home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1155 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 203810 gange)
Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Stjerne på vej) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #855: 14 Jul 2008, 23:12 »

Genialt køb, sneijder er fantastisk... både i fm og på den rigtige bane Peace Godt køb! og held og lykke med den kommende sæson, glæder mig Opstemt
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Stjerne på vej) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #856: 14 Jul 2008, 23:18 »

Jeg må bukke mig i støvet for FmFs blogkonge nr.1... For mig er der ingen tvivl - en mand, som kan holde sine blogs kørende så længe, han fortjener at få den ros som du heldigvis også får Metsu. Det er helt fortjent, og jeg ville ønske, at når jeg satte mig foran et spil, så kunne jeg holde det igang ligeså lang tid som dig. Det er ikke mindre end imponerende.

Det eneste som måske halter indimellem, det er det grafiske, men det tænker man slet ikke over, når man kigger på din blog, og det fortjener du virkelig en kæmpe cadeau for. Nu har jeg ikke fulgt denne blog så meget som jeg måske burde, men min lyst til FM har været væk, men vil forsøge at kigge ind nu.

Men bestemt et godt køb af Sneijder!!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Yoggidk
Gæst
 
Sv: (Stjerne på vej) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #857: 14 Jul 2008, 23:20 »

Jeg er utrolig glad for alt den respons, som bloggen får, men en kommentar som denne her, er noget helt specielt  Thumbs Up

Tusind tak, Yoggidk og jeg kan berolige dig og andre trofaste læsere med, at jeg ingen planer har om at stoppe denne blog, men som tidligere nævnt, kan der nogle gange gå lidt tid i mellem opdateringerne.

Med købet af Sneijder, er jeg jo nødt til at tage minimum en sæson mere som manager for "El Submarino Amarillo"  Wink



du mener vel omkring 5 Opstemt
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Stjerne på vej) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #858: 14 Jul 2008, 23:33 »

Helt enig med JS. Suverænt køb af Snejider! Opstemt Thumbs Up
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Stjerne på vej) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #859: 15 Jul 2008, 08:42 »

Wauw......det må jeg nok sige. 2 super indkøb der kan forstærke næsten ethvert hold Thumbs Up.
Jeg glæder mig til at se hvad du kan få ud af din nye venstre back. Jeg gik straks ind for at søge på ham i mit Milan spil, men jeg kan desværre ikke finde ham Græder

Jeg tror at vi er mange der glæder os til at følge din næste sæson med de forstærkninger du har fået. Cool

Hvordan ser Wesley Sneijders lillebror Rodney ud i år 2013?

Ærgerligt for dig, at Donovan ikke er med i dit spil, han har nemlig et stort potentiale.
Jeg ved godt, Slijngard ikke decideret er min opfindelse, men det var alligevel mig, der begyndte at bruge ham i Ajax, så jeg tager æren for, hvordan han har udviklet sig  Wink

Jeg finder et SS af Sneijders lillebror senere i eftermiddag. Hvis han er fornuftig, kan det være, vi får et brødrepar at se i Villarreal til næste sæson.

Genialt køb, sneijder er fantastisk... både i fm og på den rigtige bane Peace Godt køb! og held og lykke med den kommende sæson, glæder mig Opstemt

Helt enig med JS. Suverænt køb af Snejider! Opstemt Thumbs Up

Tusind tak for de fine kommentarer og jeg håber, at købet af Sneijder kan sende os op på Champions League pladserne i ligaen.

Jeg må bukke mig i støvet for FmFs blogkonge nr.1... For mig er der ingen tvivl - en mand, som kan holde sine blogs kørende så længe, han fortjener at få den ros som du heldigvis også får Metsu. Det er helt fortjent, og jeg ville ønske, at når jeg satte mig foran et spil, så kunne jeg holde det igang ligeså lang tid som dig. Det er ikke mindre end imponerende.

Det eneste som måske halter indimellem, det er det grafiske, men det tænker man slet ikke over, når man kigger på din blog, og det fortjener du virkelig en kæmpe cadeau for. Nu har jeg ikke fulgt denne blog så meget som jeg måske burde, men min lyst til FM har været væk, men vil forsøge at kigge ind nu.

Men bestemt et godt køb af Sneijder!!

 Græder Jeg bliver helt rørt, JS

Jeg er som altid dybt beæret over de flotte ord og jeg skal gøre mit ypperste for at holde niveauet og længden i mine fremtidige blogs.

Grafisk har jeg hverken Photoshop eller lign. og derfor vil det desværre altid være lidt primitiv i forhold til resten af bloggen, men det er rart at høre, at det ikke er det, der vægter højest hos dig Thumbs Up

Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: (Stjerne på vej) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #860: 15 Jul 2008, 09:42 »

Jeg vil have en update mere, hvornår kommer den Smiley ?
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Stjerne på vej) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #861: 15 Jul 2008, 09:55 »

Jeg vil have en update mere, hvornår kommer den Smiley ?

Arbejde i dag og gæster i aften, så det bliver desværre tidligst i morgen aften.

Har først ferie fra uge 32, men der håber jeg, at tempoet vil blive sat lidt i vejret på opdateringerne  Wink
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: (Stjerne på vej) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #862: 15 Jul 2008, 10:01 »

Arbejde i dag og gæster i aften, så det bliver desværre tidligst i morgen aften.

Har først ferie fra uge 32, men der håber jeg, at tempoet vil blive sat lidt i vejret på opdateringerne  Wink

først imorgen  Græder
ej det er fint nok, så har jeg noget at glæde mig til, da jeg bliver helt vild af at læse dine updates, som jeg syntes er ufatteligt gode...

fra uge 32, er der idømt mange updates  Thumbs Up
Logged

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Stjerne på vej) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #863: 15 Jul 2008, 10:44 »

først imorgen  Græder
ej det er fint nok, så har jeg noget at glæde mig til, da jeg bliver helt vild af at læse dine updates, som jeg syntes er ufatteligt gode...


Enig! Og det her er den bedste blog ever.
Logged


Yoggidk
Gæst
 
Sv: (Stjerne på vej) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #864: 16 Jul 2008, 22:44 »

kommer der snart update, savle savle :$
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Stjerne på vej) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #865: 16 Jul 2008, 22:57 »

kommer der snart update, savle savle :$

Jeg håber, den er klar inden midnat, skal i hvert fald gør, hvad jeg kan for det  Peace

Enig! Og det her er den bedste blog ever.

Mange tak for det største kompliment, man kan få, som blogskriver på FmFreaks  Thumbs Up
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: (Stjerne på vej) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #866: 16 Jul 2008, 22:59 »

Jeg håber, den er klar inden midnat, skal i hvert fald gør, hvad jeg kan for det  Peace
Super Metsu, ser jeg MEGET frem til  Kys
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Stjerne på vej) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #867: 16 Jul 2008, 23:00 »

Jeg håber, den er klar inden midnat, skal i hvert fald gør, hvad jeg kan for det  Peace

Mange tak for det største kompliment, man kan få, som blogskriver på FmFreaks  Thumbs Up

Der er jo en grund til at du får den.. jeg er helt enig med schytte.. Du er i mine øjne den bedste og jeg glæder mig meget til at læse din næste update.. KUTGW Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Stjerne på vej) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #868: 16 Jul 2008, 23:58 »

FEBRUAR 2013

Diego Lopez påny Man of The Match

22. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Getafe (6)    1-0  (1-0)
1-0 Bruno (45+1)

MOM: Diego Lopez, Villarreal (8)
Tilskuere: 21.826

Vi vinder en utrolig vigtig sejr over vores nærmeste konkurrenter fra Getafe og overtager dermed 6. pladsen i Primera Division, men endnu en gang er det på enkeltmandspræstati oner, vi vinder kampen og ikke ligfrem godt spil.

Det er især pga. endnu en pragtkamp af vores målmand Diego Lopez, at vi vinder dagens opgør mod Getafe. Lopez har flere gange i denne sæson virkelig leveret varen og med den form han har viste og viser i øjeblikket, bliver det svært for den nye målmand Pelé at få spilletid i buret.
Den anden spiller, jeg vil fremhæve fra dagens kamp, er vores defensive midtbanespiller Bruno, der ender som matchvinder. Han tager sagen i egen hånd og banker bolden i kassen direkte på frispark fra 20-25 meters afstand i dommerens tillægstid i første halvleg. Et utrolig vigtig mål, da det viser sig at blive kampens eneste scoring.



Gilardino sikrede Zaragoza et point
 med sine to scoringer

23. kamp i Primera Division fra La Romareda, Zaragoza
Zaragoza (11) - Villarreal     2-2    (1-2)
1-0 Alberto Gilardino (straffe, 3)
1-1 Alexandr Prudnikov (29)
1-2 Sylvain Marveaux (33)
2-2 Alberto Gilardino (65)

MOM: Alberto Gilardino, Zaragoza (8)
Tilskuere: 26.647

Zaragoza er et hold, vi altid har det svært imod og det er bestemt ingen undtagelse i dag, selvom vi i store dele af kampen har rimelig godt styr på Zaragoza. Vi spiller endnu en gang uafgjort 2-2 mod dem, præcis som tilfældet var i pokalkampen i januar og denne kamp var præcis så intens og spændende, som mødet i pokalturneringen.
Vi får den værst tænkelige start i dagens opgør, da Zaragoza får tilkendt et straffespark efter bare 3 minutter, som Gilardino sikkert omsætter til 1-0. Efter scoringen lykkes det for os, at etablere et rigtig godt pres mod Zaragoza målet og på fire minutter midtvejs i første halvleg vender vi kampen på hovedet med to scoringer af hhv. Prudnikov og Marveaux.
Anden halvleg fortsætter som første halvleg sluttede. Vi holder presset og kommer til flere chancer, men så sker der pludselig noget, der ændrer slagets gang. Det er Alberto Gilardino, der scorer sit andet mål i kampen og pludselig er det Zaragoza, der styrer begivenhederne i den resterende del af kampen. Det ender dog med, at vi får et point med hjem fra La Romareda efter en kamp, hvor vi med lidt held godt kunne have taget alle tre points.



Bilbao spillerne kørte os over!

24. kamp i Primera Division fra San Mames, Bilbao
Athletic (13) - Villarreal     4-1    (1-1)
1-0 Fernando Llorente (20)
1-1 Juan Manuel Mata (45+1)
2-1 Andoni Iraola (59)
3-1 Fernando Llorente (79)
4-1 Aritz Aduriz (81)

MOM: Fernando Llorente, Athletic (8)
Tilskuere: 37.531

Efter flere gode præstationer i ligaen kommer vi i den grad ned på jorden igen i dagens opgør på udebane mod Athletic Bilbao.
Vi er ellers rigtig godt med i den første time, men pludselig knækker filmen totalt for os og Bilbao scorer efter behag mod os og det er især Fernando Llorente, der gør eftermiddagen særdeles frustrerende for os på San Mames med sine to scoringer.
Et nederlag er altid ubelejligt, men dette nederlag er især ærgerligt, nu hvor vi igen havde fået kontakt med femtepladsen. Der er simpelthen ikke råd til at smide disse points mod lavere rangerede hold, hvis vi skal slutte i toppen i denne sæson.




Magikeren Mata
brillerer igen og igen

25. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Almeria (15)    3-0  (2-0)
1-0 Juan Manuel Mata (19)
2-0 Marc Valiente (26)
3-0 Kwabena Agouda (51)

MOM: Juan Manuel Mata, Villarreal (8)
Tilskuere: 22.651

Vi kommer tilbage på vinderkurs med en sikker sejr over Almeria, der godt nok også har det meget svært i ligaen indtil videre i denne sæson.
Før kampstart havde jeg frygtet, at vi ville få det svært efter Athletic spillerne bankede alt selvtilliden ud af spillerne med nederlaget i den forrige kamp, men mine spillere viser høj moral og vi har reelt vundet kampen allerede efter første halvleg.
Vi holder presset på Almeria i anden halvleg, hvor Agouda endegyldigt slår sejren fast med sin scoring til 3-0 efter flot forarbejde af Mata. Netop Juan Manuel Mata spiller igen en rigtig god kamp og det er ikke underligt, at han er blevet udtaget til landsholdet på det seneste og det er heller ikke for ingenting, at selveste Real Madrid er interesseret i at hente ham til klubben, men en ting er sikkert, de skal op med den helt store pengepung, hvis de vil have fingre i en af vores vigtigste spillere.



Higuains reducering var vendepunktet

1. Semifinale i Copa Del Rey fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Real Madrid     3-4  (2-1)
1-0 Kwabena Agouda (9)
2-0 Kwabena Agouda (26)
2-1 Gonzalo Higuain (42)
2-2 Wesley Sneijder (46)
2-3 Arjen Robben (50)
2-4 Gonzalo Higuain (74)
3-4 Juan Manuel Mata (84)

MOM: Gonzalo Higuain, Real Madrid (8)
Tilskuere: 22.942

En fantastisk kamp for den neutrale tilskuer, men hvor er det bittert, at vi ikke får et bedre resultat i denne første semifinale mod Real Madrid efter en fremragende start på kampen.
Det der 5 minutter før pausen ligner et drømmescenarie, har 5 minutter efter pausen forvandlet sig til et mareridt.
Vi får ellers en drømmestart som sagt med to scoringer af Agouda, men så starter nedturen for os. Higuain reducerer til 1-2 kort før pausen og det ryster i den grad spillerne. Det bliver ikke bedre af, at den kommende klubkammerat Wesley Sneijder får udlignet på Reals første angreb efter pausen. Arjen Robben bringer kongeklubben foran 3-2 fire minutter efter udligningen og fadæsen er komplet, da Higuain scorer sit andet mål og Madrids fjerde med et kvarters tid igen.
Heldigvis får Mata pyntet på resultatet med fem minutter igen, men det ændrer ikke ved det faktum, at vi tager til Madrid med et meget dårligt udgangspunkt og der skal vel et mindre mirakel til, hvis vi skal kvalificerer os til Copa del Rey finalen.





La Liga efter 25 kampe

Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: (Feb. 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #869: 17 Jul 2008, 00:05 »

nejnejnejnej, hvordan kan du gøre det imod mig? du får mig til at savle konstant, og jeg har næsten lyst til at blive oppe hele natten kun for at læse igen, og igen (måske lidt overdrevet), men igen fantastisk opstilling, og ekstremt flot orden du har i det hele, alt ser ud til at være overvejet nøje, og det gør det til en fantastisk læsning for mig og mange andre, ved ikke hvad jeg skal sige med ligaen, men det går vel meget Villareal agtigt.
Det skriftlige er også på et helt mirakuløst niveau, som ingen andre her på sitet, efter min mening opnår, så jeg må nok hellere hoppe med på vognen, og sige FmF's bedste blogger er Metsu. Andet kan jeg nok ikke sige!
Kan godt lide dine kampreferater, som du skriver kort og meget detaljeret, men jeg føler alligevel at man bliver suget ind på tilskuerpladserne. Og forresten et lidt bittert nederlag til Real. Så alt i alt er jeg målløs, så for guds skyld bliv ved med at blogge herinde!

//Yoggidk / ny manager her på sitet Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010