekkiet (3 point)
Ukraine - Danmark (0 point)

Med det håber jeg samtidig på at Tjekkiet får point mod Ukraine, hvis ikke de gør det så skal jeg have 1 point i Ukraine.

Mere Følger...

Velkommen til Hazard.

MeeLo
Gæst

« Svar #23: 09 Okt 2005, 19:08 »

Det ser godt ud ! Men istedet for at skrive hvilke spillere der er på de forskellige positioner burde du måske tage et SS af taktikken med spillerne på deres plads, da det kan få lidt mere liv i det  Thumbs Up

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #24: 09 Okt 2005, 19:13 »

Indsæt Citat
Det ser godt ud ! Men istedet for at skrive hvilke spillere der er på de forskellige positioner burde du måske tage et SS af taktikken med spillerne på deres plads, da det kan få lidt mere liv i det

jeg skal nok begynde at tage SS af selve min trup når jeg er på den dato, for jeg kan jo ikke tage et af sidste sæson, det vil afløse min nuværende trup, det kan vil jo ikke have vel ? Opstemt

Men har du spørgsmål omkring nogen andre ting MeeLo, vil gerne svare på så meget som muligt Wink

Og jeg skal nok også tage SS af landsholdstuppen når vi kommer så langt.

Velkommen til Hazard.

MeeLo
Gæst

« Svar #25: 09 Okt 2005, 19:17 »

Jeg snakker om at istedet for at du skriver f.eks. Agger spiller der, og Claus Jensen spiller der. Så gå dog ind i taktik, sæt dine spillere som de skal, tag et SS og klip det ud så det passer? Det gør det nemmere for os andre at danne os et billede af dit system Wink

LosCules
Gæst

« Svar #26: 09 Okt 2005, 19:28 »

Synes det er nydeligt at læse det du skriver BlaZZo. Det meste er fantastisk  Thumbs Up

Det kan jeg li'  Cool

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #27: 09 Okt 2005, 19:33 »

Ja okey, forstår hvad du mener, Men synes efterhånder jeg har smidt en del SS af min holdopstillingen, så regnede med at folk godt forstod hvad jeg lige mente ved at skrive det på den måde der. Men i ved stadigvæk ikke hvilket system jeg spiller ? Wink

Velkommen til Hazard.

MeeLo
Gæst

« Svar #28: 09 Okt 2005, 20:07 »

Det er mere for at gøre hvert indlæg mere livligt med nogle farver osv.  :a:

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #29: 09 Okt 2005, 23:10 »

Jeg synes efterhånden at du har fundet stilen BlaZZo, og med rigtg gode beskrivelser af landskampene, skal du bare fortsætte i denne stime, så er jeg sikret som læser i din fremtidige dagbog Smiley Ærgerligt at Larsen ikke er så god som IRL, men er Jon Dahl ikke også ved at være gammel, siden han også er ved at være uskarp... Jeg må ærligt indrømme at jeg er meget ala Arsenal mht. alder, man skal ikke være meget over de 30, før man får en bænkplads/reserveholdsplads hos mig... Aldersgennemsnittet skal helst ligge omkring de 25 for mig Opstemt

Og jeg vil give dig ret mht SS'et, nu har jeg set et par stykker omkring din taktik og holdopstilling, hvis du så bare opdaterer engang i sæsonen eller noget, så man stadig bevarer et overblik over truppen, er det helt fint Smiley Evt. et par SS's af Player Ratings eller Match Stats ville live op, hvis det er SS's du mangler Meelo Smiley
« Seneste Redigering: 09 Okt 2005, 23:12 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010