home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1213 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 203721 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Flere transfers) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #930: 10 Aug 2008, 21:26 »

Klasse-spillere du har hentet, og fremragende skrevet

Mange tak  Wink

Det er da noget af et hold du råder over efter disse fantatisk handler. Alt andet end medajler er utilgiveligt Wink

Ja, holdet er ved at være godt, men det skal også en del til at vælte holdene i Top 4 af pinden  Wink

Tak for kommentaren.
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Flere transfers) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #931: 11 Aug 2008, 09:44 »

Fremragende handler  - glæder mig til at følge min gamle helt Adriano. Håber sgu at han bomber dit hold op i medaljerne Smiley

Klasse blog!!
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Flere transfers) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #932: 11 Aug 2008, 20:54 »

Super update....selv med tømmermænd efter en vejfest der først sluttede ved 5-tiden om morgenen eller?Huh Cool

Dine 2 nye folk ser meget spændende ud, men de skal nok ikke regne med at kunne spurte fra ret mange forsvarer Rullende Øjne

Men jeg kan næsten ikke vente med at se hvad du får ud af dine forstærkninger, så skynd dig nu at få skrevet den næste update Opstemt
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Flere transfers) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #933: 12 Aug 2008, 12:11 »

Super update....selv med tømmermænd efter en vejfest der først sluttede ved 5-tiden om morgenen eller?Huh Cool

Dine 2 nye folk ser meget spændende ud, men de skal nok ikke regne med at kunne spurte fra ret mange forsvarer Rullende Øjne

Men jeg kan næsten ikke vente med at se hvad du får ud af dine forstærkninger, så skynd dig nu at få skrevet den næste update Opstemt

Ja, det var en rigtig hård vejfest og søndag var ikke god (så du chatten om morgenen eller var du med til festen  Opstemt)

Jeg regner med at have en gennemgang af truppen klar i løbet af eftermiddagen og så er jeg nået til 01.09. i spillet, så sæsonen er så småt gået i gang  Wink
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Flere transfers) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #934: 12 Aug 2008, 16:36 »


Trup og Taktik
- Et kig på Villarreal anno 2013/2014



Truppen

Diego Lopez -
Førstevalg i målet

Målmænd
Diego Lopez, Yohann Pele

******
Kommentar:
Målmandsposten har været en position med meget udskiftning hos Villarreal i de seneste sæsoner, men nu lader det til, at man har fundet de rigtige spillere til positionen.
Diego Lopez har været hos Villarreal i mange sæsoner og har netop forlænget sin kontrakt med yderligere to år efter hans vel nok bedste sæson i Villarreal målet. Han havde det svært i starten af sidste sæson, men spillede sig meget op og var uden tvivl en af de væsentligste årsager til, at Villarreal sikrede sig 5. pladsen og billetten til UEFA Cuppen.
Yohann Pele er også en rigtig god målmand, men har ikke rigtig slået til i de kampe, hvor han har fået chancen. En ting er dog sikkert, skulle Diego Lopez løbe ind i et formdyk tilsvarende det, han havde i starten af sidste sæson, så er Yohann Pele en yderst kompetent afløser.


Christian Pander -
En vigtig brik i forsvaret

Forsvar
FV: Christian Pander, Mikel Balenziaga, Donovan Slijngaard
FH: Antonio Barragan, Carlos Magno
FC: Habib Bellaïd, Marc Valiente, Molo, Carlos Cuellar, Michael Jansen

******
Kommentar:
Der er hentet en del forstærkninger til forsvarskæden i Villarreal og det var også nødvendigt, når man ser på sidste sæson. Man lukkede alt for mange mål ind, men med de nye indkøb har man for det første, fået mere bredde i truppen på forsvarssiden og med købet af Pander har man også sikret sig en spiller med europæisk erfaring til venstrebackpladsen, hvor Balenziaga var alt for ustabil i sine præstationer i sidste sæson.
Der er kamp om pladserne i forsvaret og selvom det er Pander, Barragan, Bellaïd og Valiente, jeg har fremhævet som de formentlige startere, så kan spillere som Magno, Molo og Balenziaga godt finde vej til startopstillingen, hvis de andre skulle få en spillemæssig krise.


Wesley Sneijder -
Spilfordeleren på midtbanen

Midtbane
DMC: Bruno, Cristian Sanchez Prette
OMC: Wesley Sneijder, Yoel Goldstein, Nacer Barazite
OMHV: Jefferson Farfan, Juan Manuel Mata, , Carlos Magno, Joaquin Calderon

******
Kommentar:
Med indkøbet af både Sneijder og Farfan, så har man i Villarreal endelig fået de stjerner på midtbanen, som har manglet de seneste sæsoner. Udover disse to spillere, så har man de fremragende spanske spillere Mata og Bruno til henholdsvis venstrekanten og den defensive midtbane. På den centrale midtbane har man i Villarreal fundet noget nær den perfekte duo i form af den defensive Bruno, der er rigtig god som oprydder og den kreative hollænder Wesley Sneijder, der har sin helt store force i det offensive spil, hvilket gør dem til hinandens perfekte supplementer.
På wingpladserne har man i Mata og Farfan også to rigtig gode spillere, men mens der er god bredde på de to centrale pladser, hvor man har en reserve som Prette til den defensive position og spillere som Barazite og Goldstein, der kan afløse Sneijder i tilfælde af skader, så har man ikke helt de samme kapaciteter i tilfælde af skader til de to wings.
Man har en fornuftig afløser til højre side i form af Carlos Magno, mens man er noget mere tynd besat, hvis uheldet skulle være ude hos Mata. Man har dog den mulighed, at man kan rykke Farfan over i venstre side eller så kan man give den unge spanier Joaquin Calderon chancen. Calderon har udviklet sig kolossalt siden sit skifte fra Betis i sidste sæson og ligner mere og mere en rigtig god spiller til fremtiden for Villarreal.


Adriano -
Kan han genfinde formen?

Angreb
Alexandr Prudnikov , Adriano, Fraizer Campbell, Kwabena Agouda, Federico Macheda

******
Kommentar:
Sidste sæsons helt store spiller og topscorer for Villarreal, Akexandr Prudninkov er naturligvis selvskrevet til en plads i angrebet hos de gule. Derudover har man investeret i den brasilianske klasseangriber Adriano, der på trods af sin alder på 31 år, stadig er en af Europas farligste angriber. Han skal dog først i omdrejninger igen, efter han i den seneste sæson ikke har spillet så mange kampe for hans tidligere klub Real Madrid.
Med indkøbet af Adriano, så er man næsten nødt til at lave en ændring i det taktiske system og gå fra den foretrukne 4-2-3-1 opstilling, man har brugt i de seneste sæsoner over til noget,der ligner en 4-4-2 opstilling. På den måde kan man have de to farlige angribere Prudnikov og Adriano på banen på samme tid.
Bredden i angrebet er også rigtig god. I tilfælde af uheld har man både Campbell og Agouda, der begge viste gode takter i sidste sæson, når de enten blev skiftet ind eller startede på banen, når Prudnikov var ude.



Taktikken



Som nævnt under gennemgangen af de enkelte spillere, så må man forvente et systemskifte i Villarreal til den nye sæson.

Årsagen er som sagt, at man har to rigtig gode angribere, som man efter alt at dømme vil have på banen på samme tid, hvilket betyder, at det gamle 4-2-3-1 system ikke længere kan bruges.
Det system, der er mindst risiko ved at skifte til for den danske manager, må naturligvis være 4-4-2 systemet, som både giver en god balance på holdet og som samtidig passer godt til de spillere, Villarreal har til rådighed i øjeblikket.

Spørgsmålet er, om systemet vil blive en flad 4-4-2 som vi har taget udgangspunkt i på vedlagte billede. I denne formation spiller man Mata, Sneijder, Bruno og Farfan på linie, men hvor rollerne på midtbanen naturligvis vil være fordelt således, at Sneijder bliver den offensive og Bruno den defensive spiller af de to.
En anden mulighed er at lægge mere tryk på kanterne ved at skubbe de to wings længere frem på banen. Dette er naturligvis lidt risikabelt, da modstandernes wings vil få en del mere plads, når man skubber så højt op på kanterne.
Den tredje og sidste mulighed, som vi vil fremlægge, er den klassiske diamantformation på midtbanen, hvor man skubber Sneijder frem i en mere fri rolle og samtidig sender Bruno ned som bølgebryder foran forsvaret. Dette kan vise sig at være en ganske fornuftig løsning mod mindre gode hold, men mod de store hold er man nok nødt til at ændre til en flad formation eller gå tilbage til 4-2-3-1 opstillingen, så man bliver mere kompakt på midtbanen.

Alt i alt er truppen blevet forbedret til den nye sæson og det bliver spændende at se, om manager Jesper Nissen formår at blande de taktiske kort rigtig, så Villarreal måske kan være med i kampen om medaljer i den nye sæson.


Antonio Soler

« Seneste Redigering: 12 Aug 2008, 16:39 af Metsu1 » Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Trup og Taktik) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #935: 12 Aug 2008, 16:43 »

Fremragende gennemgang som altid! Det er virkelig et stærkt hold du har fået samlet dig, tror på Villarreal får medaljer i denne sæson Peace
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Trup og Taktik) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #936: 12 Aug 2008, 17:40 »

Fremragende gennemgang som altid! Det er virkelig et stærkt hold du har fået samlet dig, tror på Villarreal får medaljer i denne sæson Peace

Trykker hårdt på "Enig-knappen"  Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

andersvilster
Gæst
 
Sv: (Trup og Taktik) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #937: 12 Aug 2008, 20:02 »

meget interresant hold du har fået dig Thumbs Up tror vi ser Villarreal i Champions League i næste sæson Wink
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Trup og Taktik) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #938: 13 Aug 2008, 12:06 »

Fremragende gennemgang som altid! Det er virkelig et stærkt hold du har fået samlet dig, tror på Villarreal får medaljer i denne sæson Peace

Mange tak, Gerrarden og jeg håber, du får ret omkring medaljerne  Wink

Det bliver meget svært, men på en god dag kan vi slå alle hold med de spillere, jeg har fået samlet nu!

meget interresant hold du har fået dig Thumbs Up tror vi ser Villarreal i Champions League i næste sæson Wink

Tak for kommentaren og Champions League er det ultimative mål og som jeg skrev i det forrige svar, så håber jeg, at I får ret med jeres bud  Peace

Tak til jer alle, der har kommenteret på bloggen, det er rart at vide, I følger med derude bag skærmene  Thumbs Up
Logged

andersvilster
Gæst
 
Sv: (Trup og Taktik) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #939: 14 Aug 2008, 21:56 »

hvornår kan vi regne med en update? Opstemt
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Trup og Taktik) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #940: 16 Aug 2008, 15:55 »

hvornår kan vi regne med en update? Opstemt

Beklager de manglende updates, men der kommer til at gå et par dage endnu, før der kommer en update.  Peace
Logged

andersvilster
Gæst
 
Sv: (Trup og Taktik) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #941: 17 Aug 2008, 10:48 »

Beklager de manglende updates, men der kommer til at gå et par dage endnu, før der kommer en update.  Peace

okay. Smiley
Logged

Jacobqu
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: (Trup og Taktik) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #942: 21 Aug 2008, 19:25 »

Opdatering Smiley ?
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Trup og Taktik) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #943: 22 Aug 2008, 13:36 »

Jeg har haft en masse bøvl med min router, så jeg har haft svært ved at komme på nettet.  Skuffet

Det skulle dog være slut nu, så jeg håber, at jeg har en opdatering klar i løbet af aftenen.  Peace
Logged

Jacobqu
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: (Trup og Taktik) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #944: 22 Aug 2008, 15:03 »

Jeg har haft en masse bøvl med min router, så jeg har haft svært ved at komme på nettet.  Skuffet

Nederen ;(, men super der kommer en update i løbet af aftenen Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010