home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 931 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 203696 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Trup og Taktik) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #945: 23 Aug 2008, 17:09 »

SEPTEMBER 2013

Prudnikov fortsatte, hvor han slap i sidste sæson

1. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Elche     2-0   (0-0)
1-0 Yoel Goldstein (81)
2-0 Alexandr Prudnikov (85)

MOM: Alexandr Prudnikov, Villarreal (8)
Tilskuere: 21.411

Vi kommer godt i gang med den nye sæson efter en god kamp mod et af de svagere hold i ligaen.
Spillet fungerer til tider rigtig godt og vi får spillet os til rigtig mange chancer, men det er tydeligt at se, at det er tidligt i sæsonen, da vi i den grad mangler skarphed foran Elche’s mål.
Det er først ved indskiftningen af den lille argentiner Goldstein, vi får held med at komme foran efter et godt langskud af netop Yoel Goldstein, som muligvis kan få sit gennembrud i denne sæson. Vores topscorer fra sidste sæson Alexander Prudnikov får også gang i scoringen, da han øger til slutresultatet 2-0, hvilket sikrer os en perfekt start på sæsonen.



Adriano fik gang i målscoringen,
men det var ikke nok

2. kamp i Primera Division fra Camp Nou, Barcelona
Barcelona - Villarreal       3-2  (2-1)
1-0 Fabio Quagliarella (15)
1-1 Alexandr Prudnikov (31)
2-1 Toto Tamuz (45+1)
3-1 Toto Tamuz (78)
3-2 Adriano (81)

MOM: Toto Tamuz, Barcelona (8)
Tilskuere: 81.998

På trods af det knebne nederlag, vi løber ind i kampen mod Barcelona på Camp Nou, så er jeg godt tilfreds med indsatsen fra spillerne.
Vi kommer godt igen efter Quagliarellas scoring og det er ikke overraskende Prudnikov, der udligner for os. Med det mål, er Prudnikov nu den mest scorende spiller i Villarreals historie og han er forhåbentlig ikke færdig med at score mål for os endnu.
Barcelona bringer sig desværre endnu en gang foran lige før pausen ved deres israelske bomber Toto Tamuz, der igen driller os, som han også gjorde i sidste sæson, da vi besøgte det catalanske storhold. I anden halvleg fortsætter vi med at kæmpe rigtig godt og har bestemt vores chancer, men endnu en gang viser Tamuz sin målnæse og bringer Barcelona yderligere foran. Vores nye angriber Adriano får gang i målscoringen med sit første mål for os, hvilket giver højspænding i de sidste ti minutter, men det bliver ved spændingen og dermed sikrer Barcelona sig lidt heldig de tre points i dag.



3. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Almeria (13)    1-1   (1-0)
1-0 Marc Valiente (8)
1-1 Julian Esteban (90)

MOM: Julian Esteban. Almeria (8)
Tilskuere: 18.067

Efter to godkendte kampe mod henholdsvis Elche og Barcelona, så skuffer vi fælt mod Almeria på El Madrigal.
Vi får ellers en rigtig god start med en scoring fra Valiente på hovedstød efter et hjørnespark. Scoringen giver os en dejlig ro på spillet, men vi glemmer at gå efter sejren og spiller meget passivt og det ender som det plejer, når man ikke får lukket kampen til sin fordel, modstanderne smider alt frem i de sidste minutter og får udlignet. Det er præcis det, der sker i dag, hvor det er indskiftede Julian Esteban, der sørger for udligningen for Almeria.
Det er tidligt på sæsonen, men skal vi følge med de bedste i ligaen, så er vi simpelthen nødt til at vinde en kamp som denne.



Sneijder's første scoring
var ikke nok til at hente sejren i Sevilla

4. kamp i Primera Division fra Ramon Sanchez Pizjuan, Sevilla
Sevilla - Villarreal       4-4  (2-1)
1-0 Falcao (22)
2-0 Sergio Aguero (41)
2-1 Alexandr Prudnikov (45+2)
2-2 Habib Bellaïd (49)
3-2 Sergio Aguero (52)
3-3 Alexandr Prudnikov (65)
Falcao brænder straffe, Sevilla (79)
3-4 Wesley Sneijder (81)
4-4 Reto Ziegler (85)

MOM: Alexandr Prudnikov, Villarreal (8)
Tilskuere: 40.279

Vi spiller en fantastisk kamp mod Sevilla, men vi mangler desværre det sidste held der skal til, for at få sejren i et opgør som dette.
Jeg vidste, Sevilla ville være meget svære at spille imod og frem til dette opgør havde de også vundet deres seneste 10 ligakampe i træk. I starten af kampen har vi en overdreven respekt for førerholdet, hvilket de udnytter til at komme foran 2-0, men vi får heldigvis reduceret lige før pausen og kan gå til pausen med en vis portion optimisme.
Anden halvleg viser sig at blive mere end nervepirrende. Vi kommer hurtigt på 2-2, men Aguero sørger hurtigt for, at Sevilla igen er i førersædet med sin anden scoring i kampen. Vi har heldigvis også en rigtig skarp angriber på holdet i disse tider i Alexandr Prudnikov. Han udligner til 3-3 også det er hans anden scoring og endnu en gang er kampen helt åben.
Sevilla får et billigt straffe som Falcao heldigvis brænder og da Sneijder bare to minutter senere bringer os foran med 4-3, er jeg sikker på, vi får hevet alle tre points med hjem fra dette opgør....... men sådan skal det desværre ikke gå.
Reto Ziegler får nemlig udlignet til 4-4 med fem minutter igen og det ender med, at vi kun får det ene point med hjem efter en kamp, hvor vi igen med lidt held kunne have sat alle tre points ind på vores konto.



Mata var kampens store spiller

5. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Valladolid     3-0  (3-0)
1-0 Juan Manuel Mata (10)
2-0 Joaquin Calderon (16)
3-0 Carlos Cuellar (22)

MOM: Juan Manuel Mata, Villarreal (8)
Tilskuere: 17.439

Vi fortsætter i samme spor som mod Sevilla, men denne gang holder vi modstanderne fra at score imod os.
Taktikken var at lægge pres på Valladolid fra starten af kampen og det må man sige lykkes ret godt for os. Efter bare 22 minutter er vi foran 3-0 og kampen er reelt set afgjort. Vi er ramt nogle skader til dagens opgør, hvilket åbner op for sæsondebut til blandt andet Joaquin Calderon på højrefløjen og Carlos Cuellar i det centrale forsvar. De to spillere leverer en rigtig god indsats og scorer endda et mål hver, hvilket lover rigtig godt for resten af sæsonen. Jeg er især glad for, at Calderon kommer godt i gang igen, efter han har været ude med en langvarig skade



Diego Lopez reddede os
gang på gang mod Valencia

6. kamp i Primera Division fra Nuevo Mestalla, Valencia
Valencia (3) - Villarreal       1-1  (0-1)
0-1 Alexandr Prudnikov (34)
1-1 Nikola Zigic (81)
Rødt kort til Cristian Villagra, Valencia (90)

MOM: Diego Lopez, Villarreal (8)
Tilskuere: 74.971

Endnu en gang leverer vi et godt resultat på udebane mod en meget svær modstander, men endnu en gang har vi ikke helt heldet med os og må igen nøjes med det ene point.
Vi har ikke de bedste erfaringer med Nuevo Mestalla i Valencia, men i dag får vi for en gang skyld en rigtig god start og da vi kan gå til pausen med en føring efter endnu en scoring af Prudnikov, er jeg meget optimistisk omkring resten af opgøret.
Det ser også godt ud i lang tid for os, men Valencia presser os utrolig hårdt i det meste af anden halvleg og til sidst kaster de alt frem i et desperat forsøg på at få hentet point. Det lykkes med små 10 minutter igen, da den lange Zigic kommer højest i straffesparksfeltet og header udligningen i mål bag en storspillende Diego Lopez.
Resten af kampen er vi nærmest belejret og bedre bliver det ikke efter to skader i det sidste kvarter til henholdsvis Pander og Barazite, hvilket betyder, at vi spiller de sidste 5 minutter i undertal.
Vi holder heldigvis stand og presset forsvinder heldigvis til sidst, hvor Villagra bliver udvist efter sit andet gule kort, men det var hårdt arbejde at få det ene point med hjem fra Valencia.




Primera Division efter 6 kampe


Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (Sept. 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #946: 23 Aug 2008, 17:14 »

Okay start. Synd du ikke slår Almeria. Jeg følger med.
Synes det er et godt hold du har.
Man må da sige Real og Barca har lagt hårdt ud  Thumbs Up
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Trup og Taktik) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #947: 23 Aug 2008, 17:38 »

Trykker hårdt på "Enig-knappen"  Smiley

Den er jeg enig i. Thumbs Up

Men jeg har så et enkelt spørgsmål, som jeg håber en eller anden kan svare på:

Hvordan har du fået de "andre" billeder af Valencia's og alle andre spillere fra La Primera frem i stedet for deres normale profilbilleder?
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Sept. 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #948: 24 Aug 2008, 03:08 »

Okay start. Synd du ikke slår Almeria. Jeg følger med.
Synes det er et godt hold du har.
Man må da sige Real og Barca har lagt hårdt ud  Thumbs Up

Mange tak for kommentaren og jeg må indrømme, at jeg er godt træt af Real og Barcelona  Wink

Den er jeg enig i. Thumbs Up

Men jeg har så et enkelt spørgsmål, som jeg håber en eller anden kan svare på:

Hvordan har du fået de "andre" billeder af Valencia's og alle andre spillere fra La Primera frem i stedet for deres normale profilbilleder?

Jeg ved ikke, om jeg helt forstår spørgsmålet, men jeg har "bare" hentet facepacken fra denne side og lagt den ind i min FM08 mappe  Wink
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Sept. 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #949: 24 Aug 2008, 11:14 »

Selom jeg ikke har skrevet i din blog et stykke tid er det et tegn på at jeg ikke holder øje med den.
Jeg er faktinde og tjekke den et par gange om ugen.......bare til information Thumbs Up

Resultaterne er der vel ikke noget at sige til. Du har haft 3 af 4 helt store spanske hold og er sluppet hæderligt fra det. Jeg tror at tingene nok skal begynde at flaske sig for dig omkring juletid når holdet er spillet rigtigt sammen.

Det glæder mig at se at Prudnikov fortsætter hvor han slap i sidste sæon.

Fortsæt endeligt det gode arbejde, og lad os så håbe at der ikke kommer for mange vejfester og router-problemer i den nærmeste fremtid så vi kan få flere updates om dit spændende spil med Villareal.


Villareal FTW!!! Thumbs Up
« Seneste Redigering: 24 Aug 2008, 11:15 af Dalle75 » Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Sept. 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #950: 25 Aug 2008, 08:58 »

Stadig en klasse-bolg Metsu.

Jeg glæder mig (som altid) til dine updates Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

andersvilster
Gæst
 
Sv: (Sept. 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #951: 26 Aug 2008, 19:50 »

super fantastisk blog man ikke kan sætte ord på Smiley, jeg tror desværre ikke det varer længe før storklubberne som Real eller Barca byder på Prudnikov
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Sept. 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #952: 26 Aug 2008, 21:58 »

super fantastisk blog man ikke kan sætte ord på Smiley, jeg tror desværre ikke det varer længe før storklubberne som Real eller Barca byder på Prudnikov

Kunne man evt. få lov til at se et SS af Prudnikov, både af denne sæson og hans historie.

Syntes du at Sneijder har lavet op til forventningerne eller er det for tidligt endnu??
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Sept. 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #953: 28 Aug 2008, 10:16 »

Stadig en klasse-bolg Metsu.

Jeg glæder mig (som altid) til dine updates Thumbs Up
super fantastisk blog man ikke kan sætte ord på Smiley, jeg tror desværre ikke det varer længe før storklubberne som Real eller Barca byder på Prudnikov

Tusind tak ska I ha'  Thumbs Up og hvis "de tre store" kommer med et bud på Prudnikov, så får jeg et problem, da økønomien som sædvanlig ikke er god, så et bud vil højst sandsynligt bliver accepteret af ledelsen uden jeg får nogen form for indflydelse  Skuffet

Resultaterne er der vel ikke noget at sige til. Du har haft 3 af 4 helt store spanske hold og er sluppet hæderligt fra det. Jeg tror at tingene nok skal begynde at flaske sig for dig omkring juletid når holdet er spillet rigtigt sammen.

Fortsæt endeligt det gode arbejde, og lad os så håbe at der ikke kommer for mange vejfester og router-problemer i den nærmeste fremtid så vi kan få flere updates om dit spændende spil med Villareal.

Kunne man evt. få lov til at se et SS af Prudnikov, både af denne sæson og hans historie.

Syntes du at Sneijder har lavet op til forventningerne eller er det for tidligt endnu??

Det er nogle svære mandskaber, jeg har mødt, men det uafgjorte resultat mod Almeria gør ondt og det er disse små blundere, vi ikke har råd til i det lange løb.

Der kommer ingen vejfest før næste år igen og jeg fik endelig fixet mine routerproblemer, så alt er ved det gamle igen  Wink

Her er lidt info om vores stjerneangriber Alexandr Prudnikov

Screenshot

Hans karriere

Det er stadig tidligt i sæsonen, men alt i alt er jeg rimelig godt tilfreds med Sneijders indsats. Det eneste, der rigtig mangler er, at han begynder at score nogle mål fra hans position som offensiv midtbane.

Endnu en gang tak for interessen til alle og nu skulle alle problemer være løst, så bloggen kan blive opdateret med jævne mellemrum igen. Jeg har en update klar senere idag omkring starten på UEFA Cup eventyret.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Sept. 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #954: 28 Aug 2008, 15:42 »


UEFA Cup eventyret godt i gang!
- Lang rejse til Villarreal i kvalifikationsrunde n!


Modstanderen i kvalifikationsrunde n til UEFA Cuppen blev israelsk i form af M. Netanya, hvilket betød en klar favoritrolle til Villarreal i deres første europæiske optræden siden sæsonen 2008/2009


Kvalifikationsrunde n – Vanskeligheder på udebane i Israel

På papiret var det en overkommelig modstander, Villarreal havde fået fornøjelsen af i kvalifikationsrunde n. Det eneste minus ved M. Netanya var den meget lange rejse, man skulle ud på til det første opgør. Kampen viste sig at være mere jævnbyrdig end først forudsagt og efter en halv times tid bragte outsiderne fra Israel sig endda foran ved Idan Sasson. Føringen så ud til at holde til pausen, men i dommerens tillægstid fik Villarreal udlignet, målscoreren var den russiske målmaskine Alexandr Prudnikov.
Anden halvleg blev også meget lige, dog med et lille overtag til Villarreal i både spil og chancer. Det lykkedes dem også at få det perfekte udgangspunkt med hjem efter en scoring på straffespark af brasilianske Carlos Magno, der var kommet på banen i stedet for en skadet Jefferson Farfan.
I returopgøret på El Madrigal to uger senere var der aldrig tvivl om udfaldet. M. Netanya havde slet ikke formatet til at true ”De Gule” på hjemmebanen og med to scoringer fra henholdsvis Molo og Adriano i anden halvleg, sikrede Villarreal sig en sikker hjemmesejr og dermed videre deltagelse til gruppespillet i UEFA Cuppen.


Gruppespillet – Dansk modstander til den danske manager

Ved lodtrækningen til gruppespillet blev Villarreal placeret i andet seedningslag, så der var gode muligheder for, at komme i en fornuftig pulje med henblik på resten af turneringen. Der var naturligvis også flere forskellige skrækscenarier, men da alle de små bolde var trukket og sedlerne pakket op, så stod man tilbage med en ganske fornuftig lodtrækning, hvor det bestemt er muligt at komme videre til knald eller fald kampene.


Modstanderne:
- Tottenham Hotspurs
- Panathinaikos
- Trabzonspor
- Vejle Boldklub



Den sværeste modstander for Villarreal er uden tvivl Tottenham, som også var holdet fra førsteseedningslag. De har mere eller mindre et hold fuld af stjerner, hvor nogle af de største er Rafinha, Jeremy Menez og Edison Cavani.
Spurs har været med i toppen af engelsk fodbold de seneste sæsoner med flere optrædener i Champions League. I år må de dog nøjes med UEFA Cup, hvor de altså skal møde Villarreal på El Madrigal og det bliver allerede i den første puljekamp.

Panathinaikos er den næste modstander for Villarreal. Kampen skal spilles i Panathinaikos og selvom det er en udebanekamp, er dette panathinaikos hold, er hold som Villarreal meget gerne skulle vinde over. Det er et hold uden de helt store stjerner, men skal man fremhæve en enkelt spiller, så er den serbiske angriber Dalibor Veselinovic, som er en god spiller og uden tvivl deres farligste mand.

Tredje kamp er mod Trabzonspor og er det bliver på hjemmebanen, at Villarreal skal forsøge at hente points mod det tyrkiske mandskab.
Det minder meget om Panathinaikos hvad angår spillermateriale og præstationer og det er samtidig også et hold uden de helt store stjerner. Der er dog et par spillere, der er værd at lægge mærke til. Det er blandt andre den danske kantspiller Tobias Mikkelsen og topscoreren Marcio Nobre, som på en god dag kan score mål mod alle mandskaber.

Sidste mandskab, som Villarreal skal møde, er på papiret også det svageste mandskab. Det danske hold Vejle Boldklub er et af de bedste hold i den danske SAS liga i øjeblikket, men de ligner ikke et hold, der er i nærheden af, at har niveauet til at spille lige op med Villarreal. Skal man pege et par af deres vigtigste spillere ud, så er en af dem uden tvivl holdets topscorer Mads Thomsen samt den kreative midtbanespiller Joakim Persson. Det er to af de spillere, der gør en væsentlig forskel hos et Vejle hold, der får meget svært ved at gå videre fra denne pulje.

Alt i alt må man sige, at det burde være en pulje som Villarreal kan gå videre fra. Den helt store oplevelse bliver naturligvis mødet med Tottenham på hjemmebane og alt efter udfaldet af denne kamp, så kan det ender med, at udekampene bliver de to nøglekampe i forsøget på at gå videre til knald eller fald kampene i det nye år. En ting er sikkert, der skal et par sejre til, hvis man vil videre fra gruppen.




Antonio Soler


« Seneste Redigering: 28 Aug 2008, 15:44 af Metsu1 » Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (UEFA Cup nyt) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #955: 28 Aug 2008, 15:46 »

Vejle i UEFA Cuppen? Wow  Shockeret

Jeg tror ikek Villareal får problemer i Europa. Go get 'em, tigerroulade!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (UEFA Cup nyt) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #956: 28 Aug 2008, 16:12 »

En gruppe som kan volde problemer, hvilket jeg dog hverken tror og håber. Mon ikke, at du snupper en af tre pladser, som giver videre adgang i UEFA Cuppen.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


andersvilster
Gæst
 
Sv: (UEFA Cup nyt) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #957: 29 Aug 2008, 12:10 »

interresant at du skal op imod Vejle Shockeret glæder mig til at høre om den kamp Smiley
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (UEFA Cup nyt) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #958: 30 Aug 2008, 09:45 »

Vejle i UEFA Cuppen? Wow  Shockeret

Jeg tror ikek Villareal får problemer i Europa. Go get 'em, tigerroulade!

En gruppe som kan volde problemer, hvilket jeg dog hverken tror og håber. Mon ikke, at du snupper en af tre pladser, som giver videre adgang i UEFA Cuppen.

Tak for kommentaren og jeg håber bestemt, I får ret med jeres forudsigelser.

Jeg skal da også blank erkende, at jeg vil være meget skuffet, hvis vi ikke går videre fra gruppespillet  Wink

interresant at du skal op imod Vejle Shockeret glæder mig til at høre om den kamp Smiley

Jeg glæder mig også til denne kamp og forhåbentlig til at hente tre points  Wink

Her er lige en lille oversigt over VB's bedrifter sin spilstart:


Logged

andersvilster
Gæst
 
Sv: (UEFA Cup nyt) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #959: 01 Sep 2008, 13:55 »

Det er sgu imponerende af Vejle især sæson 2011/12
Logged

Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010