home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1087 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 203787 gange)
Yoggidk
Gæst
 
Sv: (Marts 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #885: 30 Jul 2008, 12:11 »

Hvornår kommer der update MesterMetsu?
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Marts 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #886: 30 Jul 2008, 13:11 »

Hvornår kommer der update MesterMetsu?

Ferien nærmer sig med hastige skridt og det kan være, at jeg kan have en update klar i løbet af i aften, men nok først i morgen  Wink

Efter det er der ferie tid og så håber jeg, at jeg kan få lidt mere tid til FM igen.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Stjerne på vej) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #887: 30 Jul 2008, 19:23 »


Hvordan ser Wesley Sneijders lillebror Rodney ud i år 2013?


Her er Sneijder Jr. (lidt forsinket  Wink)



Kan vi få et SS af hhv. Tamuz og Prudnikov?


Toto Tamuz

Alexandr Prudnikov

Logged

andersvilster
Gæst
 
Sv: (Marts 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #888: 31 Jul 2008, 11:38 »

hvordan går det i ligaen? Huh
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Marts 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #889: 31 Jul 2008, 12:20 »

hvordan går det i ligaen? Huh

Her er tabellen fra min seneste update  Wink

La Liga efter 29 kampe

Logged

andersvilster
Gæst
 
Sv: (Marts 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #890: 31 Jul 2008, 15:42 »

ok. Du ligger rigtig godt. som regel når jeg er en spansk eller italiensk klub går utrolig dårligt så dem har jeg droppet
Logged

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Marts 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #891: 31 Jul 2008, 18:56 »

Prudnikov er en rigtigt nice spiller. Han bomber også i min Saturn gemt (Rusland) og det har han gjort i 3 sæsoner Thumbs Up
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Marts 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #892: 31 Jul 2008, 21:20 »

APRIL 2013

Veteranen kan endnu!

30. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Valladolid (16)   3-0  (3-0)
1-0 Marc Valiente (5)
2-0 Nihat (13)
3-0 Alexandr Prudnikov (29)

MOM: Marc Valiente, Villarreal (8)
Tilskuere: 19.836

Jeg var henvist til en plads på tribunen til dagens kamp pga. min karantæne, men det holdte heldigvis ikke spillerne fra, at spille en flot kamp og sikrer os en sikker sejr over Valladolid.
Marc Valiente, der leverede en rigtig flot præstation i det central forsvar, satte det hele i gang med sin scoring efter bare fem minutter, hvor han kommer højest efter en standardsituation. Scoringen gav naturligvis masser af optimisme og overskud og bare 8 minutter senere var den tyrkiske veteran Nihat på pletten og øgede føringen til 2-0 med et flot langskud. Kampen blev allerede afgjort efter en halv times tid, hvor vores topscorer Prudnikov sendte bolden i nettet til 3-0, hvilket også var resultatet ved pausen.
Efter pausen satte vi tempoet meget ned og Valladolid fik lov til at være med i kampen og skabte også lidt chancer, men vi havde dem som sagt under kontrol, eneste minus var, at vi ikke fik udbygget føringen i de sidste 45 minutter.
 


Le Tallec lukkede ensidigt opgør

31. kamp i Primera Division fra Balaidos, Vigo
Celta Vigo (10) - Villarreal     2-0    (1-0)
1-0 Borja Oubina (41)
2-0 Damien Le Tallec (90+5)

MOM: Diego Lopez, Villarreal (8)
Tilskuere: 25.235

Jeg er tilbage på trænerbænken og er samtidig vidne til en af de værste præstationer i min tid som Villarreal træner!
Det er utroligt, at vi kan svinge så meget i præstationerne fra den ene uge til den anden, når man ser tilbage på vores flotte sejr over Valladolid for bare en uge siden.
Det er kun pga. Diego Lopez’s flotte redninger, at vi kun er bagud med et enkelt mål ved halvleg, for vi bliver i den grad bombarderet i de første 45 minutter. Jeg er rasende i pausen og forsøger at banke noget vilje i spillerne. Anden halvleg er da også bedre end den første, men vi er stadig langt fra at komme rigtig ind i kampen og i dommerens tillægstid slukker Celta topscorer Damien Le Tallec definitivt det sidste håb om point, da han scorer til slutresultatet 2-0.



Prudnikov scorede ligamål nummer 24 og 25

32. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Mallorca (7)   3-0  (2-0)
1-0 Sylvain Marveaux (23)
2-0 Alexandr Prudnikov (30)
Rødt kort til Fernando Navarro, Mallorca (64)
3-0 Alexandr Prudnikov (90+2)

MOM: Alexandr Prudnikov, Villarreal (9)
Tilskuere: 22.791

Efter blamagen mod Celta Vigo vælger jeg at ryste posen mht. startopstillingen inden dette opgør mod Mallorca.
Jeg ved ikke, om det er det, der gør udslaget i dag, men vi finder tilbage til det gode spil, som vi også leverede i sidste hjemmekamp mod Valladolid, men den store forskel i forhold til den kamp er, at det er en af vores nærmeste konkurrenter, vi udspiller i dag.
Det er netop en af de nye i startopstillingen, der bringer os foran efter 23 minutter. Det er den franske wing Sylvain Marveaux, der finder vej til netmaskerne, mens det er Prudnikov, der øger umiddelbart efter til pausestillingen 2-0.
Spillerne får besked på, at de skal fastholde presset og ikke lukke øboerne ind i kampen igen. Det sker heller ikke og efter 64 minutter bliver kampen endegyldigt afgjort, da Navarro bliver præsenteret for det røde kort. Efter det falder intensiteten i kampen væsentligt, men Prudnikov har ikke fået nok med sin ene scoring, Han scorer til slutresultatet 3-0 i dommerens overtid. Med denne sejr øger vi forspringet til vores nærmeste modstandere i kampen om de europæiske pladser.



Barazite gjorde forskellen

33. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Recreativo (20)   3-2  (1-0)
1-0 Nacer Barazite (26)
2-0 Nacer Barazite (63)
2-1 Gonzalo Llorente (86)
3-1 Alexandr Prudnikov (90)
3-2 Gonzalo Llorente (90+2)

MOM: Nacer Barazite, Villarreal (9)
Tilskuere: 20.151

Det er ved at være længe siden, vi har prøvet at tabe hjemme på El Madrigal og selvom resultatet antyder en tæt kamp, så er det kun pga. sløseri, at vi ikke kører Recreativo helt over.
Vores unge hollandske midtbanespiller Nacer Barazite er i hopla i dag og sørger for scoringen til både 1-0 og 2-0. De to scoringer kommer efter et massivt pres fra vores side mod et Recreativo hold, der spiller som om, de har opgivet at klare sig i Primera Division. De får dog skabt spænding til allersidst, da indskiftede Llorente stik mod spil og chancer får reduceret til 1-2. Optimismen varer dog ikke mere end nogle enkelte minutter. Vores russiske topscorer sender nemlig bolden i mål til 3-1 i sidste minut af den ordinære spilletid og kampen lader igen til at være afgjort, men på trods af deres svære situation bliver Recreativo spillerne ved og Llorente scorer sit andet mål i dommerens overtid. Det bliver ikke til flere scoringer og vi vinder kampen, men den endte med at blive langt mere spændende end nødvendig, da vi som sagt var klart bedre end Recreativo gennem hele opgøret.




La Liga efter 33 kampe

Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (April 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #893: 01 Aug 2008, 07:19 »

Du rykker længere op på tabellen, men det er synd at Champions League fodbold er umulig at opnå nu Skuffet
Logged

19-18!

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (April 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #894: 01 Aug 2008, 10:14 »

Du rykker længere op på tabellen, men det er synd at Champions League fodbold er umulig at opnå nu Skuffet

Top 4 er simpelthen uhyggelig i Spanien, hvis de endelig taber en kamp, så er det faktisk kun, når de møder hinanden, hvilket er lidt irriterende  Wink
Logged

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (April 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #895: 01 Aug 2008, 13:30 »

Flot update igen! Thumbs Up

Opsætningen er god, fine billeder, og teksten passer fint ind!

Ærgeligt at de fire øverste hold er så stærke Shockeret
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (April 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #896: 01 Aug 2008, 21:58 »

Jamen Metsu dette er jo bare fantastisk!

Du har skabt en forrygende blog om et forrygende hold ( Wink ). Grafikken er topklasse på sin helt egen måde, men det skriftlige er altid en nydelse at læse selvom det for det meste er den samme type update. Jeg har læst med siden starten i december og jeg nyder stadig at læse dine updates.

Resultaterne er også fantastiske. At du kan få Villarreal op i top 5 allerede sæsonen efter det første oprykkerår. Der er ikke noget at sige til, at du ikke er i top 4. Den er jo som du siger skræmmende. Håber du får foretaget nogle gode indkøb, så du kan bringe Villarreal tilbage til der, hvor de hører til! Nemlig i Top 4 og CL. Thumbs Up

KIU! Opstemt
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: (April 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #897: 01 Aug 2008, 22:00 »

JEG ELSKER DIG METSU !!! <3 Opstemt
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (April 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #898: 01 Aug 2008, 22:05 »

JEG ELSKER DIG METSU !!! <3 Opstemt

Og nu vil du vel føde hans børn Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (April 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #899: 01 Aug 2008, 23:32 »

Jamen Metsu dette er jo bare fantastisk!

Du har skabt en forrygende blog om et forrygende hold ( Wink ). Grafikken er topklasse på sin helt egen måde, men det skriftlige er altid en nydelse at læse selvom det for det meste er den samme type update. Jeg har læst med siden starten i december og jeg nyder stadig at læse dine updates.

Resultaterne er også fantastiske. At du kan få Villarreal op i top 5 allerede sæsonen efter det første oprykkerår. Der er ikke noget at sige til, at du ikke er i top 4. Den er jo som du siger skræmmende. Håber du får foretaget nogle gode indkøb, så du kan bringe Villarreal tilbage til der, hvor de hører til! Nemlig i Top 4 og CL. Thumbs Up

KIU! Opstemt

Tusind tak for den flotte kommentar, LFC  Thumbs Up

Det bliver svært at forstærke holdet til næste år, da der for det første ikke er penge til at hente nogle forstærkninger og for det andet er alle de spillere, jeg gerne ville have haft på fri transfer mere eller mindre skiftet til andre klubber  Skuffet

Heldigvis er aftalen med Sneijder klar, så der kommer der en væsentlig forstærkning, men om det er nok til at rykke i top 4 er meget tvivlsom, da det er nogle utrolige stærke og stabile hold.

JEG ELSKER DIG METSU !!! <3 Opstemt

 Wink

Og nu vil du vel føde hans børn Wink

Lad os nu holde os til FM  Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010