home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1214 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 203723 gange)
andersvilster
Gæst
 
Sv: (April 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #900: 02 Aug 2008, 00:08 »

enig med John Spurs og LFC
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (April 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #901: 04 Aug 2008, 08:31 »

Jeg er lige kommet tilbage efter en dejlig ferie i Italien,. og har fået læst op på denne (stadigt) fantastiske blog!

Dejligt at se, at det går godt for de gule.
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (April 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #902: 04 Aug 2008, 15:10 »

Nå Metsu1.....nu må dine tømmermænd fra weekendens bryllup da snart være overstået. Hævet Øjenbryn

Kan vi mon lokke en update ud af dig på denne regnvejrsdag? Huh
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (April 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #903: 04 Aug 2008, 15:34 »

Nå Metsu1.....nu må dine tømmermænd fra weekendens bryllup da snart være overstået. Hævet Øjenbryn

Kan vi mon lokke en update ud af dig på denne regnvejrsdag? Huh

Har du læst mit jamren i chatten, siden du ved, at jeg ikke var helt frisk i går?  Wink

Jeg sidder og skriver lidt lige nu, men jeg tvivler på, at updaten bliver færdig i dag, men i morgen skulle der være gode chancer for en update omkring de sidste kampe  Peace
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (April 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #904: 04 Aug 2008, 15:54 »

Har du læst mit jamren i chatten, siden du ved, at jeg ikke var helt frisk i går?  Wink



Ja. Opstemt Jeg ligger med dårlig ryg for tiden, så jeg har masser af tid til at holde øje med siden Græder
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (April 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #905: 04 Aug 2008, 15:57 »

Ja. Opstemt Jeg ligger med dårlig ryg for tiden, så jeg har masser af tid til at holde øje med siden Græder

Det er jeg ked af at høre  Peace

Jeg skal nok opdatere så hurtigt som muligt, men det bliver næsten helt sikkert tidligst i morgen.
Logged

real ralle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (April 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #906: 04 Aug 2008, 16:08 »

Min klart yndlingsblog her på sitet. Intet over eller ved siden af
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (April 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #907: 04 Aug 2008, 16:53 »

Når den igangværende sæson er færdig håber jeg at du starter en ny blog. I alt respekt for denne, vil jeg gerne se dig i en anden klub i starten af spillet, et dårligere hold, som du fører op. Du er god til at have lange spil, så det ville være en fornøjelse at følge dig på et eventyr i de lavere rækker.

Hvor du måske kunne bruge den samme stil, som du gjorde i starten af denne blog med Ajax. Det kunne jeg meget bedre lide, selvom jeg har fulgt med i alle dine 3 blogs til punkt og prikke. Håber at du vil starte en ny, fx om et lavere engelsk hold. Leeds eksempelvis. Det kunne være så rart at læse en blog, fra din side, hvor du fører det faldne storhold tilbage i den bedste række og henter trofæer hjem.

For det første vil det være en god udfordring - og det vil sikkert blive en fantastisk blog. Håber du tager imod mit råd, da jeg gerne vil se en LLM-blog fra din side af. Det tror jeg dine FM-evner, og skribent-evner, vil egne sig godt til.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (April 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #908: 04 Aug 2008, 18:03 »

Min klart yndlingsblog her på sitet. Intet over eller ved siden af

Det er jeg meget glad for at høre  Thumbs Up

Når den igangværende sæson er færdig håber jeg at du starter en ny blog. I alt respekt for denne, vil jeg gerne se dig i en anden klub i starten af spillet, et dårligere hold, som du fører op. Du er god til at have lange spil, så det ville være en fornøjelse at følge dig på et eventyr i de lavere rækker.

Hvor du måske kunne bruge den samme stil, som du gjorde i starten af denne blog med Ajax. Det kunne jeg meget bedre lide, selvom jeg har fulgt med i alle dine 3 blogs til punkt og prikke. Håber at du vil starte en ny, fx om et lavere engelsk hold. Leeds eksempelvis. Det kunne være så rart at læse en blog, fra din side, hvor du fører det faldne storhold tilbage i den bedste række og henter trofæer hjem.

For det første vil det være en god udfordring - og det vil sikkert blive en fantastisk blog. Håber du tager imod mit råd, da jeg gerne vil se en LLM-blog fra din side af. Det tror jeg dine FM-evner, og skribent-evner, vil egne sig godt til.

Allerførst mange tak for kommentaren, Cesc  Smiley

Jeg kommer ikke til at starte en ny blog i FM08 på noget tidspunkt, det har jeg desværre slet ikke motivationen til overhovedet  Peace

Jeg har startet et par nye spil i FM08 siden, jeg startede dette save, men jeg synes hurtigt, det bliver kedeligt og især når det drejer sig om små hold. (Det skal dog siges, at Leeds er et af mine gamle yndlingshold, så de ville have været en oplagt mulighed, hvis der skulle blogges påny).

Jeg ved ikke, hvorfor jeg ikke kan finde motivationen til nye spil i FM08, men jeg synes meget af spillet er tilfældigt og kommer jeg først dårlig fra start i en klub, så går det som regel helt galt for mig. Det gør spillet mere realistisk, at man ikke bare kan køre gennem ligaerne med den samme taktik til alle hold, men samtidig er det lidt for detaljeret til mig, når man skal ændrer taktik til hver eneste kamp.  Peace

Derudover er der et par spændende spillere på vej til Villarreal i næste sæson, så jeg tager i hvert fald en sæson mere i det spanske, men endnu en gang tak for kommentaren  Thumbs Up
Logged

andersvilster
Gæst
 
Sv: (April 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #909: 04 Aug 2008, 20:41 »

Det er jeg meget glad for at høre  Thumbs Up

Allerførst mange tak for kommentaren, Cesc  Smiley

Jeg kommer ikke til at starte en ny blog i FM08 på noget tidspunkt, det har jeg desværre slet ikke motivationen til overhovedet  Peace

Jeg har startet et par nye spil i FM08 siden, jeg startede dette save, men jeg synes hurtigt, det bliver kedeligt og især når det drejer sig om små hold. (Det skal dog siges, at Leeds er et af mine gamle yndlingshold, så de ville have været en oplagt mulighed, hvis der skulle blogges påny).

Jeg ved ikke, hvorfor jeg ikke kan finde motivationen til nye spil i FM08, men jeg synes meget af spillet er tilfældigt og kommer jeg først dårlig fra start i en klub, så går det som regel helt galt for mig. Det gør spillet mere realistisk, at man ikke bare kan køre gennem ligaerne med den samme taktik til alle hold, men samtidig er det lidt for detaljeret til mig, når man skal ændrer taktik til hver eneste kamp.  Peace

Derudover er der et par spændende spillere på vej til Villarreal i næste sæson, så jeg tager i hvert fald en sæson mere i det spanske, men endnu en gang tak for kommentaren  Thumbs Up


Lyder godt
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (April 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #910: 04 Aug 2008, 20:54 »

MAJ 2013

Rodriguez udlignede,
selvom Gimastic var en mand i undertal

34. kamp i Primera Division fra Nou Estadi del Nastic, Tarragona
Gimnastic (6) - Villarreal     2-2    (1-2)
0-1 Pasquale Foggia (3)
1-1 Arouna Koné (35)
1-2 Alexandr Prudnikov (43)
Rødt kort til David Bayarri, Gimnastic (59)
2-2 Juan Rodriguez (62)

MOM: Juan Rodriguez, Gimnastic(8)
Tilskuere: 16.562

Et vitalt point i kampen om 5. pladsen blev i dag sikret på udebane mod Gimnastic.
Efter en times spil lå det ellers i kortene, at vi skulle vinde kampen og ikke bare nøjes med et point. Vi var på det tidspunkt foran 2-1 efter en tidlig scoring af Foggia og en scoring af vores topscorer Prudnikov og udover føringen blev Gimnastic på det tidspunkt reduceret til ti mand efter Bayarri modtog hans andet gule kort. En føring på 2-1 og en mand i overtal med en halv time igen skal normalvis kaste 3 points af sig, men det var som om, spillerne allerede troede, vi havde vundet kampen efter udvisningen, for bare 3 minutter efter udvisningen udlignede Juan Rodriguez til 2-2.
Ser man tilbage på kampens forløb, burde vi som sagt have vundet, men samtidig gjorde Gimnastic også nok til at fortjene det ene point. Det vigtigste er, at de ikke kommer nærmere i tabellen efter denne kamp.



Prudnikov har vist forrygende form

35. kamp i Primera Division fra El Sardinero, Santander
Racing Santander (19) - Villarreal     4-4    (4-3)
1-0 Dario Cvitanich (4)
2-0 Victor Vazquez (7)
2-1 Alexandr Prudnikov (23)
3-1 Dario Cvitanich (25)
3-2 Molo (31)
3-3 Alexandr Prudnikov (37)
4-3 Dario Cvitanich (41)
4-4 Alexandr Prudnikov (69)
Rødt kort til Antonio Barragan, Villarreal (71)

MOM: Dario Cvitanich, Racing (9)
Tilskuere: 11.542

Dagens kamp var uden tvivl seværdig for tilskuerne, men for en manager var kampen noget af det mest frustrerende, man kan være vidne til.
Jeg havde håbet og troet på, at vi var færdige med at spille disse vanvittige kampe, men det var vi åbenbart ikke.
Racing chokstarter med 2 lynhurtige scoringer, hvilket betyder, at vi slet ikke formåede at finde rytmen. Vi får heldigvis reduceret allerede midtvejs i første halvleg og selvom Racing scorer igen lige efter vores reducering, så er vi på det tidspunkt alligevel godt med i kampen. Vi viser også rigtig god moral og i løbet af 12 minutter har vi udlignet til 3-3 efter scoringer fra Molo og vores stærke russer, Alexandr Prudnikov.
Bedst som jeg regnede med, at vi skulle gå til halvleg med et uafgjort resultat, så dukker Racings argentinske angriber Dario Cvitanich endnu en gang op i vores målfelt og scorer sit tredje mål på bare 41 minutter.
I pausen er jeg meget frustreret over de mange scoringer imod os og det går selvfølgelig ud over spillerne, som får et møgfald og besked om, at jeg forventer meget mere af dem. I anden halvleg er kampen i store perioder mere rolig end de første 45 minutter, men med et klart overtal til os i starten af halvlegen. Overtaget giver endelig gevinst med tyve minutter igen, hvor Prudnikov scorer sit tredje mål i kampen og udligner til 4-4
Jeg havde bestemt mig for at fastholde den offensive stil, som jeg havde ændret til i starten af anden halvleg, hvis vi skulle få udlignet, men Barragan tvinger os til at gå i defensiven, da han modtager et rødt kort med tyve minutter igen.
Kampen ender med et gevaldigt pres fra Racing mod vores mål, men vi holder dem fra flere scoringer og kan trods alt tage det ene point med hjem.



Alexandr har indtil videre
scoret 31 mål i 31 ligakampe

36. kamp i Primera Division fra Vicente Calderon, Madrid
Atletico Madrid (7) - Villarreal     0-4    (0-3)
0-1 Alexandr Prudnikov (4)
0-2 Alexandr Prudnikov (10)
0-3 Molo (19)
Carlos Magno brænder straffe, Villarreal (54)
0-4 Nacer Barazite (55)

MOM: Alexandr Prudnikov, Villarreal (9)
Tilskuere: 46.573

Sikke en kamp og sikke et resultat vi får med hjem fra mødet med Atletico på Vicente Calderon.
Efter sidste rundes vanvittige målorgie mod Racing var jeg en smule nervøs for denne kamp mod Atletico. Min nervøsitet skulle dog hurtigt vise sig at være fuldstændig ubegrundet, da Prudnikov allerede efter bare 10 minutter havde bragt os foran med 2-0. Jeg havde selv været vidne til et comeback fra vores side i en lignende situation mod Racing, så jeg bad spillerne fortsætte med at angribe og efter 19 minutter bragte Molo os foran med 3-0 på sin 10. sæsontræffer.
Stillingen holder til pausen og jeg er naturligvis henrykt over den flotte præstation. den gode præstation fortsætter i store dele af anden halvleg og selvom Magno tillader sig at brænde et straffe, så vinder vi stadigvæk kampen sikkert med 4-0. Det er Nacer Barazite, der banker den sidste scoring i kassen, bare et minut efter Magnos brændte straffe og med den scoring slukkede han definitivt det spinkle håb, som Atletico havde tilbage i kampen.
 


David Villa - vores plageånd

37. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Valencia (3)   1-3  (1-2)
1-0 Molo (14)
1-1 Silva (19)
1-2 David Villa (24)
1-3 David Villa (straffe, 51)

MOM: David Villa, Valencia (9)
Tilskuere: 22.972

Vi kan åbenbart ikke få skovlen under rivalerne fra Valencia. Forudsætningerne for en sejr over dem var ellers til stede i dag. Vi var sprængfyldte af selvtillid efter storsejren ude over Atletico i sidste runde og med den start vi fik på kampen, så har chancen for en sejr over vores ærkerivaler ikke været større i min tid som Villarreal træner.
Molo scorer allerede efter 14 minutter og sørger dermed for en regulær drømmestart for os. Derudover har vi også spillet godt i det første kvarter, så alt lovede godt, men om det er os, der går ned i tempo pga. scoringen eller Valencia spillerne, der vågner op til dåd, det ved jeg ikke, men faktum er, at de på bare 10 minutter vender 0-1 til 2-1 efter scoringer fra Silva og David Villa.
I anden halvleg forsøger jeg at ændre kampen med forskellige taktiske ændringer og rokader på banen, men Valencia er som sædvanlig stærkere end os og da banens bedste spiller David Villa banker bolden ind til 3-1 efter et straffespark, har vi ikke noget at svare igen med og derfor taber vi for første gang i lang tid hjemme på El Madrigal.
 


Glæden var stor efter kampen

38. kamp i Primera Division fra Lluis Companys, Barcelona
Espanyol (14) - Villarreal     1-1    (1-1)
1-0 Valmir (22)
1-1 Molo (38)

MOM: Diego Lopez, Villarreal (8)
Tilskuere: 44.219

Vi kæmper os til det ene point og sikrer os dermed femtepladsen og den direkte adgang til UEFA Cuppen i næste sæson.
Kampen og spillet i sig selv var ikke ligefrem prangende. Vores helt store spiller i denne sæson, Alexandr Prudnikov har ellers vist storform på det seneste, men selv han leverede en fuldstændig anonym indsats i dag og blev mere eller mindre pakket totalt ind af et meget opmærksom Espanyol forsvar.
Heldigvis lykkes det endnu en gang for Molo at komme på scoringstavlen og med hans scoring og solidt målmandsspil fra banens bedste spiller Diego Lopez lykkes det os, at hente det ene point der er nok til at holde Getafe bag os i tabellen. Gimnastic taber den sidste kamp mod mestrene fra Sevilla og skal derfor ud og spille Intertoto Cup for at kvalificere sig til UEFA Cuppen.
Målet er nået og vi kan nu kigge frem mod en ny sæson, hvor vi forhåbentlig kan forstærke os så meget, at vi i næste sæson kan rykke en tand op i tabellen og dermed være med i kampen om Champions League pladserne.




Slutstillingen i Primera Division 2012/2013


Det skal lige nævnes, at Alexandr Prudnikov blev suveræn topscorer med 31 mål i ligaen, hvilket også gav ham prisen som Europas farligste angriber.
Andenpladsen på topscorerlisten gik til Sergio Aguero fra Sevilla med 25 mål, mens Falcao ligeledes fra Sevilla tog tredjepladsen med 24 mål.



Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #911: 04 Aug 2008, 21:08 »

Smukt Metsu. Gider ikke komme med en længere smøre, men tillykke med 5. pladsen. Hent så de profiler så Villarreal kan komme tilbage i den absolutte top. Thumbs Up
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #912: 04 Aug 2008, 21:32 »

Fantastisk afslutning på en spændende sæson Thumbs Up

Jeg glæder mig til at se når Wesley Sneijder kommer til efter sommerferien.

Har du nogle tanker om hvor du vil forstærke holdet til næste sæson?

EDIT: Jeg glemte lige at sige at der var mange 1. gangs bloggere der kunne lære noget om opsætning ved at kigge på din blog Peace
« Seneste Redigering: 04 Aug 2008, 21:34 af Dalle75 » Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #913: 05 Aug 2008, 09:59 »

En TopDollar blog Thumbs Up

Tillykke med 5. pladsen. Håber at dine nye indkøb kan gøre en forskel, så I kan ende i medaljerne, og nå rigtig langt i UEFA-cuppen.
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #914: 05 Aug 2008, 14:28 »

Hey Metsu.. Har holdt en masse ferie, så har ikke fået givet den store lyd fra mig.. Godt at se, at det går fremad med Villareal. Stort at du er kommet i europa Thumbs Up

KIU
-Gabe
Logged

Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010