home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1086 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 203680 gange)
Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (UEFA Cup nyt) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #960: 04 Sep 2008, 23:07 »

Betyder annonceringen af FM 09 at din blog lakker mod enden??? Græder

Jeg håber at du kan holde motivationen sæsonen ud Thumbs Up Peace

Vi er mange der helt sikkert gerne vil følge dit(og Vejles) UEFA Cup eventyr Cool
« Seneste Redigering: 04 Sep 2008, 23:10 af Dalle75 » Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (UEFA Cup nyt) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #961: 05 Sep 2008, 11:38 »

Betyder annonceringen af FM 09 at din blog lakker mod enden??? Græder

Jeg håber at du kan holde motivationen sæsonen ud Thumbs Up Peace

Vi er mange der helt sikkert gerne vil følge dit(og Vejles) UEFA Cup eventyr Cool

Der er 2 måneder til FM09 og før lukker denne blog i hvert fald ikke  Wink MEN, jeg har tidsproblemer i øjeblikket og får ikke rigtig spillet så meget på dette FM spil.

Jeg kan dog sige så meget, at jeg har spillet næste måned og håber meget på, at jeg kan smide en update på i aften eller senest i morgen fordmiddag, da jeg endnu en gang ikke er hjemme det meste af dagen i morgen.

Jeg spiller under alle omstændigheder sæsonen færdig, men om jeg fortsætter i Villarreal derefter er nok tvivlsom, men det kommer meget an på resultaterne i den igangværende sæson  Peace

Jeg ville egentlig også meget gerne spille videre på mit blog-spil i 07 udgaven, men der er slet ikke tid til det desværre  Skuffet
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (UEFA Cup nyt) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #962: 06 Sep 2008, 12:24 »

OKTOBER 2013

Prudnikov er skræmmende foran mål

7. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Athletic (15)     4-2   (1-1)
0-1 Fernando Llorente (6)
1-1 Alexandr Prudnikov (45)
2-1 Molo (68)
3-1 Alexandr Prudnikov (74)
3-2 Fernando Llorente (77)
4-2 Alexandr Prudnikov (86)

MOM: Alexandr Prudnikov, Villarreal (9)
Tilskuere: 22.974

Vi viser endnu en gang skræmmende styrke på hjemmebane og sender Atheltic Bilabao hjem til Baskerlandet med et nederlag.
Der er dog flere ting i kampen, der irriterer mig voldsomt. Først kommer vi hurtigt bagud, fordi vi er alt for passive i det bagerste forsvar og da vi endelig har fået overtaget og får scoret det vigtige mål til 3-1, som burde lukke kampen, så tillader vi endnu en gang Athletic at komme tilbage i kampen med deres reducering til 3-2 et kvarter før tid. Vi skal simpelthen være bedre til at lukke kampene, når vi har et så stort overtag, som tilfældet er i dag mod Athletic.
Ser man på hele kampens forløb, så chokstarter de som sagt med en hurtig scoring, men vi ryster det hurtigt af os og efter udligningen fra Prudnikov er der ikke meget at komme efter for Athletic. Prudnikov er kampens helt store oplevelse med sit hattrick og jeg kan godt begynde at frygte januars transfervindue, hvor der højst sandsynligt vil være rift om den russiske bombers underskrift.



Bellaïd viser gode takter

8. kamp i Primera Division fra ONO Estadi, Palma de Mallorca
Mallorca - Villarreal       0-2  (0-1)
0-1 Habib Bellaïd (35)
0-2 Alexandr Prudnikov (82)

MOM: Habib Bellaïd, Villarreal (8)
Tilskuere: 23.018

Vi har ikke altid været lige gode på udebane, men i dagens kamp mod Mallorca viser vi, at vi hører til blandt de bedste mandskaber i Primera Division.
Et opgør som dette, er altid svært og vi har ofte dummet os i disse kampe ved enten at spille uafgjort eller tabe dem, men i dag var der heldigvis aldrig tvivl om udfaldet. Vi starter kampen rigtig godt, men vi må vente til det 35. minut, inden vi bringer os foran. Det er vores nye franske forsvarsspiller Habib Bellaïd, der viser imponerende hovedspil i forbindelse med et hjørnespark, da han header bolden i mål til 1-0.
Stillingen holder til pausen og selvom Mallorca forsøger at lægge et større pres på os i de sidste 45 minutter, samtidig med vi trækker os længere tilbage på banen, så er det alligevel os, der scorer kampens sidste mål med små 10 minutter igen af kampen. Igen er det vores russiske topscorer Prudnikov, der viser hans egenskaber som bomber og vi kan tage hjem fra ferieøen med et rigtig godt resultat og en god portion optimisme til de                                                                          næste kampe.





1. kamp i UEFA Cup - Gruppe A fra El Madrigal, Villarreal

Villarreal – Tottenham (ENG)     1-1   (1-0)
1-0 Alexandr Prudnikov (20)
1-1 Rafinha (50)

MOM: Rafinha, Tottenham (8)
Tilskuere: 19.449

Den første gruppekamp i UEFA Cuppen bliver lige så tæt som forudset og selvom vi må nøjes med det ene point, er jeg ganske tilfreds og glad for vi kommer på tavlen i Gruppe A.
Det starter ellers rigtig godt for os, spillet flyder og vi skaber flere chancer mod et passivt Tottenham hold og efter 20 minutter får vi allerede valuta for chancerne, da Alexandr Prudnikov bringer os foran med 1-0.
Efter scoringen er det som om, gassen går lidt af os og Tottenham kommer mere og mere med i kampen igen. Vi holder føringen til pausen og selvom Tottenham har overtaget spillet lidt mere, så har de ikke rigtig været farlige. Det ændrer sig dog i anden halvleg og allerede efter 5 minutter af anden halvleg, bringer Rafinha balance i regnskabet med sin udligning til 1-1. Vi forsøger at genskabe det pres, vi lagde i starten af kampen, men det lykkes aldrig rigtig og Tottenham er faktisk lige så tæt på at score sejrsmålet som vi er, så uafgjort er et ganske fair resultat for begge mandskaber.



Wesley Sneijder var i hopla
mod sine tidligere holdkammerater

9. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Real Madrid (1)     2-0   (1-0)
1-0 Wesley Sneijder (1)
2-0 Juan Manuel Mata (53)

MOM: Diego Lopez, Villarreal (8)
Tilskuere: 22.970

Real Madrid kom som ubesejrede til denne kamp, men vi viser endnu en gang vores store styrke på El Madrigal og sender de forsvarende mestre hjem med et nederlag i bagagen.
Kampen er fuldstændig lige, når man ser på spil og chancer efter 90 minutter, men vi er bare en anelse skarpere i afslutningerne i dag og samtidig får vi en drømmestart, da den tidligere Real Madrid spiller Wesley Sneijder scorer efter bare 40 sekunder.
Det er ironisk, at det faktisk er tre tidligere Real Madrid spillere, der sikrer os sejren i dag over netop Real Madrid.
Diego Lopez redder alt i målet, mens Wesley Sneijder og Juan Manuel Mata afgør kampen til vores fordel med deres respektive scoringer.
Sejren giver naturligvis en masse optimisme og tro på, vi kan være med i toppen af ligaen og måske er det slet ikke så umuligt at blande sig i medaljekampen i denne sæson.



Bellaïd var endnu en gang på pletten

10. kamp i Primera Division fra ONO Estadi, Palma de Mallorca
Alicante (20) - Villarreal       0-2  (0-0)
0-1 Habib Bellaïd (74)
0-2 Marc Valiente (87)

MOM: Habib Bellaïd, Villarreal (8)
Tilskuere: 20.049

Efter vores sejr over rækkens absolutte tophold, ventede der i dag en helt anden udfordring. Vi skulle møde rækkens absolutte bundhold og nyoprykkede Alicante har haft det alt andet end nemt i de første kampe af sæsonen og vi gjorde det bestemt ikke nemmere for dem.
Vi har total kontrol over kampen i samtlige 90 minutter. Der er faktisk kun en ting, der gav grund til bekymringer og det var, at vi først fandt vej til netmaskerne efter 74 minutters spil. Det var endnu en gang vores nye franske forsvarsklippe Habib Bellaïd, der kom højest efter et hjørnespark. Scoringen gav den fornødne ro, vi manglede og med tre minutter igen lukkede Marc Valiente kampen med sin scoring til 2-0.
Sejren i dag over Alicante betyder, at vi har gjort rent bord i de fire ligakampe i oktober og med resten af resultaterne indtil videre i denne sæson taget i betragtning, så har vores status vist så småt ændret sig fra ”midterhold” til                                                                       ”Champions League aspirant”.




Primera Division efter 10 kampe

« Seneste Redigering: 06 Sep 2008, 12:44 af Metsu1 » Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (Okt. 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #963: 06 Sep 2008, 12:26 »

Lækker måned, og der er virkelig gang i Prudnikov.

Her er en lille fejl:
Mallorca - Villarreal       0-2  (0-1)
1-0 Habib Bellaïd (35)
0-2 Alexandr Prudnikov (82)

Det står som om Bellaïd scorede for Mallorca Thumbs Up
KIU!
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #964: 06 Sep 2008, 12:29 »

Lækker måned, og der er virkelig gang i Prudnikov.

Her er en lille fejl:
Mallorca - Villarreal       0-2  (0-1)
1-0 Habib Bellaïd (35)
0-2 Alexandr Prudnikov (82)

Det står som om Bellaïd scorede for Mallorca Thumbs Up
KIU!

Ups  Opstemt

Det er nu rettet, for heldigvis var det ikke selvmål, han scorede.

Tak for kommentaren og hjælpen og ja, Prudnikov is on fire lige nu  Thumbs Up
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (Okt. 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #965: 06 Sep 2008, 12:37 »

Du har lavet den samme fejl i den sidste kamp... Der står Bellaid også som målscorer for modstander holdet...
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #966: 06 Sep 2008, 12:45 »

Du har lavet den samme fejl i den sidste kamp... Der står Bellaid også som målscorer for modstander holdet...

Det går godt  crazy men sådan går det jo, når man bruge Ctrl C og når det går lidt hurtigt  Peace
Logged

andersvilster
Gæst
 
Sv: (Okt. 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #967: 07 Sep 2008, 17:38 »

Hvornår kan vi regne med en update?
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #968: 08 Sep 2008, 06:52 »

Som jeg før har sagt så er jeg vild med din måde at skrive på. Længden på kampreferaterne er lige som de skal være,
korte, informative og uden en masse overflødigt Thumbs Up

Resultaterne er flotte, især sejren over Real, og skaber jo ligefrem medaljedrømme..... Hævet Øjenbryn

Det bliver spændende at se om du kan holde på Prudnikov til januar, du har jo før snakkket om at økonomien ikke er den bedste. Og hvis der kommer et tilbud fra en storklub.......de formænd er ikke altid lige nem at have med at gøre Sur.

Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #969: 10 Sep 2008, 16:40 »

Hvornår kan vi regne med en update?

Tjaa, er desværre meget optaget de næste dage og weekenden med, men jeg håber, jeg kan have en update klar i løbet af weekenden  Peace

Som jeg før har sagt så er jeg vild med din måde at skrive på. Længden på kampreferaterne er lige som de skal være, korte, informative og uden en masse overflødigt Thumbs Up

Resultaterne er flotte, især sejren over Real, og skaber jo ligefrem medaljedrømme..... Hævet Øjenbryn

Det bliver spændende at se om du kan holde på Prudnikov til januar, du har jo før snakkket om at økonomien ikke er den bedste. Og hvis der kommer et tilbud fra en storklub.......de formænd er ikke altid lige nem at have med at gøre Sur.

Som altid er jeg meget glad for dine flotte kommentarer, Dalle75  Thumbs Up

Efter oktober måned, tror jeg faktisk på, at vi kan rykke op i tabellen og måske nappe en tredjeplads efter Barca og Real, men så skal vi også holde niveauet i hele sæsonen.

Mht. Prudnikov er der pt. ingen, der er interessseret i ham, men kommer der et højt bud, er der ingen tvivl om, at det vil blive accepteret af bestyrelsen.
Økonomien er blevet bedre og der er kommet styr på lønudgifterne, men der er lang vej endnu, inden der er skabt overskud og dermed penge til indkøb af de helt store stjerner.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #970: 14 Sep 2008, 19:24 »

NOVEMBER 2013

Adriano sørgede for drømmestart

11. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Espanyol (17)     2-1   (1-1)
1-0 Adriano (1)
1-1 Imanol Agirretxe (45+1)
Rødt kort til Valmir, Espanyol (45+2)
Rødt kort til Wesley Sneijder, Villarreal (46)

2-1 Marc Valiente (86)

MOM: Imanol Agirretxe, Espanyol (8)
Tilskuere: 21.770

Efter de mange gode kampe vi spillede i oktober måned, undgår vi kun med nød og næppe en fadæse mod bundholdet fra Espanyol.
Vi får ellers den bedst tænkelige start, da vores nye brasilianske angriber Adriano endnu en gang finder vej til modstandernes mål og viser, han er på vej tilbage i topform. Scoringen giver slet ikke den forventede ro, i stedet for spiller vi noget rodet og uorganiseret fodbold med flere chancer til Espanyol som resultat. De får desværre også udlignet på det værst tænkelige tidspunkt. Stadionuret har netop rundet 45:00, da Agirretxe scorer til 1-1 efter meget dårlig opdækning i vores bagerste kæde. Vi giver bolden op igen og pludselig er der dramatik på banen. Det er Espanyols brasilianske midtbanespiller Valmir, der går alt for hårdt til den i en tackling, det giver ham det andet gule kort og dermed marchordre.
Vi går på banen til anden halvleg med masser af optimisme og med en mand i overtal, men optimismen forsvinder hurtigt. Sneijder laver et dumt frispark og som kompensation for Valmirs røde kort lige før pausen, sender dommer Alfonso Perez Burrull også Wesley Sneijder i bad, så nu er alt lige igen, både på måltavlen og i antal spillere på banen.
Vi har svært ved at få noget til at fungere efter tabet af vores kreatør, men heldigvis er vi gode på dødbolde og det er netop en dødboldssituation, der redder os til sidst i kampen. Vi får et hjørnespark, hvor det lykkes for Marc Valiente at prikke bolden i mål efter en omgang klumpspil. Espanyol kan ikke svare igen, hvilket betyder, at vi med nød og næppe fastholder vores gode stime, men det var alt andet end kønt at kigge på.




Vi ser rødt igen

12. kamp i Primera Division fra Nuevo Condomina, Murcia
Murcia (6) - Villarreal       1-2  (1-2)
1-0 Bruno Mezenga (8)
1-1 Kwabena Agouda (17)
1-2 Habib Bellaïd (straffe, 27)
Rødt kort til Bruno, Villarreal (69)

MOM: Kwabena Agouda, Villarreal (8)
Tilskuere: 33.015

Jeg skal lige love for, at vi skal kæmpe for pointene i øjeblikket, men heldigvis får vi endnu en gang fuld valuta for anstrengelserne mod en af vores nærmeste konkurrenter i tabellen.
Vi kommer ellers hurtigt bagud, men spillerne viser igen, at vi har en formidabel moral, også når vi spiller på udebane. Tyve minutter efter Mezenga’s scoring til 1-0, har vi nemlig både udlignet og bragt os foran igen. Det er den normale reserve Agouda, der bringer balance i regnskabet, mens føringen kommer efter et straffespark, der sikkert bliver sat ind af Habib Bellaïd.
Kampen bølger efterfølgende frem og tilbage, men det er først med tyve minutter igen, at Murcia begynder at få etableret et ordentligt pres mod vores mål. På det tidspunkt bliver vi ramt af endnu et rødt kort for anden kamp i træk, da vores midtbane slider Bruno bliver udvist, hvilket vækker dårlige minder fra min første sæson hos Villarreal, hvor vi havde store disciplinære problemer.
Efter udvisningen bliver vi ganske naturligt sat under voldsomt pres, men vi står rigtig godt og på trods af et stort overtal i spil til Murcia, så bliver det ikke til de helt store chancer, så vi kan endnu en gang gå fra banen som vindere.




Endnu en scoring af Adriano

1. kamp i 4. runde af Copa Del Rey fra Nueva Balastera, Palencia
Palencia - Villarreal       0-2  (0-1)
0-1 Adriano (10)
0-2 Joaquin Calderon (76)

MOM: Joaquin Calderon, Villarreal (8)
Tilskuere: 8.049

Pokalturneringen er skudt i gang og vi har fået en rigtig lodtrækning til fjerde runde.
Vi skal spille to kampe mod Palencia i fjerde runde og efter dagens første kamp i Palencia har vi mere end det ene ben i næste runde.
Til dagens kamp vælger jeg at give en del af reserverne chancen og det gør jeg af flere årsager, men den væsentligste årsag er, at vi udover at være godt med i ligaen, ja så er vi også med i UEFA Cuppen og vi har simpelthen ikke truppen til at kunne være med i alle turneringer, hvilket betyder, at pokalturneringen bliver nedprioriteret. Heldigvis viser Palencia sig som et meget svagt mandskab og samtidig er der flere af marginalspillerne, der griber chancen. Deriblandt den unge højre wing Joaquin Calderon, der kroner en flot kamp med en ligeså flot scoring.




Igen en fremragende indsats af Bellaïd

13. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Celta Vigo (7)     2-2   (1-0)
1-0 Habib Bellaïd (14)
2-0 Habib Bellaïd (49)
2-1 Damien Le Tallec (70)
2-2 Rubén Oliveira (90+1)

MOM: Habib Bellaïd, Villarreal (9)
Tilskuere: 22.893

Optakten til opgøret mod Celta udviklede sig til lidt af et mareridt.
Først blev det klart, at Wesley Sneijder og Bruno ikke måtte være med pga. karantæne, men derudover måtte vi også se bort fra spillere som Juan Mata, Alexandr Prudnikov, Christian Pander og Jefferson Farfan pga. skader, så posen med de resterende spillere skulle rystes godt og grundigt for at få holdopstillingen til at gå op.
Selve kampen startede ellers rigtig godt for os og det lod til, vi kunne lave endnu et godt resultat på trods af de manglende spillere. Habib Bellaïd fortsatte hans imponerende stime af scoringer og sørgede for, at vi var foran med 2-0 kort ind i anden halvleg. Vi gik over til en mere defensiv taktik med en halv time igen, men om det var det, der var grunden til, at Celta scorede to gange og dermed sikrede sig et point, er jeg ikke sikker på, jeg tror bare, at det var vores tur til at have marginalerne i mod os.






2. kamp i UEFA Cup - Gruppe A fra Apostolos Nikolaidis, Athen

Panathinaikos (GRÆ) - Villarreal      2-2   (1-2)
0-1 Habib Bellaïd (22)
0-2 Michael Jansen (25)
1-2 Dalibor Veselinovic (34)
2-2 Dalibor Veselinovic (59)

MOM: Dalibor Veselinovic, Panathinaikos (8)
Tilskuere: 16.368

De fleste vil nok være tilfredse med et enkelt point fra en udebanekamp i UEFA Cuppen, men jeg må indrømme, at jeg var skuffet efter kampen mod Panathinaikos.
Vi kæmper stadig med en del skader og er derfor nødt til at stille med en del af marginalspillerne som mod Celta og forløbet af de to kampe ligner til forveksling hinanden. Vi dominerer endnu en gang begivenhederne fra kampens start og kommer foran både med 1-0 og 2-0 efter scoringer af vores centrale forsvarsspillere. Vi kunne nemt have scoret et par gange mere, men har ikke heldet med os, i stedet er det Panathinaikos’s serbiske angriber Dalibor Veselinovic, der stjæler showet. I min tid som Ajax manager holdte jeg et skarpt øje med Veselinovic, men fik desværre aldrig hentet ham til klubben. Han reducerer til 1-2 før pausen og efter pausen fuldender han comebacket og sikrer Panathinaikos det ene point. Med lidt held kunne de græske spillere godt have vundet kampen, da vi går helt ned i sidste del af anden halvleg, men heldigvis holder vi stand og har trods alt hentet to points i de første to kampe, som har været mod de vel nok sværeste modstandere i puljen.




Primera Division efter 13 kampe

« Seneste Redigering: 14 Sep 2008, 22:16 af Metsu1 » Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #971: 14 Sep 2008, 22:10 »

Absolut en spændende update min ven. Shockeret

Det er godt at se Adriano komme i gear, lad os håbe at han har mere at give af Thumbs Up

Jeg har dog opdaget noget så sjældent som en fejl i din updat Shockeret..I den første kamp i November-updaten skriver du:
Citat
Rødt kort til Wesley Sneijder, Real Madrid (46)
Så vidt jeg ved spiller han da ikke for Real Madrid mere Cool

Ellers som altid soldt arbejde fra dig. Fortsæt endeligt det gode arbejde, mens vi alle venter utålmodigt på FM09 Peace
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #972: 14 Sep 2008, 22:24 »

Absolut en spændende update min ven. Shockeret

Det er godt at se Adriano komme i gear, lad os håbe at han har mere at give af Thumbs Up

Jeg har dog opdaget noget så sjældent som en fejl i din updat Shockeret..I den første kamp i November-updaten skriver du: Så vidt jeg ved spiller han da ikke for Real Madrid mere Cool

Ellers som altid soldt arbejde fra dig. Fortsæt endeligt det gode arbejde, mens vi alle venter utålmodigt på FM09 Peace

Tusind tak for de rosende ord, men jeg er træt af den dumme fejl, jeg fik lavet  Skuffet

Jeg sad og ledte efter billeder med Sneijder, hvor han får et rødt kort, men kunne ikke finde noget. Til gengæld fandt jeg en masse billeder af ham i en Real trøje og det er nok derfor, jeg har skrevet "Real Madrid"

Adriano bliver bedre og bedre og kan nem være nøglen for os i denne sæson, men nu må vi se, det går rimelig godt  Thumbs Up
Logged

andersvilster
Gæst
 
Sv: (Nov. 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #973: 15 Sep 2008, 20:17 »

Jeg kan ærligt sige: Jeg synes dette er den bedste blog
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #974: 16 Sep 2008, 16:54 »

Hvordan er det forresten gået for Vejle i UEFA cuppen?
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Sider: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010